Als het een medische reden is geweest zal hij er waarschijnlijk niet op zo'n manier over praten. Maar goed misschien zit ik er ook wel helemaal naast.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je weet echt totaal niet hoe het komt. Ga dan ook niet oordelen over zoiets.
Ik meen mij te herinneren dat zij door de gewichtstoename onzeker werd en 'uit voorzorg' vreemdging.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:13 schreef DutchSL het volgende:
Hij heeft het volgens mij al eens hier geschreven.
Er was nog iets anders dan de kilo's.
Jij denkt dat hij zoiets zegt als ze ziek was ofzo?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef leoon. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze was mooi toen we trouwden. 2 jaar later waren we 15 kilo verder
Van 60 naar 75 of van 120 naar 135, 15 kilo kan veel of weinig verschillen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
Maar 15 kilo valt toch wel mee?
Alhoewel, dat is bijna de helft van de meisjes die ik normaal doe.
Buiten dat jouw post sarcastisch is is 15 kilo best wel wat.. als je er van uit gaat dat een normale jongedame 50-60kg weegt dan is dat toch een kwart van je gewicht wat er bij zit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
Maar 15 kilo valt toch wel mee?
Alhoewel, dat is bijna de helft van de meisjes die ik normaal doe.
Werkt prima hier.quote:
Neequote:Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij zoiets zegt als ze ziek was ofzo?
[..]
Door vet vreten?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef leoon. het volgende:
[..]
Beter?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef Euroteller het volgende:
Ben al 2 maanden overgestapt van PS3 naar XBOX. Wat een verschil zeg met FUT.
Volgensmij heeft hij er eerder wel het een en ander over verteld. Ik heb alleen niet zo'n zin om dat op te zoeken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:21 schreef leoon. het volgende:
[..]
NeeDat zeg ik toch nergens? Het kan meerdere redenen hebben, maar zolang hij het zelf niet verteld hoeven wij er toch geen verhalen aan te hangen? Vind dat persoonlijk 'not done'
Alles gewoon voor 200 BIN er op zetten, krijg je altijd dat beeldquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:23 schreef pascal08 het volgende:
Altijd lekker om zo de webapp te openen:
[ afbeelding ]
Zit er inmiddels ook in ha ha dat is wat hij zeiquote:
Hij doet het zelf.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:21 schreef leoon. het volgende:
[..]
NeeDat zeg ik toch nergens? Het kan meerdere redenen hebben, maar zolang hij het zelf niet verteld hoeven wij er toch geen verhalen aan te hangen? Vind dat persoonlijk 'not done'
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:23 schreef pascal08 het volgende:
Altijd lekker om zo de webapp te openen:
[ afbeelding ]
Dat is ook wat ik gedaan heb.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alles gewoon voor 200 BIN er op zetten, krijg je altijd dat beeld
Wat is ditquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:32 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat een getroll weer![]()
Sneijder zit op het vliegtuig richting Istanbul.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat is dit![]()
39 seconden van mijn leven weggegooid.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Als je helemaal tot het einde hebt gekeken verdien je het niet om te leven.
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:38 schreef DutchSL het volgende:
LA Galaxy wilt Lampard nu halen als "nieuwe" Beckham
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |