PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos) < 4atb newb
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
5K+quote:
Jaquote:
quote:
Als zij er niks aan betaald heeft ze daar niks op te zeggen toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:07 schreef Toefjes het volgende:
Stel: Je hebt je huis te koop staan, en je hebt het huis verkocht. Je ex dreigt echter niet te tekenen. Kun je daar dan nog iets tegen beginnen?
Het huis staat op ons beide naam. Ze is het huis uit, al 2.5 jaar, maar volgens ons convenant dat we toen gesloten hebben betaalt ze 50%. Dat is wel chill. Maar ze gebruikt het niet tekenen als machtsmiddel omdat ik in haar ogen een verkeerde opmerking heb gemaakt, en daardoor is ze boos. Echt, dat mens is knettergekquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als zij er niks aan betaald heeft ze daar niks op te zeggen toch?
De sex moet echt super geweest zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het huis staat op ons beide naam. Ze is het huis uit, al 2.5 jaar, maar volgens ons convenant dat we toen gesloten hebben betaalt ze 50%. Dat is wel chill. Maar ze gebruikt het niet tekenen als machtsmiddel omdat ik in haar ogen een verkeerde opmerking heb gemaakt, en daardoor is ze boos. Echt, dat mens is knettergek
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
De sex moet echt super geweest zijn
Moeten we even langsrijden?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het huis staat op ons beide naam. Ze is het huis uit, al 2.5 jaar, maar volgens ons convenant dat we toen gesloten hebben betaalt ze 50%. Dat is wel chill. Maar ze gebruikt het niet tekenen als machtsmiddel omdat ik in haar ogen een verkeerde opmerking heb gemaakt, en daardoor is ze boos. Echt, dat mens is knettergek
Je gaat inderdaad wel rare gedachtes krijgenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moeten we even langsrijden?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad wel rare gedachtes krijgen
Winstquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:27 schreef BDIL het volgende:
Ik denk dat een gerechtelijke procedure haar meer schaden zou aanrichten dan jou, alleen het tijdsbestek is een probleem... Ik weet niet of je duidelijke afspraken hebt gemaakt rondom afbetaling hypotheek met haar en herverdeling winst na verkoop.
Colin Kazim-Richardsquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:30 schreef Thezeurminator het volgende:
Iemand die een silver st/cf met goede heading, en 70+ dribbling weet?
"Winst" Als er al 100k van de hypotheek is afbetaald neem ik aan dat de huis niet goedkoper is verlopen dan de afschrijvingquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
WinstWe hebben in 2008 gekocht
Verlies dragen we gewoon 50/50. Afspraken zijn wel duidelijk, maar ik wil van dat mens af.
Zijn er echt tientallen, iets scherpere eisen bittequote:Op woensdag 16 januari 2013 10:30 schreef Thezeurminator het volgende:
Iemand die een silver st/cf met goede heading, en 70+ dribbling weet?
Nou kijk ik speel 4-3-1-2 werkt perfect voor mij. Maar vaak loop ik met 1 van mijn 2 spitsen op de achterlijn af. En dan sta ik op zon uitzichtloze positie dat ik een voorzet geef. Meestal staat mijn CF dan op een ideale positie om te koppen. Een soort type zlatan maar dan 74 zoek ik dus. Redelijke dribbling, hoge heading, 70+ longshot, pace 60+quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn er echt tientallen, iets scherpere eisen bitte
Heb het ooit wel genoemd ja, maak er zelf geen gebruik vanquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:34 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Had jij het laatst niet over dat Tor netwerk?
Haha, nou, ik moet het wel legaal houden allemaal, voor mijn werk moet ik van tijd tot tijd een verklaring omtrent gedrag overleggenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
"Winst" Als er al 100k van de hypotheek is afbetaald neem ik aan dat de huis niet goedkoper is verlopen dan de afschrijving
Hoe dan ook ik ben van de partij bij een eventuele intimidatie
http://www.futhead.com/fifa/players/11595/quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn er echt tientallen, iets scherpere eisen bitte
IF Villaquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/11595/
eigenlijk deze stats maar dan niet een hongaar in de duitse competitie. Het liefst een speler uit België/Nederland/Mexico/BPL die ik nog een beetje kan combineren.
Als je zo'n type (met veel lengte ook) op CF wilt bv. Vaz Te, Mlapa of Kanu, al zijn die eerste twee meer echte spitsen (maar dat is jouw Hongaar ook).quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/11595/
eigenlijk deze stats maar dan niet een hongaar in de duitse competitie. Het liefst een speler uit België/Nederland/Mexico/BPL die ik nog een beetje kan combineren.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:56 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Te duur heb maar 30k te besteden voor die plek.
Heb er geen haast mee, speel toch maximaal twee wedstrijden per dag met 4 budget teams.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:00 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 1800. Heb niet het geduld om weinig kaartjes per uur te verkopen.
Jaaropgave, laatste salarisstrook 2012..quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Zhano het volgende:
Jongens, hoe kom ik aan mijn toetsingsinkomen in 2013?
http://www.belastingdienst.nl/rekenhulpen/toetsingsinkomen/quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Zhano het volgende:
Jongens, hoe kom ik aan mijn toetsingsinkomen in 2013?
Het bedrag dat staat bij "Loon loonbelasting/volksverzekeringen"?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:15 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Jaaropgave, laatste salarisstrook 2012..
Als je die jaaropgaaf van 2012 hebt kun je die link juist wel gebruiken! Wil je wel helpen, dm maar anders.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het bedrag dat staat bij "Loon loonbelasting/volksverzekeringen"?
@wieisboos: Thx, maar heb hier die belastingdingen niet. Wel mn jaaropgaaf van 2012.
Volgens mij ben ik er al uit. Berekenen via 'anders' en dan jaaropgaaf 2012 kiezen. Dan vul ik mn loon in en de bijdrage ZVW, das duidelijk. Vervolgens moet ik dan aangeven hoe mijn inkomen voor 2013 gaat veranderen. Ik verwacht ongeveer hetzelfde te verdienen dus doe dan 0. Vervolgens kom ik uit op een huurtoeslag van ¤315 op een woning van ¤ 388,13 p/mndquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:25 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als je die jaaropgaaf van 2012 hebt kun je die link juist wel gebruiken! Wil je wel helpen, dm maar anders.
En ja Het bedrag dat staat bij "Loon loonbelasting/volksverzekeringen''.
als je geen tieves verdient, dan kan dit wel kloppenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef Zhano het volgende:
Volgens mij ben ik er al uit. Berekenen via 'anders' en dan jaaropgaaf 2012 kiezen. Dan vul ik mn loon in en de bijdrage ZVW, das duidelijk. Vervolgens moet ik dan aangeven hoe mijn inkomen voor 2013 gaat veranderen. Ik verwacht ongeveer hetzelfde te verdienen dus doe dan 0. Vervolgens kom ik uit op een huurtoeslag van ¤315 op een woning van ¤ 388,13 p/mnd Lijkt me niet correct toch?
Dat hij zelf nog geen 9 tientjes aan huur moet gaan betalen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:32 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
als je geen tieves verdient, dan kan dit wel kloppen
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:31 schreef Der_Rudi het volgende:
Is die huurtoeslag niet per jaar?
Doen ze met zorgtoeslag toch ook, per jaar?
Ik weet niet hoe weinig een tieves is, maar ben student en werk voornamelijk in de vakanties en weekenden.quote:Resultaat
Uw huurtoeslag is ¤ 315 per maand.
Same here.. Maar dan voor 1900 vaak.... Ze vliegen als zoete broodjes over de toonbank!quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:00 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 1800. Heb niet het geduld om weinig kaartjes per uur te verkopen.
Als de blessures online weer 'aan' gaan, dan ben ik slapend rijk geworden deze editiequote:Op woensdag 16 januari 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
Op de trade account met de minste coins weer investeren in blessure kaarten
Heb mijna laatst allemaal de deur uit gedaan voor 400/500quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
Wat???? gaan die weer aan??? ben ik te snel geweest om te dumpen????quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
Had ze laatst allemaal verkocht voor 250, maar in een moment van verveling heb ik er weer een stuk of 300 gekocht. Gaan toch altijd wel voor minstens 250 de deur uit. Of zoals Danny zegt, of meer. Maar mij gebeurt dat op 1 of andere manier nooitquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:59 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Wat???? gaan die weer aan??? ben ik te snel geweest om te dumpen????
Dat was ik ook....quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Was het zat dat ik neits op mn watchlist kon zetten.
Owwwwww.... Voor zulke kleine bedragen doe ik het niet meerquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ze laatst allemaal verkocht voor 250, maar in een moment van verveling heb ik er weer een stuk of 300 gekocht. Gaan toch altijd wel voor minstens 250 de deur uit. Of zoals Danny zegt, of meer. Maar mij gebeurt dat op 1 of andere manier nooit
Toch ben ik ze allemaal kwijt geraaktquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:03 schreef laucas het volgende:
Voor 400/500 raak je ze ook echt niet kwijt denk ik.
Als je verdedigers irritant vind die naar voren gaan, gewoon begin van de wedstrijd even zijn workrates aanpassenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:31 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allemaal. Gisteravond voor een spotprijsje IF Thiago Silva gekocht voor 435k . Deze gast kan dus veel beter verdedigen dan Ramos. Hij blijft tenminste op zn plek staan
Hier heb ik dus ook last van bij Ramos.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:31 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allemaal. Gisteravond voor een spotprijsje IF Thiago Silva gekocht voor 435k . Deze gast kan dus veel beter verdedigen dan Ramos. Hij blijft tenminste op zn plek staan
Dat werkt niet!!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:34 schreef over_hedge het volgende:
Als je verdedigers irritant vind die naar voren gaan, gewoon begin van de wedstrijd even zijn workrates aanpasse
Kijk ook even naar CM 41212 want een CM - CAM kaartje is niet duurquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:10 schreef Jelle_96 het volgende:
Ik probeer langzaam maar zeker wat meer in IF kaartjes te handelen, maar zou graag wat hulp vragen.
Als ik naar de markt ga, zoek op Wilshere IF, in de formatie 4-1-2-1-2 als CAM, krijg ik drie kaartjes.
Twee daarvan staan er voor 54.500 op, en eentje voor 47.750 (zie afbeelding). Aangezien de veiling over meer dan een uur afloopt betekent het dat het kaartje er sowieso al anderhalf uur opstaat.
Is het nou wel, of niet verstandig om die Wilshere voor 47.750 te kopen en voor zo'n 54.000 te verkopen?
[ afbeelding ]
Werkt welquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat werkt niet!!!
Heb het honderd miljoen keer geprobeerd met high/high spelers maar het maakt echt niets uit.
Als zij het huis wil houden, moet ze jou toch 'uitkopen'? En als je het huis verkocht hebt en zij wil niet ondertekenen moet ze (lees: jullie) een boete betalen. Dacht ik zo uit mijn hoofdquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:07 schreef Toefjes het volgende:
Stel: Je hebt je huis te koop staan, en je hebt het huis verkocht. Je ex dreigt echter niet te tekenen. Kun je daar dan nog iets tegen beginnen?
Boetius is toch rw?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:27 schreef Aldo-MC het volgende:
Ga denk Feyenoord maken, wel lastig want ze hebben geen LM en RM maar wel RW(schaken) maar alleen een bronze LW (Boetius)
En dan ook 2 CAM's Vormer en Goossens en een CM die er sowieso in moet (Clasie) en Fernandez als SP maar ook weer een belangrijke CF met Pelle.
Hoop gepuzzel voor de juiste formatie wel
En Cissé dan? Die is toch ook een LW?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:27 schreef Aldo-MC het volgende:
Ga denk Feyenoord maken, wel lastig want ze hebben geen LM en RM maar wel RW(schaken) maar alleen een bronze LW (Boetius)
En dan ook 2 CAM's Vormer en Goossens en een CM die er sowieso in moet (Clasie) en Fernandez als SP maar ook weer een belangrijke CF met Pelle.
Hoop gepuzzel voor de juiste formatie wel
Het gaat om het koopcontract, dus er is nog geen sprake van een boete. Ik woon in het huis. Het hele eiereneten is dat ze mij niet los kan laten, en als het huis verkocht wordt, het laatste lijntje doorgeknipt wordt. Ze probeert elk wissewasje nu aan te grijpen om de boel te frustreren/ vertragen. En met een oplevering van 15 maart is elke vertraging meer dan ongewenst. Ze weigert me ook de inlog codes van de website van de makelaar te geven, dat soort tering geintjes. Want, negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:23 schreef leoon. het volgende:
[..]
Als zij het huis wil houden, moet ze jou toch 'uitkopen'? En als je het huis verkocht hebt en zij wil niet ondertekenen moet ze (lees: jullie) een boete betalen. Dacht ik zo uit mijn hoofd
Uiteraardquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:29 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
En Cissé dan? Die is toch ook een LW?
Ja ik ken het, weet het van dochter van kennis.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat om het koopcontract, dus er is nog geen sprake van een boete. Ik woon in het huis. Het hele eiereneten is dat ze mij niet los kan laten, en als het huis verkocht wordt, het laatste lijntje doorgeknipt wordt. Ze probeert elk wissewasje nu aan te grijpen om de boel te frustreren/ vertragen. En met een oplevering van 15 maart is elke vertraging meer dan ongewenst. Ze weigert me ook de inlog codes van de website van de makelaar te geven, dat soort tering geintjes. Want, negatieve aandacht is ook aandacht
Ik kan me goed voorstellen dat je zo'n 'injury prone' figuur niet in je elftal wilt hebben. Gelukkig kent ultimate team geen teenblessures.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
UiteraardHoe kon ik De Teen vergeten
Kan toch niet, als je niets te makken hebt een hypotheek afsluiten op jouw naam.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:31 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja ik ken het, weet het van dochter van kennis.
Die vriend wou haar ook niet laten gaan en ze hadden samen huis gekocht. Van haar geld, hij had geen nagel om aan ze kont te krabben.. Vreselijk echt..
edit: op de een of andere reden stond het ook op zijn naam, wat eigenlijk al niet kon omdat hij niks betaald had. Iig heel vaag verhaal en het meisje is nog wekenlang lastig gevallen door vrienden van die vent en hijzelf in haar nieuwe huurhuis..
Zie mijn edit. Weet niet meer hoe het precies zat, maar hij moest ook ze handtekening zetten en dat gebeurde toen ook niet.. Was een nieuwbouw huis zit ook bepaalde voorwaarde aan dat je die pas naar x aantal jaar mag verkopen, vanwege handelaren enz enzquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kan toch niet, als je niets te makken hebt een hypotheek afsluiten op jouw naam.
Was het niet andersom
Echt, dit soort mensenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:35 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Weet niet meer hoe het precies zat, maar hij moest ook ze handtekening zetten en dat gebeurde toen ook niet.. Was een nieuwbouw huis zit ook bepaalde voorwaarde aan dat je die pas naar x aantal jaar mag verkopen, vanwege handelaren enz enz
Dat lijkt me wel zo verstandig, mocht het eventueel tot een geschil voor de rechter komen sta je niet zo sterk in je schoenen als je misselijke acties terug doet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt, dit soort mensendie als levensdoel lijken te hebben het de ander het leven zuur te maken. Als ze zo doorgaat ben ik echt in staat om misselijke acties terug te doen. Alleen wordt het dan van kwaad tot erger
Custom set piece maken bij Arena etcquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoe doe je zo'n corner waarbij je hele team in het doel gaat staan?
Ik begin nooit meer aan die kutwijven. Ik hou het wel op af en toe in de kroeg en daarna een verkeerd nummer geven en 1 keer per week naar de hoeren. Dan kan ik er 2 tegelijkertijd kiezen en heb ik daarna geen gezeurquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:41 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo verstandig, mocht het eventueel tot een geschil voor de rechter komen sta je niet zo sterk in je schoenen als je misselijke acties terug doet.
LOLquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begin nooit meer aan die kutwijven. Ik hou het wel op af en toe in de kroeg en daarna een verkeerd nummer geven en 1 keer per week naar de hoeren. Dan kan ik er 2 tegelijkertijd kiezen en heb ik daarna geen gezeur
Het is goed dat je als opa van het fut topic ons behoed voor die wezens. Alleen maar goed voor een aantal zaken en het liefst na een paar weken weer inwisselen voor een ander exemplaar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begin nooit meer aan die kutwijven. Ik hou het wel op af en toe in de kroeg en daarna een verkeerd nummer geven en 1 keer per week naar de hoeren. Dan kan ik er 2 tegelijkertijd kiezen en heb ik daarna geen gezeur
Triest gedoe hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:35 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Weet niet meer hoe het precies zat, maar hij moest ook ze handtekening zetten en dat gebeurde toen ook niet.. Was een nieuwbouw huis zit ook bepaalde voorwaarde aan dat je die pas naar x aantal jaar mag verkopen, vanwege handelaren enz enz
Ik schrok ik dacht iets daarna als: 'ik ga wel over op mannen, zeuren nooit, drinken bier en kijken voetbal'quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begin nooit meer aan die kutwijven.
Nou, denk heel goed na voor je de verplichting aan gaat voor een huis, of een kind. Als je ook maar enigszins twijfelt of je de rest van je hele leven alleen van haar kut gebruik wil maken: doe het niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:45 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Het is goed dat je als opa van het fut topic ons behoed voor die wezens. Alleen maar goed voor een aantal zaken en het liefst na een paar weken weer inwisselen voor een ander exemplaar.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik schrok ik dacht iets daarna als: 'ik ga wel over op mannen, zeuren nooit, drinken bier en kijken voetbal'
Gelukkig kreeg het verhaal een betere wending
Maar nu is de vraag: Was het een lekkerwijf of deed je het om het innerlijk....quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, denk heel goed na voor je de verplichting aan gaat voor een huis, of een kind. Als je ook maar enigszins twijfelt of je de rest van je hele leven alleen van haar kut gebruik wil maken: doe het niet.
Dat is mijn wijze levensles.
Ze was mooi toen we trouwden. 2 jaar later waren we 15 kilo verderquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:49 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar nu is de vraag: Was het een lekkerwijf of deed je het om het innerlijk....
Werd haar gezicht ook lelijk dik dan of viel dat nog mee? Wat was eigenlijk de reden voor die plotselinge gewichtstoename?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze was mooi toen we trouwden. 2 jaar later waren we 15 kilo verder
Haha sukkel! Nu kan je niet meedoen met het FOK toernooi!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef Euroteller het volgende:
Ben al 2 maanden overgestapt van PS3 naar XBOX. Wat een verschil zeg met FUT.
haha, ik ga werkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:51 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Werd haar gezicht ook lelijk dik dan of viel dat nog mee? Wat was eigenlijk de reden voor die plotselinge gewichtstoename?
Haha zo'n groot probleem is dat niet. Er zal vast wel een voor XBOX komen niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Haha sukkel! Nu kan je niet meedoen met het FOK toernooi!
Mmkay!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GASTquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:51 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Werd haar gezicht ook lelijk dik dan of viel dat nog mee? Wat was eigenlijk de reden voor die plotselinge gewichtstoename?
Hij probeert ons voor allerhande zaken te behoeden, misschien had hij daar ook wel een oplossing voor. Je kan het altijd proberen hè?quote:
Jaja, jij ambieert gewoon chubby.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:00 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Hij probeert ons voor allerhande zaken te behoeden, misschien had hij daar ook wel een oplossing voor. Je kan het altijd proberen hè?
Waarom chubby ambiëren als ik ook gewoon moddervet kan ambiëren?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:02 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Jaja, jij ambieert gewoon chubby.
Ik heb de mijne paar dagen meegenomen naar de sportschool om dr gelijk in te schrijven daar. Geen doekjes er om winden en gewoon zeggen dat ze dik(ker) wordtquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niet allemaal tegenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb de mijne paar dagen meegenomen naar de sportschool om dr gelijk in te schrijven daar. Geen doekjes er om winden en gewoon zeggen dat ze dik(ker) wordt
Voorkomen is beter dan genezen toch? In het geval van Toefjes had zijn ex dus beter haar oude levenstijl kunnen aanhangen, daar moet toch iets in veranderd zijn na het huwelijk anders kom je geen 15 kilo aan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb de mijne paar dagen meegenomen naar de sportschool om dr gelijk in te schrijven daar. Geen doekjes er om winden en gewoon zeggen dat ze dik(ker) wordt
Ik heb een keer seks met Toefjes gehad en was meteen 15 kilo kwijt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:10 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen toch? In het geval van Toefjes had zijn ex dus beter haar oude levenstijl kunnen aanhangen, daar moet toch iets in veranderd zijn na het huwelijk anders kom je geen 15 kilo aan.
Je weet echt totaal niet hoe het komt. Ga dan ook niet oordelen over zoiets.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:10 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen toch? In het geval van Toefjes had zijn ex dus beter haar oude levenstijl kunnen aanhangen, daar moet toch iets in veranderd zijn na het huwelijk anders kom je geen 15 kilo aan.
Dan is dus wel duidelijk waar het probleem lag.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb een keer seks met Toefjes gehad en was meteen 15 kilo kwijt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Dan is dus wel duidelijk waar het probleem lag.
Als het een medische reden is geweest zal hij er waarschijnlijk niet op zo'n manier over praten. Maar goed misschien zit ik er ook wel helemaal naast.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je weet echt totaal niet hoe het komt. Ga dan ook niet oordelen over zoiets.
Ik meen mij te herinneren dat zij door de gewichtstoename onzeker werd en 'uit voorzorg' vreemdging.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:13 schreef DutchSL het volgende:
Hij heeft het volgens mij al eens hier geschreven.
Er was nog iets anders dan de kilo's.
Jij denkt dat hij zoiets zegt als ze ziek was ofzo?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef leoon. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van 60 naar 75 of van 120 naar 135, 15 kilo kan veel of weinig verschillen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
Maar 15 kilo valt toch wel mee?
Alhoewel, dat is bijna de helft van de meisjes die ik normaal doe.
Buiten dat jouw post sarcastisch is is 15 kilo best wel wat.. als je er van uit gaat dat een normale jongedame 50-60kg weegt dan is dat toch een kwart van je gewicht wat er bij zit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
Maar 15 kilo valt toch wel mee?
Alhoewel, dat is bijna de helft van de meisjes die ik normaal doe.
Werkt prima hier.quote:
Neequote:Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij zoiets zegt als ze ziek was ofzo?
[..]
Door vet vreten?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef leoon. het volgende:
[..]
Beter?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef Euroteller het volgende:
Ben al 2 maanden overgestapt van PS3 naar XBOX. Wat een verschil zeg met FUT.
Volgensmij heeft hij er eerder wel het een en ander over verteld. Ik heb alleen niet zo'n zin om dat op te zoeken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:21 schreef leoon. het volgende:
[..]
NeeDat zeg ik toch nergens? Het kan meerdere redenen hebben, maar zolang hij het zelf niet verteld hoeven wij er toch geen verhalen aan te hangen? Vind dat persoonlijk 'not done'
Alles gewoon voor 200 BIN er op zetten, krijg je altijd dat beeldquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:23 schreef pascal08 het volgende:
Altijd lekker om zo de webapp te openen:
[ afbeelding ]
Zit er inmiddels ook in ha ha dat is wat hij zeiquote:
Hij doet het zelf.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:21 schreef leoon. het volgende:
[..]
NeeDat zeg ik toch nergens? Het kan meerdere redenen hebben, maar zolang hij het zelf niet verteld hoeven wij er toch geen verhalen aan te hangen? Vind dat persoonlijk 'not done'
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:23 schreef pascal08 het volgende:
Altijd lekker om zo de webapp te openen:
[ afbeelding ]
Dat is ook wat ik gedaan heb.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alles gewoon voor 200 BIN er op zetten, krijg je altijd dat beeld
Wat is ditquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:32 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat een getroll weer![]()
Sneijder zit op het vliegtuig richting Istanbul.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat is dit![]()
39 seconden van mijn leven weggegooid.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Als je helemaal tot het einde hebt gekeken verdien je het niet om te leven.
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:38 schreef DutchSL het volgende:
LA Galaxy wilt Lampard nu halen als "nieuwe" Beckham
Dat hij weg moet vind ik kut, maar als ie dan gaat liever naar zoiets dan dat hij bij Man Utd gaat spelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:38 schreef DutchSL het volgende:
LA Galaxy wilt Lampard nu halen als "nieuwe" Beckham
Wel fayfettebek gespeeld?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef Metjehond het volgende:
Zojuist FUT gespeeld. Echt een bazen mode zeg!
Nee sinds ik op FOK zit begrijp ik steeds meer dat dat kansloos is. Vraag me niet waarom maar ik doe het niet meerquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
Sneijder dus officieel naar Turkije voor 400 euro. Transavia ha ha lachen.
Die is leukquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
Sneijder dus officieel naar Turkije voor 400 euro. Transavia ha ha lachen.
Jonge FOK! alle haters, gewoon doen waar je je goed bij voelt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:46 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Nee sinds ik op FOK zit begrijp ik steeds meer dat dat kansloos is. Vraag me niet waarom maar ik doe het niet meer
Ja het beste bij 5atb, counteren met snelle pace.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jonge FOK! alle haters, gewoon doen waar je je goed bij voelt.
Het beste bij trollen, net doen of je hier nieuw bent. Ga anders even lekker terug naar je eigen forum, aap.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:49 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Ja het beste bij 5atb, counteren met snelle pace.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:49 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Ja het beste bij 5atb, counteren met snelle pace je hond.
Wat nou .... Pff ik voel me hier niet echt welkom. Laat me als ik dat wil spelen zeg jemug.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het beste bij trollen, net doen of je hier nieuw bent. Ga anders even lekker terug naar je eigen forum, aap.
Hé, kleuter. Ga met je Xbox naar dat pauperforum van je.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:52 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Wat nou .... Pff ik voel me hier niet echt welkom. Laat me als ik dat wil spelen zeg jemug.
Ik heb een PS3?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hé, kleuter. Ga met je Xbox naar dat pauperforum van je.
De ballotagecommissie is hier nog al streng. Daarbij zijn we tegen het autistische aan, dus we houden niet van veranderingen. Het is in ieder geval niet leuk om hier te posten als je je niet welkom voelt, dus dan kun je beter weggaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:52 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Wat nou .... Pff ik voel me hier niet echt welkom. Laat me als ik dat wil spelen zeg jemug.
Ik las Balotelli.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De ballotagecommissie is hier nog al streng. Daarbij zijn we tegen het autistische aan, dus we houden niet van veranderingen. Het is in ieder geval niet leuk om hier te posten als je je niet welkom voelt, dus dan kun je beter weggaan.
Top. Bevestigd. Groetjes aan Siemen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:54 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Ja mooie ben jij, Ga je me lopen spammen en focken. Je bekijkt het maar.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:54 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Ja mooie ben jij, Ga je me lopen spammen en focken. Je bekijkt het maar.
Ik wil die nog wel een keer terug zienquote:
Even fappen, brb.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:57 schreef Metjehond het volgende:
Heey maar doei he Jesse aka Lindgren.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou ja, zeg maar tegen Siemen dat dit ^ jouw schuld is.
Door een jongen die Ronaldo had uitgeleend aan Bob uit Westervoort.quote:
Om wat te dollen. Ik heb maar liefst 7 posts geplaatst over 5-atb users en daarom wordt hier in dit topic elk uur mijn foto gepost?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Te weinig tijd om actief te modden helaas. Dus ingeleverdquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, waar zijn je modp0warz nou man?!
Aldus de mening van een objectief persoon.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op XBW is het totaal niet actief, hier daarentegen wel. Bovendien worden hier meer kwaliteitsposts geplaatst.
'Ik' is een user hier op het forumquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wordt.
En nee, er worden posts verwijderd.
Ik had gister bijna IF Cavani in een packje.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:14 schreef Patje1987 het volgende:
Vanavond IF van Persie uit pakje halen.
zou Lerra F. en Clasie omdraaienquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:16 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag weer een kutteam uitgepoept. Maher speelt wel lekker. Veel steekballetjes buitenkant voet etc.
Die post wordt zo verwijderd, ik deed t namelijk ook al. Vond STING niet leuk zeg maar..quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:16 schreef wieisboos het volgende:
Pff dat werd tijd [ -knipppperdeknip- ]
Waarom?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Die post wordt zo verwijderd, ik deed t namelijk ook al. Vond STING niet leuk zeg maar..
Leuke hybridquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:16 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag weer een kutteam uitgepoept. Maher speelt wel lekker. Veel steekballetjes buitenkant voet etc.
Is wel logisch ja, maar dan pakt Tadic geen 9 chem. Fer neemt die positie eigenlijk veel over omdat Clasie overal een beetje looptquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zou Lerra F. en Clasie omdraaien
Lens>Tadicquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Is wel logisch ja, maar dan pakt Tadic geen 9 chem. Fer neemt die positie eigenlijk veel over omdat Clasie overal een beetje loopt
Wat kunnen zij er aan doen danquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Op Lukaku na een waardeloos TOTW.
Well done, EA.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/148805638quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:22 schreef StijnDa het volgende:
Ongelofelijk. Wat me net gebeurde![]()
Even uploaden.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/148805638
Dit85e minuut. Einduitslag 4-4.
Een aantal goede spelers uitkiezen(ipv waardeloze discard IF's die nooit worden gebruikt), of slechte spelers een flinke boost geven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat kunnen zij er aan doen danzij bepalen niet wie er goed spelen en wie niet. Of wou je dat ze iedereen +15 shooting geven?
Die gimenez zou inderdaad een god zijn voor mijn liga mx teamquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een aantal goede spelers uitkiezen(ipv waardeloze discard IF's die nooit worden gebruikt), of slechte spelers een flinke boost geven.
Zit er eens een keer een goede tussen(Gimenez), wordt zijn positie gewijzigd.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zit er eens een keer een goede tussen(Gimenez), wordt zijn positie gewijzigd.
Mijn 2e team om fitness hoog te houden. Nu ga ik het verkopen ook. Niet de eerste blunder die De Gea heeft gemaakt, die haal ik nooit meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn 2e team om fitness hoog te houden. Nu ga ik het verkopen ook. Niet de eerste blunder die De Gea heeft gemaakt, die haal ik nooit meer.Dat ligt niet aan de Gea, had elke keeper kunnen overkomen, is gewoon een faal van EASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien. Maar ik wilde hem toch al verkopen omdat hij enorm slecht isquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de Gea, had elke keeper kunnen overkomen, is gewoon een faal van EA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/148805638
Dit85e minuut. Einduitslag 4-4.
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:31 schreef Peefiee het volgende:
Iemand nog een leuk team van 600k-700k?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:31 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi manquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja.
Formatie? Spelers? Andere voorkeuren?
Ik vind de Gea best een prima keep eigenlijk. Heb hem in mijn cheap team wat ik gekocht had om tijdens TOTY mee te spelen. Pakt soms echt punten en heeft geen hele gekke uitspattingen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik wilde hem toch al verkopen omdat hij enorm slecht isAlleen vervanging is niet makkelijk door chemistry dus daarom had ik er niets aan gedaan. Ik doe wel meteen het hele team weg
Xbox?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:31 schreef Peefiee het volgende:
Iemand nog een leuk team van 600k-700k?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:32 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Mooi man en liefst een team met van Persie in een 4-2-2-2, 4-1-2-1-2 of een 3-5-2
3k op ps3 ofzo dacht ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:32 schreef DorperTed. het volgende:
Weet iemand of deze kit nog wat waard is?
[ afbeelding ]
quote:
Blunder na blunder hierquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:32 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ik vind de Gea best een prima keep eigenlijk. Heb hem in mijn cheap team wat ik gekocht had om tijdens TOTY mee te spelen. Pakt soms echt punten en heeft geen hele gekke uitspattingen.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:35 schreef wieisboos het volgende:
WATer stond post 301
![]()
Sting heeft flink wat verwijderd zo te zien
Opvallend joh. Bij mij nog geen blunder gemaakt in 40 potjes, behalve de usual fifa onzin die bij elke speler voorkomtquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Blunder na blunder hier
Maar misschien omdat ik meestal duurdere keepers haal.
Meer deals te vinden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien wordt dit dan de week waarin ik mijn eerste silver IF uit een pack ga halen. Ik ben alleen bang dat de prijzen van silvers gaan dalen omdat iedereen IF Lukaku uit een pack wil halen.
Komt misschien doordat mods aantal posts weg heeft gehaald?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:36 schreef wieisboos het volgende:
Ik kreeg zelfs een berichtje bij m'n post, over 1 post gaat dit topic dicht
gohquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Komt misschien doordat mods aantal posts weg heeft gehaald?
Ja, zeker weten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
om munten te verdienenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:42 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Waarom zou iemand IF Chedjou willen pricefixen?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal BINS tegen de 100K aan nu. Kan ik nog wel wat winst op pakken.
Nu.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:43 schreef strakkeman het volgende:
Wanneer is het de juiste tijd om een IF konko te verkopen
om kwart over half vijfquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:43 schreef strakkeman het volgende:
Wanneer is het de juiste tijd om een IF konko te verkopen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |