Dat hij weg moet vind ik kut, maar als ie dan gaat liever naar zoiets dan dat hij bij Man Utd gaat spelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:38 schreef DutchSL het volgende:
LA Galaxy wilt Lampard nu halen als "nieuwe" Beckham
Wel fayfettebek gespeeld?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef Metjehond het volgende:
Zojuist FUT gespeeld. Echt een bazen mode zeg!
Nee sinds ik op FOK zit begrijp ik steeds meer dat dat kansloos is. Vraag me niet waarom maar ik doe het niet meerquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
Sneijder dus officieel naar Turkije voor 400 euro. Transavia ha ha lachen.

Die is leukquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
Sneijder dus officieel naar Turkije voor 400 euro. Transavia ha ha lachen.
Jonge FOK! alle haters, gewoon doen waar je je goed bij voelt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:46 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Nee sinds ik op FOK zit begrijp ik steeds meer dat dat kansloos is. Vraag me niet waarom maar ik doe het niet meer
Ja het beste bij 5atb, counteren met snelle pace.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jonge FOK! alle haters, gewoon doen waar je je goed bij voelt.
Het beste bij trollen, net doen of je hier nieuw bent. Ga anders even lekker terug naar je eigen forum, aap.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:49 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Ja het beste bij 5atb, counteren met snelle pace.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:49 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Ja het beste bij 5atb, counteren met snelle pace je hond.
Wat nou .... Pff ik voel me hier niet echt welkom. Laat me als ik dat wil spelen zeg jemug.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het beste bij trollen, net doen of je hier nieuw bent. Ga anders even lekker terug naar je eigen forum, aap.
Hé, kleuter. Ga met je Xbox naar dat pauperforum van je.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:52 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Wat nou .... Pff ik voel me hier niet echt welkom. Laat me als ik dat wil spelen zeg jemug.
Ik heb een PS3?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hé, kleuter. Ga met je Xbox naar dat pauperforum van je.
De ballotagecommissie is hier nog al streng. Daarbij zijn we tegen het autistische aan, dus we houden niet van veranderingen. Het is in ieder geval niet leuk om hier te posten als je je niet welkom voelt, dus dan kun je beter weggaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:52 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Wat nou .... Pff ik voel me hier niet echt welkom. Laat me als ik dat wil spelen zeg jemug.
Ik las Balotelli.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De ballotagecommissie is hier nog al streng. Daarbij zijn we tegen het autistische aan, dus we houden niet van veranderingen. Het is in ieder geval niet leuk om hier te posten als je je niet welkom voelt, dus dan kun je beter weggaan.
Top. Bevestigd. Groetjes aan Siemen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:54 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Ja mooie ben jij, Ga je me lopen spammen en focken. Je bekijkt het maar.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:54 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Ja mooie ben jij, Ga je me lopen spammen en focken. Je bekijkt het maar.
Ik wil die nog wel een keer terug zienquote:
Even fappen, brb.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:57 schreef Metjehond het volgende:
Heey maar doei he Jesse aka Lindgren.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou ja, zeg maar tegen Siemen dat dit ^ jouw schuld is.
Door een jongen die Ronaldo had uitgeleend aan Bob uit Westervoort.quote:
Om wat te dollen. Ik heb maar liefst 7 posts geplaatst over 5-atb users en daarom wordt hier in dit topic elk uur mijn foto gepost?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |