Wut?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef Federer-fan het volgende:
Zoals jullie misschien wel gemerkt hebt, heeft het vandaag gesneeuwd.
WTF.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wut? [ afbeelding ]
* ikbennieuwopfok gaat even buiten kijken
TS had een natte droom.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik werd wakker in een witte wereld
Mooi. Wat vind je van mijn gedicht?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:10 schreef Onnoman het volgende:
als sneeuw voor de zon,
is hoe de lente begon
er zat zaad in je oogbal?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi. Wat vind je van mijn gedicht?
Bedankt.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:10 schreef Awesome_ het volgende:
Goed gedicht. Kan niet wachten op de volgende.
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
Overal ligt sneeuw
Het sneeuwt nu al een eeuw
Het is zelfs nog zeldzamer:
Er ligt zelfs sneeuw in mijn slaapkamer!
Oh nee, het is roos.
Wat ben ik toch een doos.
Ik zal hem aan jou opdragen wanneer mijn gebundelde werken uitkomenquote:
Leuk, echt attent van je!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zal hem aan jou opdragen wanneer mijn gebundelde werken uitkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk, echt attent van je!Nou, dit was mijn eerste gedicht, dus eh... jaartje of 20?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Oké, geen probleem.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nou, dit was mijn eerste gedicht, dus eh... jaartje of 20?
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:19 schreef Kaugummi het volgende:
Sneeuw ligt lang
sneeuw ligt kort
Ik hoop dat het snel weer lente word
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:35 schreef JustinK het volgende:
Alweer de zoveelste keer deze eeuw
Vallen er een paar vlokjes sneeuw
Ik dans, ik schreeuw, ik huppel en ik spring
En de NS heeft weer een aangepaste dienstregeling
Sneeuw, het onheil, wat doet onze lieve heer ons aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je je nu wat beter misschien?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:57 schreef -trutje- het volgende:
Ik voel mij nu des te meer een eenling als tevoren.
Want hier is geen sneeuw, het heeft slechts gevroren.
Een heel klein beetje, ik wil graag een kerstengel in de sneeuw maken.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Voel je je nu wat beter misschien?
Hier is ook geen sneeuw te zien.
Ik kan even voor je deur gaan staan en mijn haar uitschudden, als je wil...quote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Een heel klein beetje, ik wil graag een kerstengel in de sneeuw maken.
Jij bent toch een meisje?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik kan even voor je deur gaan staan en mijn haar uitschudden, als je wil...
een bosje bloem met wesp en zoemquote:Op maandag 14 januari 2013 20:19 schreef Kaugummi het volgende:
Sneeuw ligt lang
sneeuw ligt kort
Ik hoop dat het snel weer lente word
Ja, maar dan kan ik nog wel last van roos hebben.quote:
Klopt, en ik vind je lief, dus wil ik graag gebruik maken van je aanbodquote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik nog wel last van roos hebben.
Haal je moonboots maar vast uit het vet dan, zou ik zeggen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Klopt, en ik vind je lief, dus wil ik graag gebruik maken van je aanbod
uhh wat?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Onnoman het volgende:
[..]
een bosje bloem met wesp en zoem
een bosje haar ik kijk er naar
een bosje tak voor het gemak
dit versje slaat nergens op ik wil je nemen
Ik heb nu sneeuw, nu nog op zoek naar een sneeuwman met een stijve wortelquote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Haal je moonboots maar vast uit het vet dan, zou ik zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |