Adje is geacteerd. Toek is e...hm.... Toekquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie maken Toek echt het Adje van de KSC.
echt welquote:
Die lijkt inderdaad op Toek, maar ik ken die gast echt niet... ik volg al die talentenjachtjes voor mensen zonder enig talent op tv niet namelijkquote:
Ninja -edit maar ik was je voorquote:Op maandag 14 januari 2013 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad op Toek, maar ik ken die gast echt niet... ik volg al die talentenjachtjes op tv niet namelijk.
quote:
Point proven.quote:
Ik had net gegetenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:44 schreef DaMart het volgende:
MPG, je stelt me wel een beetje teleur in Ruzzle nu hoor... hoe kan het zijn dat ik wel 'frietjes' vind en jij niet?.
Hoi eendjequote:
Knetterquote:
goed, spierpijn maar t lijkt mee te vallen, ze beweegt goed en hartfilmpjes zijn ook goedquote:Op maandag 14 januari 2013 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hey pechvogeltje, hoe is het met jou en de kabouter in je buik?
Gelukkigquote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed, spierpijn maar t lijkt mee te vallen, ze beweegt goed en hartfilmpjes zijn ook goed
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad op Toek, maar ik ken die gast echt niet... ik volg al die talentenjachtjes voor mensen zonder enig talent op tv niet namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |