Hij had sowieso ook 4 negens verdiend.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Nou ik vond hem wel beter dan Paul eigenlijk
Dat laatste vond ik ook al ja, heel opvallendquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij had sowieso ook 4 negens verdiend.
Martine.![]()
Al is ze minder streng dan de vorige keren. Misschien is ze op haar vingers getikt door de productie.
het zou Laura moeten zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef Stickertje het volgende:
kom wat laat binnenvallen.. welke van deze 2 is de bn-er?
Ik zap meteen terug van 4, damn jaquote:
Ik vind het wel een lekkere tijd, maar vooral omdat rond deze tijd er een aantal andere programma's zijn, zoals All you Needquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:50 schreef Samson het volgende:
Elke week ga ik rond deze tijd een beetje tv kijken, is dat programma alweer bijna klaar. Wel een k..tijd qua uitzending vind ik.
Komt nuquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Is de uitslag al bekend? Ik zit op 4.
omdat medelijden jeweetzquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
WTF, die vallende Mimoen is door en Christophe in de skate off?![]()
![]()
jaquote:
Het is ook op zo'n ongelukkig tijdstip. Ik kijk het nu terug. Paulquote:Op zondag 13 januari 2013 11:44 schreef Karina het volgende:
Met de kijkcijfers gaat het niet al te best:
Waar het tv-programma Sterren Dansen Op Het IJs vorig jaar gemiddeld 1,3 miljoen kijkers trok, keken er afgelopen zaterdag 'slechts' 576.000 kijkers. Hiermee belande het ijsprogramma op de laatste plek van de Dag Top 25. Dat meldt Stichting KijkOnderzoek.
De kijkcijfers blijven maar dalen. De eerste liveshow trok ruim 870.000 kijkers, maar 170.000 kijkers waren de tweede liveshow al afgehaakt.
Klopt, maar als ze het om half 9 zetten dan is er weer concurrentie van All you Need. Een andere dag was dan misschien beter geweest. Plus, wat mij betreft mag het ook wel iets korter duren.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is ook op zo'n ongelukkig tijdstip.
Ik heb steeds het idee dat ik naar een belspel luister, zowel haar kinderlijke stem als dat geleuter.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar ik vind Tess ook niet prettig om naar te kijken op deze manier... Ze struikelt heel vaak over haar worden, en het gaat helemaal niet spontaan.
Ze hangt ook ontzettend op papa Geer... Bij Sterren Springen was dat nog wel grappig, maar nu kan dat echt niet meer. Het is zo nep en geforceerd. Niet meer doen Tess. Gewoon een programma nemen wat achteraf nog geknipt en gemonteerd wordtquote:Op zondag 13 januari 2013 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat ik naar een belspel luister, zowel haar kinderlijke stem als dat geleuter.
Ze moet gewoon doen zoals ze voorheen bij Mtv deed. Niks live en zeker geen show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |