Te weinig tijd om actief te modden helaas. Dus ingeleverdquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, waar zijn je modp0warz nou man?!
Aldus de mening van een objectief persoon.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op XBW is het totaal niet actief, hier daarentegen wel. Bovendien worden hier meer kwaliteitsposts geplaatst.
'Ik' is een user hier op het forumquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wordt.
En nee, er worden posts verwijderd.
Ik had gister bijna IF Cavani in een packje.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:14 schreef Patje1987 het volgende:
Vanavond IF van Persie uit pakje halen.
zou Lerra F. en Clasie omdraaienquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:16 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag weer een kutteam uitgepoept. Maher speelt wel lekker. Veel steekballetjes buitenkant voet etc.
Die post wordt zo verwijderd, ik deed t namelijk ook al. Vond STING niet leuk zeg maar..quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:16 schreef wieisboos het volgende:
Pff dat werd tijd [ -knipppperdeknip- ]
Waarom?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Die post wordt zo verwijderd, ik deed t namelijk ook al. Vond STING niet leuk zeg maar..
Leuke hybridquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:16 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag weer een kutteam uitgepoept. Maher speelt wel lekker. Veel steekballetjes buitenkant voet etc.
Is wel logisch ja, maar dan pakt Tadic geen 9 chem. Fer neemt die positie eigenlijk veel over omdat Clasie overal een beetje looptquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zou Lerra F. en Clasie omdraaien
Lens>Tadicquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Is wel logisch ja, maar dan pakt Tadic geen 9 chem. Fer neemt die positie eigenlijk veel over omdat Clasie overal een beetje loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |