Same here.. Maar dan voor 1900 vaak.... Ze vliegen als zoete broodjes over de toonbank!quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:00 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 1800. Heb niet het geduld om weinig kaartjes per uur te verkopen.
Als de blessures online weer 'aan' gaan, dan ben ik slapend rijk geworden deze editiequote:Op woensdag 16 januari 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
Op de trade account met de minste coins weer investeren in blessure kaarten
Heb mijna laatst allemaal de deur uit gedaan voor 400/500quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
Wat???? gaan die weer aan??? ben ik te snel geweest om te dumpen????quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
Had ze laatst allemaal verkocht voor 250, maar in een moment van verveling heb ik er weer een stuk of 300 gekocht. Gaan toch altijd wel voor minstens 250 de deur uit. Of zoals Danny zegt, of meer. Maar mij gebeurt dat op 1 of andere manier nooitquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:59 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Wat???? gaan die weer aan??? ben ik te snel geweest om te dumpen????
Dat was ik ook....quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Was het zat dat ik neits op mn watchlist kon zetten.
Owwwwww.... Voor zulke kleine bedragen doe ik het niet meerquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ze laatst allemaal verkocht voor 250, maar in een moment van verveling heb ik er weer een stuk of 300 gekocht. Gaan toch altijd wel voor minstens 250 de deur uit. Of zoals Danny zegt, of meer. Maar mij gebeurt dat op 1 of andere manier nooit
Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef Zhano het volgende:
Toch ben ik ze allemaal kwijt geraaktquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:03 schreef laucas het volgende:
Voor 400/500 raak je ze ook echt niet kwijt denk ik.
Als je verdedigers irritant vind die naar voren gaan, gewoon begin van de wedstrijd even zijn workrates aanpassenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:31 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allemaal. Gisteravond voor een spotprijsje IF Thiago Silva gekocht voor 435k . Deze gast kan dus veel beter verdedigen dan Ramos. Hij blijft tenminste op zn plek staan
Hier heb ik dus ook last van bij Ramos.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:31 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allemaal. Gisteravond voor een spotprijsje IF Thiago Silva gekocht voor 435k . Deze gast kan dus veel beter verdedigen dan Ramos. Hij blijft tenminste op zn plek staan
Dat werkt niet!!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:34 schreef over_hedge het volgende:
Als je verdedigers irritant vind die naar voren gaan, gewoon begin van de wedstrijd even zijn workrates aanpasse
Kijk ook even naar CM 41212 want een CM - CAM kaartje is niet duurquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:10 schreef Jelle_96 het volgende:
Ik probeer langzaam maar zeker wat meer in IF kaartjes te handelen, maar zou graag wat hulp vragen.
Als ik naar de markt ga, zoek op Wilshere IF, in de formatie 4-1-2-1-2 als CAM, krijg ik drie kaartjes.
Twee daarvan staan er voor 54.500 op, en eentje voor 47.750 (zie afbeelding). Aangezien de veiling over meer dan een uur afloopt betekent het dat het kaartje er sowieso al anderhalf uur opstaat.
Is het nou wel, of niet verstandig om die Wilshere voor 47.750 te kopen en voor zo'n 54.000 te verkopen?
[ afbeelding ]
Werkt welquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat werkt niet!!!
Heb het honderd miljoen keer geprobeerd met high/high spelers maar het maakt echt niets uit.
Als zij het huis wil houden, moet ze jou toch 'uitkopen'? En als je het huis verkocht hebt en zij wil niet ondertekenen moet ze (lees: jullie) een boete betalen. Dacht ik zo uit mijn hoofdquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:07 schreef Toefjes het volgende:
Stel: Je hebt je huis te koop staan, en je hebt het huis verkocht. Je ex dreigt echter niet te tekenen. Kun je daar dan nog iets tegen beginnen?
Boetius is toch rw?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:27 schreef Aldo-MC het volgende:
Ga denk Feyenoord maken, wel lastig want ze hebben geen LM en RM maar wel RW(schaken) maar alleen een bronze LW (Boetius)
En dan ook 2 CAM's Vormer en Goossens en een CM die er sowieso in moet (Clasie) en Fernandez als SP maar ook weer een belangrijke CF met Pelle.
Hoop gepuzzel voor de juiste formatie wel
En Cissé dan? Die is toch ook een LW?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:27 schreef Aldo-MC het volgende:
Ga denk Feyenoord maken, wel lastig want ze hebben geen LM en RM maar wel RW(schaken) maar alleen een bronze LW (Boetius)
En dan ook 2 CAM's Vormer en Goossens en een CM die er sowieso in moet (Clasie) en Fernandez als SP maar ook weer een belangrijke CF met Pelle.
Hoop gepuzzel voor de juiste formatie wel
Het gaat om het koopcontract, dus er is nog geen sprake van een boete. Ik woon in het huis. Het hele eiereneten is dat ze mij niet los kan laten, en als het huis verkocht wordt, het laatste lijntje doorgeknipt wordt. Ze probeert elk wissewasje nu aan te grijpen om de boel te frustreren/ vertragen. En met een oplevering van 15 maart is elke vertraging meer dan ongewenst. Ze weigert me ook de inlog codes van de website van de makelaar te geven, dat soort tering geintjes. Want, negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:23 schreef leoon. het volgende:
[..]
Als zij het huis wil houden, moet ze jou toch 'uitkopen'? En als je het huis verkocht hebt en zij wil niet ondertekenen moet ze (lees: jullie) een boete betalen. Dacht ik zo uit mijn hoofd
Uiteraardquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:29 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
En Cissé dan? Die is toch ook een LW?
Ja ik ken het, weet het van dochter van kennis.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat om het koopcontract, dus er is nog geen sprake van een boete. Ik woon in het huis. Het hele eiereneten is dat ze mij niet los kan laten, en als het huis verkocht wordt, het laatste lijntje doorgeknipt wordt. Ze probeert elk wissewasje nu aan te grijpen om de boel te frustreren/ vertragen. En met een oplevering van 15 maart is elke vertraging meer dan ongewenst. Ze weigert me ook de inlog codes van de website van de makelaar te geven, dat soort tering geintjes. Want, negatieve aandacht is ook aandacht
Ik kan me goed voorstellen dat je zo'n 'injury prone' figuur niet in je elftal wilt hebben. Gelukkig kent ultimate team geen teenblessures.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
UiteraardHoe kon ik De Teen vergeten
Kan toch niet, als je niets te makken hebt een hypotheek afsluiten op jouw naam.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:31 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja ik ken het, weet het van dochter van kennis.
Die vriend wou haar ook niet laten gaan en ze hadden samen huis gekocht. Van haar geld, hij had geen nagel om aan ze kont te krabben.. Vreselijk echt..
edit: op de een of andere reden stond het ook op zijn naam, wat eigenlijk al niet kon omdat hij niks betaald had. Iig heel vaag verhaal en het meisje is nog wekenlang lastig gevallen door vrienden van die vent en hijzelf in haar nieuwe huurhuis..
Zie mijn edit. Weet niet meer hoe het precies zat, maar hij moest ook ze handtekening zetten en dat gebeurde toen ook niet.. Was een nieuwbouw huis zit ook bepaalde voorwaarde aan dat je die pas naar x aantal jaar mag verkopen, vanwege handelaren enz enzquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kan toch niet, als je niets te makken hebt een hypotheek afsluiten op jouw naam.
Was het niet andersom
Echt, dit soort mensenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:35 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Weet niet meer hoe het precies zat, maar hij moest ook ze handtekening zetten en dat gebeurde toen ook niet.. Was een nieuwbouw huis zit ook bepaalde voorwaarde aan dat je die pas naar x aantal jaar mag verkopen, vanwege handelaren enz enz
Dat lijkt me wel zo verstandig, mocht het eventueel tot een geschil voor de rechter komen sta je niet zo sterk in je schoenen als je misselijke acties terug doet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt, dit soort mensendie als levensdoel lijken te hebben het de ander het leven zuur te maken. Als ze zo doorgaat ben ik echt in staat om misselijke acties terug te doen. Alleen wordt het dan van kwaad tot erger
Custom set piece maken bij Arena etcquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoe doe je zo'n corner waarbij je hele team in het doel gaat staan?
Ik begin nooit meer aan die kutwijven. Ik hou het wel op af en toe in de kroeg en daarna een verkeerd nummer geven en 1 keer per week naar de hoeren. Dan kan ik er 2 tegelijkertijd kiezen en heb ik daarna geen gezeurquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:41 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo verstandig, mocht het eventueel tot een geschil voor de rechter komen sta je niet zo sterk in je schoenen als je misselijke acties terug doet.
LOLquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begin nooit meer aan die kutwijven. Ik hou het wel op af en toe in de kroeg en daarna een verkeerd nummer geven en 1 keer per week naar de hoeren. Dan kan ik er 2 tegelijkertijd kiezen en heb ik daarna geen gezeur
Het is goed dat je als opa van het fut topic ons behoed voor die wezens. Alleen maar goed voor een aantal zaken en het liefst na een paar weken weer inwisselen voor een ander exemplaar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begin nooit meer aan die kutwijven. Ik hou het wel op af en toe in de kroeg en daarna een verkeerd nummer geven en 1 keer per week naar de hoeren. Dan kan ik er 2 tegelijkertijd kiezen en heb ik daarna geen gezeur
Triest gedoe hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:35 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Weet niet meer hoe het precies zat, maar hij moest ook ze handtekening zetten en dat gebeurde toen ook niet.. Was een nieuwbouw huis zit ook bepaalde voorwaarde aan dat je die pas naar x aantal jaar mag verkopen, vanwege handelaren enz enz
Ik schrok ik dacht iets daarna als: 'ik ga wel over op mannen, zeuren nooit, drinken bier en kijken voetbal'quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begin nooit meer aan die kutwijven.
Nou, denk heel goed na voor je de verplichting aan gaat voor een huis, of een kind. Als je ook maar enigszins twijfelt of je de rest van je hele leven alleen van haar kut gebruik wil maken: doe het niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:45 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Het is goed dat je als opa van het fut topic ons behoed voor die wezens. Alleen maar goed voor een aantal zaken en het liefst na een paar weken weer inwisselen voor een ander exemplaar.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik schrok ik dacht iets daarna als: 'ik ga wel over op mannen, zeuren nooit, drinken bier en kijken voetbal'
Gelukkig kreeg het verhaal een betere wending
Maar nu is de vraag: Was het een lekkerwijf of deed je het om het innerlijk....quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, denk heel goed na voor je de verplichting aan gaat voor een huis, of een kind. Als je ook maar enigszins twijfelt of je de rest van je hele leven alleen van haar kut gebruik wil maken: doe het niet.
Dat is mijn wijze levensles.
Ze was mooi toen we trouwden. 2 jaar later waren we 15 kilo verderquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:49 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar nu is de vraag: Was het een lekkerwijf of deed je het om het innerlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |