Werkt als een TGV:quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zal ik inderdaad niet van opkijken, pokke bende hier![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Werkt als een TGV:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En verkocht..met leuke profit so far
Casillas 96.5k -->104k
Konko 15k (in mijn club gehouden)
Marcelo 492k (in mijn club gehouden)
Ramos 97.5k --> 138k
Pepe 148k --> 182k
Hernanes 90k --> 140k (en daar had ik er 10 van)
Ramires 5k --> 7.5k
Miccoli 82k --> 148k
Di Natale 271k --> 370k
Lucas 6.1k -->8.9k
Zlatan 445k (moet ik nog verkopen..zet hem er vannacht wel op om te kijken of ik dan meer kan vangen)
Ik speel ook liever met silver teams, want met gouden teams wordt ik er in Divisie 1 alleen maar weggetikt tegen die pace-teams.quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk er nu alweer over na om dit team te verkopen![]()
[ afbeelding ]
Mijn andere 4222 team loopt echt heerlijk, maar dat is silver en dan ben je om de een of andere reden toch wat minder kwetsbaar tegen mensen die alleen containen en counteren..bij dit team gaat het keer op keer keihard mis. 6 potjes gespeeld, 3 van verloren en in totaal denk ik iets van 15 tegengoals..gaat echt nergens over. Opzich hoeft dat nog niet eens zo erg te zijn, maar ook geen enkele wedstrijd echt leuk of dominant gespeeld
Iedere week weer dezelfde luie vraag..kom op gastquote:
hahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef quer het volgende:
...., speler gekocht maar hij is weg net als me geld
i guess karma want het was walcott, alhoewel ik die kocht vanwege trade pogingquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik speel ook liever met silver teams, want met gouden teams wordt ik er in Divisie 1 alleen maar weggetikt tegen die pace-teams.![]()
Wat voor team heb je in 4222?
Ik durf het niet te schatten/postenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice![]()
Wat is je geschat vermogen nu?
Weggetikt door een pace-team. Dan kan hij dus ook nog beter passenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik speel ook liever met silver teams, want met gouden teams wordt ik er in Divisie 1 alleen maar weggetikt tegen die pace-teams.![]()
Wat voor team heb je in 4222?
LUKAKUAKUAKUAquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:13 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)off#dQFBywbHnILG8:pc
Ik heb de linkerkant ook, speelt echt heerlijk! Loop echter bij de rechterkant vast, dit is inderdaad een mooie variant van twee landenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wel heel tempting om die IF RB van deze week te halen trouwens..die Ivoriaan. Maar dan verneuk ik wel een beetje mijn thema van Norway/France. Dus dan wordt het maar Norway/Ligue 1
Je moet ergens beginnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:17 schreef quer het volgende:
niet echt veel maar me eerste trade !
boateng 14k-17.5k
ja ik ga even mijn team verkopen en gewoon tradenquote:
Waarom zeik jij weer als een ongesteld wijfquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere week weer dezelfde luie vraag..kom op gast
Traden is leuk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:18 schreef quer het volgende:
[..]
ja ik ga even mijn team verkopen en gewoon traden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |