Gelukkig heb jij geen pace team.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn streak met mijn MLS team is nu voorbijGelukkig was de tegenstander wel sportief toen ik dat stuurde. Hij had wel Slew
mata speelt erg fijn maar scoort bij mij te weinig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:36 schreef FiliusDeorum het volgende:
Nog andere mensen een mening over juan mata of suarez op cam? (3-5-2)
gomezquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie in dit systeempje erbij?
Reus ------ ?
------- Diego-------
Essw...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie in dit systeempje erbij?
Reus ------ ?
------- Diego-------
Desnoods Richmond, maar je kind Carlo noemen zou inderdaad strafbaar gesteld moeten worden. Ik ben het met je eens. Fijn dat de kwaliteit weer terug gekomen is in de topic reeksquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
Noem je kind dan Kevin.Of Tim. Of Kent. Of Gerben. Klaas. Jesse. Thorben. Gerrit.
Vind ik niet zo erg.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:44 schreef wieisboos het volgende:
Waarom ziet Futhead er nou weer zo uit?![]()
[ afbeelding ]
verandering
Fijn juistquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:44 schreef wieisboos het volgende:
Waarom ziet Futhead er nou weer zo uit?![]()
[ afbeelding ]
verandering
Frank als andere CDMquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond hopen op een re-release van het TOTY, en dan dit elftal afmaken
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Vanavond hopen op een re-release van het TOTY
Waarom ben je verdrietig ?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aangezien ik altijd fout time, zal het wel gebeuren ja.
Omdat ik altijd fout time.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |