Succes.quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:28 schreef JaneDoe het volgende:
effe kijken of ik vandaag wél op werk aankom
Meneerquote:
Eens!quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:56 schreef minthy het volgende:
Woensdag, immer een topdag. Zeker als je vrij hebt
Nou zeg!quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
vind er niets aan. En krijg er al helemaal geen winters gevoel van.
ieder z'n ding. ik krijg er bijna tranen van in mijn ogen. Op een positieve manier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
vind er niets aan. En krijg er al helemaal geen winters gevoel van.
Bij mij ligt het netwerk eruit, ook om van te janken...quote:
Valt mee hoor, qua drama. Moet m'n dag alleen anders in gaan plannen en gezien ik aardig wat autistische trekken van m'n jongens heb overgenomen kost me dat wat moeitequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
wat een drama allemaal voor een woensdag! Drama is normaal gesproken alleen voor maandagen.
Eet een wortel en het komt allemaal vast wel goed
Thanks voor de tip.quote:
Behoorlijk snel, beter dan Chromequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ie op Windows werkt btw.
Nice.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Behoorlijk snel, beter dan Chrome
Ja sinds dien chrasht hij om de 5 minuten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook al geüpdatet naar laatste versie?
Zal morgen ofzo wel een nieuwe versie komen (als 't een probleem is dat bij meer mensen optreedt). Dev-versie ook geprobeerd?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja sinds dien chrasht hij om de 5 minuten.
quote:
quote:
ik heb vandaag wel een goede dag, na net 2 kutdagen gehad te hebben. Dus mss is jouw dag morgen weer beter?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef minthy het volgende:
Kom op man... Zo moeilijk is dit toch niet?
idd...quote:
Precies... Komt over als "ze draaien te weinig Cash, laat ik het zo eens proberen"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
zal ik maar niet zeggen dat ik Johnny Cash helemaalDoe maar wel. Ruzie met SC, haren gaan in de rondte vliegen. Ik pak de popcorn vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Grotendeels wel gelukkig... alhoewel dit weekend ook nog met vlagen z'n parten speelt...quote:
Gister was m'n dag wel oke, dus dat compenseerde voor de maandagquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik heb vandaag wel een goede dag, na net 2 kutdagen gehad te hebben. Dus mss is jouw dag morgen weer beter?
Kop op jong, ook dat gaat weer goed komenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Grotendeels wel gelukkig... alhoewel dit weekend ook nog met vlagen z'n parten speelt...
Johnny CashHelaas geen 3FM hier vandaag
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Kop op jong, ook dat gaat weer goed komen![]()
Op naar de winkel![]()
Zat je zonder verwarming? Brrr wat zal dat koud geweest zijn!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:55 schreef themauster het volgende:
Zo de verwarmingsketel is weer gemaakt
Ja gisteren een nieuwe ketel laten instaleren en vanochtend was hij al defect, gelukkig kon de monteur vanmiddag nog langskomen om hem te repareren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zat je zonder verwarming? Brrr wat zal dat koud geweest zijn!
Het nieuws moet wel hip blijven he?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:03 schreef henkde_j het volgende:
Pff die nieuwslezers krijgen ook iets te veel vrijheid qua achergrond muziekjes
NOS op 3=Disconieuwsquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:03 schreef henkde_j het volgende:
Pff die nieuwslezers krijgen ook iets te veel vrijheid qua achergrond muziekjes
Kom op. Jaws muziekjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het nieuws moet wel hip blijven he?
Voor serieus en saai nieuws ga je maar naar radio 1 of 2.
Vele malen beter dan die Hardstyle plaatjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Aquarius. Misschien wel de beste in zijn genre.
Ja dus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit Roy van Groeten van het Asfalt?
stem kwam mij al zo bekend voorquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Roy belt naar elk programmaquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Idd, sneuneus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Die Roy belt naar elk programma.
ach, 50 jaar na dato kan wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:26 schreef henkde_j het volgende:
Hou toch even op over die Elfstedentocht
ik ging ook gelijk kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:26 schreef alors het volgende:
Die site ligt meteen platis ook altijd zo als zij een site noemen he
Daar stond ik even niet bij stilquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, 50 jaar na dato kan wel.
zeker. Zolang er nog zonder ijsbrekers over het IJsselmeer gevaren kan worden maak ik me niet druk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daar stond ik even niet bij stil![]()
Maar dat gehype van dat het nu gaat gebeuren is nog veel te voorbarig
DWDD, deskundigen, Erben, allesquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daar stond ik even niet bij stil![]()
Maar dat gehype van dat het nu gaat gebeuren is nog veel te voorbarig
Maar dit weekend waarschijnlijk wel schaatsen op de merenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker. Zolang er nog zonder ijsbrekers over het IJsselmeer gevaren kan worden maak ik me niet druk.
DWDDquote:
Uhm alleen in het weekend wordt het ietsjes warmer, daarna gewoon vriezen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
ach volgende week komen de temperaturen weer boven het vriespunt, dus ik zeg daag 11stedentocht.
Mss werkt de 11stedentocht wel met omgekeerde karma; zo hopen op iets dat het uiteindelijk niet komt.
lijkt wel of het hele land zich blind loopt te staren op de pluim. Zag de pluim van 10 dagen geleden, en volgens die pluim was de kans uitermate groot dat de temperatuur nu boven nul zou liggen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
ach volgende week komen de temperaturen weer boven het vriespunt, dus ik zeg daag 11stedentocht.
Mss werkt de 11stedentocht wel met omgekeerde karma; zo hopen op iets dat het uiteindelijk niet komt.
amateursquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:35 schreef henkde_j het volgende:
Gaat lekker trouwens, als je kijkt hoeveel mensen er door het ijs zakken.
https://twitter.com/search/realtime?q=gezakt&src=typd
![]()
3a4 ijszakkers per minuut[ afbeelding ]
waar ging het over?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:36 schreef henkde_j het volgende:
Weer een verkapte reclame als nieuwsbericht![]()
Dat de camperverkopen zo eeeenorm zijn gestegenquote:
Pluim is nu wel weer naar beneden bijgesteld. Ik vrees alleen voor sneeuw en de vorst blijft redelijk matig, geen -10 of -15...quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt wel of het hele land zich blind loopt te staren op de pluim. Zag de pluim van 10 dagen geleden, en volgens die pluim was de kans uitermate groot dat de temperatuur nu boven nul zou liggen.
Dus we zien wel wat het wordt na het weekeinde.
collega mailde uurtje terug dat hij een week vakantie wilde, en dat hij daarvoor een camper ging nemenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat de camperverkopen zo eeeenorm zijn gestegen
Kopen of huren?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
collega mailde uurtje terug dat hij een week vakantie wilde, en dat hij daarvoor een camper ging nemen
ja, die sneeuw zaterdag wordt de pest voor het ijs ben ik bang.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:39 schreef alors het volgende:
[..]
Pluim is nu wel weer naar beneden bijgesteld. Ik vrees alleen voor sneeuw en de vorst blijft redelijk matig, geen -10 of -15...
Wordt de Elfstedentocht in De Bilt gehouden ja?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch duidelijk boven het vriespunt overdag...
[ afbeelding ]
Twaalfstedentocht.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wordt de Elfstedentocht in De Bilt gehouden ja?
Die is in Noord-Hollandquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wordt de Elfstedentocht in De Bilt gehouden ja?
De nieuwe is nog beter trouwensquote:
Omzagen geeft meer voldoeningquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap die vogelaars ook niet, bomen knuffelen is veel leuker!
maar je moet ze eerst knuffelen voordat je ze omzaagd! Schijnen ze prettiger te vinden.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De nieuwe is nog beter trouwens
[ afbeelding ]
Alleen hopen dat de neerslag vrijdag en zaterdag meevalt
dat alle carnavalsvierders vast mogen vriezen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]stevent af op een koude carnaval
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat alle carnavalsvierders vast mogen vriezen!
dat was de autocorrect. moest zijn 'dan alle carnavalsvierders vast morgen Friezen!'quote:
Doe es lief! Er zijn ook lieve Friezen en datzelfde geldt vast ook voor carnavalsliefhebbersquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was de autocorrect. moest zijn 'dan alle carnavalsvierders vast morgen Friezen!'
Het kan vriezen, het kan dooien maar ik heb liever dooie Friezen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe es lief! Er zijn ook lieve Friezen en datzelfde geldt vast ook voor carnavalsliefhebbers
Zo hey, heb je aan de anti-Fries gezeten?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Het kan vriezen, het kan dooien maar ik heb liever dooie Friezen.
Nah, Noord- en Zuid Holland, Zeeland en Utrecht afsteken, de rest vind ik primaquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles beneden de rivieren moeten ze aan België geven en de Randstad moeten ze gewoon afsteken.
Friesland is best cool. Hebben mooi taaltje en namen!
Utrecht afsteken dan woon ik aan zeequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, Noord- en Zuid Holland, Zeeland en Utrecht afsteken, de rest vind ik prima
Heerlijk, het strand dichtbij hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Utrecht afsteken dan woon ik aan zee
De meeste Groningers worden geboren met een volle lading anti-Fries.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo hey, heb je aan de anti-Fries gezeten?
Dat hebben wij Achterhoekers/Tukkers nou met Randstad inwoners.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef themauster het volgende:
[..]
De meeste Groningers worden geboren met een volle lading anti-Fries.
Gok dat de zee op minder dan een km komt te liggen. Tof idee!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Heerlijk, het strand dichtbij hebben
Koel anders even wat af in de diepfriesquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Geen last van.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja mijn schoonvader uit Drenthe heeft ook een hekel aan Friezen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Koel anders even wat af in de diepfries![]()
Ik weet het, dat dreunt nog een heel eind Drenthe door en in Overijssel kennen we het ook
Dan is 3FM geen Nederlandse zender meer..quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Edit; En Flevoland mag ook teruggegeven worden aan de Zuiderzee
LANDVERRADER!!!1!!quote:
Chanantquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja mijn schoonvader uit Drenthe heeft ook een hekel aan Friezen.
Op mijn 9e was ik een keer met mijn opa in Appelscha en daar waren ook heel veel mensen aan het Fries praten en toen riep ik heel hard tegen mijn opa '' kunnen die rot Friezen niet gewoon Nederlands praten'' en toen werd ik ineens door heel veel mensen kwaad aangekeken.
Dat maakt me niet uit, ik zal er niet minder om gaan luisterenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan is 3FM geen Nederlandse zender meer..
ik ook van jou hoor...quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Edit; En Flevoland mag ook teruggegeven worden aan de Zuiderzee
Je kent m'n gezever toch wel zo onderhand? Ik meen geen klap van dat soort uitsprakenquote:
maar je volgers gaan er blind in mee!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kent m'n gezever toch wel zo onderhand? Ik meen geen klap van dat soort uitspraken
Variatie in je dag aanbrengen, het aantal keren dat ik em sinds SR heb gehoord is op één hand te tellen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:51 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer gaat die Scream & Shout van de enorm-hoge-rotatieplaylist af?
Als half Fries, half Groninger heb ik wat dat betreft nogal eens innerlijke conflictenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb variatie in mijn dag.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Variatie in je dag aanbrengen, het aantal keren dat ik em sinds SR heb gehoord is op één hand te tellen.
Welgeteld 1 positieve reactiequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar je volgers gaan er blind in mee!
Ik heb niet zoveel geld om tig speakers en luidsprekers te kopen. MBP, iPad, FM-radio en telefoon vind ik wel genoegquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook qua bron van je muziek/geluid natuurlijk.
Wijsneusquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel geld om tig speakers en luidsprekers te kopen. MBP, iPad, FM-radio en telefoon vind ik wel genoeg.
Calimero'squote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja en dat doe ik ook wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wijsneus. Je hebt vast wel Spotify of je eigen muziekcollectie om naar te luisteren.
Premiumquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en dat doe ik ook wel.
Gebruik Spofitie amper btw, wat een aidsprogramma met al die lompe banners.
Doe ik ook niet, is gewoon onderdeel van m'n telefoonabo.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga daar geen 10 euro/maand voor betalen_
En je telefoonabo is daardoor lekker hoog dus in feite betaal je het wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, is gewoon onderdeel van m'n telefoonabo.
Ja dat vooral, maar verder ook geen antipathie jegens de provincie Groningen of de bewoners. Idem voor Drenthe. Ik snap ook die strijd onderling dan ook niet zo.quote:
Nope. Meer data + premium en vergelijkbaar aantal minuten en even duur als m'n vorige aboquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En je telefoonabo is daardoor lekker hoog dus in feite betaal je het wel.
Hoeveel betaal je dan per maand? En hoeveel data/min?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Meer data + premium en vergelijkbaar aantal minuten en even duur als m'n vorige abo
Momenteel een tientje ofzo, want korting. Iig 2 gb data + premium, minuten weet ik niet eens, die maak ik toch nooit opquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je dan per maand? En hoeveel data/min?
Datquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:02 schreef alors het volgende:
Ik snap ook die strijd onderling dan ook niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja. Volgens mij is het een beetje vergelijkbaar met de voetbalderby's hier in de buurt. Altijd gelazerquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wist uberhaupt tot zonet niet dat er een 'strijd' is.
Vrij kansloos zo'n strijd
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:05 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is er geen eten in het vliegtuig?Au.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Zwollequote:Op woensdag 16 januari 2013 19:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja. Volgens mij is het een beetje vergelijkbaar met de voetbalderby's hier in de buurt. Altijd gelazer
Preciesquote:
gezelligquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Welgeteld 1 positieve reactie![]()
Maar goed, ik zal em nuanceren... Utrecht en Flevoland weg, Noord Holland tegen Drenthe/Overijssel aanschuiven. Zo beter?
Zijn we nu weer een beetje vriendjes? Ik kan niet tegen ruziequote:
Die moeten ver rijden dan, als ze helemaal naar Limburg moeten voor een potje voetbal..quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies![]()
Net als ploegen uit D'vaart; die worden door onze dorpen uitgekotst en dat is wederzijds. Zelfs op zaterdagavond in de kroeg nog gedonder
Pientjelief, echt niemand gaat er nog intrappen dat ik in Limburg woon... Bovendien is mijn G daarvoor veel te hardquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die moeten ver rijden dan, als ze helemaal naar Limburg moeten voor een potje voetbal..
Ohquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Pientjelief, echt niemand gaat er nog intrappen dat ik in Limburg woon... Bovendien is mijn G daarvoor veel te hard
De letter, qua uitspraak is die erg hard en scherpquote:
hadden we ruzie dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn we nu weer een beetje vriendjes? Ik kan niet tegen ruzie
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:23 schreef Sirolf het volgende:
Dus er zijn serieus mensen die dit nummer gekocht hebben...?
[ afbeelding ]
Oohquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
De letter, qua uitspraak is die erg hard en scherp
Hou het maar mooi bij die gedachte en post het hier maar nietquote:
Ach, het is niet serieus. Alleen elkaar een beetje in de zeik nemen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wist uberhaupt tot zonet niet dat er een 'strijd' is.
Vrij kansloos zo'n strijd
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach, het is niet serieus. Alleen elkaar een beetje in de zeik nemen.
Zoals bij de provinciegrens
[ afbeelding ]
SR niet gekeken?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:36 schreef minthy het volgende:
Sinds wanneer heeft Giel dezelfde bril als Paul?Ik zie hem net bij DWDD
Neequote:
het kwam mij ook al bekend voor, maar ik weet niet van.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb het idee dat het schelle-pieptonen-begin van Kiss You van 1D komt me ergens bekend van voor komt... maar van welk nummer is dat? Iemand enig idee?
Dit beter dan? Nieuwe Will and the People.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Om Michiel Veenstra te quoten: One Direction is gay.
En nooit meer draaien aub.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
Lol. Ik zie een torrent voor mijn neus staan met Alle 595 State of trance edities van Armin van Buurten.
Slechts 161 GB
met sponsoring kan ik mss ooit een nieuwe kopen.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:49 schreef minthy het volgende:
Tof nummer dit![]()
En ik heb weer internet
Daar gaat de rustquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:49 schreef minthy het volgende:
Tof nummer dit![]()
En ik heb weer internet
Hou je bek, galbak...quote:
Je wordt ouder en begint van binnenuit te rottenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
Zo chanant he
ik loop al 2 dagen vreselijke ruften te laten. Mijn collega vandaag zei "Wat stinkt het ineens hier?!"
Ik heb denkik iets ellendigs gegeten ofzo
schijnt een ouderdomskwaal te zijn voor mannen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
Zo chanant he
ik loop al 2 dagen vreselijke ruften te laten. Mijn collega vandaag zei "Wat stinkt het ineens hier?!"
Ik heb denkik iets ellendigs gegeten ofzo
Klopt! Ik heb ooit ook iemand gekend die dat had. Jaartje of 30. 3 dagen later...quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
schijnt een ouderdomskwaal te zijn voor mannen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb ooit ook iemand gekend die dat had. Jaartje of 30. 3 dagen later...![]()
Prima!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met dat meisje?![]()
zou wel willen, maar ik mag niet in het donker niet naar buiten van meneer Aart.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zou wel willen, maar ik mag niet in het donker niet naar buiten van meneer Aart.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zou wel willen, maar ik mag niet in het donker niet naar buiten van meneer Aart.
Dan ga je net zo meuren als wolfjequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
supermarkt heeft 5kg uien in de aanbieding.
Wat moet iemand met 5 kg uien? Dat is een week lang hachee en hutspot eten.
Uien kunnen wel langer liggen dan een weekje hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
om te jankenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is dat de post zo duur is, anders kreeg ie 5kg uien kado.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan ga je net zo meuren als wolfje
Haat je zijn collega's zo erg?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is dat de post zo duur is, anders kreeg ie 5kg uien kado.
Dan weet hij een keertje wel wat de oorzaak is van zijn stankoverlast.quote:
Dat dan weer wel!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan weet hij een keertje wel wat de oorzaak is van zijn stankoverlast.
Slaap lekker en ik kan niks garanderenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga afwassen en boek lezen in mijn koude bed. Wordt toch tijd voor een hond die mijn bed op kan warmen.
Weltrusten en maak het niet te laat
Ja godverquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan ga je net zo meuren als wolfje
hoi grgrquote:
Zo zie je maar hoe subjectief dat soort crap is. Stuur de beoordeling van de 1e naar de 2e en vice versaquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:11 schreef minthy het volgende:
Hmpfff... We krijgen net feedback op onze literatuurstudie. Wat de eerste beoordelaar skitterond vond, vindt de tweede complete and utter bagger![]()
We gaan ze eens aan elkaar voorstellen
Ik zie net dat de 2e beoordelaar de 1e in CC heeft gezet. Hier kan ik oprecht pissig van worden...quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe subjectief dat soort crap is. Stuur de beoordeling van de 1e naar de 2e en vice versa
Nonsens dit natuurlijk
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie net dat de 2e beoordelaar de 1e in CC heeft gezet. Hier kan ik oprecht pissig van worden...![]()
Dus het zijn trollbuddies die graag verwarring zaaien ofzeuw?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie net dat de 2e beoordelaar de 1e in CC heeft gezet. Hier kan ik oprecht pissig van worden...![]()
Ja lach maar, dit Noesje heeft het al druk genoegquote:
Volgens mij nemen ze elkaar in de docentenkamer. Van achterquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus het zijn trollbuddies die graag verwarring zaaien ofzeuw?
Wat een smeerlappenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze elkaar in de docentenkamer. Van achter
Ik zou ze slaan. Met stokken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja lach maar, dit Noesje heeft het al druk genoeg
Barbaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou ze slaan. Met stokken.
Ach... Als ze er beide nog van genieten op hun oude dag en ons gewoon een voldoende geven, dan zeur ik nergens meer overquote:
Ik wil m'n diploma halen in juliquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou ze slaan. Met stokken.
Eindelijkjquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Als ze er beide nog van genieten op hun oude dag en ons gewoon een voldoende geven, dan zeur ik nergens meer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |