ga wegquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:55 schreef Baje het volgende:
Wil er iemand coins kopen? Stuur maar een dm!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.quote:
Ik zit gewoon nog op de webapp..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:01 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Weet niet waarom jij altijd aan het zaniken bent over crosses, maar ik krijg ze bijna nooit tegen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:51 schreef vandermar het volgende:
Wat een tering spel, van het ene op het andere moement lukt niets meer.
Tevens kom ik alleen tegen trieste mongolen die defensief spelen en alleen counteren. Aangezien crosses en hoge steekpasses OP zijn krijg ik ze als warme broodjes om de oren. Keer op keer kom ik tegen dat soort teringlijers. Was er maar net zoiets als de SS maar dan tegen trieste fifa spelers.
Ik zou ze stuk voor stuk aangeven.
Valt wel mee inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Weet niet waarom jij altijd aan het zaniken bent over crosses, maar ik krijg ze bijna nooit tegen.
Ze gaan hun gang maar
Lag alles er maar uit. Dan was ik rijk als ze weer online gingenquote:
Ik ook. Denk dat je er alleen niet in kanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:11 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit er gewoon in hoor, koopjes kijken
Ik heb dat elke keer met clubs. Teringleijers die elke keer crossen of van dichtbij voorzetten voor open goal. Ik weet het hoort erbij maar ik kan er slecht tegen. Wij proberen telkens mooie acties en kansen te creëren en dan krijg je er 3 om je oren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:51 schreef vandermar het volgende:
Wat een tering spel, van het ene op het andere moement lukt niets meer.
Tevens kom ik alleen tegen trieste mongolen die defensief spelen en alleen counteren. Aangezien crosses en hoge steekpasses OP zijn krijg ik ze als warme broodjes om de oren. Keer op keer kom ik tegen dat soort teringlijers. Was er maar net zoiets als de SS maar dan tegen trieste fifa spelers.
Ik zou ze stuk voor stuk aangeven.
PS3 of wat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:22 schreef Cubewood. het volgende:
Kom er ook in-game niet meer in, snel op dingen bieden als jullie er nog in zitten
Nee volgens mij ben ik de enige die op PC speelt, maar meestal als op PC niet lukt gaat het nergensquote:
Op de counter, bij gewone aanvallen zijn ze makkelijk te verdedigen maar op de counter haal je iemand met meer dan 90 pace niet inquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Weet niet waarom jij altijd aan het zaniken bent over crosses, maar ik krijg ze bijna nooit tegen.
Ze gaan hun gang maar
Alleen jammer dat je daarna weer 55 minuten moet wachtenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:19 schreef Maver24 het volgende:
ben nog steeds fitness kaartjes aan het dealen, in 5 minuten alweer 3k gemaakt, damn, moet ik echt vaker doen. Wist niet dat het zo simpel was om coins te maken
Voor hoeveel?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:24 schreef Maver24 het volgende:
moet zeggen dat de fitness kaartjes nu wel makkelijk zijn op te pikken
Nu voor 150 inkopen en later weer voor minimaal 300 verkopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:28 schreef DaggerOne het volgende:
Zijn die +60 player fitness kaarten ook een beetje winstgevend?
verkoop je squadfitnessen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:24 schreef Maver24 het volgende:
moet zeggen dat de fitness kaartjes nu wel makkelijk zijn op te pikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |