#failquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was in die tijd nog verlegener dan ik nu nog ben en ik was bang dat meteen kussen bij de kennismaking raar zou overkomen of zo. Maar nu ik dit weet, zal ik de volgende keer wat meer toenadering zoeken.
Zo heb ik ook nog eens een date gehad bij mij thuis. Gingen we samen een film kijken. Zij kreeg het koud, dus wat deed ik? Ik pakte een deken voor haar en ging weer netjes aan de andere kant van de bank zitten.
Net zoiets als nee zeggen wanneer ze aan het einde van een date aan je vraagt of je trek hebt in koffie bij haar thuis.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was in die tijd nog verlegener dan ik nu nog ben en ik was bang dat meteen kussen bij de kennismaking raar zou overkomen of zo. Maar nu ik dit weet, zal ik de volgende keer wat meer toenadering zoeken.
Zo heb ik ook nog eens een date gehad bij mij thuis. Gingen we samen een film kijken. Zij kreeg het koud, dus wat deed ik? Ik pakte een deken voor haar en ging weer netjes aan de andere kant van de bank zitten.
Grappig genoeg zijn er daarna nog wel twee dates met die dame geweest, maar uiteindelijk hadden we beiden niet het gevoel dat het iets zou worden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehehe![]()
.
Zo zat ik eens bij een vrouw die ik niet zag zitten. Zij ging onder een dekentje zitten en bleef maar vragen of ik het niet ook koud had. "Neuh hoor" en ik bleef gewoon zitten waar ik zat.
Die hint zou ik nog wel begrijpen, denk ik. Al lust ik geen koffie en zou ik waarschijnlijk vragen of ze ook thee heeftquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Net zoiets als nee zeggen wanneer ze aan het einde van een date aan je vraagt of je trek hebt in koffie bij haar thuis.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:28 schreef Silenus het volgende:
Vroeg een meisje ook een keer, na een wandeling en drankje in de kroeg. Of ik binnen nog thee wilde. Geen moment aan gedacht dat ze wat anders bedoelde, het was half acht ofzo.![]()
Even later wel samen in de blote kont op de bank naar Boer zoekt vrouw gekeken. Als dat geen romantiek is.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:28 schreef Silenus het volgende:
Vroeg een meisje ook een keer, na een wandeling en drankje in de kroeg. Of ik binnen nog thee wilde. Geen moment aan gedacht dat ze wat anders bedoelde, het was half acht ofzo.![]()
Even later wel samen in de blote kont op de bank naar Boer zoekt vrouw gekeken. Als dat geen romantiek is.
Volgens mij date hij gewoon om het daten. Dat doet ie al zo lang ik hem ken en dat is best lang.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Jij hebt best veel dates, volgens mij. Ben jij nu heel kritisch of ben je gewoon niet echt op zoek naar een vaste vriendin?
Ik zat twee jaar geleden ofzo ook al in dit topic en toen ging het ook al zo iddquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij date hij gewoon om het daten. Dat doet ie al zo lang ik hem ken en dat is best lang.
Bij mijn laatste date had ik haar juist van te voren nog laten weten dat ik liever niet met die verrekte 3 standaardzoenen begroet word, aangezien ik er een gruwelijke hekel aan heb...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef Linguine het volgende:
Enorme afknapper als iemand je bij de ontmoeting een hand wil geven ipv gewoon 3 zoenen. Dan kan ik net zo goed meteen weglopen, dat wordt niks.
Gvd, vet jaloers.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:28 schreef Silenus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Wat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mijn laatste date had ik haar juist van te voren nog laten weten dat ik liever niet met die verrekte 3 standaardzoenen begroet word, aangezien ik er een gruwelijke hekel aan heb...
Wat er staat. Dat.quote:
Held.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mijn laatste date had ik haar juist van te voren nog laten weten dat ik liever niet met die verrekte 3 standaardzoenen begroet word, aangezien ik er een gruwelijke hekel aan heb...
Gewoon een hand gegeven, dus
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:42 schreef Linguine het volgende:
Op Paiq vraagt iemand (die ook in A'dam woont) waar ik uitga vanavond, zeg ik dat ik ergens in Madrid ga omdat ik daar nu ben. Hij: 'Faker.' En ik word geblokt. Wtf
Ook handigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:42 schreef Linguine het volgende:
Op Paiq vraagt iemand (die ook in A'dam woont) waar ik uitga vanavond, zeg ik dat ik ergens in Madrid ga omdat ik daar nu ben. Hij: 'Faker.' En ik word geblokt. Wtf
Heeft dat nog enige invloed op de "afloop"?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:25 schreef Knipoogje het volgende:
3 kussen bij de eerste ontmoeting is echt niet de standaard hoor. Lijkt me typisch zo'n 50-50 ding. Ik laat het altijd van de vrouw afhangen. Sommige dates geven met gestrekte arm een handje en sommige buigen wel voorover voor 3 kussen. Lijkt me dat het voor de vrouw vervelender is als de man 3 kussen 'afdwingt' dan andersom.
Eigenlijk gewoon standaard bij een vriendin / knuffel geven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Mja, miss maakt het idd uit dat ik (v) met vrouwen date. Dan is zoenen toch wat laagdrempeliger, denk ik, omdat vrouwen vriendschappelijk ook zoenen en mannen en vrouwen misschien minder snel? (geen idee, eigenlijk)
Ik stel me altijd netjes voor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef Linguine het volgende:
Enorme afknapper als iemand je bij de ontmoeting een hand wil geven ipv gewoon 3 zoenen. Dan kan ik net zo goed meteen weglopen, dat wordt niks.
Knuffel geven? Dat heb ik dan weer nooit gedaan bij iemand die ik niet ken. Dacht dat dat iets Amerikaans wasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon standaard bij een vriendin / knuffel geven.
Is ook zo bij vriendinnen denk ik.
Heb ik wel eens gedaan. Alleen was dat niet bij een date, maar bij een meet. Ze kon het wel waarderen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Knuffel geven? Dat heb ik dan weer nooit gedaan bij iemand die ik niet ken. Dacht dat dat iets Amerikaans was.
Het ging over ''vrouwen die vriendschappelijk ook zoenen, en mannen en vrouwen minder snel''quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Knuffel geven? Dat heb ik dan weer nooit gedaan bij iemand die ik niet ken. Dacht dat dat iets Amerikaans was.
Kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft dat nog enige invloed op de "afloop"?
Wanneer gaan we je verdried weg zuipenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
Update:
Kreeg een berichtje van haar dat ze me een aardige gozer vindt en ook twee leuke dates heeft gehad met me. Maar ze vindt me niet leuk genoeg dus houdt het wat haar betreft op...
In ieder geval duidelijkheid en toch nog een beetje respect voor haar eerlijkheid
Volgende week ben ik op wintersport, maar daarna is dat zeer zeker een goede optiequote:Op zondag 13 januari 2013 02:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer gaan we je verdried weg zuipen
Tjah, leuke meid dus...quote:Op zondag 13 januari 2013 10:03 schreef DaMart het volgende:
Ongeïnteresseerde, benaderde vrouwen die op RP zelf een berichtje typen om te zeggen dat ze geen interesse hebben blijken toch te bestaan. Meestal nemen ze helemaal geen moeite om te reageren en soms krijg je nog het standaard geen-interesse-bericht terug.
Toch weer een nieuwe ervaring op een datingsite opgedaan dus.
''Nice guy''quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
Update:
Kreeg een berichtje van haar dat ze me een aardige gozer vindt en ook twee leuke dates heeft gehad met me. Maar ze vindt me niet leuk genoeg dus houdt het wat haar betreft op...
In ieder geval duidelijkheid en toch nog een beetje respect voor haar eerlijkheid
Op RP kun je zien of je bericht gelezen is en dus ook of de dame in kwestie online is geweest.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, leuke meid dus...
Maar hoe weet je dat die accounts wel bezocht worden die niks terugsturen eigenlijk?
Ah ja, klopt ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op RP kun je zien of je bericht gelezen is en dus ook of de dame in kwestie online is geweest.
Dat varieert denk ik. Maar als je dan geen interesse hebt, laat dat dan gewoon weten, al zorgt stilzwijgen er in ieder geval ook wel voor dat ik afknap op die persoonquote:Op zondag 13 januari 2013 11:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ja, klopt ja.
Vraag me af of ze dermate veel berichtjes krijgen dat ze niks terugsturen of omdat ze gewoon geen neuk om andere mensen geven.
Ja maarja, niet de meest prettige manier.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat varieert denk ik. Maar als je dan geen interesse hebt, laat dat dan gewoon weten, al zorgt stilzwijgen er in ieder geval ook wel voor dat ik afknap op die persoon.
Er zijn toch veel gratis datingssites? Waarom niet gewoon dat?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:16 schreef Mryc het volgende:
Ik heb (nog) geen betaald account, maar omdat ik per se iets terug wil sturen, stuur ik maar een 'geen interesse'-bericht
Sowieso is mijn ervaring wel dat je tig berichten moet sturen om één iemand te treffen die wel meer contact wil. En dat je heel veel tijd en creativiteit in berichtjes stopt zonder dat er een reactie komt, zal me net als in het verleden op een gegeven moment wel weer tegen gaan staan. Ik stuur nu daarom ook al veel kortere en simpelere berichtjes.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maarja, niet de meest prettige manier.
Overigens raak je het vertrouwen dat er ook lieve dames bestaan een beetje kwijt als je steeds een negeer figuur treft.
Maar jij laat dan tenminste nog iets van je horen. De meeste vrouwen nemen die moeite niet eens, terwijl het een kwestie is van 1 knop onderaan het bericht indrukkenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:16 schreef Mryc het volgende:
Ik heb (nog) geen betaald account, maar omdat ik per se iets terug wil sturen, stuur ik maar een 'geen interesse'-bericht
Zo ben ik ook eigenlijk... Maar volgens mij is dat niet een slecht iets denk ik... Ik gok dat die simpelere berichtjes misschien zelfs ook beter scoren.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso is mijn ervaring wel dat je tig berichten moet sturen om één iemand te treffen die wel meer contact wil. En dat je heel veel tijd en creativiteit in berichtjes stopt zonder dat er een reactie komt, zal me net als in het verleden op een gegeven moment wel weer tegen gaan staan. Ik stuur nu daarom ook al veel kortere en simpelere berichtjes.
Welke dan? Badoo heb ik al en paiq vind ik niks aanquote:Op zondag 13 januari 2013 11:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn toch veel gratis datingssites? Waarom niet gewoon dat?
Uiteindelijk gaat het in eerste instantie gewoon om de foto's. Als die door de 'ballotage' komen maakt het niet zoveel meer uit wat voor berichtje verstuurt. Zelfs een simpel 'he, leuk profiel, keertje chatten/mailen' kan dan al genoeg zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo ben ik ook eigenlijk... Maar volgens mij is dat niet een slecht iets denk ik... Ik gok dat die simpelere berichtjes misschien zelfs ook beter scoren.
Ah... Mja vervelend dan.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Welke dan? Badoo heb ik al en paiq vind ik niks aan
Is dat Badoo nog wat dan? Ik krijg daar wel eens spam/uitnodigingen voor van mensen die ik niet kenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Welke dan? Badoo heb ik al en paiq vind ik niks aan
Eigenlijk moet je dat dan ook gewoon naar 100 vrouwen sturen.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het in eerste instantie gewoon om de foto's. Als die door de 'ballotage' komen maakt het niet zoveel meer uit wat voor berichtje verstuurt. Zelfs een simpel 'he, leuk profiel, keertje chatten/mailen' kan dan al genoeg zijn.
Nee is 0.0 joh, maar als je van oppervlakkig vrouwen beoordelen op uiterlijk houdt dan hebben ze daar een ''kennismakingsspel'' wat uitermate geschikt is voor die specifieke behoefte.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat Badoo nog wat dan? Ik krijg daar wel eens spam/uitnodigingen voor van mensen die ik niet ken.
Been there, done that: kn(e)uz.nl. Ik vond het niveau daar echt schrikbarend laag.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn toch veel gratis datingssites? Waarom niet gewoon dat?
Wat ik wel moet zeggen is dat er bij mij een hele berg cynisme bij komt kijken dat ruim 80% van de vrouwen toch niet leuk reageerd whatsoever...quote:Op zondag 13 januari 2013 11:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo ben ik ook eigenlijk... Maar volgens mij is dat niet een slecht iets denk ik... Ik gok dat die simpelere berichtjes misschien zelfs ook beter scoren.
Niets voor mij dus. Al doe je op Paiq min of meer hetzelfde natuurlijk, door een stapel foto's te beoordelen en degenen die je het best beoordeelt een oneliner te sturen.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee is 0.0 joh, maar als je van oppervlakkig vrouwen beoordelen op uiterlijk houdt dan hebben ze daar een ''kennismakingsspel'' wat uitermate geschikt is voor die specifieke behoefte.
Dat snap ik dan ook echt niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij laat dan tenminste nog iets van je horen. De meeste vrouwen nemen die moeite niet eens, terwijl het een kwestie is van 1 knop onderaan het bericht indrukken.
Ik vraag me dat dus ook af. Ik snap dat echt niet... Tenzij iemand alleen iets als "hoi" "hallo" "leuke foto" stuurt stuur ik altijd iets korts terug. En heb ook al meerdere keren positieve reacties daarop gehad.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ja, klopt ja.
Vraag me af of ze dermate veel berichtjes krijgen dat ze niks terugsturen of omdat ze gewoon geen neuk om andere mensen geven.
Ik geloof er geen ruk van, slappe excuses zijn dat gewoon.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik vraag me dat dus ook af. Ik snap dat echt niet... Tenzij iemand alleen iets als "hoi" "hallo" "leuke foto" stuurt stuur ik altijd iets korts terug. En heb ook al meerdere keren positieve reacties daarop gehad.
Als iemand de moeite neemt iets te sturen is het toch een kleine moeite om ff terug te sturen "sorry, je bent niet mn type" oid.
Maar waarschijnlijk heb je dan ook weer van die wanhopige types die gaan zeuren met "waarom niet/hoezo dan niet" bla bla. En dan snap ik het wel ja.
Zoiets ontving ik dit keer dus ook. Maar zelfs al sturen ze het standaardbericht van de website, dan zou ik dat al kunnen waarderenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik vraag me dat dus ook af. Ik snap dat echt niet... Tenzij iemand alleen iets als "hoi" "hallo" "leuke foto" stuurt stuur ik altijd iets korts terug. En heb ook al meerdere keren positieve reacties daarop gehad.
Als iemand de moeite neemt iets te sturen is het toch een kleine moeite om ff terug te sturen "sorry, je bent niet mn type" oid.
Jup, die wel. Alleen volgens mij worden de echt hele mooie meiden daar overspoeld met berichtjes. Maar ondertussen al 6 dames ontmoet via die site.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat Badoo nog wat dan? Ik krijg daar wel eens spam/uitnodigingen voor van mensen die ik niet ken.
Hoe doe jij dat dan? Waar zoek jij de meisjes die je aanspreekt?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Jup, die wel. Alleen volgens mij worden de echt hele mooie meiden daar overspoeld met berichtjes. Maar ondertussen al 6 dames ontmoet via die site.
Je kan vrij makkelijk dates/telefoon nummers fixxen. Alleen voor echt hele lange diepzinnige gesprekken moet je er niet zijn geloof ik.
Tis meer komen en gaan (kwantiteit ipv kwaliteit)
veel leuke dames zijn binnen no time daar weer uitgeschreven is mijn ervaring.. irl ook van een dame gehoord dat ze gewoon te veel berichten kreeg. kortom als je iets leuks ziet moet je snel zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 11:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Jup, die wel. Alleen volgens mij worden de echt hele mooie meiden daar overspoeld met berichtjes. Maar ondertussen al 6 dames ontmoet via die site.
Je kan vrij makkelijk dates/telefoon nummers fixxen. Alleen voor echt hele lange diepzinnige gesprekken moet je er niet zijn geloof ik.
Tis meer komen en gaan (kwantiteit ipv kwaliteit)
Ik spreek sws alleen maar op "nu online" en probeer altijd in het eerste gesprek mail of telefoon nummer te vragen. Want mijn ervaring is dat een gesprek later vervolgen vaak niet werkt.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Waar zoek jij de meisjes die je aanspreekt?
En dan ga jij bellen en vragen voor een date?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:49 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik spreek sws alleen maar op "nu online" en probeer altijd in het eerste gesprek mail of telefoon nummer te vragen. Want mijn ervaring is dat een gesprek later vervolgen vaak niet werkt.
Omdat ze dan wel weer met anderen praten. Volgens mij draait het om timing. Niet te lang wachten met vragen om een nummer. En als ze dat niet wil dan ga ik verder kijken of ik moet het gevoel hebben dat het mss later nog kan komen.
Vriendin van me had meer dan 1000 jongens die dr wouden ontmoetenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:45 schreef wipes66 het volgende:
[..]
veel leuke dames zijn binnen no time daar weer uitgeschreven is mijn ervaring.. irl ook van een dame gehoord dat ze gewoon te veel berichten kreeg. kortom als je iets leuks ziet moet je snel zijn
Altijd eerst whatsappquote:Op zondag 13 januari 2013 11:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan ga jij bellen en vragen voor een date?
Maar als iemand de moeite neemt interesse te tonen dan is het een kleine moeite toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet altijd iets terugstuur, vaker niet dan wel zelfs. Als iemand echt laat blijken m'n profiel te hebben gelezen wel, maar ik krijg zoveel berichtjes van mensen die of mijn profiel niet hebben gelezen of weinig zelfkennis hebben.
En je stuurt vast ook nooit iets uit eigen initiatief?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet altijd iets terugstuur, vaker niet dan wel zelfs. Als iemand echt laat blijken m'n profiel te hebben gelezen wel, maar ik krijg zoveel berichtjes van mensen die of mijn profiel niet hebben gelezen of weinig zelfkennis hebben.
Dealquote:Op zondag 13 januari 2013 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgende week ben ik op wintersport, maar daarna is dat zeer zeker een goede optie
jawel hoor en dan krijg ik ook niet altijd wat terug. En dan vind ik de desbetreffende vrouw ook een bitch met kapsonesquote:Op zondag 13 januari 2013 11:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En je stuurt vast ook nooit iets uit eigen initiatief?
Wat een luxe positie zeg.
zoveel mensen die bij elk profiel op de interesseknop rammen en dan maar afwachten wie reageert. Kansloos.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar als iemand de moeite neemt interesse te tonen dan is het een kleine moeite toch?
En een leukere manier van met mensen omgaan dan gewoon maar negeren?
Out of my league...quote:Op zondag 13 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jawel hoor en dan krijg ik ook niet altijd wat terug. En dan vind ik de desbetreffende vrouw ook een bitch met kapsones
Maar als ik in mn profiel aangeef op zoek te zijn naar een hoogopgeleide, vrouwelijke vrouw van 30-35 jaar en ik krijg vervolgens een berichtje vol spelfouten van een 25-jarige butch met alleen middelbare school, dan vind ik dat erg storend. Je moet van jezelf weten wanneer het wel of niet zin heeft om te reageren. Ik reageer ook niet op vrouwen die duidelijk out of my league zijn.
Hoe moet het wel gaan? Berichtje sturen gewoon?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:19 schreef Viking84 het volgende:
zoveel mensen die bij elk profiel op de interesseknop rammen en dan maar afwachten wie reageert. Kansloos.
neuh niet alleen op uiterlijk, gewoon het totaalplaatjequote:Op zondag 13 januari 2013 12:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Out of my league...
Is dat weer op uiterlijk gebaseerd? Dan zou ik daar niet zoveel waarde aan hechten.
Maar ok duidelijk... Geen rare eis van jou
Als ik 27 was en hoogopgeleid zou ik het eventueel nog proberen, maar als je niet zo snugger bent dan is dat een ander verhaal.
ja! Laat merken dat je mijn profiel gelezen hebt en vertel iets over jezelf waaruit blijkt dat je iets met me gemeen hebtquote:Op zondag 13 januari 2013 12:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe moet het wel gaan? Berichtje sturen gewoon?
I'm socially awkward lately,quote:Op zondag 13 januari 2013 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja! Laat merken dat je mijn profiel gelezen hebt en vertel iets over jezelf waaruit blijkt dat je iets met me gemeen hebt
mja, ik heb er best veel in staan. Over dingen die ik graag doe, mijn werk, favo boeken, favo films. Genoeg aanknopingspunten dusquote:Op zondag 13 januari 2013 12:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I'm socially awkward lately,
Uit profielen weet ik dat soort dingen niet zo snel te onttrekken denk ik.
Maar goed plan hoor![]()
Hou je van lord of the rings?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mja, ik heb er best veel in staan. Over dingen die ik graag doe, mijn werk, favo boeken, favo films. Genoeg aanknopingspunten dus
Ja....daar kijken mensen naar bij het beoordelen van of iemand wel of niet je type is schijnt???quote:Op zondag 13 januari 2013 12:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Out of my league...
Is dat weer op uiterlijk gebaseerd?
Je doet een beetje aangevallen.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:09 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja....daar kijken mensen naar bij het beoordelen van of iemand wel of niet je type is schijnt???
En als je dat zo onbelangrijk vindt kun je zelf toch ook net zo op goed minder aantrekkelijke meiden gaan richten?
Uiteraard;)quote:Op zondag 13 januari 2013 11:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een stuk leuker dan de rest
Zo is het niet bedoeld.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je doet een beetje aangevallen.
Jij weet niet of je in de smaak valt bij een ander, uiteraard oordelen mensen op uiterlijk, maar het is allemaal dermate subjectief dat je jezelf niet bij voorbaat geen kans moet geven omdat je iemand erg knap vindt ofzo, misschien vindt ze jou ook knap.
Hoe meer aandacht vrouwen krijgen hoe minder ze aandacht leuk vinden hoe minder ik de dames leuk vind...quote:Op zondag 13 januari 2013 13:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Zo is het niet bedoeld.
Misschien wel... En daar heb je gelijk in. Vaak kun je het wel enigszins inschatten denk ik. Maar dan moet je ook niet klagen als je geen reactie krijgt natuurlijk. Want dat soort chicks worden overspoeld met berichtjes.
Hoe knapper, hoe meer interesse, des te kleiner de kans dat ze van al die jongens net jou uitkiest om mee te chatten of daten.
Ik heb liever geen bericht dan zo'n stom 'geen interesse' bericht.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij laat dan tenminste nog iets van je horen. De meeste vrouwen nemen die moeite niet eens, terwijl het een kwestie is van 1 knop onderaan het bericht indrukken.
Idd, en wat nog irritanter is is dat je dezelfde foto meerder keren moet beoordelen doordattie dan gaat schuiven zeg maar.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:14 schreef Linguine het volgende:
Soms erger ik me echt dood aan dat foto's beoordelen op Paiq. Heel vaak staat er een foto ergens bovenaan die ik helemaaaal niet hoog bedoeld had. Zou het beter vinden als je cijfers kon geven ipv dat vergelijken.
Of ze vinden je gewoon zooo leuk dat ze het toch proberen. Al zou je dan verwachten dat ze iets meer moeite nemen en iig de spelfouten eruit halen.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jawel hoor en dan krijg ik ook niet altijd wat terug. En dan vind ik de desbetreffende vrouw ook een bitch met kapsones
Maar als ik in mn profiel aangeef op zoek te zijn naar een hoogopgeleide, vrouwelijke vrouw van 30-35 jaar en ik krijg vervolgens een berichtje vol spelfouten van een 25-jarige butch met alleen middelbare school, dan vind ik dat erg storend. Je moet van jezelf weten wanneer het wel of niet zin heeft om te reageren. Ik reageer ook niet op vrouwen die duidelijk out of my league zijn.
Gewoon uit je fotobewonderaars en one-liners kiezen. Scheelt weer een hoop moeite en frustratie.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:14 schreef Linguine het volgende:
Soms erger ik me echt dood aan dat foto's beoordelen op Paiq. Heel vaak staat er een foto ergens bovenaan die ik helemaaaal niet hoog bedoeld had. Zou het beter vinden als je cijfers kon geven ipv dat vergelijken.
Damn...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
Dus...
Ik gister vol vertrouwen naar de kroeg..
Wie is de eerste die ik tegenkome? Juist, mijn oude date...
Heb de eer aan mezelf gehouden en gedag gezegd, maar dat was het (ze dook ook weg toen ze mij zag binnenkomen).
De boodschap is iig duidelijk nu...
was toch allang duidelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Yuki het volgende:
* Yuki leest terug
[..]
Damn...
Klote voor je SC, wat een laffe dame dat ze je niet gewoon zegt dat ze het toch niet ziet zitten.
Misschien wel, maar blijf het laf van haar vinden dat ze niet gelijk aangeeft: joh, dit wordt m niet. Afpoeieren met "ik heb het druk"quote:
precies, dat bedoel ik. Iedereen hier hem aanmoedigen stuur over 2 dagen nog iets, bel haar anders, sms haar dalijk. Blabla. T was gelijk duidelijk dat ze het wel heeel erg druk had zodat ze niet eens kon reageren. T kutte is dat sc al verliefd was en een toffe gast lijkt.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien wel, maar blijf het laf van haar vinden dat ze niet gelijk aangeeft: joh, dit wordt m niet. Afpoeieren met "ik heb het druk"
je kwam haar tegen toch op stap. Dat maakt het nog triester. Dan niks zeggen en later veilig sms-en. Het lijkt mij een prima idee om even haar 06 hier neer te zetten.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:35 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja het feit dat ze nog wat stuurde gisteravond waardeer ik wel. Jammer dat ik het eruit moest trekken mar ja dat moest dan schijnbaar maar...
Iedereen wel bedankt voor het luisteren naar m'n ellende, helpt toch wel dat medeleven
Inderdaad,quote:Op zondag 13 januari 2013 17:39 schreef Linguine het volgende:
Haha ja dat doe ik ookMaar ik vind het leuk om zelf ook dingen te sturen, mits iemand lekker is dan.. :p Plus dat ik elke keer een vage hoop heb dat ze bij die matching dan rekening houden met waar ik op val. Tot nu toe valse hoop helaas haha. Heb uit die matches serieus nooit een leuk persoon gekregen.. Leukste via speeddate of oneliners idd
En dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je kwam haar tegen toch op stap. Dat maakt het nog triester. Dan niks zeggen en later veilig sms-en. Het lijkt mij een prima idee om even haar 06 hier neer te zetten.
Dan we haar allemaal whatsappen wat een trieste doos ze wel niet isquote:
Zij had de knoop mi al lang doorgehakt, maar had niet het fatsoen het dat aan hem te vertellen.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:00 schreef ook_gek het volgende:
waar maakt iedereen zich druk om![]()
SC heeft zijn antwoord, zij durfde kennelijk de knoop niet door te hakken.
Nou dat kan natuurlijk altijd.
Op naar de volgende
Ook prima, wat het ook was. Maar het is kansloos om wraak te gaan nemen in mijn ogen.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zij had de knoop mi al lang doorgehakt, maar had niet het fatsoen het dat aan hem te vertellen.
Ga er dan niet mee door. Dat is zo irritant aan "jullie mannen". Maar blijven trekken aan een dood paard (gesprek). En dan zeuren dat je weer geblokkeerd wordt. Dat is omdat jullie zelf niet blokkeren als een gesprek niet loopt!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:08 schreef DaMart het volgende:
Ik haat die eenrichtingsgesprekken op Paiq. Ik stel open vragen en krijg antwoorden van hooguit drie woorden of zo en dan blijft het weer stil totdat ik maar weer wat vraag om het gesprek op gang te houden.
Dat is wel een vrij duidelijke hint ja, als je na een tijdje kletsen gewoon niets meer 'echt' terugzegt. Maar er zijn ook echt (veel?!) vrouwen op paiq die het blijkbaar leuk vinden om matches te sparen, maar geen zin hebben om dan ook maar óóit een écht gesprek te hebben. Of ze accepteren een speed-date, maar hebben geen zin om te praten. Ja, ga dan ook niet op paiq zittenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ga er dan niet mee door. Dat is zo irritant aan "jullie mannen". Maar blijven trekken aan een dood paard (gesprek). En dan zeuren dat je weer geblokkeerd wordt. Dat is omdat jullie zelf niet blokkeren als een gesprek niet loopt!
Ik ben nog één stap verwijderd van de foto's vrijchatten, dus ik wil nu zien wie niet terugpraat ookquote:Op zondag 13 januari 2013 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ga er dan niet mee door. Dat is zo irritant aan "jullie mannen". Maar blijven trekken aan een dood paard (gesprek). En dan zeuren dat je weer geblokkeerd wordt. Dat is omdat jullie zelf niet blokkeren als een gesprek niet loopt!
Dat klopt, maar daar verdoe ik mijn tijd niet aan. Wegklikken en de volgende. Iemand die niet terugpraat heb ik niks aan. Dan interesseert het me ook niet of ze er goed uit ziet of niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:16 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dat is wel een vrij duidelijke hint ja, als je na een tijdje kletsen gewoon niets meer 'echt' terugzegt. Maar er zijn ook echt (veel?!) vrouwen op paiq die het blijkbaar leuk vinden om matches te sparen, maar geen zin hebben om dan ook maar óóit een écht gesprek te hebben. Of ze accepteren een speed-date, maar hebben geen zin om te praten. Ja, ga dan ook niet op paiq zitten
Conclusie: Zowel mannen als vrouwen zijn kut
Mja, een keertje kun je druk zijn natuurlijk. De vorige keer reageerde ze wel sneller. Maar met mensen met wie ik alleen maar dit soort gesprekken heb, ben ik ook snel klaar hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar verdoe ik mijn tijd niet aan. Wegklikken en de volgende. Iemand die niet terugpraat heb ik niks aan. Dan interesseert het me ook niet of ze er goed uit ziet of niet.
Ja inderdaad, of na 5 minuten in een speeddate: 'oh ik moet weg, spreek je vast nog wel!' *gaat offline*quote:Op zondag 13 januari 2013 20:16 schreef Dizorn het volgende:
Of ze accepteren een speed-date, maar hebben geen zin om te praten. Ja, ga dan ook niet op paiq zitten
Ja dat is nou net mijn hele punt darling!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of na 5 minuten in een speeddate: 'oh ik moet weg, spreek je vast nog wel!' *gaat offline*
Verder eens met Dansende Fiebie, waarom zou je de hele tijd een gesprek op gang moeten houden. Als het niet loopt is dat duidelijk, Opties - Verwijderen - Blokkeren, totnooitmeerziens.
Ik klik het ook regelmatig aanquote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef Silenus het volgende:
Ik gaf je toch ook gewoon gelijk poppedopje.
Wat ook raar is, dan kom je in een battledate en zegt die andere kerel: Oh neee heeee, een battledate?! Dat is niets voor mij, ik ben weg!
....Klik het dan niet aan schele!
Jij knapt ook overal op af he?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:50 schreef Linguine het volgende:
Godsamme, iemand die een speeddate op Paiq begint met: ''Hoi hoi, alles goed? Lekker weekend gehad?''
Wat is nu de ergste afknapper uit het bericht? De dubbele hoi? Of..?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef Linguine het volgende:
[..]
Hahaha ja dat realiseerde ik me ook al. Wat erg.
Die optie had ik ook moeten hebben op een date een paar jaar geleden. In gesprekken online was ze erg spraakzaam, maar op de date zelf moest ik de woorden uit haar mond trekken. Na 5 minuten open vragen stellen die met 2 woorden werden afgedaan, terwijl zij naar de musjes in het zand zat te kijken, richtte ik mijn aandacht maar op de vrouwen die verderop beachvolleybal speeldenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of na 5 minuten in een speeddate: 'oh ik moet weg, spreek je vast nog wel!' *gaat offline*
Verder eens met Dansende Fiebie, waarom zou je de hele tijd een gesprek op gang moeten houden. Als het niet loopt is dat duidelijk, Opties - Verwijderen - Blokkeren, totnooitmeerziens.
Hihi!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:09 schreef Linguine het volgende:
Om er ook maar iets positiefs in te gooien: Iemand die met een knipoog begintDie moet ik hebben
Mannen die hihi zeggenquote:
Niks mis met hihiquote:Op zondag 13 januari 2013 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mannen die hihi zeggen.
Nu ben ik wel benieuwd naar jullie blitse oneliners btw
Serieus?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:07 schreef Andromache het volgende:
Ik ben al mijn dates wel begonnen met een handje. Maar het waren ook allemaal op voorhand mislukte dates
Ja maar als je van snel afspreken bent, en niet ellenlang mailtjes uitwisselen waarbij je allerlei gevoelens gaat ontwikkelen, dan is er wat mij betreft nog geen basis voor zoencontact. Daarvoor moet ik iemand echt even langer dan 10 min IRL zien.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Serieus?
Hm ik doe een hand op d'r rug en geef gewoon 3 zoenen hoor
Ik had niet veel contact voor die dates. Zoenen doe ik sowieso wel. Een date zou toch lekker los moeten zijn?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja maar als je van snel afspreken bent, en niet ellenlang mailtjes uitwisselen waarbij je allerlei gevoelens gaat ontwikkelen, dan is er wat mij betreft nog geen basis voor zoencontact. Daarvoor moet ik iemand echt even langer dan 10 min IRL zien.
Misschien ben ik ook te weinig kritisch en date ik allerlei mannen bij wiens profiel ik niks voel.
Als een vrouw geen 3 zoenen wil geven loop ik direct door naar de Febo.. Je geeft toch geen zoen op de mond?! 3 zoenen op de wang is ook een stukje beleefdheid..quote:Op zondag 13 januari 2013 22:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja maar als je van snel afspreken bent, en niet ellenlang mailtjes uitwisselen waarbij je allerlei gevoelens gaat ontwikkelen, dan is er wat mij betreft nog geen basis voor zoencontact. Daarvoor moet ik iemand echt even langer dan 10 min IRL zien.
Misschien ben ik ook te weinig kritisch en date ik allerlei mannen bij wiens profiel ik niks voel.
En dan ga je een frikadel zoenen?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:19 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Als een vrouw geen 3 zoenen wil geven loop ik direct door naar de Febo.. Je geeft toch geen zoen op de mond?! 3 zoenen op de wang is ook een stukje beleefdheid..
Echtquote:Op zondag 13 januari 2013 22:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat jaquote:Op zondag 13 januari 2013 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echt
Mijn laatste date heb ik weinig gesproken en 1x gesproken aan de tel. Bij de date gewoon 3x een zoen gegeven en handje op de heup volgens mij, als ik er over terug denk.
Same here! Weinig contacten en als ik de berichten hier lees heb ik echt het idee dat ik iets fout doe.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:27 schreef Andromache het volgende:
???? Ik snap er geloof ik niks van , dat online daten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |