Zegt me echt helemaal niks..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Monsif. Volgens mij een soort Nederlandse Justin Bieber? Tienersterretje.
Volgens mij niemandquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij ook niet hoorVolgens mij ergens gelezen.
Vrij klein misschien? Moeilijk in te schatten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:06 schreef roos85 het volgende:
Zij 49 kilo?? Dat geloof ik echt niet..
Ik had telefoon, om wie ging het?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:06 schreef roos85 het volgende:
Zij 49 kilo?? Dat geloof ik echt niet..
Mogen ze die kur eigenlijk zelf verzinnen? Zo niet, dan is het best shit als je zo'n saai stuk krijgt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind Christophe enig, maar het begin was echt erg saai en hij deed niet 1 sprongetje zelf volgens mij?Hoe elegant het ook was allemaal, risico nam ie niet.
De choreografie bepalen ze niet helemaal zelf, een deel van de professional en een deel van de choreograaf, maar ik neem aan dat de makers uit gaan van wat je kunt en wilt en durft op dat moment.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mogen ze die kur eigenlijk zelf verzinnen? Zo niet, dan is het best shit als je zo'n saai stuk krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |