Jij knapt ook overal op af he?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:50 schreef Linguine het volgende:
Godsamme, iemand die een speeddate op Paiq begint met: ''Hoi hoi, alles goed? Lekker weekend gehad?''
Wat is nu de ergste afknapper uit het bericht? De dubbele hoi? Of..?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef Linguine het volgende:
[..]
Hahaha ja dat realiseerde ik me ook al. Wat erg.
Die optie had ik ook moeten hebben op een date een paar jaar geleden. In gesprekken online was ze erg spraakzaam, maar op de date zelf moest ik de woorden uit haar mond trekken. Na 5 minuten open vragen stellen die met 2 woorden werden afgedaan, terwijl zij naar de musjes in het zand zat te kijken, richtte ik mijn aandacht maar op de vrouwen die verderop beachvolleybal speeldenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of na 5 minuten in een speeddate: 'oh ik moet weg, spreek je vast nog wel!' *gaat offline*
Verder eens met Dansende Fiebie, waarom zou je de hele tijd een gesprek op gang moeten houden. Als het niet loopt is dat duidelijk, Opties - Verwijderen - Blokkeren, totnooitmeerziens.
Hihi!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:09 schreef Linguine het volgende:
Om er ook maar iets positiefs in te gooien: Iemand die met een knipoog begintDie moet ik hebben
Mannen die hihi zeggenquote:
Niks mis met hihiquote:Op zondag 13 januari 2013 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mannen die hihi zeggen.
Nu ben ik wel benieuwd naar jullie blitse oneliners btw
Serieus?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:07 schreef Andromache het volgende:
Ik ben al mijn dates wel begonnen met een handje. Maar het waren ook allemaal op voorhand mislukte dates
Ja maar als je van snel afspreken bent, en niet ellenlang mailtjes uitwisselen waarbij je allerlei gevoelens gaat ontwikkelen, dan is er wat mij betreft nog geen basis voor zoencontact. Daarvoor moet ik iemand echt even langer dan 10 min IRL zien.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Serieus?
Hm ik doe een hand op d'r rug en geef gewoon 3 zoenen hoor
Ik had niet veel contact voor die dates. Zoenen doe ik sowieso wel. Een date zou toch lekker los moeten zijn?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja maar als je van snel afspreken bent, en niet ellenlang mailtjes uitwisselen waarbij je allerlei gevoelens gaat ontwikkelen, dan is er wat mij betreft nog geen basis voor zoencontact. Daarvoor moet ik iemand echt even langer dan 10 min IRL zien.
Misschien ben ik ook te weinig kritisch en date ik allerlei mannen bij wiens profiel ik niks voel.
Als een vrouw geen 3 zoenen wil geven loop ik direct door naar de Febo.. Je geeft toch geen zoen op de mond?! 3 zoenen op de wang is ook een stukje beleefdheid..quote:Op zondag 13 januari 2013 22:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja maar als je van snel afspreken bent, en niet ellenlang mailtjes uitwisselen waarbij je allerlei gevoelens gaat ontwikkelen, dan is er wat mij betreft nog geen basis voor zoencontact. Daarvoor moet ik iemand echt even langer dan 10 min IRL zien.
Misschien ben ik ook te weinig kritisch en date ik allerlei mannen bij wiens profiel ik niks voel.
En dan ga je een frikadel zoenen?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:19 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Als een vrouw geen 3 zoenen wil geven loop ik direct door naar de Febo.. Je geeft toch geen zoen op de mond?! 3 zoenen op de wang is ook een stukje beleefdheid..
Echtquote:Op zondag 13 januari 2013 22:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat jaquote:Op zondag 13 januari 2013 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echt
Mijn laatste date heb ik weinig gesproken en 1x gesproken aan de tel. Bij de date gewoon 3x een zoen gegeven en handje op de heup volgens mij, als ik er over terug denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |