Voor zo'n oude saab niet neequote:
Dat lijkt niet zuinig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef daNpy het volgende:
Met mijn 318i haalde ik gemiddeld over 4 jaar 8.5l/100km.
Ik vind het zuinig zat voor een auto van 1260kg leegquote:
Spanrol en nieuwe riem is iets van 70e in onderdelen volgens mij, kijken we tzt dan wel naar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
spanrollen zou ik dan wel even laten controleren, dat was ook een euvel bij ons na aanschaf (en is vrij goedkoop te vervangen).
En verbruik zal wel wat meevallen denk ik, wij reden de carbageruns ~7.7-7.8l/100kmHet is net hoe diep/vaak je je rechtervoet naar beneden drukt.
En jij rijdt motor? kleaujeauquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef densmee het volgende:
[..]
nee ik poets de voorruit en zijramen en dan is het zat
Troost je; de Astra deed gewoon standaard 1 op 8 ofzo met de 2.0 GSi motor op 1100 kilo ofzo; werd je ook niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind het zuinig zat voor een auto van 1260kg leeg
Sow, die heeft wel effe wat lelijks gezegdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef densmee het volgende:
je moet natuurlijk de nokkenas niet tussen de zuigers steken
[ afbeelding ]
rij jij motor als er sneeuw ligt?quote:
https://picasaweb.google.(...)edstrijden2012Bakel#quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, die heeft wel effe wat lelijks gezegd
de HEMI en SRT moteren van Chrysler hebben nog steeds een onderliggende nokkenasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef densmee het volgende:
je moet natuurlijk de nokkenas niet tussen de zuigers steken
[ afbeelding ]
tussen de zuigers en krukas in, op een plek waar de zuigers 5000 keer per minuut langs moetenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
de HEMI en SRT moteren van Chrysler hebben nog steeds een onderliggende nokkenas
Zonet nog jaquote:
Niet gek voor een GSi he, een 318i is niet echt sportiefquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Troost je; de Astra deed gewoon standaard 1 op 8 ofzo met de 2.0 GSi motor op 1100 kilo ofzo; werd je ook niet vrolijk van
stoer, ik zal morgen eens kijken dan of ik nog meer sneeuw van de auto afveeg.quote:
whutquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:16 schreef densmee het volgende:
[..]
tussen de zuigers en krukas in, op een plek waar de zuigers 5000 keer per minuut langs moeten
Sow, da's nét iets meer werk als 'even de kop vervangen'quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef densmee het volgende:
[..]
https://picasaweb.google.(...)edstrijden2012Bakel#
kijk nog eens naar het plaatje, Ligt de nokkenas op de juiste positie, of moet de nokkenassensor weer even op tijd gezet wordenquote:
doet zeer als je daar zo veel tijd insteekt, en je ziet de zuigers eruit komen na een paar meter rijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, da's nét iets meer werk als 'even de kop vervangen'
Neh, maar wel ook een 2 liter, en volgens mij ook nog met vergelijkbare paardjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet gek voor een GSi he, een 318i is niet echt sportief
Hehe, was gewoon een rondje voor de fun hoor; alleen effe naar Gennep op en neer om daar te eten, en de donut hier beneden op de parkeerplaats eindigde met oprapen van mijn brommertquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:17 schreef densmee het volgende:
[..]
stoer, ik zal morgen eens kijken dan of ik nog meer sneeuw van de auto afveeg.
ach ja als huisman woon werk verkeer doen valt ook niet mee natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, was gewoon een rondje voor de fun hoor; alleen effe naar Gennep op en neer om daar te eten, en de donut hier beneden op de parkeerplaats eindigde met oprapen van mijn brommert
Dat geloof ik graag, koppakkinkje zo nu en dan OK, maar dit is gewoon 60 - 70% wegdonderenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef densmee het volgende:
[..]
doet zeer als je daar zo veel tijd insteekt, en je ziet de zuigers eruit komen na een paar meter rijden
ja en dan zijn het vaak ook nog blokken die ze ergens opkopen, maar dan begint het werk pas.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, koppakinkje zo nu en dan OK, maar dit is gewoon 60 - 70% wegdonderen
Zou ik ook nog wel durven hoor, maar ik ben het niet echt meer gewend geloof ik; begon na die paar kutkilometers al kouwe fikken te krijgen, terwijl ik vorig jaar nog een paar keer 60 snelweg kilometer naar Hedel heb gedaan met - 10. Was ook wel fris trouwensquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef densmee het volgende:
[..]
ach ja als huisman woon werk verkeer doen valt ook niet mee natuurlijk
morgen moet ik weer met een loadertje aan de gang, ik zie nou al tegen de kou op.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou ik ook nog wel durven hoor, maar ik ben het niet echt meer gewend geloof ik; begon na die paar kutkilometers al kouwe fikken te krijgen, terwijl ik vorig jaar nog een paar keer 60 snelweg kilometer naar Hedel heb gedaan met - 10. Was ook wel fris trouwens
Oortjes warm houden, 2 paar sokken en goede handschoenen die je af en toe effe op de Auspuff gooit; kom je een heel eindquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:27 schreef densmee het volgende:
[..]
morgen moet ik weer met een loadertje aan de gang, ik zie nou al tegen de kou op.
dan liever met de motorzaag aan de gang, daar zit tenminste nog handvatverwarming op
het is ook wel te overleven allemaal, tussendoor nog met tractor rijden dus dan kan ik weer opwarmenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oortjes warm houden, 2 paar sokken en goede handschoenen die je af en toe effe op de Auspuff gooit; kom je een heel eind
jep regen is klote, regenjassen zijn nooit waterdicht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
Oooh, dus het valt allemaal best mee![]()
Ik vind kou niet zo erg, mits je maar een beetje goede kleding hebt. Beter als regen iig, dat zuigt
En handschoenen, en schoeisel.. of kaplaarzen kan ik niet lopen, dat trekken mijn enkels niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef densmee het volgende:
[..]
jep regen is klote, regenjassen zijn nooit waterdicht.
Gelukkig ga je constructief om met teleurstellingen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef 2cv het volgende:
Zometeen maar eens even een ruit bij de buurman in kinkelen. Die man zou MIJN oprijbokken buiten neer leggen zodat ik er mee aan de slag kon vandaag
Eufemismequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gelukkig ga je constructief om met teleurstellingen!
schoeisel is geen probleem, ik loop meindl waldlaufer pro daar kan ik zelfs een paar uur mee in het water staan en dan voel ik nog niks.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En handschoenen, en schoeisel.. of kaplaarzen kan ik niet lopen, dat trekken mijn enkels niet.
Ik heb Meindl's met gore tex prive sinds kort, en ik heb nieuwe laarzen gekregen van de leverancier, omdat de 'oude' na 14 weken Statia uit elkaar flikkerden; heb nu deze nagelnieuw in de kast staan;quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:55 schreef densmee het volgende:
[..]
schoeisel is geen probleem, ik loop meindl waldlaufer pro daar kan ik zelfs een paar uur mee in het water staan en dan voel ik nog niks.
[ afbeelding ]
en prive heb ik de hanwag trapper gtx
[ afbeelding ]
die zijn nog hoger en ook waterdicht
Ik hou niet zo van werkschoenen met veters; da's teveel werk om uit te trekken als ik met mijn poten op het dash wil zittenquote:
Je hebt toch ergens verkeersborden met "UGG" erop. Richting Rotterdam ofzo.quote:
Niet.quote:
Daar zijn ze ook goed voorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef Duvel het volgende:
Als ik die dingen aan heb, heb ik meestal geen dash in de buurt.
Ik zit er aan te denken ze morgen aan te trekken om mee door de sneeuw naar het station te lopen.
I sure hope notquote:
daarom loop ik ook op gevaviquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van werkschoenen met veters; da's teveel werk om uit te trekken als ik met mijn poten op het dash wil zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |