Daan!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jongens
vaughn bij LL
en bij suikertje moet ik even gaan spieken
Succes morgen Bosquote:Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Nog eventjes wat computeren en dan naar bed. Morgen dus verhuisdag![]()
Nice! Terug naar de oude woning?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Nog eventjes wat computeren en dan naar bed. Morgen dus verhuisdag![]()
Vies koud.. Van 30 naar min 5 is echt een hel.quote:
Kerel! Hoe is het?quote:
Ja, de 4 cijfers van de postcode blijven zelfs gelijk. Ik ga in één van de flats wonen die je als je op de Kennedylaan rijdt ziet staan.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijf je eigenlijk binnen de stadsgrenzen?
Ow, helemaal niet ver dusquote:Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de 4 cijfers van de postcode blijven zelfs gelijk. Ik ga in één van de flats wonen die je als je op de Kennedylaan rijdt ziet staan.
mosterdquote:
quote:
Jup! Ik kwam terug omdat ik hoorde dat er dit jaar weer een KSC-BBQ zou zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent weer in ons eigen goeie (k)ouwe kikkerlandje!
Haha. Het is vermakelijk hoe snel ons landje ontspoort. Wat dat betreft mogen we wel eens wat creatiever gaan denken en buiten de regels werken. Zou NL echt goed doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ons 1 cm sneeuw en alles loopt weer vast landje
Niks mis met mijn patent!quote:
Met de enige echte onvervalste Wurst van Dr_Fleischquote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jup! Ik kwam terug omdat ik hoorde dat er dit jaar weer een KSC-BBQ zou zijn.
[..]
Haha. Het is vermakelijk hoe snel ons landje ontspoort. Wat dat betreft mogen we wel eens wat creatiever gaan denken en buiten de regels werken. Zou NL echt goed doen.
quote:
Nice!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat lekker
Toffe vakantie gehad l guess?
Je hebt verschillende soorten natuurlijk.Ik woon niet aan die met die halve ronde dingen, maar daar tegenover.. Maar het ziet er allemaal goed uit. Alleen nog wennen aan de herrie van de Kennedylaan, Gelukkig is Park HIlaria nu wel iets verder weg voor mij.. Al zal ik er waarschijnlijk nog wel iets van horen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, helemaal niet ver dus. Tof!
Mooie flats ook.
Daar reken ik toch wel op! En dit keer komt LDG ook heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen...quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Met de enige echte onvervalste Wurst van Dr_Fleisch?
quote:
ahhhhh dus geen tropical resort oidquote:Op maandag 14 januari 2013 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nice!![]()
Gewerkt voor 5 maanden.Geen luxepaardje hier.
quote:
je feestboek ook in de gaten houdenquote:
zoveel te doenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je feestboek ook in de gaten houden
hondaquote:
quote:
Maar gelukkig is het uit voorzorg... Dit zal waarschijnlijk voorlopig je laatste meest rustige en stille avond wordenquote:
Klinkt nu al als een epische BBQquote:Op maandag 14 januari 2013 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar reken ik toch wel op! En dit keer komt LDG ook heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen...
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]niet
wat waarom?
rent naar facebook
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je feestboek ook in de gaten houden
knetter had een boemelluk vandaag met de auto![]()
nee dat las ik ook te laatquote:Op maandag 14 januari 2013 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt liever niet.
Genieten is het niet
Boem met auto, even voor de zekerheid bij gyneacologie langs, nachtje blijven to be sure.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]niet
wat waarom?
rent naar facebook
wtfquote:
Doe mij maar alle drukte van de wereld...quote:Op maandag 14 januari 2013 23:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het uit voorzorg... Dit zal waarschijnlijk voorlopig je laatste meest rustige en stille avond worden
Voor de zekerheid.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wtf![]()
dit is zo niet tof .. mijn mond is open gezakt..
maar alles is onder controle lijkt me? anders zat JJH hier nu niet peis ik..
Komen wij wel even drukte maken voor je.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe mij maar alle drukte van de wereld...
knuffolquote:Op maandag 14 januari 2013 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Boem met auto, even voor de zekerheid bij gyneacologie langs, nachtje blijven to be sure.
Wij hadden vanmorgen toch zomaar een halve centimeter tot een centimeter liggenquote:
Ah, check.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten natuurlijk.Ik woon niet aan die met die halve ronde dingen, maar daar tegenover.. Maar het ziet er allemaal goed uit. Alleen nog wennen aan de herrie van de Kennedylaan, Gelukkig is Park HIlaria nu wel iets verder weg voor mij.. Al zal ik er waarschijnlijk nog wel iets van horen.
quote:
Ik verwacht ook altijd een hoop. Te beginnen bij salaris. Maar helaas...quote:Op maandag 14 januari 2013 23:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar er wordt hier wel 10 cm verwacht vannacht
Het lijkt me vervelend dat je nu alleen thuis bent, maar wel fijn dat ze daar iig betrokken zijn en haar ter observatie willen houden.quote:
Nog geen vlokje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |