Matthijs peert hem snel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef BobW het volgende:
Diederik Jekel presenteert het vanavond.
Die Diederik met dat hoge stemmetje?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef BobW het volgende:
Diederik Jekel presenteert het vanavond.
Ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die Diederik met dat hoge stemmetje?
Verbeet feliciteerde Matthijs met het zojuist hebben gekregen van een prijs (omroepman van het jaar?), wellicht kwam hij net van die uitreiking en kon hij daardoor DWLD niet opnemen.quote:
Dat heeft Matthijs nooit weerhouden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Die begrijpt waar het over gaat gok ik.
Bikkels zijn we.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef Cynix ® het volgende:
En toch zitten we er weer klaar voor. Wíj wel.
jawel hoor, ik kan zo slapen eigenlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon geen reet te doen hebben we.
Ik ga eerst nog door met de lijdensweg die Pauw en Witteman heet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
jawel hoor, ik kan zo slapen eigenlijk
Ik heb 79 andere dingen te doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon geen reet te doen hebben we.
Dat trek ik niet meerquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog door met de lijdensweg die Pauw en Witteman heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |