quote?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:31 schreef Morthill het volgende:
Tomiczeuren of Federer en dan zelf amper je tweederondepartij winnen
ik heb de quote niet gehoord, maar ook Courier zei vandaag in zijnon court interview met Federer dat Tomic dat had gezegd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gedaan, was gewoon een quote buiten context.
Tja, Courier wil natuurlijk ook de dingen een beetje spannend houden en zal ook wel gehoord hebben van de quote. Wat hij zei is dat hij uitkeek naar een eventuele 3e ronde ontmoeting met Federer, maar dat hij zich eerst zou focussen op zijn eerste ronde , tweede ronde en dat Federer ook zo ver moest komen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
ik heb het niet gehoord, maar ook Courier zei vandaag in zijnon court interview met Federer dat Tomic dat had gezegd.
Hij zal het natuurlijk wel grappig bedoeld hebben.
Dat zou heel mooi zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:43 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er een avondpartij van maken, dan is dat hier zaterdagochtend
Ik moet elke keer lachen om jouw PI.quote:
Onderling afgesproken wellicht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Je begint er de helft van je punten mee, het is je beroep, waarom kunnen 98% van de WTA spelers dan niet serveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |