SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 13-01-2013 20:07:04 ]F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al weken bij elk loopje
"Hoe harder ik loop, des te eerder ben ik thuis... Doorgaan dikke"![]()
des te harder ik loop, des te eerder ik moe ben en ik moet gaan wandelen, dan ben ik nog langer bezig.....![]()
Ik heb mezelf eigenlijk nog niet de deur uit hoeven schoppen, de wil is er wel altijd wel.
Maar ben ook nog niet zo heel lang bezig.
Soms wat gefrustreerd over de trage progressie, dat wel(tot gisteren dan).elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Maar bij zichtbaarheid gaat less is more niet op. The more the betterquote:kerstbomen mogen na december ook nog
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zag gisteren nog een kerstboom in vol ornaat bij mensen thuis...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar bij zichtbaarheid gaat less is more niet op. The more the betterkerstbomen mogen na december ook nog
F means you're fucked![]()
noemen we 't gewoon discoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar bij zichtbaarheid gaat less is more niet op. The more the betterkerstbomen mogen na december ook nog
elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Ook met lampjes van de action?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een kerstboom in vol ornaat bij mensen thuis...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een kerstboom in vol ornaat bij mensen thuis...we hebben op kantoor een wedje gelegd tot hoe lang de boom bij de overburen staat. Vorig jaar hebben ze het tot half februari volgehouden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb die van mij ook pas gisteren weggehaaldquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een kerstboom in vol ornaat bij mensen thuis...![]()
![]()
Ik vind alleen met een hesje lopen niet voldoende, als ik op een slecht verlicht fietspad loop en er komt een fiets zonder verlichting, ben ik dus niet erg zichtbaar.![]()
Ik zie lopers dus echt niet met die kleine lichtjes. Doe dan fietslichtjes oid om, bv http://www.ledsrunsafe.nl/quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:30 schreef Shravani het volgende:
Ik vind alleen met een hesje lopen niet voldoende, als ik op een slecht verlicht fietspad loop en er komt een fiets zonder verlichting, ben ik dus niet erg zichtbaar.
Daarbij zou ik in het donker nooit alleen over een slecht verlicht pad gaan lopen![]()
![]()
Dat doe ik ook alleen naar met m'n buuf samen , zo'n held ben ik ook nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zie lopers dus echt niet met die kleine lichtjes. Doe dan fietslichtjes oid om, bv http://www.ledsrunsafe.nl/
Daarbij zou ik in het donker nooit alleen over een slecht verlicht pad gaan lopen![]()
![]()
Oh ja, bedankt, onbekende die me in de OP aan de Marikenloop heeft toegevoegd.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vandaag even parcours-voorverkenning gedaan in R'dam. Ofwel: geshopt en een beetje door R'dam geslenterd én "gecaterd"![]()
Voor ik het vergeet: Egmond-lopers heel veel succes en vooral plezierBeat that sand!
Dat was ikke, graag gedaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:07 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, bedankt, onbekende die me in de OP aan de Marikenloop heeft toegevoegd.![]()
![]()
Die lampjes geven inderdaad heel erg weinig licht. Fietslampjes zijn dan ook veel beter zichtbaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zie lopers dus echt niet met die kleine lichtjes. Doe dan fietslichtjes oid om, bv http://www.ledsrunsafe.nl/
je weet toch dat hij maar tot Drie Koningen mag staan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb die van mij ook pas gisteren weggehaald
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
pppffffffff....was al warm voor het vroege tijdstip, heerlijke warme NW wind uit Aussie...en dan ook nog een heuvelrondje
Maar ja, het rondje wat ik net gelopen heb blijft mijn favoriete rondje, mooie "tussen"afstand maar wel met genoeg heuveltjes er in.
http://www.endomondo.com/workouts/150965159/5355322'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tot koninginnedag zelfs, volgens mijn zoontje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je weet toch dat hij maar tot Drie Koningen mag staan?![]()
Bij mij gaat 'ie altijd richting balkon en dan ergens in April weg....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Tot koninginnedag zelfs, volgens mijn zoontje.![]()
Dit jaar geeneentje![]()
![]()
Hier staat de boom ook nog in volle glorie. Ik doe de lampjes al een tijdje niet meer aan, maar gewoon geen tijd gehad om op te ruimen
. Morgen gaat hij echtecht weg!
Vanavond overigens de 3e les van C25K gewaggeld. Begon héérlijk, laatste ren was een kwestie van 'je zal hem godverdomme uitlopen, papzak' herhalen. Runkeeper zegt dat ik elke renminuut sneller ga, dus dat ga ik de volgende keer maar constanter proberen te houden, kijken of dat helpt.![]()
Vandaag voor een hardlopster op leeftijd gestopt om te vragen of het wel goed ging, ze liep 200 meter achter haar loopgroepje aan... zag er best wel sneu uit..
Gelukkig ging het goedmaar ze stelde de vraag wel op prijs geloof ik
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Yur en alle andere lopers succes morgen in Egmond! Heerlijk loopweer! (Hoop ik)
Ecosia
Bedankt voor de discussie over de lampjesik heb een reflecterende jas (en hier in huis ook nog een hesje liggen), wilde de lampjes als aanvulling doen voor andere lopers/wandelaars/fietsers. Ben niet van plan kilometers over onverlichte fietspaden te gaan huppelen maar just in case
PM gestuurd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:10 schreef desub het volgende:
[..]
Tijdje terug hadden ze een 4-pak bij de aldi, dus ik kan er wel 2 missen. dm/pm even als je nog niet voorzien bent. Overigens gebruik ik de mijne eigenlijk niet meer sinds ik een hesje heb.![]()
De lampjes-armbanden zijn vanaf maandag bij de Action in de aanbieding: 1,29 voor 4 stuks
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Succes Egmonders!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
E-day is here, good luck,go hard and don't forget to have fun!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Swets en guppy.. Heel herkenbaar. Vind lopen niet meet bevredigendwijze woorden GotC..!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Meis, waarom stop je dan niet effe? Tot je weer een keer denkt van hey, stukje lopenNiks mis mee
Hoorntje, we hebben allemaal wel eens een tijdje dat we even geen zin hebben , een paar weekjes rust kan voorkomen dat je je schoenen voorgoed aan de wilgen hang, want dat is natuurlijk niet de bedoeling!!
en in de tussentijd dat je even niet loop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad, ik heb medelijden met GotC die vast een uur geleden al haar warme bedje uitgeduwt is om je ontbijt te maken en je tas te pakkenquote:Op zondag 13 januari 2013 06:47 schreef YUR het volgende:
Goedemorgen! Je moet er wat voor over hebben he...![]()
![]()
Bijna goed!quote:Op zondag 13 januari 2013 06:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb medelijden met GotC die vast een uur geleden al haar warme bedje uitgeduwt is om je ontbijt te maken en je tas te pakken
Ze staat op dit moment een heeeeeeeeeeeeerlijk ontbijtje te maken...en tas inpakken doe ik altijd zelf. Doe ik ook nog eens wat
Alle Egmonders veel succes! Het is vrij koud maar het beetje wind dat er is staat op het strand enigzins in de rug.![]()
het is eentje onder de radar geraakt maar een tijdje terug werd er gepost over de "indoor trail" die in Zeeland gehouden zou worden.
Nu, hij werd gister gehouden en volgens sommige FB contacten die hun lauweren verdient hebben in het Nederlandse trailwereldje was het alles behalve een trail maar wel een prachtig evenement met een pittig parkoers...misschien iets voor sommigen voor volgend jaar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zet 'em op Egmondlopers! Veel succes, plezier en dat de PR's mogen sneuvelen of doelen gehaald worden!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Wakker! Over een uurtje de trein in naar Egmond.
Zie ik eens wat Fok!ers van dichtbij.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
quote:
veel plezier!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dank! En dat gaat wel goed komen!quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Zo he –5 zegt mijn telefoon en een gevoelstemperatuur van -10. Veel succes en plezier voor de lopers. En sterkte voor de toeschouwers. Ik duik zo maar eens de verwamrde sportschoool in.![]()
Succes lopers!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Goedemorgen!
Ik zit rustig aan m'n ontbijtje en over een uurtje is m'n moeder hier om richting bus te gaan.
Ik heb kriebels in m'n buik, terwijl ik helemaal geen record hoef te lopen ofzo![]()
![]()
Damn waarom ook alweer? Dat bed lag zo lekker. We zijn echt superbikkels, mensen! Er moet toch echt ergens een hardloophart kloppen....
Bonte Haas groet Egmondik ben hopelijk na 29 min al klaar
Succes all!!![]()
Heel veel succes Egmonders!!
Succes allemaal vandaag!
Ik ga zo ook voor een stukje. Nog steeds superverkouden, maar ik ben het nu wel zat. Het is al 10 dagen geleden dat ik voor het laatst liep.
En dan mijn spullen maar mee en kijken of ik van de week tijd heb om in het hotel in de gym te lopen. Het is in Singapore 25-31gr, dus ik gok dat buiten lopen niet echt gaat lukken.
***![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 07:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo he –5 zegt mijn telefoon en een gevoelstemperatuur van -10. Veel succes en plezier voor de lopers. En sterkte voor de toeschouwers. Ik duik zo maar eens de verwamrde sportschoool in.Really? Brrrrrr!
Dik respect voor de Egmonders hoor!***![]()
En voor Quoi! Jij ook veel succes vandaag
Sinds ik loop ben ik niet meer verkouden geweest waar dat toch echt vaste prik was voor mij met kwakkelweer buiten.quote:Op zondag 13 januari 2013 08:13 schreef Brighteyes het volgende:
Succes allemaal vandaag!
Ik ga zo ook voor een stukje. Nog steeds superverkouden, maar ik ben het nu wel zat. Het is al 10 dagen geleden dat ik voor het laatst liep.
En dan mijn spullen maar mee en kijken of ik van de week tijd heb om in het hotel in de gym te lopen. Het is in Singapore 25-31gr, dus ik gok dat buiten lopen niet echt gaat lukken.
Misschien in Singapore sochtendsvroeg lopen?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
dit dus en deze is speciaal voor Quoiquote:Op zondag 13 januari 2013 08:15 schreef Guppyfriend het volgende:
En voor Quoi! Jij ook veel succes vandaag
Dit is voor het eerst in tijden idd.quote:Op zondag 13 januari 2013 08:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Sinds ik loop ben ik niet meer verkouden geweest waar dat toch echt vaste prik was voor mij met kwakkelweer buiten.
Misschien in Singapore sochtendsvroeg lopen?
Heel vroeg in de ochtend is mss wel een idee, buitenloopt toch het lekkerst.
Ik ging trws gisteren mijn spullen al een beetje bij elkaar zoeken en legde bijna automatisch mijn lange tight en shirt met lange mouwen klaar.![]()
***![]()
ben ondertussen heel wat keren in Singapore geweest maar volgens mij koelt het daar bijna nooit af 's nachtsquote:Op zondag 13 januari 2013 08:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst in tijden idd.
Heel vroeg in de ochtend is mss wel een idee, buitenloopt toch het lekkerst.
Ik ging trws gisteren mijn spullen al een beetje bij elkaar zoeken en legde bijna automatisch mijn lange tight en shirt met lange mouwen klaar.
Klopt, maar 5 graden is toch 5 graden.quote:Op zondag 13 januari 2013 08:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben ondertussen heel wat keren in Singapore geweest maar volgens mij koelt het daar bijna nooit af 's nachtsmaar dat is idd de max geloof ik.
***![]()
met een luchtvochtigheid van 89%....quote:Op zondag 13 januari 2013 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt, maar 5 graden is toch 5 graden.
Uhuh, I know, ik kom er ook niet voor het eerst. Ik haat het alleen om binnen te lopen, dus dan mss toch liever een klein blokje van 15-20 mins buiten.quote:Op zondag 13 januari 2013 08:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
met een luchtvochtigheid van 89%....
Ach, ik zie wel even.
Heb net iig besloten om nu niet te gaan lopen.Als ik van de week nog was geweest had ik het wel geprobeerd, maar nu even de kou in stappen zie ik gewoon niet zitten.
***![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 08:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus en deze is speciaal voor QuoiHij zit in mijn hoofd....
Gup, Arquero: thanks! Hoop maar dat de bruggetjes gestrooid zijn...![]()
inderdaad, alles beter dan binnen lopen.quote:Op zondag 13 januari 2013 08:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uhuh, I know, ik kom er ook niet voor het eerst. Ik haat het alleen om binnen te lopen, dus dan mss toch liever een klein blokje van 15-20 mins buiten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Binnen is saai!! Twee keer geprobeerd, maar ik vind dat echt niks. Dan liever nog een korter rondje buiten[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo, ik zit klaar met m'n startnummer alvast maar opgespeld. Nu is het wachten op moeders.
Ik had gisteren nog even snel een hoofdband gekocht, van mutsjes krijg ik toch wel snel een warm hoofd, dus zo blijven iig m'n oortjes lekker warm![]()
![]()
Succes in Egmond allen! En de rest ook uiteraard.SPOILER: ziekenhuisupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Succes allen!
Ik heb geen last meer van m'n enkel, dus ik ga vandaag weer een paar kilometer rustig lopen.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 09:27 schreef slacker_nl het volgende:
Succes in Egmond allen! En de rest ook uiteraard.Wat een gedoe joh.SPOILER: ziekenhuisupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ga nu voor het eerst ooit in de kou lopenMaar de zon schijnt in ieder geval heerlijk
"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Succes!quote:Op zondag 13 januari 2013 10:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga nu voor het eerst ooit in de kou lopenMaar de zon schijnt in ieder geval heerlijk
![]()
Succes allemaal vandaag!So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Rustdag, maar toch graag naar buiten, het bos in, willen. Dan moet de hond van mijn ouders er maar een paar uur aan geloven...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Yes vandaag eindelijk weer kunnen lopen na 2 weken uitgeschakeld te zijn geweest door griep!
Maar rustig begonnen met een 5km
http://www.endomondo.com/workouts/151045574/3962456
Heerlijk loopweer! kwam veel andere lopers tegen!
Succes in Egmond!![]()
Bedankt voor de re-invite! Enne goed filmpje ook van die voorvoet-techniek!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had je eruit gehaald omdat je nooit hier post en bovendien volgens Endomondo sinds juni 2012 niet meer hebt gelopen(bij profile en workouts te zien) Hou graag de groep up-to-date, met zoveel mogelijk actieve posters.
En die techniek werd 1 of 2 pagina's eerder in dit topic uitvoerig besproken
http://www.endomondo.com/workouts/151056095/4602860
Tweede rondje voorvoet-techniek, vorige identieke rondje was 4 dagen spierpijn in m'n kuiten. Ik blijf dit even rustig doen zo, korte afstanden, voldoende rust en rustig tempo om blessures te voorkomen.![]()
![]()
Succes daar in Egmond
![]()
voor Slacker.
Ik zit er weer klaar voor. Renate week 2. Hoofdbandje om mijn oren warm te houden, als het in Almelo -5 is, is het dat hier ook.. brrrrr. Wel lekker! Ik was nog wel ff toe aan koud winterweer![]()
![]()
Toch weer gaan lopen met mijn achillespeesblessure. Ging redelijk goed. Ruim tijd genomen voor warming up en cooling down. Nu ijs erop.
Ik was maximaal gegaan, qua kleding: lange thermo onderkleding, shirt, tight, jasje, handschoenen en hoofdband. Geen last van de kou en lekker gelopen. Ik zag onderweg iemand in een korte broek en een jasje, verder niet
heitieh![]()
Nou, het eerste PR is binnen!![]()
![]()
Ik heb werkelijk HEERLIJK gelopen, een heel mooi parcours, stralende zon. Ik wilde deze 5k lopen om te kijken waar ik stond t.o.v. vorig jaar (liep toen vaak 5k in 31:00).
Nu heb ik gelopen in 28:44 met een gemiddeld tempo van 5.50 min/kmEerlijk gezegd zat er nog wel meer in de benen, dus dat smaakt naar meer. Laat het jaar van de 10k wedstrijden maar komen.
Ik had dit ZO nodig! Weg loopdip, the only way is up
Voor mensen uit de regio, een hele leuke loop. Kreeg na afloop een doosje mandarijntjes en bloemen. Westland
quote:Op zondag 13 januari 2013 09:27 schreef slacker_nl het volgende:
Succes in Egmond allen! En de rest ook uiteraard.Shit voor jeSPOILER: ziekenhuisupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Succes egmonders!
Ik heb mijn challenge weer gehaald voor deze week. 20KM in een week.![]()
![]()
Ach, ik wilde net alle evenementenlopers succes wensen voor vandaag, maar de eerste is al weer terug (nu pas uit bed...).
Supergoed gedaan Quoi![]()
En voor degenen die nog moeten veel succes!![]()
Vanochtend lekker buiten getennist. Wel warm aangekleed, maar was prima te doen, enigszins beschut tegen de wind.
Ik hoop voorde Egmonders(en de andere lopers) dat de wind meevalt, succes!elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:56 schreef Quoi het volgende:
Ik had dit ZO nodig! Weg loopdip, the only way is up![]()
herkenbaar
elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Ja, de wind maakt veel verschil nu. Hier in het zuiden waait het nu niet en voelt het dan ook helemaal niet koud aan (merkte ik net toen ik in mijn pyama de kippen ging voeren).![]()
Dat dusquote:
Hopen dat de andere lopers op eenzelfde manier finishen vandaag, succes!All management is Strategic Management.![]()
Veel succes iedereen!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Goed gedaan Quoi!
Hier net heerlijk gelopen, lekker zonnetje en helemaal niet koud. Kreeg alleen mijn tempo niet omlaag omdat het zo lekker liep.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Heerlijk zo in de kou. Hier is het bewolkt en er dwarrelen sneeuwvlokjes naar beneden. Ik was wel heel erg blij met mijn hoofdband! Oortjes waren lekker warm zonder dat mijn hoofd verder oververhit raakte![]()
Renate les 4 was 3x 7 minuten, eerst 5min ingelopen en als afsluiter heb ik 3x 80 meter 'gesprint'. http://www.endomondo.com/workouts/151114999/6671007![]()
Ik ga zo ook nog even. Hier is het prachtig weer, strakblauwe lucht en zonnetje, voelt ook helemaal niet koud aan.![]()
Ik heb mijn rondje ook weer gelopen.
Het ging alleen niet zo goed want ik heb 2 weken niet gelopen en dat was helaas duidelijk te merken.
Het was mooi weer met een lekker zonnetje erbij en ben nog nooit zoveel hardlopers tegengekomen als vandaag.![]()
Toch goed ondanks je dipquote:Op zondag 13 januari 2013 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Succes egmonders!
Ik heb mijn challenge weer gehaald voor deze week. 20KM in een week.![]()
![]()
netjes Quoi!
Ik houd voorlopig, met de voet, even 2 rustdagen aan, dus morgen weer rennen en dan donderdag en zondag weer.![]()
Zul je zien dat 't morgen sneeuwt. Maar dat zien we dan wel weer![]()
Nu op 'Country File' een stuk over een hardloper die 'vos' speelt voor een horse and hound jacht! Zo tof!Soort trailrunning, maar dan anders
![]()
Ja doei.![]()
Zo, ik heb nog even met m'n mams wat gegeten en ben nu thuis.
Ik ging als een speer! Ik heb denk ik 8km gevlogen en de laatste 2,5 werden wat zwaarder. Wat tijd verloren op het stukje van het strand af de duinen in, daar stond het gewoon helemaal VAST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:05 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ging als een speer! Ik heb denk ik 8km gevlogen en de laatste 2,5 werden wat zwaarder. Wat tijd verloren op het stukje van het strand af de duinen in, daar stond het gewoon helemaal VAST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Succes egmonders!
Ik heb mijn challenge weer gehaald voor deze week. 20KM in een week.Jammer dat je dip zo lang duurt, hopen dat het met het langer worden van de dagen, beter wordt!
![]()
Ik heb werkelijk HEERLIJK gelopen, een heel mooi parcours, stralende zon. Ik wilde deze 5k lopen om te kijken waar ik stond t.o.v. vorig jaar (liep toen vaak 5k in 31:00).
Nu heb ik gelopen in 28:44 met een gemiddeld tempo van 5.50 min/kmEerlijk gezegd zat er nog wel meer in de benen, dus dat smaakt naar meer. Laat het jaar van de 10k wedstrijden maar komen.
Voor mensen uit de regio, een hele leuke loop. Kreeg na afloop een doosje mandarijntjes en bloemen. Westland
[..]
Shit voor je
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:05 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ging als een speer! Ik heb denk ik 8km gevlogen en de laatste 2,5 werden wat zwaarder. Wat tijd verloren op het stukje van het strand af de duinen in, daar stond het gewoon helemaal VAST.De eerste Egmonder is terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed om te lezen dat het zo leuk was!! En goed gedaan
450. Echt fantastisch!quote:Op zondag 13 januari 2013 14:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat lopen jullie hier eigenlijk op de coopertest? 12 minuten?Ja doei.![]()
goedzoquote:Op zondag 13 januari 2013 14:10 schreef hatsaflats het volgende:
Netto tijd: 1:03:14 (autopauze vergeten uit te zetten)
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:10 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:10 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, beginners lopen inderdaad 450 meter in 12 minuten![]()
Vrijdag m'n pb verbeterd: 2350 meter.Ja doei.![]()
Heerlijk gelopen in Egmond, t was erg koud vannacht dus alle bermen en t strand waren ontzettend hard. Heb er uiteindelijk ongeveer 53/54 minuten over de 10,5k gedaan, maar weet t niet precies want ik had horloge en telefoon in de sporthal gelaten.
GotC, nog bedankt voor je nummer. Fijn dat jullie ook al zo vroeg waren. Hoe ging YUR?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Thanks voor alle thumbsup'jes!!1:01 nog wat zag ik op je endomondo, nette tijd zeg!!quote:Op zondag 13 januari 2013 14:10 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd naar de rest. Nog iemand irl gezien?![]()
En nu ik de beslissing heb genomen een extra rustdag te nemen voel ik me echt kut.
/hardloopjunkie![]()
Ja doei.![]()
Rustdag is ook training toch?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ja, ik weet ook niet of ze hier nu wel de tijd die je bezig was om naar de start te lopen hebben afgehaald, want mijn vak startte 4 minuten later dan het eerste en op het bord bij de finish stond 1:07nogwat. Dan zou je idd op 1:03nogwat uitkomen als ik vooraan het vak stond, maar dat stond ik niet. Aan de andere kant boeit het ook niet, ik heb heerlijk gelopen.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:33 schreef Quoi het volgende:
Thanks voor alle thumbsup'jes!!
[..]
1:01 nog wat zag ik op je endomondo, nette tijd zeg!!
Benieuwd naar de rest. Nog iemand irl gezien?
Niemand irl gezien verder.![]()
Belangrijk voor m'n voetje, maar voor m'n 'mind' een stuk minder op 't momentquote:had er echt zin in.
Maargoed, ik moet niet zeiken natuurlijk in vergelijking met GotC en slacker.
Ja doei.![]()
Mag ik in de OP? Ik doe mee met de CPC op 10 maart en ik ga voor de 5 km. Ik heb het lopen na een jaar vorige week weer opgepakt en als ik 3 keer per week mijn 0-5 km-schemaatje volg ben ik in maart net aan weer in staat om 5 km te lopen![]()
![]()
Heb het ook zwaar vandaag, zou vandaag wel weer willen gaan lopen!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het was heerlijk in Egmond! Strak geregeld ook met bussen en bij de garderobe. Ik vond de route prachtig en het zonnetje was heerlijk!
Mijn tijd was 1.08, niet ziek snel voor de meesten hier maar voor mij wel een PR. Het strand was inderdaad keihard dus dat liep heerlijk. In de duinen vond ik het nogal krap en heb ik veel energie verspild aan inhouden omdat er iemand voor me liep, inhalen en dan sprintjes trekken om weer bij m'n groepje te komen.
![]()
ik heb ook weer gelopen. en het ging goedles 28 van evy uitgelopen (28 minuten lopen) en zelfs 3bekertjes binnen gehaald. op de 1km gewoon 1minuut sneller gelopen
(ja voor mij is dat veel....)
in de zon was het trouwens erg lekker...maar in de volle wind was het soms nog best koud....
http://www.endomondo.com/workouts/151146486/7208949
ow en uiteraard een jompel voor alle wedstrijdlopers van vandaag....goed gedaan
![]()
![]()
Heerlijk gelopen. The only way is up, zoals Quoi al zeiHeb het ook helemaal niet koud gehad. Mutsje op, Odlo handschoentjes aan, compressiekousen onder een lange broek
Distance: 10.14 km
Time: 1:04:44
Avg Speed: 9.4 km/h
Calories: 784 C
Dit was overigens gewoon training
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
![]()
[..]
Shit voor je
[..]![]()
wat super zeg!!
![]()
Klaar! Lekker ontspannen gelopen en uiteindelijk nog in de buurt van mijn PR gefinished. Zelf geklokte tijd 1.45.19. Tevreden!F means you're fucked![]()
Nice!!quote:Op zondag 13 januari 2013 15:11 schreef YUR het volgende:
Klaar! Lekker ontspannen gelopen en uiteindelijk nog in de buurt van mijn PR gefinished. Zelf geklokte tijd 1.45.19. Tevreden!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo, ook weer terug uit Egmond. Wat een topevenement! Geweldig weer en echt heel lekker gelopen. Na de duinopgang was ik even mijn adem kwijt, vooral omdat het na de afdaling meteen weer steil omhoog ging, maar gelukkig herpakte dat snel weer.
En wat een beloning om dan gewoon ruim binnen het uur te finishen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/151163581/2436456
Die grijns verdwijnt voorlopig niet meer van mijn gezicht![]()
![]()
Zoals ik al zei, echt super gedaan ookquote:Op zondag 13 januari 2013 14:33 schreef Frsh het volgende:
Heerlijk gelopen in Egmond, t was erg koud vannacht dus alle bermen en t strand waren ontzettend hard. Heb er uiteindelijk ongeveer 53/54 minuten over de 10,5k gedaan, maar weet t niet precies want ik had horloge en telefoon in de sporthal gelaten.
GotC, nog bedankt voor je nummer. Fijn dat jullie ook al zo vroeg waren. Hoe ging YUR?zag je nog finishen! Kleine moeite om vroeg te komen
Wat was alles strak geregeld hier zegYur is net gefinisht en we konden gelijk mee in de pendelbus.
*ontdooit*
Wel weer extra zin om te lopen nu, dus. Mja.
![]()
Heb je nog foto's gemaakt GotC? En weer lief iedereen aangemoedigd?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Met m'n mobiel, incl 1 hele leuke van Yurquote:Op zondag 13 januari 2013 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je nog foto's gemaakt GotC? En weer lief iedereen aangemoedigd?En braaf iedereen toegejuicht, uiteraard!
![]()
![]()
Ik heb je niet gezien, maar toch bedankt voor het toejuichenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Met m'n mobiel, incl 1 hele leuke van YurEn braaf iedereen toegejuicht, uiteraard!
(of stond je niet bij de kwart te juichen?)![]()
Uiteraard ook! (toen we eindelijk de finish vondenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:20 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien, maar toch bedankt voor het toejuichen
(of stond je niet bij de kwart te juichen?)) Frsh, linebear en Joers1 (& z'n vrouw) gezien
![]()
![]()
Ik heb jullie niet gezien! Maar bedankt voor het juichenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Uiteraard ook! (toen we eindelijk de finish vonden) Frsh, linebear en Joers1 (& z'n vrouw) gezien
![]()
![]()
Mooi gedaan allemaal, wat een tijden! Maar vooral mooi dat iedereen lekker gelopen heeft :-) TOP!All management is Strategic Management.![]()
Toppers hier!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Uiteraard ook! (toen we eindelijk de finish vonden) Frsh, linebear en Joers1 (& z'n vrouw) gezien
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Te gek dat zoveel mensen zo lekker gelopen hebben vandaag!
Voor mij geldt hetzelfde. Ging zo lekker dat ik een minuutje extra gelopen heb. Maar dat was omdat het iets te ver was om naar huis te wandelen, ik wilde niet té veel afkoelen![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Thuis!
Dit is m dan, negatieve split FTW
http://www.endomondo.com/workouts/151204440/2113543
Nu eerst douchen, want ik stink 21 kilometer in de windEn dan alles bijlezen
Best een aardige tijd voor iemand die 'm op z'n gemakkie ging lopenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef YUR het volgende:
Thuis!
![]()
![]()
Ik heb 'm even streng toegesproken vlak voordat hij van start gingquote:Op zondag 13 januari 2013 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Best een aardige tijd voor iemand die 'm op z'n gemakkie ging lopen
'Dit is géén training maar een wedstrijd dus je gaat verdorie je best doen'
![]()
Mijn doel was om de Halve Marathon van Egmond binnen de twee uur te lopen. Het is gelukt!
Ik heb 01:59:30 gelopen over mijn eerste HM. Ik ben blij.![]()
![]()
Wut!? Dat is fucking snel hee! 21 km lang ookquote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef YUR het volgende:
Thuis!
Super!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef Pecoso het volgende:
Mijn doel was om de Halve Marathon van Egmond binnen de twee uur te lopen. Het is gelukt!
![]()
Ziet er heel netjes uit!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef YUR het volgende:
Thuis!
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb 'm even streng toegesproken vlak voordat hij van start ging
'Dit is géén training maar een wedstrijd dus je gaat verdorie je best doen'
"Get on your feet and run soldier!!"
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef Pecoso het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Supernetjes!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef YUR het volgende:
Thuis!
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef Pecoso het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Was me wel weer een dagje... Heerlijke loop in Egmond... Na nog geen 500 m, draai ik een straat in en boem wind tegen en mijn adem wordt afgesneden. Gelukkig draaien we weer snel en kan weer vrolijk verder gaan.
Gaat allemaal best lekker. Na 3 km komen we bij het strand aan. Even slikken en maar rennen door het mulle zand. Loopt niet echt makkelijk, maar gewoon door ploeteren. Gelukkig snel hard strand. Na 2 km op het strand mogen we van het strand af. En daar begint de hel
Heuvels op om het strand af te komen. In mul zand wilde niemand rennen, dus het werd file lopen. Helaas heeft me dit veel tijd gekost.
Daarna duin op en af en op en af.... Hier en daar een sprintje. Helaas ga ik het niet redden om mijn verloren tijd in te halen. Dan maar proberen het beste van te maken.
Uiteindelijk een redelijke tijd neer gezet met mijn meisjesnaam, Melanie. 1.02.18....
Daarna snel door naar Hoorn toe, daar mijn lieve vriendjes te condoleren en troost te geven.
Nu lekker op de bank met de voetjes omhoog. En straks lekker frietamientjes halen![]()
![]()
Wat een helden zijn jullie allemaalIk lees zo goed als alleen maar mooie trainingen en tijden en PR's
Dit topic
Helemaal mee eensquote:Op zondag 13 januari 2013 17:28 schreef YUR het volgende:
Wat een helden zijn jullie allemaalIk lees zo goed als alleen maar mooie trainingen en tijden en PR's
Dit topic![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:28 schreef YUR het volgende:
Dit topic!
![]()
Gefeliciteerd met alle goede resultaten vandaag in Egmond of in Rundumhausen.
Ook heerlijk gelopen vandaag. Het voelde helemaal niet koud hier (windstil, zonnetje). 7,4 km. Maar het was wel druk in het bos zeg, en een paar honden die mij als nieuw baasje wilden en mee bleven lopen zodat ik op een gegeven moment maar ging stoppen zodat het echte baasje ze kon komen halen.![]()
Afstand Kwart marathon recreatie
Categorie Vrecr
Totaal plaats 1140 / 2589
Categorie plaats 381
Snelheid 10,160 km/uur
5,25 kilometer 32:39
Netto tijd 1:02:18
Mijn eerste PR als vrouw zijnde![]()
Wat was het geweldig om te het strand af te komen en zo over de duinen uit te kijken....![]()
Eenschquote:Op zondag 13 januari 2013 17:28 schreef YUR het volgende:
Dit topic![]()
![]()
Ik weet niet of ik Egmond snel weer ga lopen.
Bij het verlaten van het strand, heuvelop de duinen in, haaks linksaf en direct na de bocht een waterpost. Gevolg: Vól in de ankers en zelfs stil moeten staan. Omdat ik toch al stil stond, heb ik maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een goede beker water naar binnen te werken.
Verder vond ik het pad in de duinen te smal voor de hoeveelheid lopers. Zeker als je de businesslopers in moet halen, de meesten hebben nooit gehoord van rechts houden...
Dat heeft er toch voor gezorgd dat ik weinig om me heen heb kunnen kijken, maar toch vooral gefocust moest blijven op lopende obstakels..
Ik moet wel zeggen dat de organisatie het verder echt goed voor elkaar had. Pendelbussen werkten perfect (zonder wachttijden)!F means you're fucked![]()
Dat zeker, maar wat zat ik even kapot na die klim....quote:Op zondag 13 januari 2013 17:37 schreef linebear het volgende:
Wat was het geweldig om te het strand af te komen en zo over de duinen uit te kijken....![]()
En nog even een kleine aanvulling: De sporthal waar je in kon zitten was ook top. Wel nog een kilometer lopen naar de start (persoonlijk minpuntquote:Op zondag 13 januari 2013 17:41 schreef YUR het volgende:
Bij het verlaten van het strand, heuvelop de duinen in, haaks linksaf en direct na de bocht een waterpost. Gevolg: Vól in de ankers en zelfs stil moeten staan. Omdat ik toch al stil stond, heb ik maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een goede beker water naar binnen te werken.
Verder vond ik het pad in de duinen te smal voor de hoeveelheid lopers. Zeker als je de businesslopers in moet halen, de meesten hebben nooit gehoord van rechts houden...
Dat heeft er toch voor gezorgd dat ik weinig om me heen heb kunnen kijken, maar toch vooral gefocust moest blijven op lopende obstakels..
Ik moet wel zeggen dat de organisatie het verder echt goed voor elkaar had. Pendelbussen werkten perfect (zonder wachttijden)!), maar ik heb nog nooit een wedstrijd zo goed geregeld gezien!
![]()
Op het strand heerlijk, windstil, zonnetje, fijn :-) in de duinen was er een koud windje en minder zonnetje en was het wat frisjes, maar niet heel erg.quote:
Ik herken wat YUR zegt ook wel, en dan was het met de kwart nog een stuk rustiger. De paadjes waren erg smal voor zoveel lopers, en rechts lopen was voor veel mensen vreemd, en mensen die rustig kwebbelend samen liepen liepen ook gewoon breeduit in het midden.
Maar CPC eet ik op :-D Nog 2 maanden lopen bij de atletiekvereniging, kijken hoe snel ik dan ga![]()
![]()
Nee zeker nietquote:Op zondag 13 januari 2013 17:45 schreef Serinde het volgende:
Linebear![]()
(je profiel ook nog even aanpassen)
Heb slechts een keer als vrouw gelopen
![]()
Heb hetzelfde gevoel eigenlijk. Te druk voor de smalle paden.... En de file bij afgang van het strand.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:41 schreef YUR het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de organisatie het verder echt goed voor elkaar had. Pendelbussen werkten perfect (zonder wachttijden)!
Organisatie was echt topEnige minpuntje een hoempa band in die drukke hal. Die joegen me naar buiten
![]()
![]()
Toen zaten wij lekker aan een tafel in de hal, met een bakkie koffiequote:Op zondag 13 januari 2013 17:55 schreef linebear het volgende:
[..]
Heb hetzelfde gevoel eigenlijk. Te druk voor de smalle paden.... En de file bij afgang van het strand.
Organisatie was echt topEnige minpuntje een hoempa band in die drukke hal. Die joegen me naar buiten
Eens!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:28 schreef YUR het volgende:
Dit topic![]()
![]()
waren jullie er om 10 uur al dan ?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Toen zaten wij lekker aan een tafel in de hal, met een bakkie koffie![]()
Eerder zelfs alquote:Op zondag 13 januari 2013 18:00 schreef linebear het volgende:
[..]
waren jullie er om 10 uur al dan ?![]()
We moesten Frsh nog ff ontmoeten en we hadden verschillende mensen beloofd aan te moedigen bij de kwart marathon.
We zagen je vlak voor de finish nog lopen, maar we hadden het te laat door
Om 9 uur alquote:Op zondag 13 januari 2013 18:00 schreef linebear het volgende:
[..]
waren jullie er om 10 uur al dan ?![]()
![]()
Nog een minpuntje... Vanaf de finish was het een flinke wandeling naar de sporthal. Maar ook mooi voor het uitlopen![]()
Ik had het meer over je kleding, of dat toch goed gegokt wasquote:Op zondag 13 januari 2013 17:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Op het strand heerlijk, windstil, zonnetje, fijn :-) in de duinen was er een koud windje en minder zonnetje en was het wat frisjes, maar niet heel erg.
Ik herken wat YUR zegt ook wel, en dan was het met de kwart nog een stuk rustiger. De paadjes waren erg smal voor zoveel lopers, en rechts lopen was voor veel mensen vreemd, en mensen die rustig kwebbelend samen liepen liepen ook gewoon breeduit in het midden.
Maar CPC eet ik op :-D Nog 2 maanden lopen bij de atletiekvereniging, kijken hoe snel ik dan gaMaar fijn dat het lekker ging!
![]()
Voor een fitte hardloper alles behalve een probleem denk ik zomaar!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:02 schreef linebear het volgende:
Nog een minpuntje... Vanaf de finish was het een flinke wandeling naar de sporthal. Maar ook mooi voor het uitlopen![]()
Zeker niet hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 18:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Voor een fitte hardloper alles behalve een probleem denk ik zomaar!Moest helaas snel door naar Hoorn, vandaar het minpuntje
![]()
Ik ookquote:Op zondag 13 januari 2013 18:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had het meer over je kleding, of dat toch goed gegokt wasMaar fijn dat het lekker ging!
mijn kleding was op het strand heerlijk, maar in de duinen een beetje frisjes
maar goed gegokt hoor, met een thermoshirt met lange mouwen was het waarschijnlijk te warm geweest. Er liep ook een meisje in een shirtje met korte mouwen, op mijn tempo ongeveer. Dat leek me wel wat koud.
![]()
Ik was uiteindelijk supertevreden over mijn kledingkeuze. Lange tight, thermo met lange mouwen met daarover clubshirt met korte mouwen.
De lange mouwen heb ik op het strand opgestroopt, maar in de duinen waren ze welkom
Gewoon nog effe doorrennen danquote:Op zondag 13 januari 2013 18:04 schreef linebear het volgende:
[..]
Zeker niet hoorMoest helaas snel door naar Hoorn, vandaar het minpuntje
6 minuutjes en je bent er, was maar een km.
![]()
zal er niet meer over mopperenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon nog effe doorrennen dan6 minuutjes en je bent er, was maar een km.
mijn nederige excuses
![]()
He gelukkig maarquote:Op zondag 13 januari 2013 18:09 schreef linebear het volgende:
[..]
zal er niet meer over mopperenmijn nederige excuses
![]()
![]()
Daar ben ik pas benieuwd naar!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:10 schreef YUR het volgende:
Morgen begint het trainingschema voor Rotterdam![]()
Zo, weer 5km gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
straks maar even op mijn gemak terug lezen maar ik zie in ieder gevla tijdens het scrollen prachtige tijden voorbij komen.
gefeliciteerd allemaal!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hihi sorryquote:Op zondag 13 januari 2013 17:53 schreef linebear het volgende:
[..]
Nee zeker nietHeb slechts een keer als vrouw gelopen
heb hele verkeerde aanames gedaan
![]()
![]()
Had een startbewijs van een vrouw overgenomen en was vergeten de naam door te strepenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:55 schreef Serinde het volgende:
[..]
hihi sorryheb hele verkeerde aanames gedaan
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:03 schreef linebear het volgende:
[..]
Had een startbewijs van een vrouw overgenomen en was vergeten de naam door te strepen.
.
.
Vergeef me![]()
![]()
in plaats van hoog van de toren blazend te komen trollen, vertel maar.....quote:Op zondag 13 januari 2013 14:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat lopen jullie hier eigenlijk op de coopertest? 12 minuten?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je was niet de enige in dit topicquote:Op zondag 13 januari 2013 19:03 schreef linebear het volgende:
[..]
Had een startbewijs van een vrouw overgenomen en was vergeten de naam door te strepen
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:14 schreef Pecoso het volgende:
YUR, zou je mij aan de OP toe willen voegen?
10 maart 2013 - CPC (Den Haag)
• Pecoso - 10kmIk heb jullie beide toegevoegd. Het gaat druk wordenquote:Op zondag 13 januari 2013 14:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Mag ik in de OP? Ik doe mee met de CPC op 10 maart en ik ga voor de 5 km. Ik heb het lopen na een jaar vorige week weer opgepakt en als ik 3 keer per week mijn 0-5 km-schemaatje volg ben ik in maart net aan weer in staat om 5 km te lopen![]()
Inderdaad zeg! Even hier een bommetje droppen, de eerste reactie erop belachelijk maken, en daarna stilzwijgen. Blughquote:Op zondag 13 januari 2013 19:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in plaats van hoog van de toren blazend te komen trollen, vertel maar.....![]()
Maar goed dat niemand hier de aandrang voelt om zich te verdedigen tegen een zielig trolletje![]()
Wát een tijden trouwens vandaag zeg! Echt goed gelopen allemaal!![]()
Jullie begrijpen me verkeerd.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in plaats van hoog van de toren blazend te komen trollen, vertel maar.....
Ik stel gewoon een normale vraag en dan krijg ik zo'n dom sarcastisch antwoord. Nuff said![]()
Welkom op Fok!quote:Op zondag 13 januari 2013 19:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jullie begrijpen me verkeerd.
Ik stel gewoon een normale vraag en dan krijg ik zo'n dom sarcastisch antwoord. Nuff said
Ik weet niet wat ik op een coopertest loop. Ik heb er nog nooit eentje gelopenF means you're fucked![]()
en je wederantwoord in de trant van "ik zit hier in het beginnerstopic" was niet sarcastisch bedoelt?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een normale vraag en dan krijg ik zo'n dom sarcastisch antwoord. Nuff said'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je zou uit kunnen leggen waar je die info voor wil hebben, of wat je eigen cooper resultaat is. Niet dat cooperresultaten boeiend zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 19:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een normale vraag en dan krijg ik zo'n dom sarcastisch antwoord. Nuff said![]()
![]()
Ik ook nooit gelopen. Althans, niet in de laatste tien jaar. Boeit me weinig ook. Ik loop liever wat langer.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een normale vraag en dan krijg ik zo'n dom sarcastisch antwoord. Nuff saidZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Natuurtalentje. Nuff said!quote:Op zondag 13 januari 2013 19:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Thanks Mo! Ging lekker ontspannen, kwam redelijk fris over de finishJa doei.![]()
ik ook niet maar mijn 12min doorkomst tijdens mijn snelste 10km ligt op 2.75quote:Op zondag 13 januari 2013 19:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Welkom op Fok!
Ik weet niet wat ik op een coopertest loop. Ik heb er nog nooit eentje gelopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Moest m ff opzoeken, 2.78 hier, aan het slot van de Zevenheuvelenloopquote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook niet maar mijn 12min doorkomst tijdens mijn snelste 10km ligt op 2.75
Vind het wel grappig om te zien dat m'n cooper steeds wat beter wordt. 25 meter verder dan de vorige keer, geloof ik, maar is niet iets wat ik wekelijks doequote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook niet maar mijn 12min doorkomst tijdens mijn snelste 10km ligt op 2.75vorige keer dat ik een cooper deed was alweer een tijd geleden.
Ja doei.![]()
Nou aangezien hier nog al een aantal lange afstands lopers tussen zitten, was ik gewoon benieuwd wat jullie op korte afstand doen. Zelf loop ik 3KM.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Je zou uit kunnen leggen waar je die info voor wil hebben, of wat je eigen cooper resultaat is. Niet dat cooperresultaten boeiend zijn![]()
Volgens mij is mijn horloge een beetje van slag. Ik zou mijn laatste km in 3.45 minuut hebben gelopen. Dat kan nie joh![]()
heb even MD's cooperresultaten bekeken...daar word je niet vrolijk vanquote:Op zondag 13 januari 2013 19:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Moest m ff opzoeken, 2.78 hier, aan het slot van de Zevenheuvelenloop
Dat is de grap van lange afstandslopers...die lopen nauwelijks tot geen korte afstanden. Zeker niet voluit...dat is een hele andere disciplinequote:Op zondag 13 januari 2013 19:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou aangezien hier nog al een aantal lange afstands lopers tussen zitten, was ik gewoon benieuwd wat jullie op korte afstand doen. Zelf loop ik 3KM.F means you're fucked![]()
Jawel, maar dan moet je wel snel lopenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef linebear het volgende:
Volgens mij is mijn horloge een beetje van slag. Ik zou mijn laatste km in 3.45 minuut hebben gelopen. Dat kan nie johrond de 16 km/u
![]()
Dit dusquote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is de grap van lange afstandslopers...die lopen nauwelijks tot geen korte afstanden. Zeker niet voluit...dat is een hele andere disciplineDe focus ligt totaal anders. Waarom zou een cooper interessant zijn voor mensen die 21km+ lopen?
![]()
Maar hardlopen is toch niet alleen verdeeld in zo ver mogelijk lopen? Ik train beide namelijk. Lange afstand probeer ik ook zo veel mogelijk uit te breiden en toch op een lekker tempo'tje te blijvenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is de grap van lange afstandslopers...die lopen nauwelijks tot geen korte afstanden. Zeker niet voluit...dat is een hele andere discipline![]()
over het algemeen zijn de meer gevorderde lopers langeafstandlopers...de echte middenlangeafstandloper onder ons is MaleDuckquote:Op zondag 13 januari 2013 19:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou aangezien hier nog al een aantal lange afstands lopers tussen zitten, was ik gewoon benieuwd wat jullie op korte afstand doen. Zelf loop ik 3KM.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat heb ik nog nooit gehaald.... Ben geen keniaan hequote:Op zondag 13 januari 2013 19:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet je wel snel lopenrond de 16 km/u
![]()
![]()
haha, die doen de marathon toch op 19 ofzo? Dat zag ik een x op TVquote:Op zondag 13 januari 2013 19:33 schreef linebear het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehaald.... Ben geen keniaan he![]()
Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur. Het vergelijken van loopprestaties is ook nauwelijks zinvolquote:Op zondag 13 januari 2013 19:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar hardlopen is toch niet alleen verdeeld in zo ver mogelijk lopen? Ik train beide namelijk. Lange afstand probeer ik ook zo veel mogelijk uit te breiden en toch op een lekker tempo'tje te blijvenF means you're fucked![]()
Zitten hier geen wedstrijdlopers tussen dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur. Het vergelijken van loopprestaties is ook nauwelijks zinvol![]()
inderdaad....het klinkt een beetje arrogant en is zo niet bedoelt maar ik zie echt het nut niet om voor een 5km loopje mijn schoenen aan te trekken.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is de grap van lange afstandslopers...die lopen nauwelijks tot geen korte afstanden. Zeker niet voluit...dat is een hele andere discipline'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat versta je onder een wedstrijd? Er zijn hier veel lopers die aan diverse evenmenten meedoen, maar wel op recreatief niveau. Voor zover ik weet heeft niemand hier een wedstrijdlicentiequote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zitten hier geen wedstrijdlopers tussen dan?F means you're fucked![]()
Ik zou in elk geval in dit topic niemand weten die ook maar een schijn van kans heeft in wedstrijden in de nationale top.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zitten hier geen wedstrijdlopers tussen dan?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
steekt zijn hand op...maar dat komt puur omdat, als je je hier inschrijf bij een atletiekvereniging je een wedstrijdlicensie krijgquote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat versta je onder een wedstrijd? Er zijn hier veel lopers die aan diverse evenmenten meedoen, maar wel op recreatief niveau. Voor zover ik weet heeft niemand hier een wedstrijdlicentie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, maar jij woont onderstebovenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
steekt zijn hand op...maar dat komt puur omdat, als je je hier inschrijf bij een atletiekvereniging je een wedstrijdlicensie krijg
ik denk wel dat als MD gericht zou trainen onder een goede coach hij ver zou kunnen komen op bijv de 5km op regionaal nivoquote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval in dit topic niemand weten die ook maar een schijn van kans heeft in wedstrijden in de nationale top.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Uit de boom gepleurde eikelquote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad....het klinkt een beetje arrogant en is zo niet bedoelt maar ik zie echt het nut niet om voor een 5km loopje mijn schoenen aan te trekken.
Ja doei.![]()
Adieuquote:Op zondag 13 januari 2013 19:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Maarja, het was leuk om hier rond te hangen. Succes met uw trainingen en evenementen.
Als het kan ga ik morgen weer voor een 15/16km op padzin in. Wel rustig tempo met wat escapes voor 'de voet', maar het gaat al echt stukken beter.
Ja doei.![]()
ach, je hebt natuurlijk niet voor niets een wedstrijdlicensiequote:
Goeie tip Yur! Maar eens kijken hoe het er bij zo'n evenement aan toe gaat (als ontzettende nieuweling)
![]()
Ik ben natuurlijk ook alleen maar jaloers omdat ik geen geld heb voor wedstrijdenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ach, je hebt natuurlijk niet voor niets een wedstrijdlicensie
Ja doei.![]()
de wedstrijden stellen hier niet veel voor hoor en zijn puur op provincienivo..$5.- (3 euro, en dat is om de koffie na afloop de financieren) is nog wel te missenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk ook alleen maar jaloers omdat ik geen geld heb voor wedstrijden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad...als je daar aan ga denken vraag je je soms af waarom wij mindere goden nog aan de start verschijnenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:43 schreef linebear het volgende:
OMG die profs lopen net zo snel over de halve marathon als ik over de kwart'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik was vandaag met 2:15 ook ruim twee keer zo langzaam...quote:Op zondag 13 januari 2013 19:43 schreef linebear het volgende:
OMG die profs lopen net zo snel over de halve marathon als ik over de kwartLife is what you make it.![]()
Gewoon omdat het kanquote:Op zondag 13 januari 2013 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...als je daar aan ga denken vraag je je soms af waarom wij mindere goden nog aan de start verschijnen![]()
![]()
Toch nog maar even een post dan![]()
Wat zijn de voordelen van een hardloop jack? Loop momenteel namelijk in een adidas vestje![]()
Hoop iig dat ik straks via de loopclup wat goedkopere regionale dingen kan gaan doenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de wedstrijden stellen hier niet veel voor hoor en zijn puur op provincienivo..$5.- s nog wel te missentot 10gbp vind ik nog wel ok, maar ik kan gewoon geen 35 gbp of meer neerleggen voor een evenement tot ik ook echt een baan heb. Evenementen vind ik ook echt wel tof, maargoed, dat komt allemaal nog wel. Tot die tijd gewoon lekker rennen in m'n eentje en bij mijn eigen finish even een dansje doen dat ik zo awesome gerend heb, gewoon voor mezelf
Ja doei.![]()
Een jack kan wind- en waterdicht zijn en daardoor dus warmer dan een vest.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat zijn de voordelen van een hardloop jack? Loop momenteel namelijk in een adidas vestjeZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jij bent al een eind gekomen trouwens. Dat schema wel als basis aangehouden? Beviel/bevalt dat?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoop iig dat ik straks via de loopclup wat goedkopere regionale dingen kan gaan doentot 10gbp vind ik nog wel ok, maar ik kan gewoon geen 35 gbp of meer neerleggen voor een evenement tot ik ook echt een baan heb. Evenementen vind ik ook echt wel tof, maargoed, dat komt allemaal nog wel. Tot die tijd gewoon lekker rennen in m'n eentje en bij mijn eigen finish even een dansje doen dat ik zo awesome gerend heb, gewoon voor mezelf
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat je dat durft, hier posten... wij zijn niet snel genoeg voor jequote:Op zondag 13 januari 2013 19:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat zijn de voordelen van een hardloop jack? Loop momenteel namelijk in een adidas vestjeF means you're fucked![]()
Lol, dat heb ik nooit gezegt. En met lange afstand wordt ik er hier toch uitgelopen.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat je dat durft, hier posten... wij zijn niet snel genoeg voor je![]()
Hoe regelmatig train je? En hoe train je?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lol, dat heb ik nooit gezegt. En met lange afstand wordt ik er hier toch uitgelopen.F means you're fucked![]()
Jaquote:Op zondag 13 januari 2013 19:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij bent al een eind gekomen trouwens. Dat schema wel als basis aangehouden? Beviel/bevalt dat?maar ik ben op dit moment een beetje aan het freewheelen omdat ik nog op zoek ben naar een fijn schema met 3 trainingsdagen in de week. Heb een kleine blessure/irritatie aan m'n voet waardoor ik nu ook 2 rustdagen aanhoud na elke loop ipv 1, dus zit een klein beetje in de lappenmand
Wat ik nu doe is 2 runs van tussen de 6 en 9km en één LDL van rond de 15/16km. Hoe is 't met jou? Kan iig het schema wel echt aanraden, maar het is voor mij persoonlijk meer een voorjaar-/zomerschema ivm daglichtAls ik 4 keer ga lopen in de week moet daar een avondrun bij, en dat probeer ik tot het minimum te beperken in het donker gezien mijn nachtblindheid en angst voor misstappen.
Ja doei.![]()
Ik train 3 keer per week, i.v.m dat ik voor een Defensie keuring train ( coopertest ), 2 keer in de week korte afstand uitbreiden totdat ik uiteindelijk de 3400 meter op de CP loop. Lange afstand zit ik momenteel op 4KM gemiddeld 12 km/u. Elke week uitbreiden dus.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoe regelmatig train je? En hoe train je?![]()
Het ademt een stuk beter en voert je vocht beter af.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat zijn de voordelen van een hardloop jack? Loop momenteel namelijk in een adidas vestje![]()
Oh, maar dan ben je dus nog heel jong!quote:Op zondag 13 januari 2013 19:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik train 3 keer per week, i.v.m dat ik voor een Defensie keuring train ( coopertest ), 2 keer in de week korte afstand uitbreiden totdat ik uiteindelijk de 3400 meter op de CP loop. Lange afstand zit ik momenteel op 4KM gemiddeld 12 km/u. Elke week uitbreiden dus.F means you're fucked![]()
Dat is op hardloopschoen of op kisten?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik train 3 keer per week, i.v.m dat ik voor een Defensie keuring train ( coopertest ), 2 keer in de week korte afstand uitbreiden totdat ik uiteindelijk de 3400 meter op de CP loop. Lange afstand zit ik momenteel op 4KM gemiddeld 12 km/u. Elke week uitbreiden dus.![]()
Momenteel nog op hardloopschoenen, als ik m'n kisten krijg deze zomer ga ik ze eerst gewoon inlopen en na een paar weken rustig mee hardlopen.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is op hardloopschoen of op kisten?![]()
Ik loop over het algemeen ook maar 3 keer per week.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jamaar ik ben op dit moment een beetje aan het freewheelen omdat ik nog op zoek ben naar een fijn schema met 3 trainingsdagen in de week. Heb een kleine blessure/irritatie aan m'n voet waardoor ik nu ook 2 rustdagen aanhoud na elke loop ipv 1, dus zit een klein beetje in de lappenmand
Wat ik nu doe is 2 runs van tussen de 6 en 9km en één LDL van rond de 15/16km. Hoe is 't met jou? Kan iig het schema wel echt aanraden, maar het is voor mij persoonlijk meer een voorjaar-/zomerschema ivm daglichtAls ik 4 keer ga lopen in de week moet daar een avondrun bij, en dat probeer ik tot het minimum te beperken in het donker gezien mijn nachtblindheid en angst voor misstappen.
![]()
Freewheelen is ook fijn! En ja, wees voorzichtig met beginnende of sluimerende blessures. Wel lekker dat je die afstanden wel kan blijven lopen. En in elk geval aan het begin dat schema gebruikt om rustigaan op te bouwen naar wat meer kilometers dusquote:Op zondag 13 januari 2013 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jamaar ik ben op dit moment een beetje aan het freewheelen omdat ik nog op zoek ben naar een fijn schema met 3 trainingsdagen in de week. Heb een kleine blessure/irritatie aan m'n voet waardoor ik nu ook 2 rustdagen aanhoud na elke loop ipv 1, dus zit een klein beetje in de lappenmand
Ja, ik ben eigenlijk gewoon na die blessure van me weer opnieuw begonnen. Qua blessure ben ik alleen 's ochtends nog een beetje stijf in mijn enkel, maar dat is door het genezen. Wordt ook al minder. En het opbouwen gaat gewoon traag. Dus duurt gewoon weer voor ik afstanden kan gaan maken. Ik hoop in de zomer de 10k weer aan te tikken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat kanquote:Op zondag 13 januari 2013 19:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik loop over het algemeen ook maar 3 keer per week.Ik vond 4 wel heel fijn, toen het nog langer licht was. Sowieso is die éne extra run dan altijd wel een korte recovery run en niet heel erg een aanslag op tijd en lichaam. Vooral naast m'n studie om m'n hoofd even leeg te maken vind ik zoveel mogelijk rennen wel fijn, maargoed, dat komt wel weer als het lente wordt
Ja doei.![]()
Kan je een link geven van een paar goede? Want ik zie ze van 50 euro en van 120quote:Op zondag 13 januari 2013 19:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het ademt een stuk beter en voert je vocht beter af.![]()
Done!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mag ik in het lijstje in de OP voor de Groet uit Schoorl run? 10kF means you're fucked![]()
Kan ik me goed voorstellen probeer er ook al een hele tijd 4 van te maken, komt meestal alleen weer wat anders tussen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat kanIk vond 4 wel heel fijn, toen het nog langer licht was. Sowieso is die éne extra run dan altijd wel een korte recovery run en niet heel erg een aanslag op tijd en lichaam. Vooral naast m'n studie om m'n hoofd even leeg te maken vind ik zoveel mogelijk rennen wel fijn, maargoed, dat komt wel weer als het lente wordt
![]()
Het is maar net wat je er van verlangt. Ik zou gewoon naar een winkel gaan en een paar passen. Zelf heb ik er eentje die helemaal reflecteerd en een lampje aan de achterzijde heeft om beter zichtbaar te zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan je een link geven van een paar goede? Want ik zie ze van 50 euro en van 120![]()
Ga naar een hardloopwinkel, probeer er wat aan en vertel ze je budget.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan je een link geven van een paar goede? Want ik zie ze van 50 euro en van 120Ja doei.![]()
volgens mij de jongste poster hier op dit momentquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik zou zeggen, gewoon blijven...misschien kan je nog wat van die oudjes lerenquote:
Daarom zit ik hier ook.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou zeggen, gewoon blijven...misschien kan je nog wat van die oudjes leren![]()
![]()
Op naar een mooie handdoek! Heb je al vaker in Schoorl gelopen?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mag ik in het lijstje in de OP voor de Groet uit Schoorl run? 10k![]()
Nette tijd Yur
Ecosia
Goed zo, misschien hebben we toch nog tips voor je ;-).quote:
Hoeveel moet je lopen in 12 minuten voor de keuring bij Defensie?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Tof! Veel publiek zegquote:Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef linebear het volgende:
Een sfeerimpressie van RTV NH
http://www.rtvnh.nl/sport(...)t+sfeerimpressie%29+![]()
Was ook wel een lekker weertje om als toeschouwer een strandwandeling te maken en dit even mee te pakken.![]()
Zo, ook nog ff stukje gehobbeld. Niks in vergelijking met al het andere loopgeweld van vandaag, maar soit![]()
Vind het toch nog steeds het lekkerst om in de avond te lopen. Lekker koud vanavond, geen wind, echt perfect weer![]()
Enige nadeel is dat ik een stuk langs provinciale weg liep waarbij het fietspad wat lager gelegen is dan het stuk waar de auto's op rijden. Continu alle lampen midden in je snufferd![]()
![]()
Nee, voor vandaag heb ik alleen de 5km Vestloop en Brijderloop in Alkmaar gelopen (die ik trouwens dit jaar weer loop, ik trek m'n schoenen nog wél aan voor 5km). Ik wilde eerst vandaag afwachten voordat ik me in zou schrijven en vandaag stemde wel positiefquote:Op zondag 13 januari 2013 20:40 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Op naar een mooie handdoek! Heb je al vaker in Schoorl gelopen?
Het is ook gewoon een awesome gevoel, 2 jaar terug zat ik nog kettingrokend op de bank/in de kroeg biertjes en wijntjes te hijsen alsof m'n leven er vanaf hing, en nu loop ik mee met evenementen. En ik voel me hierbij zó ontzettend veel beter.![]()
Mooi gelopen iedereen! Toen ik vanochtend om 8 uur aan mijn anderhalf uur begon was het bitter koud, maar toch was ik stiekem wel een beetje jaloers op jullie. Het was zo te zien weer een erg fraaie loop daar aan het strand.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
(die ik trouwens dit jaar weer loop, ik trek m'n schoenen nog wél aan voor 5km).
er is geen minimum afstand volgensmij, maar ik wil stage gaan lopen bij het Korps Mariniers en daar kiezen ze alleen de besten uit. Vandaar dat ik zo hoog mogelijk wil komenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:52 schreef Frsh het volgende:
[..]
Goed zo, misschien hebben we toch nog tips voor je ;-).
Hoeveel moet je lopen in 12 minuten voor de keuring bij Defensie?
edit: voor mariniers 2700m
[ Bericht 2% gewijzigd door BredeBroeder op 13-01-2013 21:17:00 ]![]()
Ondanks dat je volgens mij gedreven bent en sprotief (anders had je niet bij het Korps Mariniers gewild lijkt mij) denk ik dat je met je 3400meter bij de Coopertest wel behoorlijk hoog inzetquote:Op zondag 13 januari 2013 21:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
er is geen minimum afstand volgensmij, maar ik wil stage gaan lopen bij het Korps Mariniers en daar kiezen ze alleen de besten uit. Vandaar dat ik zo hoog mogelijk wil komen
edit: ik zie net je edit van 2700m, dat moet volgens mij makkelijk te halen zijn, anders heb je imo niets bij de Mariniers te zoeken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hoe hoger hoe beter. Met push-ups en sit-ups hetzelfde, zo hoog mogelijk proberen te komen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ondanks dat je volgens mij gedreven bent en sprotief (anders had je niet bij het Korps Mariniers gewild lijkt mij) denk ik dat je met je 3400meter bij de Coopertest wel behoorlijk hoog inzet
En had gehoord dat je aan 't einde van de opleiding 40KM mag gaan marsen met 60KG op je lichaam. Daar mag ik dan ook wel mee beginnen te trainen![]()
![]()
Vanmiddag ook weer een paar kilometer gelopen. Ik heb nog weinig kilometers kunnen maken vanwege griep en een luchtweginfectie. Gelukkig gaat het nu beter, maar mijn conditie heeft weer een deuk opgelopen.![]()
Heeft iemand anders hier trouwens ook dat, stel je bent klaar met je training, je loopt wat meters, en dan begin je weer met hardlopen. Bij mij knakt dat botje bij m'n achillespees dan altijd![]()
![]()
Ik kwam de Brijderloop ook tegen op internet. Hoe vond jij die loop? Schoorl is mooi. Goed parcours en leuk publiek. Het wordt mijn derde keer daar.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, voor vandaag heb ik alleen de 5km Vestloop en Brijderloop in Alkmaar gelopen (die ik trouwens dit jaar weer loop, ik trek m'n schoenen nog wél aan voor 5km). Ik wilde eerst vandaag afwachten voordat ik me in zou schrijven en vandaag stemde wel positief
Het is ook gewoon een awesome gevoel, 2 jaar terug zat ik nog kettingrokend op de bank/in de kroeg biertjes en wijntjes te hijsen alsof m'n leven er vanaf hing, en nu loop ik mee met evenementen. En ik voel me hierbij zó ontzettend veel beter.
Fijn dat mensen zich zo positief kunnen veranderen! Goed bezig!![]()
![]()
Vraagje. Met dit weer krijg ik altijd een zere keel van de kou.. iemand tips?‹ Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök![]()
Het is een fijn klein loopje, niet te vergelijken met Egmond en ook al niet met de Vestloop. De 5 is niet zo boeiend eigenlijk, 1,5 rondje atletiekbaan, dan over het fietspad richting Bergen, bijna aan het einde omkeren en weer terug. De 10 is denk ik leuker, dan keer je niet om maar loop je verder over de Kogendijk, al is die ook niet zo heel ontzettend boeiend. Ik ga de 5 lopen, want ik moet even een vriendin van me terugpakken omdat ze me vorig jaar vlak voor de finish moest inhalen en ze met 1 seconde van me won (trauma). Zij loopt alleen de 5, maar doet dat altijd met het grootste gemak van de wereld. Maar we lopen 'm, ergens wel toepasselijk/ongepast met een kater. Ze is de dag ervoor jarigquote:Op zondag 13 januari 2013 21:39 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Ik kwam de Brijderloop ook tegen op internet. Hoe vond jij die loop? Schoorl is mooi. Goed parcours en leuk publiek. Het wordt mijn derde keer daar.
Fijn dat mensen zich zo positief kunnen veranderen! Goed bezig!De Vestloop is leuker, en dan is de 10 gewoon 2 rondjes van 5, en is 5 ook wel genoeg.
![]()
En als je een beetje pech hebt elk jaar 4x40 km met 10kg op je rug (Nijmegen). Daar komen ook millitaire(n) (voeten) niet allemaal ongeschonden uitquote:Op zondag 13 januari 2013 21:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
hoe hoger hoe beter. Met push-ups en sit-ups hetzelfde, zo hoog mogelijk proberen te komen.
En had gehoord dat je aan 't einde van de opleiding 40KM mag gaan marsen met 60KG op je lichaam. Daar mag ik dan ook wel mee beginnen te trainen![]()
Maar het is wel supercool!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: