quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Het telefoonnummer voor herstel van uw Google-account - <knip, niet mijn e-mailadres> - is onlangs gewijzigd. Als u deze wijziging heeft aangebracht, hoeft u verder niets te doen.
Als u uw telefoonnummer voor herstel niet heeft gewijzigd, is uw account wellicht gehackt. Klik voor meer informatie op deze link:
Als u problemen ondervindt met toegang tot uw account, start u de accountherstelprocedure door te klikken op deze link:
Als ik uit Duitschland kom moet ik eerst heel Limburg door rijden voor ik weer aan een NLse mast kan koppelen. Maarja Limburg = Duitsland natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:14 schreef Anne het volgende:
Oke, ik heb juist vaak ontvangst met T-Mobile, waar anderen het juist niet hebben.
Kijk maar als we naar Duitsland rijden, dan heb ik veel langer nog een NL-netwerk dan jij.
Bek houwe.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als ik uit Duitschland kom moet ik eerst heel Limburg door rijden voor ik weer aan een NLse mast kan koppelen. Maarja Limburg = Duitsland natuurlijk.
Daar had ik mijn telefonie en internet. 54 euro per maand ofzoietsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:34 schreef daNpy het volgende:
www.t-mobile.de heeft nog wel een aanbieding voor je.
Lekker teuerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar had ik mijn telefonie en internet. 54 euro per maand ofzoiets. Duur in ieder geval.
Das ist nicht billig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar had ik mijn telefonie en internet. 54 euro per maand ofzoiets. Duur in ieder geval.
Wij betalen niks voor TV en webz, zit in de huur. Vaste aansluiting hoef ik sowieso niet, we hebben allebei een mobielequote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Das ist nicht billig.
Maar wij betalen nu ook 40 euro voor internet en telefon.
Is dit niks?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet ook verlengen binnenkort, ik wacht nog effe af hoe en wat, maar ik wil wel weer een Sony. Heb nu effe een HTC HD2 omdat mijn oude foon op sterven na deaud was, maar ik vind hem niet zo fijn als een Sony, voor de camera is bagger vind ik, en die zijn bij Sony altijd perfect![]()
Provider boeit me niet zo; als KPN hem niet geeft, ga ik gewoon ergens anders heen..
APK afkeur denk ik, maar weet ik niet zeker; sommige yanken hebben dat standaard. Dan moet je ook andere lampies in je achterlichten maken, denk niet dat dat eenvoudig is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:27 schreef daNpy het volgende:
Mag je eigenlijk je achterlichten mee laten branden met de remlichten, als je geen stads of dim licht voert?
Of is dit APK afkeur?
Jep, dat is watquote:
Eigenlijk zou bij ons de vaste lijn er ook wel uit kunnen, die wordt alleen gebruikt om gebeld te worden. Bellen doen we meestal met mobiel. Maargoed, veel mensen bellen ons ook op de vaste lijn, dus dan houden we die maar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij betalen niks voor TV en webz, zit in de huur. Vaste aansluiting hoef ik sowieso niet, we hebben allebei een mobiele
Waarom zouden er andere lampjes in moeten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
APK afkeur denk ik, maar weet ik niet zeker; sommige yanken hebben dat standaard. Dan moet je ook andere lampies in je achterlichten maken, denk niet dat dat eenvoudig is.
We hebben hem nu ook niet, dus we gaan het vast redden zonderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Eigenlijk zou bij ons de vaste lijn er ook wel uit kunnen, die wordt alleen gebruikt om gebeld te worden. Bellen doen we meestal met mobiel. Maargoed, veel mensen bellen ons ook op de vaste lijn, dus dan houden we die maar.
Achterlicht lampjes zijn meestal 12v/5 watt, en als je er een combi remlicht van wilt maken zal er 12v 21/5 in moeten, dus ook andere fittingen enzo erin rommelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom zouden er andere lampjes in moeten?
Ja, met duplo lampen bedoel je. Daar had ik nog niet aan gedacht, ik wilde gewoon het remlicht wat breder maken door de gewone (5W) achterlichtjes mee te laten branden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Achterlicht lampjes zijn meestal 12v/5 watt, en als je er een combi remlicht van wilt maken zal er 12v 21/5 in moeten, dus ook andere fittingen enzo erin rommelen.
Waarom niet gewoon een deftig 3e remlicht erin? werkt veel beter en is duidelijker als het verbreden van je remlichten in de AL-units, of heb je dat al?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, met duplo lampen bedoel je. Daar had ik nog niet aan gedacht, ik wilde gewoon het remlicht wat breder maken door de gewone (5W) achterlichtjes mee te laten branden.
Het bereft de Golf, dus wellicht zijn duplolampen nog wel in te bouwen, ik heb toch al een set reserve GTI achterlichten
Is nog een beter idee ook en je hoeft niet te klungelen met diodes (en spanningsverlies).
Zet je er ipv 10, een 15A'tje in, kan de bedrading wel hebben hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:17 schreef daNpy het volgende:
Alleen hopen dat de zekering het houdt, 2x21Watt is bijna 4 ampere meer.
Hopen dat het wat is, maar als ik het zo las doe je wel een goede koop. De lak is geen probleem want die ga je toch al oververven lijkt mequote:
hehe. VHT Friesland deed er ook aan meequote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:13 schreef Paladijn het volgende:
''Vergeet niet te krabben,'' waarschuwde wijkagent Metin Yildiz vanochtend op Twitter. De boete voor een bevroren voor- en zijruit bedraagt 220 euro, op rijden met een bevroren buitenspiegel staat een boete van 130 euro. Plus de administratiekosten van 7,00 euro, meldt de agent.
twitter:vht_frl twitterde op maandag 14-01-2013 om 22:31:09Boetes onvoldoende zicht door: voor-/zijruit ¤220,- spiegels ¤130,- Voor-/ziJruit + spiegel ¤360,- Wij controleren! http://t.co/emNLvonE reageer retweet
Voor zover ik na kon gaan (via de forumer die ook bij Saab-service Ommen werkt) is het enige punt van aandacht een scheef slijtende multieriem, waarschijnlijk vanwege een spanrol. En misschien het expansievat van de koelvloeistof dat een provisorische gerepareerd lekje heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hopen dat het wat is, maar als ik het zo las doe je wel een goede koop. De lak is geen probleem want die ga je toch al oververven lijkt me
nee ik poets de voorruit en zijramen en dan is het zatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:24 schreef daNpy het volgende:
En sneeuw van alle verticale delen van je auto halen
Grmbl, KNMV heeft geen pechservice voor auto's meer in het pakket zitten.
spanrollen zou ik dan wel even laten controleren, dat was ook een euvel bij ons na aanschaf (en is vrij goedkoop te vervangen).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Voor zover ik na kon gaan (via de forumer die ook bij Saab-service Ommen werkt) is het enige punt van aandacht een scheef slijtende multieriem, waarschijnlijk vanwege een spanrol. En misschien het expansievat van de koelvloeistof dat een provisorische gerepareerd lekje heeft.
Ik zie het morgen wel, had het idee dat hij nog wel wat van de prijs af wil doen. Zou leuk zijn, dan loont het denk ik wel. Kunnen we die dingen vervangen of meenemen, misschien een gebruikte dynamo en startmotor mee, wellicht een setje pakkingen, een Haynes, en kijken of we ergens een setje redelijke niet-winterbanden kunnen overnemen/ruilen.
Grootste nadeel is de brandstof; oude automaat en 200 pk, 1:10 zou denk ik al een klein wonder zijn
Dat is toch niet onzuinig?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En verbruik zal wel wat meevallen denk ik, wij reden de carbageruns ~7.7-7.8l/100kmHet is net hoe diep/vaak je je rechtervoet naar beneden drukt.
Voor zo'n oude saab niet neequote:
Dat lijkt niet zuinig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef daNpy het volgende:
Met mijn 318i haalde ik gemiddeld over 4 jaar 8.5l/100km.
Ik vind het zuinig zat voor een auto van 1260kg leegquote:
Spanrol en nieuwe riem is iets van 70e in onderdelen volgens mij, kijken we tzt dan wel naar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
spanrollen zou ik dan wel even laten controleren, dat was ook een euvel bij ons na aanschaf (en is vrij goedkoop te vervangen).
En verbruik zal wel wat meevallen denk ik, wij reden de carbageruns ~7.7-7.8l/100kmHet is net hoe diep/vaak je je rechtervoet naar beneden drukt.
En jij rijdt motor? kleaujeauquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef densmee het volgende:
[..]
nee ik poets de voorruit en zijramen en dan is het zat
Troost je; de Astra deed gewoon standaard 1 op 8 ofzo met de 2.0 GSi motor op 1100 kilo ofzo; werd je ook niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind het zuinig zat voor een auto van 1260kg leeg
Sow, die heeft wel effe wat lelijks gezegdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef densmee het volgende:
je moet natuurlijk de nokkenas niet tussen de zuigers steken
[ afbeelding ]
rij jij motor als er sneeuw ligt?quote:
https://picasaweb.google.(...)edstrijden2012Bakel#quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, die heeft wel effe wat lelijks gezegd
de HEMI en SRT moteren van Chrysler hebben nog steeds een onderliggende nokkenasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef densmee het volgende:
je moet natuurlijk de nokkenas niet tussen de zuigers steken
[ afbeelding ]
tussen de zuigers en krukas in, op een plek waar de zuigers 5000 keer per minuut langs moetenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
de HEMI en SRT moteren van Chrysler hebben nog steeds een onderliggende nokkenas
Zonet nog jaquote:
Niet gek voor een GSi he, een 318i is niet echt sportiefquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Troost je; de Astra deed gewoon standaard 1 op 8 ofzo met de 2.0 GSi motor op 1100 kilo ofzo; werd je ook niet vrolijk van
stoer, ik zal morgen eens kijken dan of ik nog meer sneeuw van de auto afveeg.quote:
whutquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:16 schreef densmee het volgende:
[..]
tussen de zuigers en krukas in, op een plek waar de zuigers 5000 keer per minuut langs moeten
Sow, da's nét iets meer werk als 'even de kop vervangen'quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef densmee het volgende:
[..]
https://picasaweb.google.(...)edstrijden2012Bakel#
kijk nog eens naar het plaatje, Ligt de nokkenas op de juiste positie, of moet de nokkenassensor weer even op tijd gezet wordenquote:
doet zeer als je daar zo veel tijd insteekt, en je ziet de zuigers eruit komen na een paar meter rijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, da's nét iets meer werk als 'even de kop vervangen'
Neh, maar wel ook een 2 liter, en volgens mij ook nog met vergelijkbare paardjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet gek voor een GSi he, een 318i is niet echt sportief
Hehe, was gewoon een rondje voor de fun hoor; alleen effe naar Gennep op en neer om daar te eten, en de donut hier beneden op de parkeerplaats eindigde met oprapen van mijn brommertquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:17 schreef densmee het volgende:
[..]
stoer, ik zal morgen eens kijken dan of ik nog meer sneeuw van de auto afveeg.
ach ja als huisman woon werk verkeer doen valt ook niet mee natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, was gewoon een rondje voor de fun hoor; alleen effe naar Gennep op en neer om daar te eten, en de donut hier beneden op de parkeerplaats eindigde met oprapen van mijn brommert
Dat geloof ik graag, koppakkinkje zo nu en dan OK, maar dit is gewoon 60 - 70% wegdonderenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef densmee het volgende:
[..]
doet zeer als je daar zo veel tijd insteekt, en je ziet de zuigers eruit komen na een paar meter rijden
ja en dan zijn het vaak ook nog blokken die ze ergens opkopen, maar dan begint het werk pas.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, koppakinkje zo nu en dan OK, maar dit is gewoon 60 - 70% wegdonderen
Zou ik ook nog wel durven hoor, maar ik ben het niet echt meer gewend geloof ik; begon na die paar kutkilometers al kouwe fikken te krijgen, terwijl ik vorig jaar nog een paar keer 60 snelweg kilometer naar Hedel heb gedaan met - 10. Was ook wel fris trouwensquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef densmee het volgende:
[..]
ach ja als huisman woon werk verkeer doen valt ook niet mee natuurlijk
morgen moet ik weer met een loadertje aan de gang, ik zie nou al tegen de kou op.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou ik ook nog wel durven hoor, maar ik ben het niet echt meer gewend geloof ik; begon na die paar kutkilometers al kouwe fikken te krijgen, terwijl ik vorig jaar nog een paar keer 60 snelweg kilometer naar Hedel heb gedaan met - 10. Was ook wel fris trouwens
Oortjes warm houden, 2 paar sokken en goede handschoenen die je af en toe effe op de Auspuff gooit; kom je een heel eindquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:27 schreef densmee het volgende:
[..]
morgen moet ik weer met een loadertje aan de gang, ik zie nou al tegen de kou op.
dan liever met de motorzaag aan de gang, daar zit tenminste nog handvatverwarming op
het is ook wel te overleven allemaal, tussendoor nog met tractor rijden dus dan kan ik weer opwarmenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oortjes warm houden, 2 paar sokken en goede handschoenen die je af en toe effe op de Auspuff gooit; kom je een heel eind
jep regen is klote, regenjassen zijn nooit waterdicht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
Oooh, dus het valt allemaal best mee![]()
Ik vind kou niet zo erg, mits je maar een beetje goede kleding hebt. Beter als regen iig, dat zuigt
En handschoenen, en schoeisel.. of kaplaarzen kan ik niet lopen, dat trekken mijn enkels niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef densmee het volgende:
[..]
jep regen is klote, regenjassen zijn nooit waterdicht.
Gelukkig ga je constructief om met teleurstellingen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef 2cv het volgende:
Zometeen maar eens even een ruit bij de buurman in kinkelen. Die man zou MIJN oprijbokken buiten neer leggen zodat ik er mee aan de slag kon vandaag
Eufemismequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gelukkig ga je constructief om met teleurstellingen!
schoeisel is geen probleem, ik loop meindl waldlaufer pro daar kan ik zelfs een paar uur mee in het water staan en dan voel ik nog niks.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En handschoenen, en schoeisel.. of kaplaarzen kan ik niet lopen, dat trekken mijn enkels niet.
Ik heb Meindl's met gore tex prive sinds kort, en ik heb nieuwe laarzen gekregen van de leverancier, omdat de 'oude' na 14 weken Statia uit elkaar flikkerden; heb nu deze nagelnieuw in de kast staan;quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:55 schreef densmee het volgende:
[..]
schoeisel is geen probleem, ik loop meindl waldlaufer pro daar kan ik zelfs een paar uur mee in het water staan en dan voel ik nog niks.
[ afbeelding ]
en prive heb ik de hanwag trapper gtx
[ afbeelding ]
die zijn nog hoger en ook waterdicht
Ik hou niet zo van werkschoenen met veters; da's teveel werk om uit te trekken als ik met mijn poten op het dash wil zittenquote:
Je hebt toch ergens verkeersborden met "UGG" erop. Richting Rotterdam ofzo.quote:
Niet.quote:
Daar zijn ze ook goed voorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef Duvel het volgende:
Als ik die dingen aan heb, heb ik meestal geen dash in de buurt.
Ik zit er aan te denken ze morgen aan te trekken om mee door de sneeuw naar het station te lopen.
I sure hope notquote:
daarom loop ik ook op gevaviquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van werkschoenen met veters; da's teveel werk om uit te trekken als ik met mijn poten op het dash wil zitten
Boerquote:
Jij hebt teveel schoenenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt wel. Moet ik ze even halen boven?
Inderdaad, ik maakte maar een grapje. Ik moet altijd een beetje overgeven als ik mensen met die dingen zie lopen, laat staan mannenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet.
[..]
Daar zijn ze ook goed voor
[..]
I sure hope not
Bosbouwers horen niet op klompen, dus je bent een boerquote:
bosbouw is ook een soort landbouw maar dan is de omlooptermijn niet 1 jaar maar 100 jaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bosbouwers horen niet op klompen, dus je bent een boer
Nu nog bijpassend werkquote:
Zit wat in, maar dan nog, vind ik die klompen niet kunnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:18 schreef densmee het volgende:
[..]
bosbouw is ook een soort landbouw maar dan is de omlooptermijn niet 1 jaar maar 100 jaar
geen lasser want dan smelten de vetersquote:
Dat paar wat je net postte is iig vlug te veelquote:
er is niks fijners om op te lopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit wat in, maar dan nog, vind ik die klompen niet kunnen
Teveel wat?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat paar wat je net postte is iig vlug te veel
Bak & braad laarzen; niet op lopen, want na 14 weken flikkeren de zolen er onderuitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:19 schreef densmee het volgende:
[..]
geen lasser want dan smelten de veters
Ik bedoel dat ik ze niet zo mooi vind.quote:
Ja euj, jij loopt al maanden om nieuwe laarzen te miepenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:19 schreef Anne het volgende:
Daarbij; Jij wilde mij laatst nog een paar aansmeren!
Mijn ervaring is dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:19 schreef densmee het volgende:
[..]
geen lasser want dan smelten de veters
Nieuwe laarzen ja. En dan wil je me loop-schoenen aansmerenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja euj, jij loopt al maanden om nieuwe laarzen te miepen
Ow, zeg dat dan meteenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik ze niet zo mooi vind.
Jullie vinden mijn uggs ook niks, dus..!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, zeg dat dan meteen. Dat kan en mag.
Jah, als je in het bos wilt wandelen is het wel fijn als je in je verzameling een paar schoenen hebt waar dat ook daadwerkelijk mee kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Nieuwe laarzen ja. En dan wil je me loop-schoenen aansmeren.
deze zijn lekker warm en super stevigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja euj, jij loopt al maanden om nieuwe laarzen te miepen
Ging primaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, als je in het bos wilt wandelen is het wel fijn als je in je verzameling een paar schoenen hebt waar dat ook daadwerkelijk mee kan
Die vindt Anne vast en zeker niet vrouwelijk genoeg; zelfs die met die kleurtjes nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:24 schreef densmee het volgende:
[..]
deze zijn lekker warm en super stevig
[ afbeelding ]
ook in een kekkleurtje
[ afbeelding ]
Whehe, yeah rightquote:
Jullie toch ook niet, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die vindt Anne vast en zeker niet vrouwelijk genoeg; zelfs die met die kleurtjes niet
zie dit er niet charmant uit?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die vindt Anne vast en zeker niet vrouwelijk genoeg; zelfs die met die kleurtjes niet
Not anymorequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie had er last van zijn enkels? Jij of ik?
Sexayquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:29 schreef densmee het volgende:
[..]
zie dit er niet charmant uit?
[ afbeelding ]
midden in een hoogveen in Engeland
het zag er zo sneu uit, die leerling kwam maar amper het heuveltje op gepruttelt en hij jankend in zijn 1 er achter aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
In Dr88 gemaakt van autobanden?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:29 schreef densmee het volgende:
[..]
zie dit er niet charmant uit?
[ afbeelding ]
midden in een hoogveen in Engeland
Ik heb die, juist sinds Weezequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:30 schreef Anne het volgende:
Ik had deze trouwens, maar die zijn op mysterieuze wijze in Weeze verdwenen:
[ afbeelding ]
Ik ken het merk alleen van de autobanden en de wilde stakingen in dr88quote:
vind je het raarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:30 schreef Anne het volgende:
Ik had deze trouwens, maar die zijn op mysterieuze wijze in Weeze verdwenen:
[ afbeelding ]
wut?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:55 schreef Paladijn het volgende:
Zit iedereen nu 2cv's werkzaamheden te volgen via een webcam?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef 2cv het volgende:
Zometeen maar eens even een ruit bij de buurman in kinkelen. Die man zou MIJN oprijbokken buiten neer leggen zodat ik er mee aan de slag kon vandaag
Was het zo'n grote beker? Of zo'n lullig klein kutbekertje uit de automaat?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:57 schreef Anne het volgende:
Anders gooi je even een beker hete thee over jezelf heen!!
Een lullig kutbekertje. Toch zit, of in dit geval zat, er aardig wat thee in.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Was het zo'n grote beker? Of zo'n lullig klein kutbekertje uit de automaat?
Da's wel balen ja... Ik heb zelf altijd zo'n grote mok met dubbele dosis. Maar omdat het een zwaar stenen tafelmodel is, valt ie niet snel om.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Een lullig kutbekertje. Toch zit, of in dit geval zat, er aardig wat thee in.
Deze inderdaad blijkbaar:quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:00 schreef Barcaconia het volgende:
Tegen een kraan aangevlogen die in het centrum stond. 770ft hoog (250mtr ongeveer), terwijl het zicht door de mist beperkt was tot 250mtr.
De kraan stond in de luchtvaartberichten van London gewoon vermeld. Vraag me af waarom een helicopter in slecht zicht zo laag over een stad vliegt.
bron is diverse nieuwsberichten, waarheid niet geverifieerd
Niet helemaal waar. Geruchten gaan dat er ook een deel van de kraan naar beneden is gevallen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:21 schreef Freezer het volgende:
Die kon wel tegen het stootje... de heli is gecrashed niet de kraan...
Nou, ik weet niet welk deel van de kraan er is geraakt, maar ik vermoed de giek, en die gaat er dan écht vanaf, al is het maar voor inspectie. Het is een Wolff toptorenkraan, dus de giek staat in normale stand een graadje of 65 -75 recht omhoog; de kraan is dus nog een metertje of 50 hoger als je op de foto's kunt zien. wordt nog een duur grappiequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:21 schreef Freezer het volgende:
Die kon wel tegen het stootje... de heli is gecrashed niet de kraan...
De kraan staat in het luchtvaartbulletin van London gewoon genoemd, net even gecheckt. Dat wil zeggen dat IEDERE piloot in het luchtruim van London zichzelf daarvan op de hoogte moet brengen voorafgaand aan de vlucht.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet welk deel van de kraan er is geraakt, maar ik vermoed de giek, en die gaat er dan écht vanaf, al is het maar voor inspectie. Het is een Wolff toptorenkraan, dus de giek staat in normale stand een graadje of 65 -75 recht omhoog; de kraan is dus nog een metertje of 50 hoger als je op de foto's kunt zien. wordt nog een duur grappie![]()
En ja, er hoort een lamp op de kop van de kraan die 24/7 flitst (en een rood/wit geblokte vlag), maar die zie je ws veel te laat in die mist/bewolking. Heli had daar gewoon nooit mogen vliegen; die kraan staat geregistreerd als risico voor luchtvaart, en dan mag je niet binnen 250 meter van dat ding vliegen met je komkommercutter.
Nee, maar daarop zie je dergelijke obstakels toch?quote:
Even logisch geredeneerd; zou met deze weersomstandigheden het meest logische zijn dat hij onder instrumentregels vloog (en dan dus idd een navigatie fout heeft gemaakt), of is dat geen criterium? Het lijkt me niet logisch dat een verkeersleiding bij zo'n beperkt zicht een heli laat vliegen op wat hij zelf kan waarnemen, of werkt dat niet zo?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ligt er aan onder welke voorwaarden zijn vlucht gestart is. Als ie onder zichtregels vloog hoort ie op zicht te vliegen en dan kan er in dichte mist best een verwarring ontstaan. Maar als je op zicht vliegt hoor je niet op 800ft te hangen met dichte mist.
Als je onder instrumentregels vliegt wordt je door de verkeersleiding verteld waar je heen moet sturen en welke koers en hoef je alleen maar op je navi op te letten dat je doet wat de verkeersleiding opgegeven heeft.
Ik weet niet hoe deze heli vloog.
Geen idee wat je daar allemaal op kan zien als je boven een stad vliegt..quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, maar daarop zie je dergelijke obstakels toch?
Goed excuus iddquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:41 schreef Anne het volgende:
"He later spoke to the crane operator who was about to get inside the crane cab."
"He was literally shaking because he was getting ready to climb into the crane and he was late."
"The crane driver normally starts at eight o'clock but unusually, today of all days, was late."
Zie. Te laat komen heeft soms best zijn voordelen!
Ik heb weinig verstand van heli's, ik begrijp van diverse luchtvaartfora dat er in London hele rare regels gelden en dat deze heli gewoon op zicht mocht vliegen daar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Even logisch geredeneerd; zou met deze weersomstandigheden het meest logische zijn dat hij onder instrumentregels vloog (en dan dus idd een navigatie fout heeft gemaakt), of is dat geen criterium? Het lijkt me niet logisch dat een verkeersleiding bij zo'n beperkt zicht een heli laat vliegen op wat hij zelf kan waarnemen, of werkt dat niet zo?
Dat lijkt mij idd logisch, zelfde redenering als ik heb idd; Hij heeft daar iets te zoeken, dient vluchtplan in bij de VL, die constateert dat het zicht aldaar 100% bagger is en schrijft voor dat zij deze vlucht gaan begeleiden. Als het nou helder weer is, kan ik me best voorstellen dat de VL toestemming geeft om op zicht te vliegen, maar in deze omstandigheden kan dat nooit de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van heli's, ik begrijp van diverse luchtvaartfora dat er in London hele rare regels gelden en dat deze heli gewoon op zicht mocht vliegen daar.
In Nederland zou dit iig voor een vliegtuig en zover ik weet ook voor een heli ondenkbaar zijn. Logisch geredeneerd vind ik het sowieso ondenkbaar.
Dan zou hij dus mijns inziens onder instrumentregels vliegen, wat wil zeggen dat de verkeersleiding hem 100% van zijn route onder zijn hoede neemt en hij alleen maar klakkeloos bevelen op hoeft te volgen. Op dezelfde wijze als ieder verkeersvliegtuig dat bijv. doet.
Interessante discussie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:46 schreef Anne het volgende:
WGR / ANWB lidmaatschap
Ik was hier trouwens nog niet van op de hoogte. Nog geen brief of mail over gehad.
Ik heb ook geen brief gehad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:46 schreef Anne het volgende:
WGR / ANWB lidmaatschap
Ik was hier trouwens nog niet van op de hoogte. Nog geen brief of mail over gehad.
Zoals ik begrijp is er een corridor voor heli's over de thames waar ze laag mogen vliegen zichtvliegen. De kraan stond daar dichtbij dus daar zou het mee te maken kunnen hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij idd logisch, zelfde redenering als ik heb idd; Hij heeft daar iets te zoeken, dient vluchtplan in bij de VL, die constateert dat het zicht aldaar 100% bagger is en schrijft voor dat zij deze vlucht gaan begeleiden. Als het nou helder weer is, kan ik me best voorstellen dat de VL toestemming geeft om op zicht te vliegen, maar in deze omstandigheden kan dat nooit de bedoeling zijn.
Ik denk dat die 'rare' regels nu wel wat zullen worden bijgesteld
Vage peop inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:46 schreef Anne het volgende:
WGR / ANWB lidmaatschap
Ik was hier trouwens nog niet van op de hoogte. Nog geen brief of mail over gehad.
Tuurlijk wel; een poly-bootje op de Noordzee is al te zien dmv een radar bakentje. dus een kraan van een paar honderd ton gaat vast wel een vlekkie maken op het groene scherm.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:57 schreef 2cv het volgende:
Is zo'n 'dunne' kraan wel te zien op de radar ?
Nieuw bericht van vanochtendquote:NEW TODAY TIL 1301161700EST
RESTRICTED AREA (TEMPORARY) OWING TO INCIDENT AT VAUXHALL BRIDGE
RESTRICTION OF FLYING REGULATIONS HAVE BEEN MADE UNDER ARTICLE 161
OF THE AIR NAVIGATION ORDER 2009 IN AREA BOUNDED BY A CIRCLE RADIUS
2NM CENTRED ON 512915N 0000727W.
PILOTS ARE FORBIDDEN TO FLY WI THE DESIGNATED AREA WITHOUT
PERMISSION OF LONDON TERMINAL CONTROL (SWANWICK) (EMERGENCY
CONTROLLING AUTHORITY) TEL 02380 401110 .
Het oude bericht dat er altijd al op stond.quote:Q) EGTT/QOBCE/IV/M/AE/000/008/5129N00007W001
A) EGLW
HIGH RISE JIB CRANE (LIT AT NIGHT) OPR WI 1NM 5129N 00007W, HGT
770FT AMSL (VAUXHALL, CENTRAL LONDON), OPS CTC 020 7820 3151
12-10-0429/AS 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
zo gek is dat niet. je was misschien gewoon niet de beste kandidaat, of voldeed niet aan alle eisen, of of... altijd terugbellen en vragen waaromquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:50 schreef .Neovo. het volgende:
Verdamme, had gesolliciteerd voor een stageplek, en het leek allemaal ok, maar vandaag kreeg ik een telefoontje dat het toch niet door zou gaan
Ik was aangenomen, dus in feite kon ik daar in februari beginnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zo gek is dat niet. je was misschien gewoon niet de beste kandidaat, of voldeed niet aan alle eisen, of of... altijd terugbellen en vragen waarom
ah. da's minder. wel slecht hoor dat ze dat afblazen nadat het eigenlijk rond was.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik was aangenomen, dus in feite kon ik daar in februari beginnen.
Ik heb vanmiddag gebeld om nog wat te vragen en toen kreeg ik te horen dat het feestje niet doorging. Omdat ze niet kunnen bieden wat mijn opleiding vraagt en ik maar 15 weken stage moet lopen ipv de gewenste 20.. Tsja
That's my boy.quote:
Nee, het is slecht dat je het 2 weken van te voren pas te horen krijgt, en dat je er per ongeluk achter moet komen, omdat jij zelf belt. dát zuigt.. kan altijd gebeuren zoiets, maar de manier waarop is bagger in deze natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah. da's minder. wel slecht hoor dat ze dat afblazen nadat het eigenlijk rond was.
deze mag je quoten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, het is slecht dat je het 2 weken van te voren pas te horen krijgt, en dat je er per ongeluk achter moet komen, omdat jij zelf belt. dát zuigt.. kan altijd gebeuren zoiets, maar de manier waarop is bagger in deze natuurlijk.
Dat heb ik vaker gehoordquote:
Alwaysquote:
Leef je eigen maar uit, als je me maar niet wakker maakt als je er uit gaatquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:20 schreef Anne het volgende:
Ik ga zaterdag in ieder geval vet uitslapen, totdat ik moet gaan. Dan weet je dat vast.
Arme knul, straks issie helemaal overwerktquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:23 schreef Anne het volgende:
Topdrukte bij wegenwacht
Vandaar dat Chuck er niet was gisteren (en vandaag);
(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 16-01-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 013 Barcaconia
02. 012 Sounddragon
03. 009 daNpy
04. 009 Anne
05. 007 Duvel
06. 005 2cv
07. 003 Freezer
08. 003 FkTwkGs2012
09. 003 ZwartmetSuiker
10. 003 .Neovo.
11. 002 densmee
12. 001 Alfisti
13. 001 lipje
Jawel. Even kroelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leef je eigen maar uit, als je me maar niet wakker maakt als je er uit gaat
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Jawel. Even kroelen. Standaard, jeweetz.
Ja dag, het blijft feestquote:
Eh, nee. Pas als mijn aanvraag voor de bijstand goedgekeurd is ga ik beginnen aan dat kutbaantje, niet eerder.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
Nou, dan weten we dat ook weer![]()
Binnenkort dus met frisse tegenzin beginnen aan een kutbaantje om te voorkomen dat ze je uitkering stopzetten
Ze begeleidde mij naar buiten en trok de WC deur open. Hoe vaak doe jij dat ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:24 schreef Anne het volgende:
Jij vindt zo'n beetje alle vrouwen dom, dus dat zegt niks.
je hebt een vrouw het hoofd op hol gebrachtquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:54 schreef 2cv het volgende:
Nope, ik heb alles netjes uitgelegd en verwoord. Ze was echt de weg kwijt.
vandaag minimaal een verdrievoudiging van mijn postaantalquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:23 schreef Anne het volgende:
Topdrukte bij wegenwacht
Vandaar dat Chuck er niet was gisteren (en vandaag);
(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 16-01-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 013 Barcaconia
02. 012 Sounddragon
03. 009 daNpy
04. 009 Anne
05. 007 Duvel
06. 005 2cv
07. 003 Freezer
08. 003 FkTwkGs2012
09. 003 ZwartmetSuiker
10. 003 .Neovo.
11. 002 densmee
12. 001 Alfisti
13. 001 lipje
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:04 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt een vrouw het hoofd op hol gebracht
Derde plaats?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:05 schreef lipje het volgende:
[..]
vandaag minimaal een verdrievoudiging van mijn postaantal
van onderen?quote:
die is aan het haken, die haal jij zelfs inquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:04 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt een vrouw het hoofd op hol gebracht
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:04 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt een vrouw het hoofd op hol gebracht
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens vind ik dat die maffe fries dit keer wel gelijk heeft: eerst een beslissing en dan pas werken.
issie dalijk geen (eeuwig) vrijgezel meerquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:49 schreef Paladijn het volgende:
Ik snap het probleem niet zo trouwens, voor 2cv moet toch de beslissing genomen worden of hij in de bijstand blijft of dat er weer een 'hogere' uitkering waarbij je niet hoeft te werken volgt? Wat is er dan op tegen om tot die tijd een of meerdere weekjes wat bijstandswerk te verrichten? Het is niet alsof schoffelstok leunen zwaar werk is, en zo kom je ook nog eens andere mensen tegen
Volgens mij heeft de maffe fries geen bijstand maar wil hij juist bijstand en voor er besloten is of hij dat uberhaupt krijg moet hij al werken. Dat je moet werken in de bijstand lijkt mij prima zaak maar neem eerst een beslissing.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:49 schreef Paladijn het volgende:
Ik snap het probleem niet zo trouwens, voor 2cv moet toch de beslissing genomen worden of hij in de bijstand blijft of dat er weer een 'hogere' uitkering waarbij je niet hoeft te werken volgt? Wat is er dan op tegen om tot die tijd een of meerdere weekjes wat bijstandswerk te verrichten? Het is niet alsof schoffelstok leunen zwaar werk is, en zo kom je ook nog eens andere mensen tegen
Simpele uitleg: Zoals het NU staat is het OF bijstand OF niets. En ik ben absoluut niet te beroerd om te werken (sterker nog: teveel werken is de reden waarom ik in mijn huidige situatie zit). Maar dit werk wat ik zou moeten doen moet omdat ik bijstand zou krijgen. Maar als dat nog niet toegekend is, zie ik geen reden om al wel met die verplichting mee te gaan doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:49 schreef Paladijn het volgende:
Ik snap het probleem niet zo trouwens, voor 2cv moet toch de beslissing genomen worden of hij in de bijstand blijft of dat er weer een 'hogere' uitkering waarbij je niet hoeft te werken volgt? Wat is er dan op tegen om tot die tijd een of meerdere weekjes wat bijstandswerk te verrichten? Het is niet alsof schoffelstok leunen zwaar werk is, en zo kom je ook nog eens andere mensen tegen
Yuischt !quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de maffe fries geen bijstand maar wil hij juist bijstand en voor er besloten is of hij dat uberhaupt krijg moet hij al werken. Dat je moet werken in de bijstand lijkt mij prima zaak maar neem eerst een beslissing.
Zat rond de rijd van je post ergens tussen Utrecht en Woerden ja. Na thuiskomst boodschappen en zo. Nu rust. En Top Gear, herhaling op BBC3.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Sounddragon het volgende:
Bijna is ook goed
Nu inmiddels onderweg naar de prak denk ik
Hoeveel afleveringen dit seizoen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Paladijn het volgende:
Over anderhalve week weer nieuw seizoen TG @ BBC!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:08 schreef densmee het volgende:
ach ja, hij heeft niet aan zelfontbranding gedaan dat valt dan weer mee
Ik neem aan dat van die extra meldingen die jullie de laatste dagen krijgen - 5000 of 6000 per dag of zo? - dat niet puur en alleen Renaults zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
het zal ook eens niet, een Renault die het niet deed
[ afbeelding ]
nee hoor, valt reuze mee met de Renaults is nu werkelijk van alles, van een jap tot een amerikaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat van die extra meldingen die jullie de laatste dagen krijgen - 5000 of 6000 per dag of zo? - dat niet puur en alleen Renaults zijn?
Een auto met een LPG G3 installatie start altijd op benzine en schakelt daarna over op autogas. Dit voorkomt startproblemen zoals vroeger bij LPG installaties nog wel eens voorkwam. De overschakelingen van benzine op gas gaat volledig automatisch met een LPG installatie en in principe ongemerkt. Het starten op benzine heeft als bijkomend voordeel dat de benzineleidingen van uw auto niet zo snel kunnen uitdrogenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Dingest het volgende:
Ik ben niet zo thuis in gasinstallaties en de exacte gebruiksomstandigheden. Is het bij bepaalde installaties/auto's nodig op benzine te starten en even de motor wat warmer draaien totdat er geen rijk mengsel nodig is voor een goede loop voordat je overgaat op lpg, of kan zo'n installatie sowieso met een (heel) koude motor overweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |