Het zal wel niet live zijn denk ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Moet dat publiek dan blijven hangen tot half elf?
Het wordt klaarblijkelijk vóór DWDD opgenomen.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het zal wel niet live zijn denk ik.
Dit.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef Felagund het volgende:
Ben benieuwd, meer aandacht voor wetenschap lijkt mij sowieso goed.
Ik heb meteen de eerste 5 minuten al gemist.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef henkde_j het volgende:
Nu al wat geleerd. Interessant dat verhaal over Fluitschepen
Het duurt maar 12 minuten, dus moet ook wel op tempo blijven.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:39 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs maakt wel een wat gehaaste indruk. Goed voor een dagelijks actualiteitenprogramma, wat minder bij een populair wetenschappelijk programma.
Veel te kortquote:Op maandag 14 januari 2013 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het duurt maar 12 minuten, dus moet ook wel op tempo blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is die Dijkvraag al bijnaquote:Op maandag 14 januari 2013 22:44 schreef remcoP het volgende:
Kan er geen wetenschappelijke lucky achteraan?
Uitzending gemistquote:Op maandag 14 januari 2013 22:46 schreef Felagund het volgende:
Vergeten te kijken.
Krijg je als het niet meteen na DWDD wordt uitgezonden.
Meestal wel, als er geen internationale rechten op zitten. Maar dat lijkt mij niet bij dit programma.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uitzending gemist
Of werkt dat niet in Duitsland?
Klopt, in principe is het een gewoon DWDD-itempje, dat 5 minuten langer duurt. Verder zit er geen Reijn of Jaspers die een intelligente vraag probeert te stellen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
Dit is niet DWDD.
Het lijkt er wel van alle kanten op maar toch.
Dat is het ook een beetje. Een kwartier is zó kort dat het amper loont de boel op te starten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:49 schreef Wiehoe het volgende:
Leuk om te zien, maar ik ga niet voor minder dan een kwartier nog de tv aanzetten. Dan maar elke dag terugkijken via uitzendinggemist.
Omdat deze wel bereid was om op te draven.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:34 schreef Specularium het volgende:
Waarom komt Diederik Pekel dit niet uitleggen?
Eigenlijk zou die Parkinson-professor dit moeten uitleggen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:34 schreef Specularium het volgende:
Lewinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk zou die Parkinson-professor dit moeten uitleggen.
Mathijs blootstellen aan de temperaturen van de zon.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Lewinen dan vooral Matthijs mee laten doen.
Iedere dag Lewin in DWLDquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Lewinen dan vooral Matthijs mee laten doen.
zeker, en dit zal ook onderdeel van onze toekomst worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit interessanter dan dat van gisteren.
broer van Han?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:34 schreef Specularium het volgende:
Ook gezien inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:05 schreef Specularium het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ees-restaurant.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |