Kandji-Koevermans-Kamaraquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik wel een zilver team maken.
als je zo goed bent als je beweert zou je ze met een minder team ook oprollen hoor. Je hebt toch alleen maar pace nodig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:35 schreef DaggerOne het volgende:
Probleem met gold is dat je altijd spelers tegenkomt die een veel beter team hebben. Ik kan me op dit moment geen toppers en IF's veroorloven, anders zou ik ze oprollen
En dan ook silver toernooi spelen, niet tegen golds haha.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik wel een zilver team maken.
Jij bent er een die nog gelooft dat rating ertoe doetquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:35 schreef DaggerOne het volgende:
Probleem met gold is dat je altijd spelers tegenkomt die een veel beter team hebben. Ik kan me op dit moment geen toppers en IF's veroorloven, anders zou ik ze oprollen
Als je zo speelt wel. Dat je niet met Klose kan spelen zegt genoeg natuurlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent er een die nog gelooft dat rating ertoe doet
De enige rating die er toe doet is die van de PACE.
Dat werkt niet als de ander een Thiago Silva, Dani Alves en weet ik wat nog meer in de verdediging heeft staan en ik met bijv. Insigne aan kom zetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je zo goed bent als je beweert zou je ze met een minder team ook oprollen hoor. Je hebt toch alleen maar pace nodig.
Juist.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent er een die nog gelooft dat rating ertoe doet
De enige rating die er toe doet is die van de PACE.
Klose is echt belachelijk kut.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je zo speelt wel. Dat je niet met Klose kan spelen zegt genoeg natuurlijk
Tuurlijk wel. CB's weglokken, 1-2'tje en je gaat op doel af. Dani Alves is toch een verkapte rechtsbuiten dus die verdedigt nooitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:37 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat werkt niet als de ander een Thiago Silva, Dani Alves en weet ik wat nog meer in de verdediging heeft staan en ik met bijv. Insigne aan kom zetten.
Had je niet kunnen betalenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:39 schreef detennismaster het volgende:
Noooooooo, Lukaku had gewoon een IF kunnen krijgen. [ afbeelding ]
Wel, ik heb meer dan 1 miljoen.quote:
Oke dan welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel, ik heb meer dan 1 miljoen.
Ja, op mijn mainaccount ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke dan welDacht dat je maar rond de 500k had
Ja maar jij bent dan ook een mof en voelt die andere kutmof natuurlijk uitstekend aan !quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter gemiddelde dan Balo. Meer dan 1 goal per potje.
Dan nog heeft mn tegenstander betere aanvallers die op kracht en snelheid door mn verdediging beuken. Dweilen met de kraan openquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. CB's weglokken, 1-2'tje en je gaat op doel af. Dani Alves is toch een verkapte rechtsbuiten dus die verdedigt nooit
Nice!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:40 schreef DutchSL het volgende:
Pace CB Umtiti heeft gescoord voor Lyon, wsl de winnende.
Dan kun je echt officieel niks..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:42 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik sta nu na 15 minuten 4-0 voor op een team met Thiago Silva, Sergio Ramos, Dani Alves, IF Alba, Xabi, Hazard, Di Maria, Silva, Aguero en Falcao.
En die kneus besluit om mar niet meer te spelen na de 4-0.
Nou ja, ik speel met mijn duurdere teams ook altijd slechterquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:43 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dan kun je echt officieel niks..
Misschien is het wel zijn broertje/broer/neefje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:43 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
ja je moet ook zelf snelle verdedigers als Dede, Santana en consorten hebben he.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:41 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dan nog heeft mn tegenstander betere aanvallers die op kracht en snelheid door mn verdediging beuken. Dweilen met de kraan open
Ik spreek je wel als je glanzende spelers kunt betalenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:43 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Want die spelen kut ofwat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik spreek je wel als je glanzende spelers kunt betalen
Dan zul je zien dat wanneer je een beter elftal hebt, je prestaties echt niet bevorderd wordenquote:
Hopelijk komen ze vanavond al met dat ze allemaal in packs zijn, snap niet waarom er een dag zal zijn dat er niks in pakjes zit, dat is niks voor EAquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:45 schreef n0ir het volgende:
Zijn de TOTY-aanvallers al uit packs?
Komt morgen nog een ronde met álle TOTY-spelers erin?
vanavond allemaal nogmaals in packs?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 18:45:11The #TOTY are preparing for a lap of honour before they all say goodbye. #FUT reageer retweet
ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zul je zien dat wanneer je een beter elftal hebt, je prestaties echt niet bevorderd worden
Ja dus.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef Dudeweiser het volgende:
vanavond allemaal nogmaals in packs?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 18:45:11The #TOTY are preparing for a lap of honour before they all say goodbye. #FUT reageer retweet
Elias, Mangala, Diakite, Daniloquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wat een tof team zeg![]()
OEH NICE NICEquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Handanovic, Sakho, Bastos, Jadson zijn prima spelers en Pato en Welliton goee spitsen...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Elias, Mangala, Diakite, DaniloDe rest.
Sowiesoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
OEH NICE NICE. Ik wil zowiezo Ramos nog gaan halen
Oke, merci, wilde al net Touré gaan kopen. Ik wacht nog evenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom speelt iedereen dan niet gewoon met een goedkoop team?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zul je zien dat wanneer je een beter elftal hebt, je prestaties echt niet bevorderd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |