PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos) < 4atb newb
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
5K+quote:
Jaquote:
quote:
Als zij er niks aan betaald heeft ze daar niks op te zeggen toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:07 schreef Toefjes het volgende:
Stel: Je hebt je huis te koop staan, en je hebt het huis verkocht. Je ex dreigt echter niet te tekenen. Kun je daar dan nog iets tegen beginnen?
Het huis staat op ons beide naam. Ze is het huis uit, al 2.5 jaar, maar volgens ons convenant dat we toen gesloten hebben betaalt ze 50%. Dat is wel chill. Maar ze gebruikt het niet tekenen als machtsmiddel omdat ik in haar ogen een verkeerde opmerking heb gemaakt, en daardoor is ze boos. Echt, dat mens is knettergekquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als zij er niks aan betaald heeft ze daar niks op te zeggen toch?
De sex moet echt super geweest zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het huis staat op ons beide naam. Ze is het huis uit, al 2.5 jaar, maar volgens ons convenant dat we toen gesloten hebben betaalt ze 50%. Dat is wel chill. Maar ze gebruikt het niet tekenen als machtsmiddel omdat ik in haar ogen een verkeerde opmerking heb gemaakt, en daardoor is ze boos. Echt, dat mens is knettergek
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
De sex moet echt super geweest zijn
Moeten we even langsrijden?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het huis staat op ons beide naam. Ze is het huis uit, al 2.5 jaar, maar volgens ons convenant dat we toen gesloten hebben betaalt ze 50%. Dat is wel chill. Maar ze gebruikt het niet tekenen als machtsmiddel omdat ik in haar ogen een verkeerde opmerking heb gemaakt, en daardoor is ze boos. Echt, dat mens is knettergek
Je gaat inderdaad wel rare gedachtes krijgenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moeten we even langsrijden?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad wel rare gedachtes krijgen
Winstquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:27 schreef BDIL het volgende:
Ik denk dat een gerechtelijke procedure haar meer schaden zou aanrichten dan jou, alleen het tijdsbestek is een probleem... Ik weet niet of je duidelijke afspraken hebt gemaakt rondom afbetaling hypotheek met haar en herverdeling winst na verkoop.
Colin Kazim-Richardsquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:30 schreef Thezeurminator het volgende:
Iemand die een silver st/cf met goede heading, en 70+ dribbling weet?
"Winst" Als er al 100k van de hypotheek is afbetaald neem ik aan dat de huis niet goedkoper is verlopen dan de afschrijvingquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
WinstWe hebben in 2008 gekocht
Verlies dragen we gewoon 50/50. Afspraken zijn wel duidelijk, maar ik wil van dat mens af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |