Ruilen? Ik wil wel wat rustiger aan doen. En ik wil ook wel eens weten wat het is om een oude bromsnor te zijn.quote:
Vaak zit er een groot verschil tussen niet kunnen handelen en niet willen handelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die niet kunnen handelenzelfs ik heb een geschat vermogen en besteed er misschien een uurtje per dag aan
als je niet wil handelen moet je niet hier komen zeuren dat je tips wil om te handelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vaak zit er een groot verschil tussen niet kunnen handelen en niet willen handelen
jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan had je een geschat vermogen?
sowieso Ajaxquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:53 schreef Lindgren. het volgende:
Mats Rits weg bij Ajax.Topaankoop.
True.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je niet wil handelen moet je niet hier komen zeuren dat je tips wil om te handelen
Als 'ie toch niet speelt, weg ermee dan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:53 schreef Lindgren. het volgende:
Mats Rits weg bij Ajax.Topaankoop.
Same for Ebecilio! Bye bye!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als 'ie toch niet speelt, weg ermee dan.
kut neusquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Liever een jood dan een kakkerlak. Kakkerlakken zijn viez.
Maar wat als je een Joodse Kakkerlak bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Liever een jood dan een kakkerlak. Kakkerlakken zijn viez.
Dan ben je fucked.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:55 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar wat als je een Joodse Kakkerlak bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |