abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121478730
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zou ik anders moeten doen? Borduren? Mijn huis schoonmaken kost me een uur, mijn strijk ook, laat ik er een half uur administratie en een uur boodschappen doen bijgooien (zeer ruime schattingen).

Hoe moet ik de rest van mijn weekend vullen als ik geen "ietsen" met mijn vrienden zou gaan doen?
Heb jij geen hobbies of andere passies? Ik heb een vriendenclubje met wie ik veel tijd aan spellen als Warhammer besteed, gitaar, zoek op internet achtergrondverhalen op over dingen die ik interessant vind, sport e.d. Leven lijkt me zo leeg als je buiten werk en wat dingen doen met vrienden eigenlijk niets hebt en dan maar films of series gaat kijken ofzo.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:20:59 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121478794
On the bright side: ik heb wel binnenkort weer een date! :D.
Had afgelopen week ook een date met iemand die ik éigenlijk niet zag zitten, maar ik werd een beetje gepusht door anderen, dus ben toch maar gegaan. Nou, dat was een van de weinige keren dat ik eigenlijk rechtsomkeert wilde maken voor ik me überhaupt voorgesteld had. Uiteindelijk wel leuk gekletst onder het genot van een drankje, maar wel het oogcontact zo veel mogelijk vermeden om te voorkomen dat ze er een verkeerde conclusie uit zou trekken. Dus ik ga alleen nog maar daten met mensen die ik echt zie zitten van tevoren.
Niet meer actief op Fok!
pi_121478815
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:18 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Heb jij geen hobbies of andere passies? Ik heb een vriendenclubje met wie ik veel tijd aan spellen als Warhammer besteed, gitaar, zoek op internet achtergrondverhalen op over dingen die ik interessant vindt, sport e.d. Leven lijkt me zo leeg als je buiten werk en wat dingen doen met vrienden eigenlijk niets hebt en dan maar films ga downloaden ofzo.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_121478845
quote:
Dat zou wel heel erg zijn ;(
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121478880
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:20 schreef Viking84 het volgende:
On the bright side: ik heb wel binnenkort weer een date! :D.
Had afgelopen week ook een date met iemand die ik éigenlijk niet zag zitten, maar ik werd een beetje gepusht door anderen, dus ben toch maar gegaan. Nou, dat was een van de weinige keren dat ik eigenlijk rechtsomkeert wilde maken voor ik me überhaupt voorgesteld had. Uiteindelijk wel leuk gekletst onder het genot van een drankje, maar wel het oogcontact zo veel mogelijk vermeden om te voorkomen dat ze er een verkeerde conclusie uit zou trekken. Dus ik ga alleen nog maar daten met mensen die ik echt zie zitten van tevoren.
Hoezo zag je haar niet zitten dan?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_121478907
@knipoogje, ik heb niet iets wat ik perse onder het kopje hobbies zou hangen nee... Of het moet "in de kroeg hangen met vrienden" zijn, maar dat schijnt niet te mogen :D

Ik vind met mijn vrienden zijn gewoon heerlijk en alles wat ik leuk vind om te doen is leuker MET mijn vrienden dan zonder ze en ik snap niet wat daar mis mee is, waarom daar in dit topic zoveel weerstand tegen lijkt te zijn.

Ik heb ook geen kennissen, enkel een aantal goede vrienden met wie ik ook vrij veel deel, ik heb dat ook nodig. Beetje dingen bespreken die je meemaakt, die je dwarszitten, lachen om van alles en nog wat... En dat alles terwijl je iets "leuks" aan het doen bent...

Kan er echt met mijn pet niet bij hoe raar dat in dit topic soms wordt gevonden!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_121478984
Ach zo heb ik een zwak voor Japanners en dat snapt ook niet iedereen :@
pi_121479098
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
@knipoogje, ik heb niet iets wat ik perse onder het kopje hobbies zou hangen nee... Of het moet "in de kroeg hangen met vrienden" zijn, maar dat schijnt niet te mogen :D

Ik vind met mijn vrienden zijn gewoon heerlijk en alles wat ik leuk vind om te doen is leuker MET mijn vrienden dan zonder ze en ik snap niet wat daar mis mee is, waarom daar in dit topic zoveel weerstand tegen lijkt te zijn.

Ik heb ook geen kennissen, enkel een aantal goede vrienden met wie ik ook vrij veel deel, ik heb dat ook nodig. Beetje dingen bespreken die je meemaakt, die je dwarszitten, lachen om van alles en nog wat... En dat alles terwijl je iets "leuks" aan het doen bent...

Kan er echt met mijn pet niet bij hoe raar dat in dit topic soms wordt gevonden!
Is toch heel normaal? Ik ga al jaren iedere vrijdagavond met vrienden film kijken bij iemand thuis, of naar de bios.
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
pi_121479152
Er zijn overigens wat musea/tentoonstelling/kunst gerelateerde dingen waar ik niet altijd iemand enthousiast voor kan krijgen, daar wobbel ik dan wel weer met liefde alleen naar toe en dat vind ik dan ook echt wel oprecht leuk, maar ik zou het stiekem nog liever MET iemand doen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:37:31 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121479374
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo zag je haar niet zitten dan?
Ze maakte een enorm onzekere indruk, net alsof ze het liefst weg wilde kruipen ofzo. Ze stak me een handje toe toen ik eraan kwam. Ehm? Ik heb een date met je, dan gaan we toch zoenen? Of geven jullie je date ook een hand? Naja, de klik was er gewoon niet, niet mijn type.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:39:19 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121479434
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

Nee hoor, vind ik niet raar, ook al heb ik die behoefte zelf niet ;). Ik val er meer over dat jij suggereert dat je (= mensen in het algemeen, niet jijzelf) je zonder vrienden niet kunt vermaken en op dat punt ben ik het niet met je eens, want er is genoeg te doen zonder vrienden :) Vind ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_121479598
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze maakte een enorm onzekere indruk, net alsof ze het liefst weg wilde kruipen ofzo. Ze stak me een handje toe toen ik eraan kwam. Ehm? Ik heb een date met je, dan gaan we toch zoenen? Of geven jullie je date ook een hand? Naja, de klik was er gewoon niet, niet mijn type.
Kussen op de eerste date... Vind ik dan weer niet echt tof.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:45:26 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121479659
Dat is anders eerder regel dan uitzondering. Ik maak het bijna nooit mee dat iemand een hand geeft en vind het eigenlijk ook echt super afstandelijk overkomen dan.

Het is toch geen sollicitatiegesprek. :')
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:46:50 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121479701
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Kussen op de eerste date... Vind ik dan weer niet echt tof.
ik bedoel drie zoenen hè, geen zoen op de mond.

Zo, date geregeld :D O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_121479726
Enorme afknapper als iemand je bij de ontmoeting een hand wil geven ipv gewoon 3 zoenen. Dan kan ik net zo goed meteen weglopen, dat wordt niks.
pi_121479729
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:45 schreef Silenus het volgende:
Dat is anders eerder regel dan uitzondering. Ik maak het bijna nooit mee dat iemand een hand geeft en vind het eigenlijk ook echt super afstandelijk overkomen dan.

twee mannen welke elkaar kussen op een openbare plaats word nog steeds niet echt op prijs gesteld kan ik je vertellen. Vandaar dat ik het niet tof vind als dat gebeurt.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:47:31 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121479730
quote:

Oké, gelukkig, ligt het niet aan mij :').

Ik denk dat zij weinig ervaring had met daten/onzeker was hoe te handelen ofzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_121479785
Ik date ook praktisch nooit en zelfs ik ken de etiquette wat dat betreft :p
pi_121479913
Gighgih bij mijn eerste dates deed ik echt een hand hoor :') Ik dacht "ja, je stelt je toch voor" :')

Toen kende ik dit topic duidelijk nog niet :')

Tegenwoordig pak ik mijn date bij de eerste ontmoeting gelijk maar even vol in het kruis, allemaal dankzij O+ dit topic O+
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:53:20 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121479943
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gighgih bij mijn eerste dates deed ik echt een hand hoor :') Ik dacht "ja, je stelt je toch voor" :')

Toen kende ik dit topic duidelijk nog niet :')

Tegenwoordig pak ik mijn date bij de eerste ontmoeting gelijk maar even vol in het kruis, allemaal dankzij O+ dit topic O+
:D en waarom moet je je voorstellen? Alsof je niet al weet wie de ander is :P.

Dit was ook mijn eerste date sinds maart hoor (ik denk dat ik in vijf jaar tijd maar een stuk of vijf dates heb gehad, waarvan eentje dus langer is blijven plakken).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:56:22 #146
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121480078
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D en waarom moet je je voorstellen? Alsof je niet al weet wie de ander is :P.

Kan soms wel. Toen ik Marco van Basten ooit een hand gaf stelde hij zich voor en stamelde ik ook 'euh, ja dat weet ik haha' :o :@

Maar inderdaad, snap wel waarom sommigen het raar vinden. Als je namelijk op een feestje komt en je stelt je voor geef je ook een hand en ga je ook geen vreemde vrouwen op de wang lebberen.
Maar toch, drie kussen moet gewoon kunnen. Derde vol op de bakkes BAM
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 19:57:48 #147
42184 crew  DaMart
pi_121480148
quote:

Dat ging er dus mis op de dates die ik in het verleden heb gehad :+.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:59:45 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121480235
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

Kan soms wel. Toen ik Marco van Basten ooit een hand gaf stelde hij zich voor en stamelde ik ook 'euh, ja dat weet ik haha' :o :@

Maar inderdaad, snap wel waarom sommigen het raar vinden. Als je namelijk op een feestje komt en je stelt je voor geef je ook een hand en ga je ook geen vreemde vrouwen op de wang lebberen.
Maar toch, drie kussen moet gewoon kunnen. Derde vol op de bakkes BAM
Ja maar een feestje is iets anders dan een date. Met een date heb je potentieel romantische bedoelingen :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 20:17:27 #149
141482 Q.
JurassiQ
pi_121480960
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:57 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als je afstandelijk blijft zal er nooit wat gebeuren.
For great justice!
pi_121481038
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:57 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, ik snap het ook meteen. Eigenlijk geef ik liever zelfs niet eens een hand. :')
Smetvrees enzo.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')