Ik heb het echt altijd, gelukkig wel buitenspel uit gehaald.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet bij het matchmakingscherm op Latency letten. Als die rood of oranje is, speel ik niet eens.
watquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb het echt altijd, gelukkig wel buitenspel uit gehaald.
Ik zag gisteren op de console nog maar 99 items in mijn watchlist ipv de 1200 items die ik nog had staanquote:
Hoe kom ik nou bij buitenspelquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoe kom ik nou bij buitenspel
Gelijkspel.
Eninho.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:39 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe team gemacht
[ afbeelding ]
Ik had hiervoor een team met Roenie en RVP maar ik vind gouden teams gewoon dikke stront
of w tquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
Noem je kind dan Kevin.Of Tim. Of Kent. Of Gerben. Klaas. Jesse. Thorben. Gerrit.
Zelao is koning. Heb hem eerder deze week op de kop getikt, voor mij RPL/BBVA-team. Eerste wapenfeit (hij had nog geen bal geraakt): een corner binnenkoppenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:39 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe team gemacht
[ afbeelding ]
Ik had hiervoor een team met Roenie en RVP maar ik vind gouden teams gewoon dikke stront
Ik vond hem vorig jaar kut daarom twijfelde ik om hem te gebruiken, maar zijn stats zijn echt veeeel beter dan de alternatievenquote:
Gelukkig heb jij geen pace team.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn streak met mijn MLS team is nu voorbijGelukkig was de tegenstander wel sportief toen ik dat stuurde. Hij had wel Slew
mata speelt erg fijn maar scoort bij mij te weinig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:36 schreef FiliusDeorum het volgende:
Nog andere mensen een mening over juan mata of suarez op cam? (3-5-2)
gomezquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie in dit systeempje erbij?
Reus ------ ?
------- Diego-------
Essw...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie in dit systeempje erbij?
Reus ------ ?
------- Diego-------
Desnoods Richmond, maar je kind Carlo noemen zou inderdaad strafbaar gesteld moeten worden. Ik ben het met je eens. Fijn dat de kwaliteit weer terug gekomen is in de topic reeksquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
Noem je kind dan Kevin.Of Tim. Of Kent. Of Gerben. Klaas. Jesse. Thorben. Gerrit.
Vind ik niet zo erg.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:44 schreef wieisboos het volgende:
Waarom ziet Futhead er nou weer zo uit?![]()
[ afbeelding ]
verandering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |