Toen ik 10 was speelde ik in de D1, moesten we tegen een team waar een neger in zat die ziek gespierd was en een snor had, 10 jaar was hij ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lopen paar getalenteerde Afrikanen hier in de buurt, naar de kapper en beetje frans leren praten en je hebt emBokoes zijn groot op jonge leeftijd dus ze kunnen al in de A1 meedoen
gje?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen ik 10 was speelde ik in de D1, moesten we tegen een team waar een neger in zat die ziek gespierd was en een snor had, 10 jaar was hij ook
Jijquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En wie denk jij dat je bent dan?
het lijkt er anders meer op alsof jij continu ongesteld bent met je gezeik op alles en iedereen.quote:
Marokkanen en Turken hadden op hun 10e ook vaak zo'n mooi vlassnorretjequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen ik 10 was speelde ik in de D1, moesten we tegen een team waar een neger in zat die ziek gespierd was en een snor had, 10 jaar was hij ook
Dit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het lijkt er anders meer op alsof jij continu ongesteld bent met je gezeik op alles en iedereen.
In de tijd kon je de link al minimaal 26x delen dat je dit aan het typen was daar niet van... Je bent wel hypocriet, je haat luiheid ( waar de meeste geen fuck om geven) maar je bent 26 en je studeert nog steeds, misschien meer tijd aan school besteden en niet daarin lui zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon slecht tegen die luiheid kan. Je weet zelf ook dat mensen die shit niet onder de CTRL-V hebben staan en nu net zoveel moeite moeten doen als dat jij zelf had moeten doen. Als je nou een noob bent die hier nooit komt en niet weet hoe het werkt oké, maar dit is echt gewoon een wekelijks ritueel. Maar gelukkig reageer je wel als een verongelijkte noob met je "dat ik niet 24/7 hier kan zijn om alles te weten"
Zijn veel toffe Argentijnse silvers dit jaar..ga er misschien ook nog een keer een team mee makenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
hmm ik wil nu wel een silver team met IF Cvitanichmaar eens iets leuks bedenken
Dat valt reuze mee. Het is hier meestal reuze gezellig tot jij of die andere azijnzeiker er is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het lijkt er anders meer op alsof jij continu ongesteld bent met je gezeik op alles en iedereen.
Die is kaal en witquote:
het is hier reuze gezellig als jij er niet bent ja stuk ongeluk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Het is hier meestal reuze gezellig tot jij of die andere azijnzeiker er is.
Soort schooljuffies die dit topic denken te regeren.
inderdaad, veel te veel keuze ook in de voorhoedequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn veel toffe Argentijnse silvers dit jaar..ga er misschien ook nog een keer een team mee maken
neequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:30 schreef quer het volgende:
Mikel arteta heeft 86 pass, jan update? wel heeft zanetti nu 75 pace ipv 56 dacht ik
Zo denk ik dus dat Mathijs is als hij boos isquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Voor wie deze nog niet gezien had
http://www.skoften.net/index/video/new_kids_in_wegmisbruikers
In de tijd van je post had je ook naar de twitter van EA kunnen gaan +Oquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
In de tijd kon je de link al minimaal 26x delen dat je dit aan het typen was daar niet van... Je bent wel hypocriet, je haat luiheid ( waar de meeste geen fuck om geven) maar je bent 26 en je studeert nog steeds, misschien meer tijd aan school besteden en niet daarin lui zijn
Je zou bijna denken dat daar een heel andere verklaring voor is..niet dat je me kent ofzo. Maar het zegt genoeg dat je nu ineens persoonlijk wil gaan worden omdat je niet verder komt dan dat. Succes ermee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
In de tijd kon je de link al minimaal 26x delen dat je dit aan het typen was daar niet van... Je bent wel hypocriet, je haat luiheid ( waar de meeste geen fuck om geven) maar je bent 26 en je studeert nog steeds, misschien meer tijd aan school besteden en niet daarin lui zijn
Je moet je bijdehande bek gewoon een keer houden tegen mensen, het was namelijk de hele tijd relaxt hier tot jij kwam. Leernicht.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is hier reuze gezellig als jij er niet bent ja stuk ongeluk.
[..]
inderdaad, veel te veel keuze ook in de voorhoede
[..]
nee
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je moet je bijdehande bek gewoon een keer houden tegen mensen, het was namelijk de hele tijd relaxt hier tot jij kwam. Leernicht.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:32 schreef Vraagje100 het volgende:
Wanneer bracht ea vorig jaar die UPS uit
Krijg wat, uitkerings- en piemeltrekker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je moet je bijdehande bek gewoon een keer houden tegen mensen, het was namelijk de hele tijd relaxt hier tot jij kwam. Leernicht.
Er zijn al veel meer geweest hoorquote:
Dan zou je toch denken dat hij weet hoe een vraag eruit ziet..met zo'n mooi vraagteken enzoquote:
ja genietenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die hilarische woordgrappen van Facebook die iedereen dagen geleden al gezien heeft en die nu pas hier komen hahahaah![]()
![]()
![]()
Heb je het nu over mij, of over Tim?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Het is hier meestal reuze gezellig tot jij of die andere azijnzeiker er is.
Soort schooljuffies die dit topic denken te regeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |