Succes.quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:28 schreef JaneDoe het volgende:
effe kijken of ik vandaag wél op werk aankom
Meneerquote:
Eens!quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:56 schreef minthy het volgende:
Woensdag, immer een topdag. Zeker als je vrij hebt
Nou zeg!quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
vind er niets aan. En krijg er al helemaal geen winters gevoel van.
ieder z'n ding. ik krijg er bijna tranen van in mijn ogen. Op een positieve manier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
vind er niets aan. En krijg er al helemaal geen winters gevoel van.
Bij mij ligt het netwerk eruit, ook om van te janken...quote:
Valt mee hoor, qua drama. Moet m'n dag alleen anders in gaan plannen en gezien ik aardig wat autistische trekken van m'n jongens heb overgenomen kost me dat wat moeitequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
wat een drama allemaal voor een woensdag! Drama is normaal gesproken alleen voor maandagen.
Eet een wortel en het komt allemaal vast wel goed
Thanks voor de tip.quote:
Behoorlijk snel, beter dan Chromequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ie op Windows werkt btw.
Nice.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Behoorlijk snel, beter dan Chrome
Ja sinds dien chrasht hij om de 5 minuten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook al geüpdatet naar laatste versie?
Zal morgen ofzo wel een nieuwe versie komen (als 't een probleem is dat bij meer mensen optreedt). Dev-versie ook geprobeerd?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja sinds dien chrasht hij om de 5 minuten.
quote:
quote:
ik heb vandaag wel een goede dag, na net 2 kutdagen gehad te hebben. Dus mss is jouw dag morgen weer beter?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef minthy het volgende:
Kom op man... Zo moeilijk is dit toch niet?
idd...quote:
Precies... Komt over als "ze draaien te weinig Cash, laat ik het zo eens proberen"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
zal ik maar niet zeggen dat ik Johnny Cash helemaalDoe maar wel. Ruzie met SC, haren gaan in de rondte vliegen. Ik pak de popcorn vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Grotendeels wel gelukkig... alhoewel dit weekend ook nog met vlagen z'n parten speelt...quote:
Gister was m'n dag wel oke, dus dat compenseerde voor de maandagquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik heb vandaag wel een goede dag, na net 2 kutdagen gehad te hebben. Dus mss is jouw dag morgen weer beter?
Kop op jong, ook dat gaat weer goed komenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Grotendeels wel gelukkig... alhoewel dit weekend ook nog met vlagen z'n parten speelt...
Johnny CashHelaas geen 3FM hier vandaag
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Kop op jong, ook dat gaat weer goed komen![]()
Op naar de winkel![]()
Zat je zonder verwarming? Brrr wat zal dat koud geweest zijn!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:55 schreef themauster het volgende:
Zo de verwarmingsketel is weer gemaakt
Ja gisteren een nieuwe ketel laten instaleren en vanochtend was hij al defect, gelukkig kon de monteur vanmiddag nog langskomen om hem te repareren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zat je zonder verwarming? Brrr wat zal dat koud geweest zijn!
Het nieuws moet wel hip blijven he?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:03 schreef henkde_j het volgende:
Pff die nieuwslezers krijgen ook iets te veel vrijheid qua achergrond muziekjes
NOS op 3=Disconieuwsquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:03 schreef henkde_j het volgende:
Pff die nieuwslezers krijgen ook iets te veel vrijheid qua achergrond muziekjes
Kom op. Jaws muziekjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het nieuws moet wel hip blijven he?
Voor serieus en saai nieuws ga je maar naar radio 1 of 2.
Vele malen beter dan die Hardstyle plaatjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Aquarius. Misschien wel de beste in zijn genre.
Ja dus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit Roy van Groeten van het Asfalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |