Ik heb een team met allemaal onder de 80 pace op 1 speler naquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef strakkeman het volgende:
[..]
het hele spel is te verneukt om zonder pace te spelen dat is gewoon niet mogelijk. Ik wed dat niemand 1 team heeft waarvan alle spelers minder dan 80pace hebben. En ook nog iets mensen houden van mierenneuken vooral als ze verliezen. Ik hoor mensen nu ook al klagen over het fake keeper uit de goal gebeuren waar gaat het heen.
Je mag eerder blij zijn met een IFquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:11 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Jammer dat je zo een kut IF hebt
Hulk is maar 30k of zo. die if kost niksquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die IF + Hulk is al bijna je kosten er uit, gewoon een profit pack dus.
Ja sorry dacht aan een 25k pack.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hulk is maar 30k of zo. die if kost niks
Gaan ze niet joh, mensen zijn gieren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:13 schreef Maver24 het volgende:
benieuwd wat de prijzen vanavond zullen zijn van de TOTY spelers, die moeten nu wel weer gaan zakken in prijs
Nou nou, die is ook 600c waard.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja sorry dacht aan een 25k pack.
Hulk is veel minder da n30k volgens mij. Je hebt wel Moralez.
Gieren zijn aaseters die wachten tot iemand anders iets voor hun laat liggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gaan ze niet joh, mensen zijn gieren.
bron; twitterquote:
Beste ko... laat maar...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:19 schreef over_hedge het volgende:
EA tering trollenKreeg een marcelo in een pakje... Die van psv
dit is een grapje toch?quote:
Na, deze avond zullen de prijzen wel een paar weken flink stijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:24 schreef Confetti het volgende:
Elke keer als de prijzen een heel klein beetje herstellen wordt het door EA de nek omgedraaid.
Nee, want oneindige Jumbos voor 24 uur + de UPs/andere transfers komen er binnenkort ook aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Na, deze avond zullen de prijzen wel een paar weken flink stijgen.
Precies, het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Nu is er ongelofelijk veel aanbod door al die packs die geopend zijn. De prijzen van de 100k+ spelers gaan sowieso nog 10-20% stijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Na, deze avond zullen de prijzen wel een paar weken flink stijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |