abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121688657
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:38 schreef Alfisti het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Overigens vind ik dat die maffe fries dit keer wel gelijk heeft: eerst een beslissing en dan pas werken.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_121688993
Ik snap het probleem niet zo trouwens, voor 2cv moet toch de beslissing genomen worden of hij in de bijstand blijft of dat er weer een 'hogere' uitkering waarbij je niet hoeft te werken volgt? Wat is er dan op tegen om tot die tijd een of meerdere weekjes wat bijstandswerk te verrichten? Het is niet alsof schoffelstok leunen zwaar werk is, en zo kom je ook nog eens andere mensen tegen :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  donderdag 17 januari 2013 @ 18:53:45 #273
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_121689159
Je gaat niet in de bijstand om vrijwilligerswerk te doen :{w
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_121689161
Merk – Failure Rate (%) – Failure Rate (1 in x)

1. Honda – 0.29% – 1 in 344
2. Toyota – 0.58% – 1 in 171

_O_

Slechte positie van Saab komt wschl. door de black sludge slOpel motoren :')
  donderdag 17 januari 2013 @ 18:53:46 #275
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_121689162
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:49 schreef Paladijn het volgende:
Ik snap het probleem niet zo trouwens, voor 2cv moet toch de beslissing genomen worden of hij in de bijstand blijft of dat er weer een 'hogere' uitkering waarbij je niet hoeft te werken volgt? Wat is er dan op tegen om tot die tijd een of meerdere weekjes wat bijstandswerk te verrichten? Het is niet alsof schoffelstok leunen zwaar werk is, en zo kom je ook nog eens andere mensen tegen :')
issie dalijk geen (eeuwig) vrijgezel meer -O-
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_121689247
pi_121689355
quote:
Volgens mij heeft de maffe fries geen bijstand maar wil hij juist bijstand en voor er besloten is of hij dat uberhaupt krijg moet hij al werken. Dat je moet werken in de bijstand lijkt mij prima zaak maar neem eerst een beslissing. :)
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2013 @ 19:00:49 #278
25682 2cv
Niet subtiel
pi_121689481
quote:
Simpele uitleg: Zoals het NU staat is het OF bijstand OF niets. En ik ben absoluut niet te beroerd om te werken (sterker nog: teveel werken is de reden waarom ik in mijn huidige situatie zit). Maar dit werk wat ik zou moeten doen moet omdat ik bijstand zou krijgen. Maar als dat nog niet toegekend is, zie ik geen reden om al wel met die verplichting mee te gaan doen.

En als de beslissing gevallen is en ik heb recht op bijstand: prima, dan ga ik wel aan het aan het werk. Ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat het k*twerk is dat ik samen met een hele club mensen doe die geen enkele motivatie hebben, maar dat is niet erg. Als dat moet dan moet dat. Maar omdat het een gevolg is van de bijstand verrek ik het tot er besloten is dat ik recht heb op bijstand.

Ze beginnen ook niet met het uitkeren zodra je een aanvraag doet, waarom moet ik dan wel vast beginnen met werken ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2013 @ 19:01:22 #279
25682 2cv
Niet subtiel
pi_121689504
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:57 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de maffe fries geen bijstand maar wil hij juist bijstand en voor er besloten is of hij dat uberhaupt krijg moet hij al werken. Dat je moet werken in de bijstand lijkt mij prima zaak maar neem eerst een beslissing. :)
Yuischt !
pi_121689558
Wat heeft hij nu dan? Ik kan me een heel relaas over arbeidsongeschikt, alsnog in deeltijd werken dus dat kwijtraken, geneuzel met werkgever die ongetwijfeld veel premies en voordeel had wat ophield en vervolgens weer arbeidsongeschikt willen worden herinneren :')
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2013 @ 19:07:49 #281
25682 2cv
Niet subtiel
pi_121689822
Ik heb nu niets. De WW is afgelopen, over de bijstand moet nog een beslissing genomen worden en het UWV ligt nog steeds dwars.
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:37:33 #282
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_121694801
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Sounddragon het volgende:
Bijna is ook goed :Y

Nu inmiddels onderweg naar de prak denk ik :Y)
Zat rond de rijd van je post ergens tussen Utrecht en Woerden ja. Na thuiskomst boodschappen en zo. Nu rust. En Top Gear, herhaling op BBC3.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_121694915
oh :') Ik blijf het nog steeds een complex geheel vinden...
pi_121694947
Over anderhalve week weer nieuw seizoen TG @ BBC!
pi_121695686
:')

"Need 2 or 3 women for Star Trek roleplaying. No nudity, no touching. "
http://edmonton.en.craigslist.ca/stp/3542260564.html
pi_121696514
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Paladijn het volgende:
Over anderhalve week weer nieuw seizoen TG @ BBC!
Hoeveel afleveringen dit seizoen?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_121699360
Ik meen 7 TG afleveringen incl. de verlate kerstmisaflevering...

En :') Ik mag binnenkort mijn telefoonabo van t-mobile verlengen, dus zat eens rond te kijken naar mijn huidige verbruik. Betaal nu 26/maand voor 150 min/sms + onbeperkt interweps (na 1gb fup, dus dan 8kb/s). Viel me al op dat ik 2800+ minuten over heb _O- (ik had nog behoorlijk tegoed staan van mijn vorige abo uit 2007, dat maken ze eerst op, dus elke maand krijg ik er nu 150 bij).

Nou had ik al het idee om maar los een Nexus 4 in Duitsland te halen (ze bieden niets interesants aan in hun webshop en de N4 is niet leverbaar in nl :'() en het abo gewoon door te laten lopen, maar het viel me op dat ik gewoon over kan stappen op sim-only voor een aanzienlijk lager bedrag/maand.

Nu de hamvraag aan anderen hier die recent hebben zitten kijken naar een nieuw abo: zitten er addertjes onder het gras? :') Enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat ik geen internet mag delen naar andere apparaten met de sim-only, of ze dat ook forceren weet ik niet.

Net dus ook mijn overzichten van de afgelopen maanden zitten bekijken of het allemaal binnen zo'n sim-only tarief valt, dat is gelukkig het geval - zowel qua minuten/smsen als internet MB's. Wat me daarbij ook opviel was dat smsen en bellen in het buitenland aanmerkelijk goedkoper was afgelopen carbagerun... (sms 0.09 ipv. 0.25 hier, bellen+gebeld worden was doorgaans 10 cent/minuut goedkoper) :N Eigenlijk kan zo'n abo helemaal niet uit omdat ik amper bel en redelijk vaak bij een wifi in de buurt ben, maar sim-only werkt weer niet lekker als je internet wil.
pi_121699801
het zal ook eens niet, een Renault die het niet deed

:P
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:04:50 #289
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_121699887
Een paarnse zeeniek?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_121700027
quote:
6s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:04 schreef Duvel het volgende:
Een paarnse zeeniek?
das blauw joh :P
pi_121700144
ach ja, hij heeft niet aan zelfontbranding gedaan dat valt dan weer mee
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_121700392
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:08 schreef densmee het volgende:
ach ja, hij heeft niet aan zelfontbranding gedaan dat valt dan weer mee
}:| :P
pi_121700720
Nog best veel ruimte in zo'n kleine motorruimte :')
pi_121700785
Ik ben niet zo thuis in gasinstallaties en de exacte gebruiksomstandigheden. Is het bij bepaalde installaties/auto's nodig op benzine te starten en even de motor wat warmer draaien totdat er geen rijk mengsel nodig is voor een goede loop voordat je overgaat op lpg, of kan zo'n installatie sowieso met een (heel) koude motor overweg?

quote:
6s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
het zal ook eens niet, een Renault die het niet deed

[ afbeelding ]

:P
Ik neem aan dat van die extra meldingen die jullie de laatste dagen krijgen - 5000 of 6000 per dag of zo? - dat niet puur en alleen Renaults zijn? :P
pi_121701025
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ik neem aan dat van die extra meldingen die jullie de laatste dagen krijgen - 5000 of 6000 per dag of zo? - dat niet puur en alleen Renaults zijn? :P
nee hoor, valt reuze mee met de Renaults is nu werkelijk van alles, van een jap tot een amerikaan :P
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:22:24 #296
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_121701071
bijna dicht *O*
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_121701093
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Dingest het volgende:
Ik ben niet zo thuis in gasinstallaties en de exacte gebruiksomstandigheden. Is het bij bepaalde installaties/auto's nodig op benzine te starten en even de motor wat warmer draaien totdat er geen rijk mengsel nodig is voor een goede loop voordat je overgaat op lpg, of kan zo'n installatie sowieso met een (heel) koude motor overweg?

Een auto met een LPG G3 installatie start altijd op benzine en schakelt daarna over op autogas. Dit voorkomt startproblemen zoals vroeger bij LPG installaties nog wel eens voorkwam. De overschakelingen van benzine op gas gaat volledig automatisch met een LPG installatie en in principe ongemerkt. Het starten op benzine heeft als bijkomend voordeel dat de benzineleidingen van uw auto niet zo snel kunnen uitdrogen
pi_121701098
mag ik de nieuwe :@
pi_121701138
vast wel he :Y :D
pi_121701156
jaja ik pak de lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')