Doe dan maar zijn middelste been. Daar zit nog wat vlees aan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
IF Kroos.
Daar krijg je alleen zijn rechterbeen voor
Succes ermee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:09 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik ga al mijn IF Kroos wegdoen voor een schijntje dus pakken wat je pakken kan
ik dacht voor een schijntjequote:Op woensdag 16 januari 2013 17:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
IF Kroos.
Daar krijg je alleen zijn rechterbeen voor
Die gaat iig niet dalen met deze TOTWquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
Laagste bin van Zlatan 643k. Ik had hem voor 540k.Hopla.
40k voor 4-1-2-1-2. Als je geduld heb pak je zomaar 9k winst - veilingkosten is al snel 6k winst.. not bad toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:11 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik dacht voor een schijntje
20K dan? Heb ik 2x de helft
Nein danke, zet hem dan zelf erop voor 45K....quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
40k voor 4-1-2-1-2. Als je geduld heb pak je zomaar 9k winst - veilingkosten is al snel 6k winst.. not bad toch?
Doe hem maar de groetjes en kusjes op zijn racket pimmel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
GJE zegt dat hij het niet meer speelt en verder mag ik niks zeggen.
Doei. Gr.
Is goed.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe hem maar de groetjes en kusjes op zijn racket pimmel.
Ik had meer dan een miljoen en dat was maar een schrale (get it) troost.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn team speelt best wel lekker, maar ik wil eigenlijk ook wel eens 1 miljoen op mijn rekening zien staan. Dan ga ik er de hele dag op fappen en dat lijkt me veel leuker dan deze versie van Fifa.
Dit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn team speelt best wel lekker, maar ik wil eigenlijk ook wel eens 1 miljoen op mijn rekening zien staan. Dan ga ik er de hele dag op fappen en dat lijkt me veel leuker dan deze versie van Fifa.
Sellen als je de coins nodig hebt, anders niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:15 schreef quer het volgende:
Zal ik sneijder is een poosje houden aangezien hij misschien vertrekt naar inter en dan niet meer te krijgen is, of gewoon sellen?
Gewoon verkopen, zie Taiwoquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:15 schreef quer het volgende:
Zal ik sneijder is een poosje houden aangezien hij misschien vertrekt naar inter en dan niet meer te krijgen is, of gewoon sellen?
Die werd wel duurder hoorquote:
Volgens mij ben ik de enige pricefixer die daar geen nare herinneringen aan heeft.quote:
Niet veel..en dat was dan de beste/meest populaire Serie A rechtsback..Sneijder is totaal niet populair dit jaar. Maanden wachten op misschien 3 of 4K extraquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |