PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Een engeltje op de goal is altijd handig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie op het goal?
[ afbeelding ]
Noijàhquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie op het goal?max 30k
[ afbeelding ]
zelden zo gelachen.gifquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een engeltje op de goal is altijd handig.
[ afbeelding ]
Anders Neuer
Foto is fake, Sneijder heeft tattoo's op de armen.quote:
er klopt ook geen fuck van die kleurenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Foto is fake, Sneijder heeft tattoo's op de armen.
Is dat niet Rodney? die lijkt best op Wesley toch? Tevens, Wesley en Rodney, tokkie namenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er klopt ook geen fuck van die kleuren
IF Weidenfeller uiteraardquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie op het goal?max 30k
[ afbeelding ]
quote:
Beetje jammer dit.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:18 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind er ff geen fuck meer aan![]()
![]()
denk je een leuk team te maken. Maar het heeft gewoon geen zin omdat je alleen maar tegen tering pace hoeren komt. fucking 5x achter elkaar tegen wellington. Met een anderen speedhoer er naast. heb inieste xavi etc etc. Maar daar win je het gewoon niet mee omdat ze niet snel zijn.
kk spel. ze hebben het echt weer verneukt dit jaar. pace pace pace pace
.quote:
Als hij een 74IF krijgt, wordt het de duurste silver IF aller tijdenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:32 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Hopelijk tikt hij nog een 3e binnen
nooit geprobeerd, maar eens proberenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:36 schreef over_hedge het volgende:
Workrates aanpassen werkt best wel goed eigenlijk
Ja hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
3-2 Reading, wtf![]()
3 goals in 5 minuten ofzo
karmaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
3-2 Reading, wtf![]()
3 goals in 5 minuten ofzo
ga wegquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:55 schreef Baje het volgende:
Wil er iemand coins kopen? Stuur maar een dm!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.quote:
Ik zit gewoon nog op de webapp..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:01 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Weet niet waarom jij altijd aan het zaniken bent over crosses, maar ik krijg ze bijna nooit tegen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:51 schreef vandermar het volgende:
Wat een tering spel, van het ene op het andere moement lukt niets meer.
Tevens kom ik alleen tegen trieste mongolen die defensief spelen en alleen counteren. Aangezien crosses en hoge steekpasses OP zijn krijg ik ze als warme broodjes om de oren. Keer op keer kom ik tegen dat soort teringlijers. Was er maar net zoiets als de SS maar dan tegen trieste fifa spelers.
Ik zou ze stuk voor stuk aangeven.
Valt wel mee inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Weet niet waarom jij altijd aan het zaniken bent over crosses, maar ik krijg ze bijna nooit tegen.
Ze gaan hun gang maar
Lag alles er maar uit. Dan was ik rijk als ze weer online gingenquote:
Ik ook. Denk dat je er alleen niet in kanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:11 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit er gewoon in hoor, koopjes kijken
Ik heb dat elke keer met clubs. Teringleijers die elke keer crossen of van dichtbij voorzetten voor open goal. Ik weet het hoort erbij maar ik kan er slecht tegen. Wij proberen telkens mooie acties en kansen te creëren en dan krijg je er 3 om je oren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:51 schreef vandermar het volgende:
Wat een tering spel, van het ene op het andere moement lukt niets meer.
Tevens kom ik alleen tegen trieste mongolen die defensief spelen en alleen counteren. Aangezien crosses en hoge steekpasses OP zijn krijg ik ze als warme broodjes om de oren. Keer op keer kom ik tegen dat soort teringlijers. Was er maar net zoiets als de SS maar dan tegen trieste fifa spelers.
Ik zou ze stuk voor stuk aangeven.
PS3 of wat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:22 schreef Cubewood. het volgende:
Kom er ook in-game niet meer in, snel op dingen bieden als jullie er nog in zitten
Nee volgens mij ben ik de enige die op PC speelt, maar meestal als op PC niet lukt gaat het nergensquote:
Op de counter, bij gewone aanvallen zijn ze makkelijk te verdedigen maar op de counter haal je iemand met meer dan 90 pace niet inquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Weet niet waarom jij altijd aan het zaniken bent over crosses, maar ik krijg ze bijna nooit tegen.
Ze gaan hun gang maar
Alleen jammer dat je daarna weer 55 minuten moet wachtenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:19 schreef Maver24 het volgende:
ben nog steeds fitness kaartjes aan het dealen, in 5 minuten alweer 3k gemaakt, damn, moet ik echt vaker doen. Wist niet dat het zo simpel was om coins te maken
Voor hoeveel?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:24 schreef Maver24 het volgende:
moet zeggen dat de fitness kaartjes nu wel makkelijk zijn op te pikken
Nu voor 150 inkopen en later weer voor minimaal 300 verkopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:28 schreef DaggerOne het volgende:
Zijn die +60 player fitness kaarten ook een beetje winstgevend?
verkoop je squadfitnessen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:24 schreef Maver24 het volgende:
moet zeggen dat de fitness kaartjes nu wel makkelijk zijn op te pikken
Kandji-Koevermans-Kamaraquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik wel een zilver team maken.
als je zo goed bent als je beweert zou je ze met een minder team ook oprollen hoor. Je hebt toch alleen maar pace nodig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:35 schreef DaggerOne het volgende:
Probleem met gold is dat je altijd spelers tegenkomt die een veel beter team hebben. Ik kan me op dit moment geen toppers en IF's veroorloven, anders zou ik ze oprollen
En dan ook silver toernooi spelen, niet tegen golds haha.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik wel een zilver team maken.
Jij bent er een die nog gelooft dat rating ertoe doetquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:35 schreef DaggerOne het volgende:
Probleem met gold is dat je altijd spelers tegenkomt die een veel beter team hebben. Ik kan me op dit moment geen toppers en IF's veroorloven, anders zou ik ze oprollen
Als je zo speelt wel. Dat je niet met Klose kan spelen zegt genoeg natuurlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent er een die nog gelooft dat rating ertoe doet
De enige rating die er toe doet is die van de PACE.
Dat werkt niet als de ander een Thiago Silva, Dani Alves en weet ik wat nog meer in de verdediging heeft staan en ik met bijv. Insigne aan kom zetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je zo goed bent als je beweert zou je ze met een minder team ook oprollen hoor. Je hebt toch alleen maar pace nodig.
Juist.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent er een die nog gelooft dat rating ertoe doet
De enige rating die er toe doet is die van de PACE.
Klose is echt belachelijk kut.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je zo speelt wel. Dat je niet met Klose kan spelen zegt genoeg natuurlijk
Tuurlijk wel. CB's weglokken, 1-2'tje en je gaat op doel af. Dani Alves is toch een verkapte rechtsbuiten dus die verdedigt nooitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:37 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat werkt niet als de ander een Thiago Silva, Dani Alves en weet ik wat nog meer in de verdediging heeft staan en ik met bijv. Insigne aan kom zetten.
Had je niet kunnen betalenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:39 schreef detennismaster het volgende:
Noooooooo, Lukaku had gewoon een IF kunnen krijgen. [ afbeelding ]
Wel, ik heb meer dan 1 miljoen.quote:
Oke dan welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel, ik heb meer dan 1 miljoen.
Ja, op mijn mainaccount ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke dan welDacht dat je maar rond de 500k had
Ja maar jij bent dan ook een mof en voelt die andere kutmof natuurlijk uitstekend aan !quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter gemiddelde dan Balo. Meer dan 1 goal per potje.
Dan nog heeft mn tegenstander betere aanvallers die op kracht en snelheid door mn verdediging beuken. Dweilen met de kraan openquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. CB's weglokken, 1-2'tje en je gaat op doel af. Dani Alves is toch een verkapte rechtsbuiten dus die verdedigt nooit
Nice!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:40 schreef DutchSL het volgende:
Pace CB Umtiti heeft gescoord voor Lyon, wsl de winnende.
Dan kun je echt officieel niks..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:42 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik sta nu na 15 minuten 4-0 voor op een team met Thiago Silva, Sergio Ramos, Dani Alves, IF Alba, Xabi, Hazard, Di Maria, Silva, Aguero en Falcao.
En die kneus besluit om mar niet meer te spelen na de 4-0.
Nou ja, ik speel met mijn duurdere teams ook altijd slechterquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:43 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dan kun je echt officieel niks..
Misschien is het wel zijn broertje/broer/neefje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:43 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
ja je moet ook zelf snelle verdedigers als Dede, Santana en consorten hebben he.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:41 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dan nog heeft mn tegenstander betere aanvallers die op kracht en snelheid door mn verdediging beuken. Dweilen met de kraan open
Ik spreek je wel als je glanzende spelers kunt betalenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:43 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Want die spelen kut ofwat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik spreek je wel als je glanzende spelers kunt betalen
Dan zul je zien dat wanneer je een beter elftal hebt, je prestaties echt niet bevorderd wordenquote:
Hopelijk komen ze vanavond al met dat ze allemaal in packs zijn, snap niet waarom er een dag zal zijn dat er niks in pakjes zit, dat is niks voor EAquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:45 schreef n0ir het volgende:
Zijn de TOTY-aanvallers al uit packs?
Komt morgen nog een ronde met álle TOTY-spelers erin?
vanavond allemaal nogmaals in packs?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 18:45:11The #TOTY are preparing for a lap of honour before they all say goodbye. #FUT reageer retweet
ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zul je zien dat wanneer je een beter elftal hebt, je prestaties echt niet bevorderd worden
Ja dus.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef Dudeweiser het volgende:
vanavond allemaal nogmaals in packs?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 18:45:11The #TOTY are preparing for a lap of honour before they all say goodbye. #FUT reageer retweet
Elias, Mangala, Diakite, Daniloquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wat een tof team zeg![]()
OEH NICE NICEquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Handanovic, Sakho, Bastos, Jadson zijn prima spelers en Pato en Welliton goee spitsen...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Elias, Mangala, Diakite, DaniloDe rest.
Sowiesoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
OEH NICE NICE. Ik wil zowiezo Ramos nog gaan halen
Oke, merci, wilde al net Touré gaan kopen. Ik wacht nog evenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom speelt iedereen dan niet gewoon met een goedkoop team?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zul je zien dat wanneer je een beter elftal hebt, je prestaties echt niet bevorderd worden
haten op Patoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Elias, Mangala, Diakite, DaniloDe rest.
Het is rating * 122 uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:48 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Hoeveel is de discard waarde van een IF goud? en met hoeveel gaat het omhoog per rating?
Ik schaf net een Benzema aan, even snel lozen, Ik had hem voor 39K BIN, de laagste is nu 43K BIN dus toch nog winst.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oke, merci, wilde al net Touré gaan kopen. Ik wacht nog even
Dankequote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is rating * 122 uit mijn hoofd
Silver of gold?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een leuke hybrid voor ongv. 100k (mag ook (veel) minder)? Formatie maakt niet zoveel uit, heb ook geen speler die er echt in moet
Een zeldzaamheidje, zo'n verkapt compliment van Thorben.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Handanovic, Sakho, Bastos, Jadson zijn prima spelers en Pato en Welliton goee spitsen...
Beter dan je gebruikelijke zooi Kevin
Ik heb geen IF Rooney voor 440K of minder gezien vandaagquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik schaf net een Benzema aan, even snel lozen, Ik had hem voor 39K BIN, de laagste is nu 43K BIN dus toch nog winst.
Oh godquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:48 schreef n0ir het volgende:
Ik speel altijd maar met 1 team die ik langzaam probeer te verbeteren en ik merk wel dat mijn team steeds beter speelt terwijl de rating omhoog gaat.
Maakt in pricipe niet uit, maar ik speel niet graag met erg dure silver spelers (hoger dan 25k). Jij mag kiezenquote:
lekker voor je fitnessquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:48 schreef n0ir het volgende:
Ik speel altijd maar met 1 team die ik langzaam probeer te verbeteren en ik merk wel dat mijn team steeds beter speelt terwijl de rating omhoog gaat.
Heb laatst een goedkoop team gehad, speelde briljant (kone, bent, n zogbia, dat soort goedkope snelle spelers). Nu maak ik weer een duur team. Omdat ik dat geil vind. Zo denkt de fut community er ongeveer overquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:49 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Waarom speelt iedereen dan niet gewoon met een goedkoop team?
Elyounnousi Castaignosquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Maakt in pricipe niet uit, maar ik speel niet graag met erg dure silver spelers (hoger dan 25k). Jij mag kiezen
De witte neger kone? Dat is echt een legend.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb laatst een goedkoop team gehad, speelde briljant (kone, bent, n zogbia, dat soort goedkope snelle spelers). Nu maak ik weer een duur team. Omdat ik dat geil vind. Zo denkt de fut community er ongeveer over
Ik weet niet wat je probleem is maar dit team speelde uiteindelijk fucking baasquote:
Ik speel gewoon met 0 fitness duhhquote:
Toen won je nog af en toe van mequote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probleem is maar dit team speelde uiteindelijk fucking baas
[ afbeelding ]
[..]
Ik speel gewoon met 0 fitness duhh
Dat geloof ik zeer zeker, heb je er toevallig ook even een picje/linkje van? Heb Padt ook in een ander team, zijn divingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Elyounnousi Castaignos
Huseklepp Duarte
Tettey Holla
Rindaroy Hovland Donk Van Rhijn
Padt
Ik heb je wel vaak geowned toen je met dat team speelde, weet je nog?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk inderdaad dat wij niet de enige zijn die deze gedachtes hebben gehadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:53 schreef n0ir het volgende:
De prijzen van veel van mijn spelers zijn nu gelijk of iets hoger dan 8 dagen geleden toen ik ze verkocht (vóór "de crash") . Dacht ik even wat te besparen.
Zijn ontzettend veel mensen die hetzelfde als ik dachten op dit moment hun team bij elkaar aan het kopen?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeer zeker, heb je er toevallig ook even een picje/linkje van? Heb Padt ook in een ander team, zijn diving
Dat is echt een super vet team manquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja en jij speelde met een team vol blauwe kaartjes dus dat bevestigt mijn stelling dat duurdere teams wél beter spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb je wel vaak geowned toen je met dat team speelde, weet je nog?
Ik heb Thiago Silva verkocht voor de crash, had ik ook beter niet kunnen doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:53 schreef n0ir het volgende:
De prijzen van veel van mijn spelers zijn nu gelijk of iets hoger dan 8 dagen geleden toen ik ze verkocht (vóór "de crash") . Dacht ik even wat te besparen.
Zijn ontzettend veel mensen die hetzelfde als ik dachten op dit moment hun team bij elkaar aan het kopen?
Was maar een geintje. Die potjes tegen jou waren altijd 6-5 potjes.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:56 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja en jij speelde met een team vol blauwe kaartjes dus dat bevestigt mijn stelling dat duurdere teams wél beter spelen.
Over een tijdje is dat verleden tijd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:56 schreef Toefjes het volgende:
Al die fitness kaartjes steeds opnieuw listen
Die potjes waren vet, ik wil binnenkort weer eens tegen je spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was maar een geintje. Die potjes tegen jou waren altijd 6-5 potjes.
Pascal negeert altijd mijn invites en berichtenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die potjes waren vet, ik wil binnenkort weer eens tegen je spelen.
Bij mij wordt er zo af en toe eentje gekocht, maar meer ook nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:56 schreef Toefjes het volgende:
Al die fitness kaartjes steeds opnieuw listen
DarkSonic probeerde het Ronaldo maar pakte aardig wat verlies.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:58 schreef Bmo89 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik straks als ik al die fitness kaartjes verkocht heb een mooi team ga kopen of met die 1.5 miljoen ga handelen. Iemand ervaring in het handelen in de wat duurdere spelers?
Hehequote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
DarkSonic probeerde het Ronaldo maar pakte aardig wat verlies.
Elke keer 35 kaarten listen. Is irritant.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik was de middag weg, alles voor 6 uur er op gezet en ik heb weer gewoon 5 squad fitness kaartjes verkocht voor de gebruikelijke prijs.
Snap echt jullie probleem niet
Bereken van tevoren goed uit wat voor een tax je moet verkopen en koop alleen in als je vrij zeker bent dat je nog een leuke winstmarge pakt zelfs na taxes.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:58 schreef Bmo89 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik straks als ik al die fitness kaartjes verkocht heb een mooi team ga kopen of met die 1.5 miljoen ga handelen. Iemand ervaring in het handelen in de wat duurdere spelers?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 19:00:27The ENTIRE Team of the Year is here! Last chance to find the TOTY IFs until they're gone at Sun 6pm UK! http://t.co/Gs4mxjlH #FUT reageer retweet
Verkoop je er echt 0,0 ? Of denk je dat ze met tientallen tegelijk weg gaan? Want dat deden ze zelfs voor de TOTY niet (ik handel al sinds ik gestopt ben in die dingen).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke keer 35 kaarten listen. Is irritant.
1 tot 3 per uur.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Verkoop je er echt 0,0 ? Of denk je dat ze met tientallen tegelijk weg gaan? Want dat deden ze zelfs voor de TOTY niet (ik handel al sinds ik gestopt ben in die dingen).
Ik heb er 20 verkocht voor 2k, lager ga ik niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:58 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Bij mij wordt er zo af en toe eentje gekocht, maar meer ook niet
Je kunt altijd coins bijkopenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:02 schreef Bmo89 het volgende:
100K packs. Ben ik even blij dat al mijn geld in fitness kaarten zit, kom ik ook niet in de verleiding.
Zoveel FUT info als jij herinneren is nog kanslozer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niets mis mee dus, kansloos geklaag. Meer verwachten is onrealistisch.
900k kopen en dan allemaal fitness kaartjes ervan kopenquote:
Vorige keer was het zo slecht dat het nu wel wat beter zou moeten zijn mjaquote:
Damn.quote:
Jij moet je niet zo met mij bemoeien. Vanmiddag toen je zei dat ik zelf een pace team heb had je ook geen gelijk omdat mijn gemiddelde pace 79.9 is, mijn team veel 4* skillers heeft en ik zelf ook geen pace abuser ben.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorige keer was het zo slecht dat het nu wel wat beter zou moeten zijn mja
@DarkSonic niet zo huilen, veel mensen zijn er wel blij mee.
Misschien domme vraag maar hoe kun je er 35 listen? Toch max 30?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke keer 35 kaarten listen. Is irritant.
quote:
Je kunt 10 extra plekken kopen via de console in de EAS FC store.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Misschien domme vraag maar hoe kun je er 35 listen? Toch max 30?
Dat Engelse brons team danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij moet je niet zo met mij bemoeien. Vanmiddag toen je zei dat ik zelf een pace team heb had je ook geen gelijk omdat mijn gemiddelde pace 79.9 is, mijn team veel 4* skillers heeft en ik zelf ook geen pace abuser ben.
Hopelijk nu nog even een dikke panicdropquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef pascal08 het volgende:
Waarom zijn die TOTY spelers alleen maar aan het stijgen?Ze zijn allemaal 200k duurder dan gisteren.
Bij de EAS store kun je bepaalde zaken unlocken. Zo kun je je consumables pile uitbreiden naar 75 plekken, en je trade pile naar 40 plekkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Misschien domme vraag maar hoe kun je er 35 listen? Toch max 30?
fut12.ultimatedb.nl in kunnen tikken is erg kansloos jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoveel FUT info als jij herinneren is nog kanslozer.
Genoeg coins tochquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik twijfel, zal ik een 100k openen?
Neequote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ja hopelijk wel. Ik heb expres even gewacht met TOTY Marcelo, maar dat had ik dus beter niet kunnen doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hopelijk nu nog even een dikke panicdrop
Nee, je geluk is nu wel op.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:07 schreef Patje1987 het volgende:
Jij bent degene die zeikt omdat je ineens geen pace teams mag hebben terwijl je vorig jaar zelf Oduro had met 92 pace.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat Engelse brons team dan
Mensen moeten niet zo zeiken, dan speel je lekker niet
Weet ik maar zoals eerder gezegd heb er de coins nu wel voor om 1 maal te proberen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, je geluk is nu wel op.
Ik heb nu niet genoeg coins anders zou ik er zeker 1tje openen. Vorige keer had ik rooney marcelo en poldiquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:07 schreef Patje1987 het volgende:
Van mij mag het. Je moet alleen niet klagen dat iemand Slew heeft als je zelf die brons IF spits hadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent degene die zeikt omdat je ineens geen pace teams mag hebben terwijl je vorig jaar zelf Oduro had met 92 pace.
Die bronzeIF spits heeft toch maar 83 pace? Grabban ofzo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van mij mag het. Je moet alleen niet klagen dat iemand Slew heeft als je zelf die brons IF spits had
Met maar 83 pace.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van mij mag het. Je moet alleen niet klagen dat iemand Slew heeft als je zelf die brons IF spits had
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:09 schreef Reemi het volgende:
De goede spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Decent dus.
het hele spel is te verneukt om zonder pace te spelen dat is gewoon niet mogelijk. Ik wed dat niemand 1 team heeft waarvan alle spelers minder dan 80pace hebben. En ook nog iets mensen houden van mierenneuken vooral als ze verliezen. Ik hoor mensen nu ook al klagen over het fake keeper uit de goal gebeuren waar gaat het heen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb een team met allemaal onder de 80 pace op 1 speler naquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef strakkeman het volgende:
[..]
het hele spel is te verneukt om zonder pace te spelen dat is gewoon niet mogelijk. Ik wed dat niemand 1 team heeft waarvan alle spelers minder dan 80pace hebben. En ook nog iets mensen houden van mierenneuken vooral als ze verliezen. Ik hoor mensen nu ook al klagen over het fake keeper uit de goal gebeuren waar gaat het heen.
Je mag eerder blij zijn met een IFquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:11 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Jammer dat je zo een kut IF hebt
Hulk is maar 30k of zo. die if kost niksquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die IF + Hulk is al bijna je kosten er uit, gewoon een profit pack dus.
Ja sorry dacht aan een 25k pack.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hulk is maar 30k of zo. die if kost niks
Gaan ze niet joh, mensen zijn gieren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:13 schreef Maver24 het volgende:
benieuwd wat de prijzen vanavond zullen zijn van de TOTY spelers, die moeten nu wel weer gaan zakken in prijs
Nou nou, die is ook 600c waard.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja sorry dacht aan een 25k pack.
Hulk is veel minder da n30k volgens mij. Je hebt wel Moralez.
Gieren zijn aaseters die wachten tot iemand anders iets voor hun laat liggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gaan ze niet joh, mensen zijn gieren.
bron; twitterquote:
Beste ko... laat maar...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:19 schreef over_hedge het volgende:
EA tering trollenKreeg een marcelo in een pakje... Die van psv
dit is een grapje toch?quote:
Na, deze avond zullen de prijzen wel een paar weken flink stijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:24 schreef Confetti het volgende:
Elke keer als de prijzen een heel klein beetje herstellen wordt het door EA de nek omgedraaid.
Nee, want oneindige Jumbos voor 24 uur + de UPs/andere transfers komen er binnenkort ook aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Na, deze avond zullen de prijzen wel een paar weken flink stijgen.
Precies, het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Nu is er ongelofelijk veel aanbod door al die packs die geopend zijn. De prijzen van de 100k+ spelers gaan sowieso nog 10-20% stijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Na, deze avond zullen de prijzen wel een paar weken flink stijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |