Als 26 jarige kan je wel het goede voorbeeld geven als je de baas hier wilt rondhangen ipv te doen alsof alles wat jij wilt ook zo moet verlopen, tevens ben jij de enige die hierover klaagt zegt me ook genoegquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat daar een heel andere verklaring voor is..niet dat je me kent ofzo. Maar het zegt genoeg dat je nu ineens persoonlijk wil gaan worden omdat je niet verder komt dan dat. Succes ermee.
Toen de 150bin methode er nog was opende ik best veel packs en had ik er soms ook 40x geen enkele en dan ineens een paar op rij..quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat EA met de cardweight van squad fitnesses heeft gedaan? Ik heb vandaag al zoveel packs geopend maar ik heb gewoon geen 1 squad fitness gekregen.
als tim niks had gezegd had je alsnog die link niet gehad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als 26 jarige kan je wel het goede voorbeeld geven als je de baas hier wilt rondhangen ipv te doen alsof alles wat jij wilt ook zo moet verlopen, tevens ben jij de enige die hierover klaagt zegt me ook genoegIdd we kunnen het beter niet persoonlijk maken want anders is het niet leuk meer
Jawel, want Thad poste hem meteen nadat ik erom gevraagd hadquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als tim niks had gezegd had je alsnog die link niet gehad.
Wel ik postte hem..?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als tim niks had gezegd had je alsnog die link niet gehad.
Oh nee hoor, ik wil hier helemaal niet "de baas rondhangen" (flauw), maar als ik me ergens aan erger dan zeg ik er iets over..zo ben ik nou eenmaal..zowel hier als IRL. En er is al vaak genoeg iets over gezegd, maar goed, laten we de strijdbijl begraven. Meestal ben je mijn knuffelkroaatquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als 26 jarige kan je wel het goede voorbeeld geven als je de baas hier wilt rondhangen ipv te doen alsof alles wat jij wilt ook zo moet verlopen, tevens ben jij de enige die hierover klaagt zegt me ook genoegIdd we kunnen het beter niet persoonlijk maken want anders is het niet leuk meer
quote:
oh oke niet gezien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jawel, want Thad poste hem meteen nadat ik erom gevraagd had
STIL DAN JONGE KEVINquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben echt benieuwd hoe duur hij gaat worden..er gaan echt weinig packs open deze week na TOTY vrees ik en Benteke is veel minder populair en was ook al bizar duurquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:36 schreef Reemi het volgende:
IF Lukaku![]()
![]()
Jammer dat ik hem niet kan betalen.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
STIL DAN JONGE KEVINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dadelijk voor 1,5 mil. Over een anderhalve week voor 800kquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe duur hij gaat worden..er gaan echt weinig packs open deze week na TOTY vrees ik en Benteke is veel minder populair en was ook al bizar duur
Zoiets lijkt mij ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dadelijk voor 1,5 mil. Over een anderhalve week voor 800k
Lukaku wordt sowieso meer dan een miljoen in het begin (net als Benteke) Daarna weet ik het niet. Er zullen denk ik best wel wat silver packs geopend worden nu er ook veel andere silver IFs uitkomen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe duur hij gaat worden..er gaan echt weinig packs open deze week na TOTY vrees ik en Benteke is veel minder populair en was ook al bizar duur
Dat zelfde gevoel krijg ik dus bij jouquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij, of over Tim?
Laat ik maar eerlijk zijn: sinds je hier met allerlei nare ziektes begon te schelden en tieren, pruim ik je niet. Je gedraagt je als een kind van 12 dat zich veel te stoer voelt, en ik heb nog geen enkele post van je gezien die mij het tegendeel gaat bewijzen. Intussen heb ik de moed dus opgegeven, en ben ik een beetje klaar met je fratsjes. Als je het hier niet gezellig meer vindt, flikker je lekker op; win win lijkt me.
Hij krijgt wel een UP denk ik, maar no way dat die gelijk is aan zijn SIF..echt niet..quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denk dat ik toch maar even eieren voor mijn geld kies:
SIF Santi op de TP als gevolg van een misschien aanstaande UP
I loved him so much
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:39 schreef vandermar het volgende:
IF aurier lijkt mij wel prima om te pricefixen
Mooi, hou je smoel dan, kutkind.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
vanaf nu besta jij niet meer . Klaar met jou![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik homo was zou ik Kevin keihard raken wel.
Interessantquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
OT: Alle Kroosjes staan er op voor 40k nu
Door jou ga ik Lurling weer tof vinden. Net als vroegahquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi, hou je smoel dan, kutkind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |