Verstandig. Alleen nog kijken als er reden toe is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, daar ben ook ook mee gestopt wegens gebrek aan toegevoegde waarde voor mijn gemoedsrust.
Geen idee, ik heb geen internet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Is dit ook live te zien op internet?
dwdd.nl is lang aan het nadenken, misschien komt er nog watquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen internet.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen internet.
Lijkt erop dat ie zo is gedrilled door de redactie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef Maravilla het volgende:
Bij Diederik Jekel erger ik me juist aan z'n manier van domme vragen stellen. Hij weet het allemaal best, maar moet er natuurlijk naar vragen..
Ze hebben het nu al over babysterren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik had BIJNA een foute grap gemaakt over grote en kleine sterren, maar ik houd me in. Dit is een net programma.
neenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
dwdd.nl is lang aan het nadenken, misschien komt er nog wat
Wat is er mis met kijken naar een soort ouwe kast, van vroeger, ze noemden het TV?quote:
Gaat zijn haar in de hens?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Nu wordt het leuk, een Lewin truukje.
geen geld voorquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat is er mis met kijken naar een soort ouwe kast, van vroeger, ze noemden het TV?
Zag het truukje niet echt .....quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Nu wordt het leuk, een Lewin truukje.
Ik ben bang dat dit een zachte dood gaat sterven.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
Zou dit een tweede seizoen krijgen?
Denk het ook, vandaag voor het eerst iets gezien, maar vond het matig....quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit een zachte dood gaat sterven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |