Adje is geacteerd. Toek is e...hm.... Toekquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie maken Toek echt het Adje van de KSC.
echt welquote:
Die lijkt inderdaad op Toek, maar ik ken die gast echt niet... ik volg al die talentenjachtjes voor mensen zonder enig talent op tv niet namelijkquote:
Ninja -edit maar ik was je voorquote:Op maandag 14 januari 2013 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad op Toek, maar ik ken die gast echt niet... ik volg al die talentenjachtjes op tv niet namelijk.
quote:
Point proven.quote:
Ik had net gegetenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:44 schreef DaMart het volgende:
MPG, je stelt me wel een beetje teleur in Ruzzle nu hoor... hoe kan het zijn dat ik wel 'frietjes' vind en jij niet?.
Hoi eendjequote:
Knetterquote:
goed, spierpijn maar t lijkt mee te vallen, ze beweegt goed en hartfilmpjes zijn ook goedquote:Op maandag 14 januari 2013 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hey pechvogeltje, hoe is het met jou en de kabouter in je buik?
Gelukkigquote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed, spierpijn maar t lijkt mee te vallen, ze beweegt goed en hartfilmpjes zijn ook goed
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad op Toek, maar ik ken die gast echt niet... ik volg al die talentenjachtjes voor mensen zonder enig talent op tv niet namelijk.
was vooral schrikken en logeren hier is nooit Leukquote:
Je moet ST ook niet nadoen op dat vlak. Ga jij nou maar verder met je meisje bakkenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was vooral schrikken en logeren hier is nooit Leuk
Ieh dat is zo ongeveer mijn engste nachtmerrie, levende poppenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet een beetje huilen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze gaat zo goed gelukt zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je moet ST ook niet nadoen op dat vlak. Ga jij nou maar verder met je meisje bakken
Ja dat zekerquote:Op maandag 14 januari 2013 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze gaat zo goed gelukt zijn
huuu, dat is zielig !quote:Op maandag 14 januari 2013 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet een beetje huilen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je snapt ook niet dat de ouders willen dat hun kind niet meer op een kind lijktquote:Op maandag 14 januari 2013 21:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ieh dat is zo ongeveer mijn engste nachtmerrie, levende poppen
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed, spierpijn maar t lijkt mee te vallen, ze beweegt goed en hartfilmpjes zijn ook goed
Gelukkig maarquote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat die kinderen dat zelf willen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je snapt ook niet dat de ouders willen dat hun kind niet meer op een kind lijkt
Vast niet...quote:Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat die kinderen dat zelf willen.
behalve als je honey boo boo hebt gebaardquote:Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wat ik nog het ergste vond wat ik heb gezien was een moeder die tegen ahar kind zei: Je bent sloom, je moet maar even een blikje energydrank drinken. Kind: Maar dat mag ik toch niet avn de dokter omdat mijn hart niet goed is?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja maar dat hele gezin ook gewoonquote:Op maandag 14 januari 2013 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
behalve als je honey boo boo hebt gebaard![]()
ja prachtigquote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja maar dat hele gezin ook gewoon![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Photoshop: Voor als je wil dat je kind te koop kan zijn in de lokale speelgoedwinkel
Dat kind energydrank geven terwijl ze het niet mag vanwege haar slechte hart wat mij betreft wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |