Wat zuur. Wil jij alles aan anderen over laten?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dan pakt een kind van 12 zelf wel de lucifers. Dat er onderzoeksgeld in dit soort mensen wordt gestoken. Laat de Jappen maar verder ontwikkelen...
Niet alles, maar wij zijn weer goed in landwinning en waterkering. Ieder zijn vakgebied...quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat zuur. Wil jij alles aan anderen over laten?
Robots? Of deze aflevering?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
Dit hoeft van mij allemaal niet zo.
Ik zou absoluut geen samenleving zoals I-Robot willen hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Robots? Of deze aflevering?
Ik vind deze aflevering ook wat minder tot nu toe.
De robots, straks krijg je van die akkefietjes zoals bij Robocop.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Robots? Of deze aflevering?
Ik vind deze aflevering ook wat minder tot nu toe.
Ik wil ook niet dat ze vrij over straat lopen...quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:43 schreef Disana het volgende:
Ik vind haar nou niet echt een wetenschapper; meer iemand die meelift op de ontwikkeling van robotica.
En computers die zien dat je emoties niet echt zijn, dat wil je toch niet?
Waarom vind je dat bezwaarlijk? Voor sommige werkzaamheden lijkt het me niet zo'n probleem. Als politieman of uitsmijter zie ik ze liever niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat ze vrij over straat lopen...
Robots nemen de wereld overquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Wat hebben we hier nu van geleerd dan
Je bent niet de enige...quote:
quote:Matthijs van Nieuwkerk blijft kijkers verliezen
De late night-show De Wereld Leert Door van Matthijs van Nieuwkerk blijft kijkers verliezen. Na 420.000 kijkers op maandag en 340.000 kijkers op dinsdag, zaten er woensdag nog maar 190.000 kijkers klaar. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Ten opzichte van de première is De Wereld Leert Door nu 55 procent van haar kijkers verloren. Met de aflevering van woensdag scoorde zij maar liefst 54 procent onder het avondgemiddelde van thuiszender Nederland 3.
Tv-recensent Marcel Peereboom Voller van De Telegraaf begrijpt het wel. “De onderzoekers worden te vaak gedwongen om in herhaling te vallen, omdat Matthijs dan wil weten of hij wel goed heeft begrepen wat zij zojuist vertelden“, vertelt hij.
“Dit doet hij om te zorgen dat het u niet boven de pet gaat, maar de geïnteresseerde kijker heeft die begeleiding vast niet nodig.”
De Wereld Leert Door is elke werkdag om 22.30 uur te zien, vlak voor PowNews, dat woensdag 282.000 kijkers trok.
bron
[/quote]quote:
Precies, vandaar dat ik OProg quote. Rare tijd en omdat het zo kort is heeft het amper nog zin om als je het vergeet na 5 minuten alsnog in te schakelen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
[quote]
Dat lijkt me niet direct de reden (zoals in dat stukje staat)...het is gewoon te kort en op een slecht tijdstip.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, vandaar dat ik OProg quote. Rare tijd en omdat het zo kort is heeft het amper nog zin om als je het vergeet na 5 minuten alsnog in te schakelen.
Ja hoor. Kan me niet voorstellen dat het daaraan ligt, het is absoluut vermakelijk om naar te kijken. Maar inderdaad, gewoon te kort, een 'item' van DWDD maar dan een paar uur later.quote:
Matthijs peert hem snel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef BobW het volgende:
Diederik Jekel presenteert het vanavond.
Die Diederik met dat hoge stemmetje?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef BobW het volgende:
Diederik Jekel presenteert het vanavond.
Ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die Diederik met dat hoge stemmetje?
Verbeet feliciteerde Matthijs met het zojuist hebben gekregen van een prijs (omroepman van het jaar?), wellicht kwam hij net van die uitreiking en kon hij daardoor DWLD niet opnemen.quote:
Dat heeft Matthijs nooit weerhouden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Die begrijpt waar het over gaat gok ik.
Bikkels zijn we.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef Cynix ® het volgende:
En toch zitten we er weer klaar voor. Wíj wel.
jawel hoor, ik kan zo slapen eigenlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon geen reet te doen hebben we.
Ik ga eerst nog door met de lijdensweg die Pauw en Witteman heet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
jawel hoor, ik kan zo slapen eigenlijk
Ik heb 79 andere dingen te doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon geen reet te doen hebben we.
Dat trek ik niet meerquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog door met de lijdensweg die Pauw en Witteman heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |