Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Bel die huskyboer uit Limburg op om je te halenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja goffer, hoe kom ik dan weg uit Braboland?
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bel die huskyboer uit Limburg op om je te halen.
Houden zo!quote:
Hier begon het met piepkleie vlokjes, maar nu is de straat wit en gaat het steeds harder sneeuwenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kleine vlokjes hier, maar het zijn er veel en de straat wordt al wit.
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
volgens de radar krijgen we hier wel n paar uur lang sneeuw, ben benieuwd
Volgens Buienradar zou er hier geen sneeuw vallenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
volgens de radar krijgen we hier wel n paar uur lang sneeuw, ben benieuwd
Je trekt de antenne eruit en zet dan de tv aanquote:Op maandag 14 januari 2013 16:03 schreef crv het volgende:
[..]angsthazen, ik ga dat vanaaf eens lekker volgen op TV
End Of Dayquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Je trekt de antenne eruit en zet dan de tv aan?
quote:
quote:
Van de NS-site:quote:Op maandag 14 januari 2013 16:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ach als de trein morgen niet rijdt en ik niet naar mn vergadering kan ben ik een extra dagje vrijik maak me nergens druk om, ik zie wel
quote:Landelijk aangepaste dienstregeling op dinsdag 15 januari
Voor dinsdag 15 januari wordt er sneeuw en vorst verwacht. Deze weersomstandigheden kunnen het treinverkeer ernstig hinderen. Om problemen zo goed mogelijk op te kunnen vangen, passen NS en ProRail uit voorzorg vanaf de start van de treindienst de dienstregeling op veel trajecten aan.
Houdt u rekening met minder treinen, vaker overstappen en meer drukte in de trein. De aanpassingen worden momenteel in de Reisplanner verwerkt. Plan uw reis daarom kort voor vertrek.
quote:
ja hoor, daar issie weerquote:
rot op met je sneeuwquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moeder en dochter penetreren buurman
Om mee wakker te worden
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Om mee wakker te worden
Die djeez wat een figuur ook weer echtquote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Om mee wakker te worden
Prrrrr?quote:
Nee die van mij is iets stillerquote:Op maandag 14 januari 2013 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prrrrr?Een fannetje loopt aan! Terugsturen!
Immer subtiele berichtgevingquote:Op maandag 14 januari 2013 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die djeez wat een figuur ook weer echt
En dan mag je weer los?quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
Portemonnee weer terug met alles erindag kan niet meeeeer kapoooot
Van de NS-site komt nu dus niks meer want hij is downquote:
Iedereen gaat natuurlijk tegelijk kijken of er nog wel treinen rijden morgen en de NS bedenken dan niet van te voren dat ze even wat overbodige servers van Hyves moeten huren om die extra vraag op te vangenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van de NS-site komt nu dus niks meer want hij is down
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:54 schreef MPG het volgende:
Goftedomme, er kwam net een NS-dingdong uit mijn telefoon én tablet.
Ik had dat nog nooit gehoord en schrok me de teringquote:Op maandag 14 januari 2013 17:54 schreef MPG het volgende:
Idem hierquote:Op maandag 14 januari 2013 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had dat nog nooit gehoord en schrok me de tering.
Heb jij geen NS app op je telefoon / tablet / ander android device?quote:
Jij verwacht dan te horen dat het avondeten over ongeveer 1 kwartier vertrekt?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben altijd helemaal van slag door die dingdong in mn huiskamer
Bij mij ook en toen crashte de app...quote:Op maandag 14 januari 2013 17:54 schreef MPG het volgende:
Heeft ie toch niet nodig johquote:Op maandag 14 januari 2013 18:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij geen NS app op je telefoon / tablet / ander android device?
OogAquote:
Nee, wat moet ik ermee. Flauwekul. Ik heb DB Navigator. Solves ALL your problemsquote:Op maandag 14 januari 2013 18:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij geen NS app op je telefoon / tablet / ander android device?
quote:
Nee, binnenkomt natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 18:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij verwacht dan te horen dat het avondeten over ongeveer 1 kwartier vertrekt?.
Dat er vanwege een sneeuwvlokje en wat kou morgen boelveel treinen preventief binnen blijven.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:09 schreef OA het volgende:
Wat hadden onze ontspoorde vrienden te melden?
OH MIJN GOD OH MIJN GOD EVERYBODY PANICquote:Op maandag 14 januari 2013 18:10 schreef OA het volgende:
Hier is trouwens zeker 2,07mm sneeuw gevallen!!!
Is het al code rood?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OH MIJN GOD OH MIJN GOD EVERYBODY PANIC
Dat is ongeveer 1 laagje sneeuwvlokken, als ze precies allemaal plat naast elkaar zijn gaan liggenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:10 schreef OA het volgende:
Hier is trouwens zeker 2,07mm sneeuw gevallen!!!
Op het spoor hebben we wel Code Toverbal sinds vanochtendquote:
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 14 januari 2013 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 1 laagje sneeuwvlokken, als ze precies allemaal plat naast elkaar zijn gaan liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op het spoor hebben we wel Code Toverbal sinds vanochtendFiorano
Leugens! Er is niks aan de hand. Morgen pasquote:Op maandag 14 januari 2013 18:57 schreef Toekito het volgende:
Ik zit ingesneeuwd in een trein rond Den Bosch. Leuk zo'n trainingsdagje....
ik zweer jou.....iets met kapot gevroren verdeelstationnetje ofzoquote:Op maandag 14 januari 2013 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leugens! Er is niks aan de hand. Morgen pas
Hahahaha.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Komt een treintje aan gereden.....
ToekiToekiToekiToe!!!
ouwe rukkerquote:Op maandag 14 januari 2013 19:13 schreef franklop het volgende:
trein van Toek doet geen tsjoek tsjoek
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:13 schreef franklop het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:13 schreef franklop het volgende:
prachtigquote:Op maandag 14 januari 2013 19:13 schreef franklop het volgende:
het is gewoon altijd wat met die jongenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie maken Toek echt het Adje van de KSC.
noem Toek geen Adje ja!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
noem Toek geen Adje ja!
Hij is eerder Herman.
Toek80?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
noem Toek geen Adje ja!
Hij is eerder Herman.
nee im a dancer Hermanquote:
Adje is geacteerd. Toek is e...hm.... Toekquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
echt welquote:
Die lijkt inderdaad op Toek, maar ik ken die gast echt niet... ik volg al die talentenjachtjes voor mensen zonder enig talent op tv niet namelijkquote:
Ninja -edit maar ik was je voorquote:Op maandag 14 januari 2013 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad op Toek, maar ik ken die gast echt niet... ik volg al die talentenjachtjes op tv niet namelijk.
quote:
Point proven.quote:
Ik had net gegetenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:44 schreef DaMart het volgende:
MPG, je stelt me wel een beetje teleur in Ruzzle nu hoor... hoe kan het zijn dat ik wel 'frietjes' vind en jij niet?.
Hoi eendjequote:
Knetterquote:
goed, spierpijn maar t lijkt mee te vallen, ze beweegt goed en hartfilmpjes zijn ook goedquote:Op maandag 14 januari 2013 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hey pechvogeltje, hoe is het met jou en de kabouter in je buik?
Gelukkigquote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed, spierpijn maar t lijkt mee te vallen, ze beweegt goed en hartfilmpjes zijn ook goed
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad op Toek, maar ik ken die gast echt niet... ik volg al die talentenjachtjes voor mensen zonder enig talent op tv niet namelijk.
was vooral schrikken en logeren hier is nooit Leukquote:
Je moet ST ook niet nadoen op dat vlak. Ga jij nou maar verder met je meisje bakkenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was vooral schrikken en logeren hier is nooit Leuk
Ieh dat is zo ongeveer mijn engste nachtmerrie, levende poppenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet een beetje huilen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze gaat zo goed gelukt zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je moet ST ook niet nadoen op dat vlak. Ga jij nou maar verder met je meisje bakken
Ja dat zekerquote:Op maandag 14 januari 2013 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze gaat zo goed gelukt zijn
huuu, dat is zielig !quote:Op maandag 14 januari 2013 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet een beetje huilen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je snapt ook niet dat de ouders willen dat hun kind niet meer op een kind lijktquote:Op maandag 14 januari 2013 21:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ieh dat is zo ongeveer mijn engste nachtmerrie, levende poppen
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed, spierpijn maar t lijkt mee te vallen, ze beweegt goed en hartfilmpjes zijn ook goed
Gelukkig maarquote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat die kinderen dat zelf willen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je snapt ook niet dat de ouders willen dat hun kind niet meer op een kind lijkt
Vast niet...quote:Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat die kinderen dat zelf willen.
behalve als je honey boo boo hebt gebaardquote:Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wat ik nog het ergste vond wat ik heb gezien was een moeder die tegen ahar kind zei: Je bent sloom, je moet maar even een blikje energydrank drinken. Kind: Maar dat mag ik toch niet avn de dokter omdat mijn hart niet goed is?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja maar dat hele gezin ook gewoonquote:Op maandag 14 januari 2013 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
behalve als je honey boo boo hebt gebaard![]()
ja prachtigquote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja maar dat hele gezin ook gewoon![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Photoshop: Voor als je wil dat je kind te koop kan zijn in de lokale speelgoedwinkel
Dat kind energydrank geven terwijl ze het niet mag vanwege haar slechte hart wat mij betreft wel.quote:
quote:
T moet bij jou dan ook Bunny Boo Boo zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Honey Boo Boo. Zo noemt Stefan me regelmatig, dát is pas kindermishandeling.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T moet bij jou dan ook Bunny Boo Boo zijn
Hermanquote:
En bij hem Cocky Boo Booquote:Op maandag 14 januari 2013 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
stuartquote:Op maandag 14 januari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
Net pas thuis na bijna 14 uur werken. Je moet er wat voor overhebben zo blijkt
quote:
quote:
Meneer GFquote:Op maandag 14 januari 2013 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stuart
je zal ze toch ook wel betaald krijgen
ze delen 1 IQquote:Op maandag 14 januari 2013 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn ex werd wel eens voor adje aangezien
ach je hoeft voor mij geen sorry te zeggen hoorquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach je hoeft voor mij geen sorry te zeggen hoor
thats the good partquote:Op maandag 14 januari 2013 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Pas maar op. Die ex kan zomaar eens meelezen.
heb je het topic doorgestuurd?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Pas maar op. Die ex kan zomaar eens meelezen.
Sadistje.quote:
Ik ben haar ex..quote:
Alleen als het je uitkomt ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik hou nog wel n beetje van je hoorals ik zo alleen en koud in bed lig
tja.. ik heb niet voor niets voor die ander gekozenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alleen als het je uitkomt ja.
Als jij mijn kaartjes betaald waren deze handen altijd bij je.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tja.. ik heb niet voor niets voor die ander gekozen
maar jij hebt betere handen
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als jij mijn kaartjes betaald waren deze handen altijd bij je.
Maar bro's before ho's.. Dus eerst uitmaken, anders breek ik de bro-code.quote:
wowo' s handenquote:
Zal ik eens even?quote:
doe dat trucje met het kusjequote:
gelukkig anders werden t lange nachtenquote:
Lippen op lippen bedoel je?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe dat trucje met het kusje
?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gelukkig anders werden t lange nachten
GFquote:
Was maar een grap Toek,quote:
Maar die krijg je dus niet meer.quote:
Uhu, kom ff pervenquote:
quote:
drukdrukdruk, op werk en overal eigenlijk (behalve op KSCquote:Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uhu, kom ff pervenhoe is het met je ?
o en gelukkig nieuw jaar heplease sla me niet
Wel allemaal kwaliteitsposts neem ik aan.quote:
ik zag dat het in GRTDOJW nog erger was... 1 topic in 3 wekenquote:
drukquote:
dat is de laatste dagen ook weer wat levendigerquote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zag dat het in GRTDOJW nog erger was... 1 topic in 3 weken
Zijn mensen die een leven hebben gekregen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]das jammer.. kan me herinneren dat het hier meestal druk was ... wat is er gebeurt?
Dat kun je hier zien: http://arcee862.com/foktop500extended.phpquote:Op zondag 13 januari 2013 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, vanaf wanneer sta ik in die zgn overall lijst en sinds wanneer in die jaarlijst?
en sommigen hebben gezinsuitbreidingquote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zijn mensen die een leven hebben gekregen.
hier ook drukquote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drukdrukdruk, op werk en overal eigenlijk (behalve op KSC)
Happy New Year meissie![]()
hoestie met jou?
mn schattepopje is weer thuisquote:
sttttttttttquote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kun je hier zien: http://arcee862.com/foktop500extended.php
Je staat dus in de overall-lijst sinds 16-09-2011.
Dat is alleen maar goed tochquote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
nog leukerquote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en sommigen hebben gezinsuitbreiding
oh die heb k nog niet gehoord vandaagquote:
op werk is het drukdruk maar nog wel te behappen, dagen vliegen voorbij.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hier ook drukik dacht laat ik eens gek doen en eventjes op FOK! rondneuzen.
is het bij jou druk druk of lekker druk?
Arcee in de KSCquote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kun je hier zien: http://arcee862.com/foktop500extended.php
Je staat dus in de overall-lijst sinds 16-09-2011.
Je wattes?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mn schattepopje is weer thuis
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Nog eventjes wat computeren en dan naar bed. Morgen dus verhuisdag![]()
Oh zijn de frutsels al geboren?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik niet hoor![]()
Ladylike en Suikertaartje
mn wo to the woquote:
Meh. Dat is maar een stom overrated ietsquote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
wacht eens even......quote:Op maandag 14 januari 2013 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Meh. Dat is maar een stom overrated iets.
Ik wil er ook een![]()
Ik ben weer terug uit Indonesië.quote:
meisjes jongens? namen? alles goed gegaan?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep
nu alleen nog Knetter
of vergeet ik iemand
Maak je studie af, dan kan de ergernis van een baan enzo beginnen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Meh. Dat is maar een stom overrated iets.
Ik wil er ook een![]()
Ah. Koud is het hier hequote:Op maandag 14 januari 2013 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben weer terug uit Indonesië.
jongensquote:Op maandag 14 januari 2013 23:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
meisjes jongens? namen? alles goed gegaan?
Knettert heb ik op feestboek, dus haar frutsel volg ik nog wel
mijn tropische verrassingquote:
Daanquote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jongens
vaughn bij LL
en bij suikertje moet ik even gaan spieken
vaughn? wauwquote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jongens
vaughn bij LL
Je bent weer in ons eigen goeie (k)ouwe kikkerlandjequote:Op maandag 14 januari 2013 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben weer terug uit Indonesië.
ons 1 cm sneeuw en alles loopt weer vast landjequote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent weer in ons eigen goeie (k)ouwe kikkerlandje!
Daan!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jongens
vaughn bij LL
Succes morgen Bosquote:Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Nice! Terug naar de oude woning?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Vies koud.. Van 30 naar min 5 is echt een hel.quote:
Kerel! Hoe is het?quote:
Ja, de 4 cijfers van de postcode blijven zelfs gelijk. Ik ga in één van de flats wonen die je als je op de Kennedylaan rijdt ziet staan.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijf je eigenlijk binnen de stadsgrenzen?
Ow, helemaal niet ver dusquote:Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de 4 cijfers van de postcode blijven zelfs gelijk. Ik ga in één van de flats wonen die je als je op de Kennedylaan rijdt ziet staan.
mosterdquote:
quote:
Jup! Ik kwam terug omdat ik hoorde dat er dit jaar weer een KSC-BBQ zou zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent weer in ons eigen goeie (k)ouwe kikkerlandje!
Haha. Het is vermakelijk hoe snel ons landje ontspoort. Wat dat betreft mogen we wel eens wat creatiever gaan denken en buiten de regels werken. Zou NL echt goed doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ons 1 cm sneeuw en alles loopt weer vast landje
Niks mis met mijn patent!quote:
Met de enige echte onvervalste Wurst van Dr_Fleischquote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jup! Ik kwam terug omdat ik hoorde dat er dit jaar weer een KSC-BBQ zou zijn.
[..]
Haha. Het is vermakelijk hoe snel ons landje ontspoort. Wat dat betreft mogen we wel eens wat creatiever gaan denken en buiten de regels werken. Zou NL echt goed doen.
quote:
Nice!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat lekker
Toffe vakantie gehad l guess?
Je hebt verschillende soorten natuurlijk.Ik woon niet aan die met die halve ronde dingen, maar daar tegenover.. Maar het ziet er allemaal goed uit. Alleen nog wennen aan de herrie van de Kennedylaan, Gelukkig is Park HIlaria nu wel iets verder weg voor mij.. Al zal ik er waarschijnlijk nog wel iets van horen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, helemaal niet ver dus. Tof!
Mooie flats ook.
Daar reken ik toch wel op! En dit keer komt LDG ook heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen...quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Met de enige echte onvervalste Wurst van Dr_Fleisch?
quote:
ahhhhh dus geen tropical resort oidquote:Op maandag 14 januari 2013 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nice!![]()
Gewerkt voor 5 maanden.Geen luxepaardje hier.
quote:
je feestboek ook in de gaten houdenquote:
zoveel te doenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je feestboek ook in de gaten houden
hondaquote:
quote:
Maar gelukkig is het uit voorzorg... Dit zal waarschijnlijk voorlopig je laatste meest rustige en stille avond wordenquote:
Klinkt nu al als een epische BBQquote:Op maandag 14 januari 2013 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar reken ik toch wel op! En dit keer komt LDG ook heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen...
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]niet
wat waarom?
rent naar facebook
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je feestboek ook in de gaten houden
knetter had een boemelluk vandaag met de auto![]()
nee dat las ik ook te laatquote:Op maandag 14 januari 2013 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt liever niet.
Genieten is het niet
Boem met auto, even voor de zekerheid bij gyneacologie langs, nachtje blijven to be sure.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]niet
wat waarom?
rent naar facebook
wtfquote:
Doe mij maar alle drukte van de wereld...quote:Op maandag 14 januari 2013 23:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het uit voorzorg... Dit zal waarschijnlijk voorlopig je laatste meest rustige en stille avond worden
Voor de zekerheid.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wtf![]()
dit is zo niet tof .. mijn mond is open gezakt..
maar alles is onder controle lijkt me? anders zat JJH hier nu niet peis ik..
Komen wij wel even drukte maken voor je.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe mij maar alle drukte van de wereld...
knuffolquote:Op maandag 14 januari 2013 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Boem met auto, even voor de zekerheid bij gyneacologie langs, nachtje blijven to be sure.
Wij hadden vanmorgen toch zomaar een halve centimeter tot een centimeter liggenquote:
Ah, check.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten natuurlijk.Ik woon niet aan die met die halve ronde dingen, maar daar tegenover.. Maar het ziet er allemaal goed uit. Alleen nog wennen aan de herrie van de Kennedylaan, Gelukkig is Park HIlaria nu wel iets verder weg voor mij.. Al zal ik er waarschijnlijk nog wel iets van horen.
quote:
Ik verwacht ook altijd een hoop. Te beginnen bij salaris. Maar helaas...quote:Op maandag 14 januari 2013 23:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar er wordt hier wel 10 cm verwacht vannacht
Het lijkt me vervelend dat je nu alleen thuis bent, maar wel fijn dat ze daar iig betrokken zijn en haar ter observatie willen houden.quote:
Nog geen vlokje!quote:
En ik woon alleen, IIG geen vreselijk huisgenoot meer. Hij had vandaag gewoon zijn fiets in de huiskamer gestaldquote:Op maandag 14 januari 2013 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, check.
Verkeer is volgens mij wel iets waar aan te wennen is, afaik is dat een vrij constant geluid. En park hilaria zal indd wel minder zijn daar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |