Wat zeik je nou man?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:20 schreef quer het volgende:
wtf man, ik kocht voor de crisis een giovinco lf gooide er wat kaartjes op zodat ie een lm werd, had hem als lf voor 2500 coins + kaartjes ongv 4000 max, nu verkocht voor 9.5k
Gewoon verbaast dat traden zo makkelijk gaat, #smleno tochquote:
Omdat ik gewoon slecht tegen die luiheid kan. Je weet zelf ook dat mensen die shit niet onder de CTRL-V hebben staan en nu net zoveel moeite moeten doen als dat jij zelf had moeten doen. Als je nou een noob bent die hier nooit komt en niet weet hoe het werkt oké, maar dit is echt gewoon een wekelijks ritueel. Maar gelukkig reageer je wel als een verongelijkte noob met je "dat ik niet 24/7 hier kan zijn om alles te wetenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom zeik jij weer als een ongesteld wijfIk heb zeker de afgelopen 6 TOTW niet gevraagd om een link, ik ben net thuis moet zo weer weg dus sorry hoor dat ik niet 24/7 hier kan zijn om alles te weten
david luizquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:26 schreef quer het volgende:
iemand noem is een veel gebruikte speler
En wie denk jij dat je bent dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:25 schreef Aldo-MC het volgende:
Tim is echt net een wijf, permanant ongesteld die gast.
Balotelliquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:26 schreef quer het volgende:
iemand noem is een veel gebruikte speler
Toen ik 10 was speelde ik in de D1, moesten we tegen een team waar een neger in zat die ziek gespierd was en een snor had, 10 jaar was hij ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lopen paar getalenteerde Afrikanen hier in de buurt, naar de kapper en beetje frans leren praten en je hebt emBokoes zijn groot op jonge leeftijd dus ze kunnen al in de A1 meedoen
gje?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen ik 10 was speelde ik in de D1, moesten we tegen een team waar een neger in zat die ziek gespierd was en een snor had, 10 jaar was hij ook
Jijquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En wie denk jij dat je bent dan?
het lijkt er anders meer op alsof jij continu ongesteld bent met je gezeik op alles en iedereen.quote:
Marokkanen en Turken hadden op hun 10e ook vaak zo'n mooi vlassnorretjequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen ik 10 was speelde ik in de D1, moesten we tegen een team waar een neger in zat die ziek gespierd was en een snor had, 10 jaar was hij ook
Dit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het lijkt er anders meer op alsof jij continu ongesteld bent met je gezeik op alles en iedereen.
In de tijd kon je de link al minimaal 26x delen dat je dit aan het typen was daar niet van... Je bent wel hypocriet, je haat luiheid ( waar de meeste geen fuck om geven) maar je bent 26 en je studeert nog steeds, misschien meer tijd aan school besteden en niet daarin lui zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon slecht tegen die luiheid kan. Je weet zelf ook dat mensen die shit niet onder de CTRL-V hebben staan en nu net zoveel moeite moeten doen als dat jij zelf had moeten doen. Als je nou een noob bent die hier nooit komt en niet weet hoe het werkt oké, maar dit is echt gewoon een wekelijks ritueel. Maar gelukkig reageer je wel als een verongelijkte noob met je "dat ik niet 24/7 hier kan zijn om alles te weten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |