Weet je zeker? Ik hoor meer negatieve dan positieve verhalen over hem. Ik zou gaan voor een Braziliaans team in dat geval.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een leuk 352 team? Niet al te duur, max 100k ofzo. Het liefst iets met Hulk![]()
Je moet bij het matchmakingscherm op Latency letten. Als die rood of oranje is, speel ik niet eens.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:28 schreef Patje1987 het volgende:
Nieuw team dus even proberen. Meteen weer lag zodat ik echt niet kan spelen. Ik heb echt altijd kut lagspikes.
Oh, die van mij was net verkocht in 352quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow, snap nu wat je bedoelt. Die heb al sinds het begin zo ongeveer.
[ afbeelding ]
Veteraan
Bij mij is hij de ene keer een van de betere, en soms blijft ie indd wat achter op de rest.. maar aangezien mijn budget, en ik er wel een paar spelers wil die er boven uit steken, is Hulk wel een van de beste oplossingen denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet je zeker? Ik hoor meer negatieve dan positieve verhalen over hem. Ik zou gaan voor een Braziliaans team in dat geval.
Nah, ik koop geen natuurlijk geen afdankertjes van jouquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, die van mij was net verkocht in 352Dacht dat jij misschien mijn sloppy seconds had gekocht.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een leuk 352 team? Niet al te duur, max 100k ofzo. Het liefst iets met Hulk![]()
Ff een vraagje, waar kan je die 1500 items in godsnaam kwijt? Op de watch list ofzo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:54 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik zit hier met 1500 squad fitnessen die ik niet verkocht krijg voor 1900/2000.
Precies.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ff een vraagje, waar kan je die 1500 items in godsnaam kwijt? Op de watch list ofzo?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:31 schreef Lindgren. het volgende:
Welke halve zool noemt zijn kind nou Carlo.
Zijn laatste letter is vervangen door een _quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:31 schreef Lindgren. het volgende:
Welke halve zool noemt zijn kind nou Carlo.
ik heb geen coins haha maar ik heb mata al,maar ik zit er aan te denken om die te verkopen en suarez te kopen danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
SIF Cazorla
En anders, als ik afga op de verhalen: Suarez.
Dank, ik zal wel iets gaan uitbreiden gezien ik nog veel over heb.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kost niks, en Sandro kan ook ipv Ramires.
Riera...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kost niks, en Sandro kan ook ipv Ramires.
Weet iemand dit? Zou best wel handig zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:30 schreef over_hedge het volgende:
Als je een eigen opstelling maakt kan je ook workrates aanpassen. Als je nou aan het begin van een fut wedstrijd snel die opstelling instelt. Zou dat werken?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Carlo.Des te langer ik erover nadenk, des te qutter die naam wordt. Jezus.
Ja dat werkt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet iemand dit? Zou best wel handig zijn
Nicequote:
Kutspeler inderdaad maar het gaat erom dat hij wat ideetjes opdoet aangezien hij zelf geen inspiratie heeft.quote:
Volmondig eensch. Dat je ooit, twintig jaar geleden zo genoemd bent, valt al lastig goed te praten. Maar als je nu je kind nog zo noemt, zit je nog met je kop in de middeleeuwenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Carlo.Des te langer ik erover nadenk, des te qutter die naam wordt. Jezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |