Op goede momenten pak je zo 300k in nog geen uurquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Moet wel hoe kom je anders aan 3 miljoen coins
Of hij heeft echt geen leven en zit de hele dag 'geld te verdienen' op zolder
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hou eens op met DM'en, ik heb geen autobuyer.
learn me met me 30kquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op goede momenten pak je zo 300k in nog geen uur
Misschien kun je weer even iets pricefiksenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hou eens op met DM'en, ik heb geen autobuyer.
Als je de juiste spelers/consumables pakt makkelijk ja!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van die 30k kan je 40 formatie kaarten kopen die je voor gemiddeld 3000 verkoopt. Heb je 90k winst (oke, moet nog tax af). Volgende keer voor 120k inkopen.quote:
Al heb je 3 miljoen deels heb je er ook geen ruk aan. Dat TOTY kost bij elkaar 35 miljoen of zoquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
neem sirigu beste keeper imoquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:44 schreef vandermar het volgende:
Marchetti maakt nu toch wel wat blunders, Neuer dus maar gehaald.
Net was 'ie 200k...quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdomme die prijs van Lukaku is snoeihard gestegen. Ik heb hem nog steeds niet uitgeprobeerd, maar 40k winst lijkt me ook wel een goede optie eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die TOTY RvP van vorig jaar kan ik het wel jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Al heb je 3 miljoen deels heb je er ook geen ruk aan. Dat TOTY kost bij elkaar 35 miljoen of zo
En een leuk team hoeft niet superduur te zijn. Of geilen jullie echt op Messi/Ronaldo en zo
Ik vind Stekelenburg tot nu toe het chillst. Toegegeven, hij heeft niet veel vast, maar hij heeft wél allesquote:
Past niet in het team.quote:
wie heeft er geen geschat vermogen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die niet kunnen handelenzelfs ik heb een geschat vermogen en besteed er misschien een uurtje per dag aan
Ruig leven heb jij zeg.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:47 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil op Buy Now klikken in de webapp. Krijg ik ineens een huge ass pop-up van Norton op m'n beeldscherm, dat m'n abo verloopt over 5 dagen. Ik schrok me een apenhoedje.
Ik heb geen schattig vermogen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
wie heeft er geen geschat vermogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |