SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarvoor speelde ze echt geweldig, daarna gingen al die fantastische ballen naast.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 03:01 schreef Szura het volgende:
Lisicki in de laatste game nog maar weer gebroken
GSM Wozniacki 2-6 6-3 6-3
WTF gebeurde er in haar hoofd na 3-0
Echt geen bal meer geraakt.
Rojerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 02:30 schreef Szura het volgende:
Binnen twee dagen alle Nederlanders eruit, zou zomaar kunnen
twitter:SI_BTBaseline twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 02:18:20The last time Kimiko Date Krumm won a main draw match at the #AusOpen, Laura Robson was one years old. reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 03:09 schreef wimderon het volgende:
twitter:SI_BTBaseline twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 02:18:20The last time Kimiko Date Krumm won a main draw match at the #AusOpen, Laura Robson was one years old. reageer retweet
ik ga je post quotenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 03:17 schreef Rosario het volgende:
[..]
Raonic gaat eraf vannacht, ik voel het.
Dat is echt niet zo lang geleden hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb je voor het eerst in tijden 4 man in het hoofdtoernooi, gaan ze er alle 4 kansloos af
Kunnen we dan in Nederland echt nooit een goede toptennisser fabrieken?
Damnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is echt niet zo lang geleden hoor
Sterker nog, op de US Open had je dezelfde vier mensen + Michaella Krajicek...
Niet met het huidige beleid van de KNLTB. Of er moet een groot talent die een aparte, eigen weg bewandelt komen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb je voor het eerst in tijden 4 man in het hoofdtoernooi, gaan ze er alle 4 kansloos af
Zoals Indy de Vroomequote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet met het huidige beleid van de KNLTB. Of er moet een groot talent die een aparte, eigen weg bewandelt komen.
Precies. Moet Indy natuurlijk wel stappen blijven maken en dat betekent eind dit jaar minstens top-300.quote:
Rus versloeg Clijsters op RG!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:29 schreef Norrage het volgende:
Misa
De laatste die echt iets fatsoenlijks presteerde....en dat is ook al lang geleden
Een geblesseerde Clijsters op RG ja. En Haase won een ATP-toernooi, dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Rus versloeg Clijsters op RG!
Bertens won vorig jaar nog een WTA toernooi!
Dat vind ik onvergelijkbaar met de kwartfinale wimbledon en het winnen van Rosmalen tegen 3 top 20 speelsters.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zit structureel wel beter dan 5 jaar terug maar daar koop je nu niets voor. Zeker omdat achter deze lichting totaal geen nieuwe lichting met talenten komt. Indy is de enige.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Bas Louwers en Tim van Rijthoven zijn ook hele grote talenten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het zit structureel wel beter dan 5 jaar terug maar daar koop je nu niets voor. Zeker omdat achter deze lichting totaal geen nieuwe lichting met talenten komt. Indy is de enige.
Hij won er 2quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een geblesseerde Clijsters op RG ja. En Haase won een ATP-toernooi, dus wat dat betreft
En Botic van de Zandschulp, I know, maar niet talent genoeg om het ver te schoppen mijns inziens.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bas Louwers en Tim van Rijthoven zijn ook hele grote talenten.
Die laatste rallyquote:
Nooit? We hebben wel wereldtoppers gehad, dus zeg geen nooit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
jinx...quote:
Kan wel eens een lange pot gaan wordenquote:
Valt wel mee denk ik. Ze hebben bijna 1,5 uur gedaan over 2 sets van 7-6 en 7-5. Erg snel dus zelfs.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan wel eens een lange pot gaan worden
7-6 en 6-7 hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Ze hebben bijna 1,5 uur gedaan over 2 sets van 7-6 en 7-5. Erg snel dus zelfs.
Veel games danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Ze hebben bijna 1,5 uur gedaan over 2 sets van 7-6 en 7-6. Erg snel dus zelfs.
Oeps. Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
7-6 en 6-7 he.
En Monfils staat alles te hengsten.
Dat is toch gewoon afleidingquote:
Wicky kan er wel tegen. Die 'come on' bij gamewinst sprak boekdelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:16 schreef IbanMayo het volgende:
Kut publiek dat keihard juicht bij al die genaturaliseerde nep-Australiërs![]()
WICKY
Wat is een zuivere Australiër, zijn allemaal immigrantenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:16 schreef IbanMayo het volgende:
Kut publiek dat keihard juicht bij al die genaturaliseerde nep-Australiërs![]()
WICKY
Wat heeft Arvidsson dan wel niet gedaan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:24 schreef TheArt het volgende:
Kumkhum uit de qualies naar de 2e ronde
Vanuit de erotische massage op het strand van Pattaya, zo naar een 2e ronde op een GSquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:24 schreef TheArt het volgende:
Kumkhum uit de qualies naar de 2e ronde
Idemquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:02 schreef truedestiny het volgende:
Nog haast niets kunnen kijken door schoolGelukkig volgende week toetsweek
Wacht maar tot je een baan hebtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:02 schreef truedestiny het volgende:
Nog haast niets kunnen kijken door schoolGelukkig volgende week toetsweek
Evonne Goolagong.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is een zuivere Australiër, zijn allemaal immigrantenWaren wij niet net zo met mensen als Krajicek?
Ik las googlequote:
Altijd goed om te zien dat soort speelsters (met afwijkende speelstijl/veel variatie/niet blind rammen) het goed doen. Radwanska valt daar ook wel onder te scharen trouwens.quote:
Knieblessure.quote:Op woensdag 16 januari 2013 03:30 schreef Tim86 het volgende:
Wtf, wat was er met Baker? Wint set 1 van Querrey en geeft dan op bij 1-1 in set 2
Uff, hopelijk valt het meequote:
Zeker, al is het enigszins pusherig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 03:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Altijd goed om te zien dat soort speelsters (met afwijkende speelstijl/veel variatie/niet blind rammen) het goed doen. Radwanska valt daar ook wel onder te scharen trouwens.
Een Stoowsur dus?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:02 schreef TheArt het volgende:
Hahahaha. Wat te verwachten. Stosur van *5-2 in de 3e set naar 5-7 met een DF als einde
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sharapova weer een double bagel ... waarom krijgen vrouwen ook weer net zoveel prijzengeld als mannen?
en die dronken Indische expats maar zingenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus Rus en Bertens er ook al uit in de dubbel, Haase en Sijsling nog bezig en Rojer al door?
Gaat weer lekker dus
Oh, en ik ben altijd wel voor wat emotie in het tennis, maar die Janowicz loopt hier wel heel apart te bitchen![]()
http://www.australianopen(...)WVlnfAUzsg_lsoiRdD6K
Dit is wel gênant inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus Rus en Bertens er ook al uit in de dubbel, Haase en Sijsling nog bezig en Rojer al door?
Gaat weer lekker dus
Oh, en ik ben altijd wel voor wat emotie in het tennis, maar die Janowicz loopt hier wel heel apart te bitchen![]()
http://www.australianopen(...)WVlnfAUzsg_lsoiRdD6K
Dat tegen de umpire stoel slaan is wat overdreven. Hij liep langs na die verloren 1e set en gaf een tikje tegen de stoel. Het is niet zo dat hij vol heeft staan rammen tegen die stoel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:57 schreef Szura het volgende:
Schijnbaar heeft Jano ook nog met een flesje lopen smijten en tegen de umpirestoel geslagen
Soms heb ik het gevoel dat tennissers als ze ooit pech hebben gehad, ook altijd pech blijven hebben....quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:47 schreef Szura het volgende:
Baker gescheurde meniscus, vier maanden out...
Mehh.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:47 schreef Szura het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:47 schreef Szura het volgende:
Hangt er vanaf hoe je pech definieert... De grote pech van dat soort spelers is dat ze een lichaam hebben dat niet ideaal is voor de topsport.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Soms heb ik het gevoel dat tennissers als ze ooit pech hebben gehad, ook altijd pech blijven hebben....
Nee, want dan flikkert hij mij uit de game...quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:22 schreef Rosario het volgende:
Nu Lacko mij uit de XL-game geflikkerd heeft lijkt het me meer dan passend als hij hier wint.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, want dan flikkert hij mij uit de game...
Ja en het feit dat hij eigenlijk allang z'n koppie had laten hangen, tot 15-30 op *5-3quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:29 schreef Szura het volgende:
Tipsy ziet er wel het fitste uit. Al komt dat wellicht ook door dat stonede hoofd van Lacko.
Altijd leuk om voor eigen publiek te laten zien dat je je ranking mentaal niet waard bent.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:02 schreef TheArt het volgende:
Hahahaha. Wat te verwachten. Stosur van *5-2 in de 3e set naar 5-7 met een DF als einde
Volgens mij kan mijn moeder nu zelfs stunten tegen Kvitovaquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:03 schreef Szura het volgende:
Robson gaat stunten tegen Kvitova, ik voel het
Die bal is dik uit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:20 schreef XL het volgende:
Die bal is gewoon goed toch? Dus hij maakt zich druk omdat Somdev de bal steeds strak in het hoekje legt? Kan iemand die Pool uitleggen dat dat zijn werk is en dat hij het ook eens zo zou moeten proberen.
Ze probeerde de zon te raken met haar service, snap dat dan!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:41 schreef Rosario het volgende:
http://www.australianopen(...)SCWf4GL8LAry_0XbMs_P
Wat is dit...
Dat heb je wel vaker met zo'n extreme kickservice....ik zie het haar vaker gebeurenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:41 schreef Rosario het volgende:
http://www.australianopen(...)SCWf4GL8LAry_0XbMs_P
Wat is dit...
Ach, dit zijn er 2 achter elkaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:53 schreef Rosario het volgende:
Ik heb nog nooit een service zo ver uit zien vliegen in ieder geval.
Aussiesquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toppubliek ook daar
Alleen jammer dat het niet compleet te verstaan is
Niet compleet? ik hoor niksquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toppubliek ook daar
Alleen jammer dat het niet compleet te verstaan is
Nou ja, wat is stunten. Kvitova is bij de bookmakers weliswaar favoriet, maar niet heel ruim.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:03 schreef Szura het volgende:
Robson gaat stunten tegen Kvitova, ik voel het
Klopt toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:33 schreef heywoodu het volgende:
Mariëtte Pakker die het op Eurosport steeds heeft over "de Open Australische Kampioenschappen"
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, dit zijn er 2 achter elkaarene dubbele fout dus.
Officieel in het Nederlands wel. Maar iemand die een beetje wil doen alsof hij of zij iets weet over tennis noemt de Grand Slams niet de Open Australische/Franse/Amerikaanse Tenniskampioenschappen.quote:
Ja, en Ned. 1.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:22 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, heftig zeg, die 'meltdown' () van Janovic.
Beetje vroeg, maar weet iemand op welk net de finale wordt uitgezonden, is dat gewoon op Eurosport 1?
NLD1 ook, dit jaar geen gedoe met WK veldrijden, dat is pas savondsquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:22 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, heftig zeg, die 'meltdown' () van Janovic.
Beetje vroeg, maar weet iemand op welk net de finale wordt uitgezonden, is dat gewoon op Eurosport 1?
Gelukkig, dank je wel (jij ook, franklop). Ik vraag het omdat ik Eurosport2 onlangs heb opgezegd.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:25 schreef franklop het volgende:
[..]
NLD1 ook, dit jaar geen gedoe met WK veldrijden, dat is pas savonds
"En de goal smash"quote:
Dat wordt na een tijdje irritant joh.quote:
En dan weten we allemaal over wie hij het heeft.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef luckass het volgende:
[..]
"De maestro, de grootmeester, de keizer uit Zwitserland."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En dan weten we allemaal over wie hij het heeft.Ik dacht ChiudinelliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me niet.quote:
Ik alleen 3 games Baghdatis en wat highlights. Gewoon ook nog niet de kans gehad.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Wel van twee verschillende wedstrijden, maar beide tweede services volgens mij)
Staat bij mijn livescore nog onder de amerikaanse vlag ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:44 schreef Szura het volgende:
Helemaal gemist dat Levine voor Canada is gaan spelen
http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/Le/J/Jesse-Levine.aspxquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Staat bij mijn livescore nog onder de amerikaanse vlag ?
Uiteindelijk netjes. Na zijn tweede service beurt loopt de service ook prima!quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:54 schreef TheGeneral het volgende:
6-3 Federer.
Prima set, alleen nog wat scherper worden op de bp's.
Oh zie het al inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:57 schreef Salamando het volgende:
[..]
http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/Le/J/Jesse-Levine.aspx
Dan kan ie tenminste wel Davis Cup spelen denk ik.
quote:
Hij zit al heel lang niet meer bij Nike joh!quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zag dat hij Asics aanhad vanmorgen. Heeft Nike zijn volgens mij toch wel dikke contract beëindigd ? Apart!
Oh serieus ? Viel me eigenlijk vanmorgen pas op...quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij zit al heel lang niet meer bij Nike joh!
Huh? Mis ik iets?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:02 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Haha, ben benieuwd welke toernooien Federer dan wel nog gaat spelen.. Ik snap het wel, maar jammer blijft het..
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:02 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Haha, ben benieuwd welke toernooien Federer dan wel nog gaat spelen.. Ik snap het wel, maar jammer blijft het..
quote:
Commentator van Eurosport had het erover dat Federer dit jaar minder toernooien gaat spelen en dat hij vrijstelling heeft van ATP1000 toernooien ofzo. NIet dat hij die dan niet gaat spelen, maar tochquote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
[..]
Commentator van Eurosport had het erover dat Federer dit jaar minder toernooien gaat spelen en dat hij vrijstelling heeft van ATP1000 toernooien ofzo. NIet dat hij die dan niet gaat spelen, maar toch.
Ja, ik kijk Eurosport.. Ging over het feit dat Federer veel minder toernooien gaat spelen en hij geen enkele Masters meer verplicht hoeft te spelen..quote:
Volgens mij is Federer vooral bezig met een ideaal schema om op de belangrijke momenten in het seizoen fit te zijn, meer nog dan met zijn bankrekening.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:07 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Ja, ik kijk Eurosport.. Ging over het feit dat Federer veel minder toernooien gaat spelen en hij geen enkele Masters meer verplicht hoeft te spelen..
Overigens zou dit jaar toch een unieke kans zijn om Monte Carlo te winnen, maar die slaat ie ook over.. En dan wel in Dubai mee doen..
Leeftijd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:10 schreef detennismaster het volgende:
Gaat hij Miami overslaan ja?En waarom krijgt hij die vrijstelling?
Iets van 12 jaar op de ATP gespeeld en nog wat, dan krijg je vrijstelling schijnbaar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:10 schreef detennismaster het volgende:
Gaat hij Miami overslaan ja?En waarom krijgt hij die vrijstelling?
12 jaar ATP, 31+ en 600+ wedstrijden!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
Iets van 12 jaar op de ATP gespeeld en nog wat, dan krijg je vrijstelling schijnbaar.
Ah, dat was het.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:13 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
12 jaar ATP, 31+ en 600+ wedstrijden!
Ook geen Basel dus.quote:Roger Federer heeft zijn schema voor 2013 bekendgemaakt en op basis daarvan lijkt de jacht op de nummer 1-positie niet meer het hoofddoel. Hij heeft veertien toernooien ingepland. Daar zit het ABN AMRO-toernooi in Rotterdam wél bij.
Federer speelt voor The Australian Open geen enkel voorbereidingstoernooi en ook in de aanloop naar Roland Garros doet hij het rustig aan. Na het Masters-toernooi van Indian Wells (3-17 maart) last hij een pauze van zeven weken in. Daardoor laat hij voor het eerst in zijn loopbaan het Masters-evenement in Miami lopen.
Ook Monte Carlo past niet in de agenda. Pas in Madrid keert hij terug op het gravel om zo via Rome naar Parijs te trekken. Het grasseizoen bestaat uit een opwarmer in Halle en moet eindigen met het verdedigen van zijn titel op Wimbledon. Via de ATP-1000 toernooien van Montreal en Cincinnati volgt dan The US Open.
In het najaar heeft de 32-jarige FedExpress eveneens een moeilijke keuze moeten maken. Hij laat het toernooi zijn geboorteplaats Basel aan zich voorbij gaan. Hij greep daar al vijf keer de titel en stond in totaal negen keer in de finale. Federer rekent overigens ook nog op deelname aan de World Tour Finals in Londen.
Nr 1 hoeft hij ook niet meer te worden. Alle mooie records heeft hij daar al van.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ook geen Basel dus.Best begrijpelijk dat hij minder toernooien gaat spelen, maar nummer 1 gaat hij dus niet meer worden. 14 toernooien en daar zit dan Rotterdam bij.
![]()
Belangrijkste die hij mist zijn dus: Miami en Monte Carlo.
Ik had hem graag alleen het record zien pakken van meeste verschillende Masters-toernooien. Alleen Monte Carlo en Rome ontbreken nog. Kan nog steeds (als hij Rome wint), maar volgens mij deelt hij dit record met Djoko en die moet Monte Carlo en Cincinatti nog. Die wint die laatste sowieso ooit nog wel eens.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nr 1 hoeft hij ook niet meer te worden. Alle mooie records heeft hij daar al van.
En hard. Arrogant huftertje die Aussiequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:33 schreef Szura het volgende:
Achja, belangrijkste is nu eerst dat Tomic wordt gesloopt
quote?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:31 schreef Morthill het volgende:
Tomiczeuren of Federer en dan zelf amper je tweederondepartij winnen
ik heb de quote niet gehoord, maar ook Courier zei vandaag in zijnon court interview met Federer dat Tomic dat had gezegd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gedaan, was gewoon een quote buiten context.
Tja, Courier wil natuurlijk ook de dingen een beetje spannend houden en zal ook wel gehoord hebben van de quote. Wat hij zei is dat hij uitkeek naar een eventuele 3e ronde ontmoeting met Federer, maar dat hij zich eerst zou focussen op zijn eerste ronde , tweede ronde en dat Federer ook zo ver moest komen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
ik heb het niet gehoord, maar ook Courier zei vandaag in zijnon court interview met Federer dat Tomic dat had gezegd.
Hij zal het natuurlijk wel grappig bedoeld hebben.
Dat zou heel mooi zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:43 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er een avondpartij van maken, dan is dat hier zaterdagochtend
Ik moet elke keer lachen om jouw PI.quote:
Onderling afgesproken wellicht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Je begint er de helft van je punten mee, het is je beroep, waarom kunnen 98% van de WTA spelers dan niet serveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |