PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos) < 4atb newb
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
5K+quote:
Jaquote:
quote:
Als zij er niks aan betaald heeft ze daar niks op te zeggen toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:07 schreef Toefjes het volgende:
Stel: Je hebt je huis te koop staan, en je hebt het huis verkocht. Je ex dreigt echter niet te tekenen. Kun je daar dan nog iets tegen beginnen?
Het huis staat op ons beide naam. Ze is het huis uit, al 2.5 jaar, maar volgens ons convenant dat we toen gesloten hebben betaalt ze 50%. Dat is wel chill. Maar ze gebruikt het niet tekenen als machtsmiddel omdat ik in haar ogen een verkeerde opmerking heb gemaakt, en daardoor is ze boos. Echt, dat mens is knettergekquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als zij er niks aan betaald heeft ze daar niks op te zeggen toch?
De sex moet echt super geweest zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het huis staat op ons beide naam. Ze is het huis uit, al 2.5 jaar, maar volgens ons convenant dat we toen gesloten hebben betaalt ze 50%. Dat is wel chill. Maar ze gebruikt het niet tekenen als machtsmiddel omdat ik in haar ogen een verkeerde opmerking heb gemaakt, en daardoor is ze boos. Echt, dat mens is knettergek
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
De sex moet echt super geweest zijn
Moeten we even langsrijden?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het huis staat op ons beide naam. Ze is het huis uit, al 2.5 jaar, maar volgens ons convenant dat we toen gesloten hebben betaalt ze 50%. Dat is wel chill. Maar ze gebruikt het niet tekenen als machtsmiddel omdat ik in haar ogen een verkeerde opmerking heb gemaakt, en daardoor is ze boos. Echt, dat mens is knettergek
Je gaat inderdaad wel rare gedachtes krijgenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moeten we even langsrijden?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad wel rare gedachtes krijgen
Winstquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:27 schreef BDIL het volgende:
Ik denk dat een gerechtelijke procedure haar meer schaden zou aanrichten dan jou, alleen het tijdsbestek is een probleem... Ik weet niet of je duidelijke afspraken hebt gemaakt rondom afbetaling hypotheek met haar en herverdeling winst na verkoop.
Colin Kazim-Richardsquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:30 schreef Thezeurminator het volgende:
Iemand die een silver st/cf met goede heading, en 70+ dribbling weet?
"Winst" Als er al 100k van de hypotheek is afbetaald neem ik aan dat de huis niet goedkoper is verlopen dan de afschrijvingquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
WinstWe hebben in 2008 gekocht
Verlies dragen we gewoon 50/50. Afspraken zijn wel duidelijk, maar ik wil van dat mens af.
Zijn er echt tientallen, iets scherpere eisen bittequote:Op woensdag 16 januari 2013 10:30 schreef Thezeurminator het volgende:
Iemand die een silver st/cf met goede heading, en 70+ dribbling weet?
Nou kijk ik speel 4-3-1-2 werkt perfect voor mij. Maar vaak loop ik met 1 van mijn 2 spitsen op de achterlijn af. En dan sta ik op zon uitzichtloze positie dat ik een voorzet geef. Meestal staat mijn CF dan op een ideale positie om te koppen. Een soort type zlatan maar dan 74 zoek ik dus. Redelijke dribbling, hoge heading, 70+ longshot, pace 60+quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn er echt tientallen, iets scherpere eisen bitte
Heb het ooit wel genoemd ja, maak er zelf geen gebruik vanquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:34 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Had jij het laatst niet over dat Tor netwerk?
Haha, nou, ik moet het wel legaal houden allemaal, voor mijn werk moet ik van tijd tot tijd een verklaring omtrent gedrag overleggenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
"Winst" Als er al 100k van de hypotheek is afbetaald neem ik aan dat de huis niet goedkoper is verlopen dan de afschrijving
Hoe dan ook ik ben van de partij bij een eventuele intimidatie
http://www.futhead.com/fifa/players/11595/quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn er echt tientallen, iets scherpere eisen bitte
IF Villaquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/11595/
eigenlijk deze stats maar dan niet een hongaar in de duitse competitie. Het liefst een speler uit België/Nederland/Mexico/BPL die ik nog een beetje kan combineren.
Als je zo'n type (met veel lengte ook) op CF wilt bv. Vaz Te, Mlapa of Kanu, al zijn die eerste twee meer echte spitsen (maar dat is jouw Hongaar ook).quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/11595/
eigenlijk deze stats maar dan niet een hongaar in de duitse competitie. Het liefst een speler uit België/Nederland/Mexico/BPL die ik nog een beetje kan combineren.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:56 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Te duur heb maar 30k te besteden voor die plek.
Heb er geen haast mee, speel toch maximaal twee wedstrijden per dag met 4 budget teams.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:00 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 1800. Heb niet het geduld om weinig kaartjes per uur te verkopen.
Jaaropgave, laatste salarisstrook 2012..quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Zhano het volgende:
Jongens, hoe kom ik aan mijn toetsingsinkomen in 2013?
http://www.belastingdienst.nl/rekenhulpen/toetsingsinkomen/quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Zhano het volgende:
Jongens, hoe kom ik aan mijn toetsingsinkomen in 2013?
Het bedrag dat staat bij "Loon loonbelasting/volksverzekeringen"?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:15 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Jaaropgave, laatste salarisstrook 2012..
Als je die jaaropgaaf van 2012 hebt kun je die link juist wel gebruiken! Wil je wel helpen, dm maar anders.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het bedrag dat staat bij "Loon loonbelasting/volksverzekeringen"?
@wieisboos: Thx, maar heb hier die belastingdingen niet. Wel mn jaaropgaaf van 2012.
Volgens mij ben ik er al uit. Berekenen via 'anders' en dan jaaropgaaf 2012 kiezen. Dan vul ik mn loon in en de bijdrage ZVW, das duidelijk. Vervolgens moet ik dan aangeven hoe mijn inkomen voor 2013 gaat veranderen. Ik verwacht ongeveer hetzelfde te verdienen dus doe dan 0. Vervolgens kom ik uit op een huurtoeslag van ¤315 op een woning van ¤ 388,13 p/mndquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:25 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als je die jaaropgaaf van 2012 hebt kun je die link juist wel gebruiken! Wil je wel helpen, dm maar anders.
En ja Het bedrag dat staat bij "Loon loonbelasting/volksverzekeringen''.
als je geen tieves verdient, dan kan dit wel kloppenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef Zhano het volgende:
Volgens mij ben ik er al uit. Berekenen via 'anders' en dan jaaropgaaf 2012 kiezen. Dan vul ik mn loon in en de bijdrage ZVW, das duidelijk. Vervolgens moet ik dan aangeven hoe mijn inkomen voor 2013 gaat veranderen. Ik verwacht ongeveer hetzelfde te verdienen dus doe dan 0. Vervolgens kom ik uit op een huurtoeslag van ¤315 op een woning van ¤ 388,13 p/mnd Lijkt me niet correct toch?
Dat hij zelf nog geen 9 tientjes aan huur moet gaan betalen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:32 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
als je geen tieves verdient, dan kan dit wel kloppen
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:31 schreef Der_Rudi het volgende:
Is die huurtoeslag niet per jaar?
Doen ze met zorgtoeslag toch ook, per jaar?
Ik weet niet hoe weinig een tieves is, maar ben student en werk voornamelijk in de vakanties en weekenden.quote:Resultaat
Uw huurtoeslag is ¤ 315 per maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |