quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens vind ik dat die maffe fries dit keer wel gelijk heeft: eerst een beslissing en dan pas werken.
issie dalijk geen (eeuwig) vrijgezel meerquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:49 schreef Paladijn het volgende:
Ik snap het probleem niet zo trouwens, voor 2cv moet toch de beslissing genomen worden of hij in de bijstand blijft of dat er weer een 'hogere' uitkering waarbij je niet hoeft te werken volgt? Wat is er dan op tegen om tot die tijd een of meerdere weekjes wat bijstandswerk te verrichten? Het is niet alsof schoffelstok leunen zwaar werk is, en zo kom je ook nog eens andere mensen tegen
Volgens mij heeft de maffe fries geen bijstand maar wil hij juist bijstand en voor er besloten is of hij dat uberhaupt krijg moet hij al werken. Dat je moet werken in de bijstand lijkt mij prima zaak maar neem eerst een beslissing.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:49 schreef Paladijn het volgende:
Ik snap het probleem niet zo trouwens, voor 2cv moet toch de beslissing genomen worden of hij in de bijstand blijft of dat er weer een 'hogere' uitkering waarbij je niet hoeft te werken volgt? Wat is er dan op tegen om tot die tijd een of meerdere weekjes wat bijstandswerk te verrichten? Het is niet alsof schoffelstok leunen zwaar werk is, en zo kom je ook nog eens andere mensen tegen
Simpele uitleg: Zoals het NU staat is het OF bijstand OF niets. En ik ben absoluut niet te beroerd om te werken (sterker nog: teveel werken is de reden waarom ik in mijn huidige situatie zit). Maar dit werk wat ik zou moeten doen moet omdat ik bijstand zou krijgen. Maar als dat nog niet toegekend is, zie ik geen reden om al wel met die verplichting mee te gaan doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:49 schreef Paladijn het volgende:
Yuischt !quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de maffe fries geen bijstand maar wil hij juist bijstand en voor er besloten is of hij dat uberhaupt krijg moet hij al werken. Dat je moet werken in de bijstand lijkt mij prima zaak maar neem eerst een beslissing.
Zat rond de rijd van je post ergens tussen Utrecht en Woerden ja. Na thuiskomst boodschappen en zo. Nu rust. En Top Gear, herhaling op BBC3.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Sounddragon het volgende:
Bijna is ook goed
Nu inmiddels onderweg naar de prak denk ik
Hoeveel afleveringen dit seizoen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Paladijn het volgende:
Over anderhalve week weer nieuw seizoen TG @ BBC!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:08 schreef densmee het volgende:
ach ja, hij heeft niet aan zelfontbranding gedaan dat valt dan weer mee
Ik neem aan dat van die extra meldingen die jullie de laatste dagen krijgen - 5000 of 6000 per dag of zo? - dat niet puur en alleen Renaults zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
het zal ook eens niet, een Renault die het niet deed
[ afbeelding ]
nee hoor, valt reuze mee met de Renaults is nu werkelijk van alles, van een jap tot een amerikaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat van die extra meldingen die jullie de laatste dagen krijgen - 5000 of 6000 per dag of zo? - dat niet puur en alleen Renaults zijn?
Een auto met een LPG G3 installatie start altijd op benzine en schakelt daarna over op autogas. Dit voorkomt startproblemen zoals vroeger bij LPG installaties nog wel eens voorkwam. De overschakelingen van benzine op gas gaat volledig automatisch met een LPG installatie en in principe ongemerkt. Het starten op benzine heeft als bijkomend voordeel dat de benzineleidingen van uw auto niet zo snel kunnen uitdrogenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Dingest het volgende:
Ik ben niet zo thuis in gasinstallaties en de exacte gebruiksomstandigheden. Is het bij bepaalde installaties/auto's nodig op benzine te starten en even de motor wat warmer draaien totdat er geen rijk mengsel nodig is voor een goede loop voordat je overgaat op lpg, of kan zo'n installatie sowieso met een (heel) koude motor overweg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |