Knuffel geven? Dat heb ik dan weer nooit gedaan bij iemand die ik niet ken. Dacht dat dat iets Amerikaans wasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon standaard bij een vriendin / knuffel geven.
Is ook zo bij vriendinnen denk ik.
Heb ik wel eens gedaan. Alleen was dat niet bij een date, maar bij een meet. Ze kon het wel waarderen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Knuffel geven? Dat heb ik dan weer nooit gedaan bij iemand die ik niet ken. Dacht dat dat iets Amerikaans was.
Het ging over ''vrouwen die vriendschappelijk ook zoenen, en mannen en vrouwen minder snel''quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Knuffel geven? Dat heb ik dan weer nooit gedaan bij iemand die ik niet ken. Dacht dat dat iets Amerikaans was.
Kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft dat nog enige invloed op de "afloop"?
Wanneer gaan we je verdried weg zuipenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
Update:
Kreeg een berichtje van haar dat ze me een aardige gozer vindt en ook twee leuke dates heeft gehad met me. Maar ze vindt me niet leuk genoeg dus houdt het wat haar betreft op...
In ieder geval duidelijkheid en toch nog een beetje respect voor haar eerlijkheid
Volgende week ben ik op wintersport, maar daarna is dat zeer zeker een goede optiequote:Op zondag 13 januari 2013 02:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer gaan we je verdried weg zuipen
Tjah, leuke meid dus...quote:Op zondag 13 januari 2013 10:03 schreef DaMart het volgende:
Ongeïnteresseerde, benaderde vrouwen die op RP zelf een berichtje typen om te zeggen dat ze geen interesse hebben blijken toch te bestaan. Meestal nemen ze helemaal geen moeite om te reageren en soms krijg je nog het standaard geen-interesse-bericht terug.
Toch weer een nieuwe ervaring op een datingsite opgedaan dus.
''Nice guy''quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
Update:
Kreeg een berichtje van haar dat ze me een aardige gozer vindt en ook twee leuke dates heeft gehad met me. Maar ze vindt me niet leuk genoeg dus houdt het wat haar betreft op...
In ieder geval duidelijkheid en toch nog een beetje respect voor haar eerlijkheid
Op RP kun je zien of je bericht gelezen is en dus ook of de dame in kwestie online is geweest.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, leuke meid dus...
Maar hoe weet je dat die accounts wel bezocht worden die niks terugsturen eigenlijk?
Ah ja, klopt ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op RP kun je zien of je bericht gelezen is en dus ook of de dame in kwestie online is geweest.
Dat varieert denk ik. Maar als je dan geen interesse hebt, laat dat dan gewoon weten, al zorgt stilzwijgen er in ieder geval ook wel voor dat ik afknap op die persoonquote:Op zondag 13 januari 2013 11:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ja, klopt ja.
Vraag me af of ze dermate veel berichtjes krijgen dat ze niks terugsturen of omdat ze gewoon geen neuk om andere mensen geven.
Ja maarja, niet de meest prettige manier.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat varieert denk ik. Maar als je dan geen interesse hebt, laat dat dan gewoon weten, al zorgt stilzwijgen er in ieder geval ook wel voor dat ik afknap op die persoon.
Er zijn toch veel gratis datingssites? Waarom niet gewoon dat?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:16 schreef Mryc het volgende:
Ik heb (nog) geen betaald account, maar omdat ik per se iets terug wil sturen, stuur ik maar een 'geen interesse'-bericht
Sowieso is mijn ervaring wel dat je tig berichten moet sturen om één iemand te treffen die wel meer contact wil. En dat je heel veel tijd en creativiteit in berichtjes stopt zonder dat er een reactie komt, zal me net als in het verleden op een gegeven moment wel weer tegen gaan staan. Ik stuur nu daarom ook al veel kortere en simpelere berichtjes.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maarja, niet de meest prettige manier.
Overigens raak je het vertrouwen dat er ook lieve dames bestaan een beetje kwijt als je steeds een negeer figuur treft.
Maar jij laat dan tenminste nog iets van je horen. De meeste vrouwen nemen die moeite niet eens, terwijl het een kwestie is van 1 knop onderaan het bericht indrukkenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:16 schreef Mryc het volgende:
Ik heb (nog) geen betaald account, maar omdat ik per se iets terug wil sturen, stuur ik maar een 'geen interesse'-bericht
Zo ben ik ook eigenlijk... Maar volgens mij is dat niet een slecht iets denk ik... Ik gok dat die simpelere berichtjes misschien zelfs ook beter scoren.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso is mijn ervaring wel dat je tig berichten moet sturen om één iemand te treffen die wel meer contact wil. En dat je heel veel tijd en creativiteit in berichtjes stopt zonder dat er een reactie komt, zal me net als in het verleden op een gegeven moment wel weer tegen gaan staan. Ik stuur nu daarom ook al veel kortere en simpelere berichtjes.
Welke dan? Badoo heb ik al en paiq vind ik niks aanquote:Op zondag 13 januari 2013 11:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn toch veel gratis datingssites? Waarom niet gewoon dat?
Uiteindelijk gaat het in eerste instantie gewoon om de foto's. Als die door de 'ballotage' komen maakt het niet zoveel meer uit wat voor berichtje verstuurt. Zelfs een simpel 'he, leuk profiel, keertje chatten/mailen' kan dan al genoeg zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo ben ik ook eigenlijk... Maar volgens mij is dat niet een slecht iets denk ik... Ik gok dat die simpelere berichtjes misschien zelfs ook beter scoren.
Ah... Mja vervelend dan.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Welke dan? Badoo heb ik al en paiq vind ik niks aan
Is dat Badoo nog wat dan? Ik krijg daar wel eens spam/uitnodigingen voor van mensen die ik niet kenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Welke dan? Badoo heb ik al en paiq vind ik niks aan
Eigenlijk moet je dat dan ook gewoon naar 100 vrouwen sturen.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het in eerste instantie gewoon om de foto's. Als die door de 'ballotage' komen maakt het niet zoveel meer uit wat voor berichtje verstuurt. Zelfs een simpel 'he, leuk profiel, keertje chatten/mailen' kan dan al genoeg zijn.
Nee is 0.0 joh, maar als je van oppervlakkig vrouwen beoordelen op uiterlijk houdt dan hebben ze daar een ''kennismakingsspel'' wat uitermate geschikt is voor die specifieke behoefte.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat Badoo nog wat dan? Ik krijg daar wel eens spam/uitnodigingen voor van mensen die ik niet ken.
Been there, done that: kn(e)uz.nl. Ik vond het niveau daar echt schrikbarend laag.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn toch veel gratis datingssites? Waarom niet gewoon dat?
Wat ik wel moet zeggen is dat er bij mij een hele berg cynisme bij komt kijken dat ruim 80% van de vrouwen toch niet leuk reageerd whatsoever...quote:Op zondag 13 januari 2013 11:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo ben ik ook eigenlijk... Maar volgens mij is dat niet een slecht iets denk ik... Ik gok dat die simpelere berichtjes misschien zelfs ook beter scoren.
Niets voor mij dus. Al doe je op Paiq min of meer hetzelfde natuurlijk, door een stapel foto's te beoordelen en degenen die je het best beoordeelt een oneliner te sturen.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee is 0.0 joh, maar als je van oppervlakkig vrouwen beoordelen op uiterlijk houdt dan hebben ze daar een ''kennismakingsspel'' wat uitermate geschikt is voor die specifieke behoefte.
Dat snap ik dan ook echt niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij laat dan tenminste nog iets van je horen. De meeste vrouwen nemen die moeite niet eens, terwijl het een kwestie is van 1 knop onderaan het bericht indrukken.
Ik vraag me dat dus ook af. Ik snap dat echt niet... Tenzij iemand alleen iets als "hoi" "hallo" "leuke foto" stuurt stuur ik altijd iets korts terug. En heb ook al meerdere keren positieve reacties daarop gehad.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ja, klopt ja.
Vraag me af of ze dermate veel berichtjes krijgen dat ze niks terugsturen of omdat ze gewoon geen neuk om andere mensen geven.
Ik geloof er geen ruk van, slappe excuses zijn dat gewoon.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik vraag me dat dus ook af. Ik snap dat echt niet... Tenzij iemand alleen iets als "hoi" "hallo" "leuke foto" stuurt stuur ik altijd iets korts terug. En heb ook al meerdere keren positieve reacties daarop gehad.
Als iemand de moeite neemt iets te sturen is het toch een kleine moeite om ff terug te sturen "sorry, je bent niet mn type" oid.
Maar waarschijnlijk heb je dan ook weer van die wanhopige types die gaan zeuren met "waarom niet/hoezo dan niet" bla bla. En dan snap ik het wel ja.
Zoiets ontving ik dit keer dus ook. Maar zelfs al sturen ze het standaardbericht van de website, dan zou ik dat al kunnen waarderenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik vraag me dat dus ook af. Ik snap dat echt niet... Tenzij iemand alleen iets als "hoi" "hallo" "leuke foto" stuurt stuur ik altijd iets korts terug. En heb ook al meerdere keren positieve reacties daarop gehad.
Als iemand de moeite neemt iets te sturen is het toch een kleine moeite om ff terug te sturen "sorry, je bent niet mn type" oid.
Jup, die wel. Alleen volgens mij worden de echt hele mooie meiden daar overspoeld met berichtjes. Maar ondertussen al 6 dames ontmoet via die site.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat Badoo nog wat dan? Ik krijg daar wel eens spam/uitnodigingen voor van mensen die ik niet ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |