Riera...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kost niks, en Sandro kan ook ipv Ramires.
Weet iemand dit? Zou best wel handig zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:30 schreef over_hedge het volgende:
Als je een eigen opstelling maakt kan je ook workrates aanpassen. Als je nou aan het begin van een fut wedstrijd snel die opstelling instelt. Zou dat werken?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Carlo.Des te langer ik erover nadenk, des te qutter die naam wordt. Jezus.
Ja dat werkt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet iemand dit? Zou best wel handig zijn
Nicequote:
Kutspeler inderdaad maar het gaat erom dat hij wat ideetjes opdoet aangezien hij zelf geen inspiratie heeft.quote:
Volmondig eensch. Dat je ooit, twintig jaar geleden zo genoemd bent, valt al lastig goed te praten. Maar als je nu je kind nog zo noemt, zit je nog met je kop in de middeleeuwenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Carlo.Des te langer ik erover nadenk, des te qutter die naam wordt. Jezus.
Ik heb het echt altijd, gelukkig wel buitenspel uit gehaald.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet bij het matchmakingscherm op Latency letten. Als die rood of oranje is, speel ik niet eens.
watquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb het echt altijd, gelukkig wel buitenspel uit gehaald.
Ik zag gisteren op de console nog maar 99 items in mijn watchlist ipv de 1200 items die ik nog had staanquote:
Hoe kom ik nou bij buitenspelquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoe kom ik nou bij buitenspel
Gelijkspel.
Eninho.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:39 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe team gemacht
[ afbeelding ]
Ik had hiervoor een team met Roenie en RVP maar ik vind gouden teams gewoon dikke stront
of w tquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
Noem je kind dan Kevin.Of Tim. Of Kent. Of Gerben. Klaas. Jesse. Thorben. Gerrit.
Zelao is koning. Heb hem eerder deze week op de kop getikt, voor mij RPL/BBVA-team. Eerste wapenfeit (hij had nog geen bal geraakt): een corner binnenkoppenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:39 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe team gemacht
[ afbeelding ]
Ik had hiervoor een team met Roenie en RVP maar ik vind gouden teams gewoon dikke stront
Ik vond hem vorig jaar kut daarom twijfelde ik om hem te gebruiken, maar zijn stats zijn echt veeeel beter dan de alternatievenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |