Ik heb er 20 verkocht voor 2k, lager ga ik niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:58 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Bij mij wordt er zo af en toe eentje gekocht, maar meer ook niet
Je kunt altijd coins bijkopenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:02 schreef Bmo89 het volgende:
100K packs. Ben ik even blij dat al mijn geld in fitness kaarten zit, kom ik ook niet in de verleiding.
Zoveel FUT info als jij herinneren is nog kanslozer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niets mis mee dus, kansloos geklaag. Meer verwachten is onrealistisch.
900k kopen en dan allemaal fitness kaartjes ervan kopenquote:
Vorige keer was het zo slecht dat het nu wel wat beter zou moeten zijn mjaquote:
Damn.quote:
Jij moet je niet zo met mij bemoeien. Vanmiddag toen je zei dat ik zelf een pace team heb had je ook geen gelijk omdat mijn gemiddelde pace 79.9 is, mijn team veel 4* skillers heeft en ik zelf ook geen pace abuser ben.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorige keer was het zo slecht dat het nu wel wat beter zou moeten zijn mja
@DarkSonic niet zo huilen, veel mensen zijn er wel blij mee.
Misschien domme vraag maar hoe kun je er 35 listen? Toch max 30?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke keer 35 kaarten listen. Is irritant.
quote:
Je kunt 10 extra plekken kopen via de console in de EAS FC store.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Misschien domme vraag maar hoe kun je er 35 listen? Toch max 30?
Dat Engelse brons team danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij moet je niet zo met mij bemoeien. Vanmiddag toen je zei dat ik zelf een pace team heb had je ook geen gelijk omdat mijn gemiddelde pace 79.9 is, mijn team veel 4* skillers heeft en ik zelf ook geen pace abuser ben.
Hopelijk nu nog even een dikke panicdropquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef pascal08 het volgende:
Waarom zijn die TOTY spelers alleen maar aan het stijgen?Ze zijn allemaal 200k duurder dan gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |