Zo ben ik ook eigenlijk... Maar volgens mij is dat niet een slecht iets denk ik... Ik gok dat die simpelere berichtjes misschien zelfs ook beter scoren.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso is mijn ervaring wel dat je tig berichten moet sturen om één iemand te treffen die wel meer contact wil. En dat je heel veel tijd en creativiteit in berichtjes stopt zonder dat er een reactie komt, zal me net als in het verleden op een gegeven moment wel weer tegen gaan staan. Ik stuur nu daarom ook al veel kortere en simpelere berichtjes.
Welke dan? Badoo heb ik al en paiq vind ik niks aanquote:Op zondag 13 januari 2013 11:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn toch veel gratis datingssites? Waarom niet gewoon dat?
Uiteindelijk gaat het in eerste instantie gewoon om de foto's. Als die door de 'ballotage' komen maakt het niet zoveel meer uit wat voor berichtje verstuurt. Zelfs een simpel 'he, leuk profiel, keertje chatten/mailen' kan dan al genoeg zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo ben ik ook eigenlijk... Maar volgens mij is dat niet een slecht iets denk ik... Ik gok dat die simpelere berichtjes misschien zelfs ook beter scoren.
Ah... Mja vervelend dan.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Welke dan? Badoo heb ik al en paiq vind ik niks aan
Is dat Badoo nog wat dan? Ik krijg daar wel eens spam/uitnodigingen voor van mensen die ik niet kenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Welke dan? Badoo heb ik al en paiq vind ik niks aan
Eigenlijk moet je dat dan ook gewoon naar 100 vrouwen sturen.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het in eerste instantie gewoon om de foto's. Als die door de 'ballotage' komen maakt het niet zoveel meer uit wat voor berichtje verstuurt. Zelfs een simpel 'he, leuk profiel, keertje chatten/mailen' kan dan al genoeg zijn.
Nee is 0.0 joh, maar als je van oppervlakkig vrouwen beoordelen op uiterlijk houdt dan hebben ze daar een ''kennismakingsspel'' wat uitermate geschikt is voor die specifieke behoefte.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat Badoo nog wat dan? Ik krijg daar wel eens spam/uitnodigingen voor van mensen die ik niet ken.
Been there, done that: kn(e)uz.nl. Ik vond het niveau daar echt schrikbarend laag.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn toch veel gratis datingssites? Waarom niet gewoon dat?
Wat ik wel moet zeggen is dat er bij mij een hele berg cynisme bij komt kijken dat ruim 80% van de vrouwen toch niet leuk reageerd whatsoever...quote:Op zondag 13 januari 2013 11:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo ben ik ook eigenlijk... Maar volgens mij is dat niet een slecht iets denk ik... Ik gok dat die simpelere berichtjes misschien zelfs ook beter scoren.
Niets voor mij dus. Al doe je op Paiq min of meer hetzelfde natuurlijk, door een stapel foto's te beoordelen en degenen die je het best beoordeelt een oneliner te sturen.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee is 0.0 joh, maar als je van oppervlakkig vrouwen beoordelen op uiterlijk houdt dan hebben ze daar een ''kennismakingsspel'' wat uitermate geschikt is voor die specifieke behoefte.
Dat snap ik dan ook echt niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij laat dan tenminste nog iets van je horen. De meeste vrouwen nemen die moeite niet eens, terwijl het een kwestie is van 1 knop onderaan het bericht indrukken.
Ik vraag me dat dus ook af. Ik snap dat echt niet... Tenzij iemand alleen iets als "hoi" "hallo" "leuke foto" stuurt stuur ik altijd iets korts terug. En heb ook al meerdere keren positieve reacties daarop gehad.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ja, klopt ja.
Vraag me af of ze dermate veel berichtjes krijgen dat ze niks terugsturen of omdat ze gewoon geen neuk om andere mensen geven.
Ik geloof er geen ruk van, slappe excuses zijn dat gewoon.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik vraag me dat dus ook af. Ik snap dat echt niet... Tenzij iemand alleen iets als "hoi" "hallo" "leuke foto" stuurt stuur ik altijd iets korts terug. En heb ook al meerdere keren positieve reacties daarop gehad.
Als iemand de moeite neemt iets te sturen is het toch een kleine moeite om ff terug te sturen "sorry, je bent niet mn type" oid.
Maar waarschijnlijk heb je dan ook weer van die wanhopige types die gaan zeuren met "waarom niet/hoezo dan niet" bla bla. En dan snap ik het wel ja.
Zoiets ontving ik dit keer dus ook. Maar zelfs al sturen ze het standaardbericht van de website, dan zou ik dat al kunnen waarderenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik vraag me dat dus ook af. Ik snap dat echt niet... Tenzij iemand alleen iets als "hoi" "hallo" "leuke foto" stuurt stuur ik altijd iets korts terug. En heb ook al meerdere keren positieve reacties daarop gehad.
Als iemand de moeite neemt iets te sturen is het toch een kleine moeite om ff terug te sturen "sorry, je bent niet mn type" oid.
Jup, die wel. Alleen volgens mij worden de echt hele mooie meiden daar overspoeld met berichtjes. Maar ondertussen al 6 dames ontmoet via die site.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat Badoo nog wat dan? Ik krijg daar wel eens spam/uitnodigingen voor van mensen die ik niet ken.
Hoe doe jij dat dan? Waar zoek jij de meisjes die je aanspreekt?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Jup, die wel. Alleen volgens mij worden de echt hele mooie meiden daar overspoeld met berichtjes. Maar ondertussen al 6 dames ontmoet via die site.
Je kan vrij makkelijk dates/telefoon nummers fixxen. Alleen voor echt hele lange diepzinnige gesprekken moet je er niet zijn geloof ik.
Tis meer komen en gaan (kwantiteit ipv kwaliteit)
veel leuke dames zijn binnen no time daar weer uitgeschreven is mijn ervaring.. irl ook van een dame gehoord dat ze gewoon te veel berichten kreeg. kortom als je iets leuks ziet moet je snel zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 11:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Jup, die wel. Alleen volgens mij worden de echt hele mooie meiden daar overspoeld met berichtjes. Maar ondertussen al 6 dames ontmoet via die site.
Je kan vrij makkelijk dates/telefoon nummers fixxen. Alleen voor echt hele lange diepzinnige gesprekken moet je er niet zijn geloof ik.
Tis meer komen en gaan (kwantiteit ipv kwaliteit)
Ik spreek sws alleen maar op "nu online" en probeer altijd in het eerste gesprek mail of telefoon nummer te vragen. Want mijn ervaring is dat een gesprek later vervolgen vaak niet werkt.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Waar zoek jij de meisjes die je aanspreekt?
En dan ga jij bellen en vragen voor een date?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:49 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik spreek sws alleen maar op "nu online" en probeer altijd in het eerste gesprek mail of telefoon nummer te vragen. Want mijn ervaring is dat een gesprek later vervolgen vaak niet werkt.
Omdat ze dan wel weer met anderen praten. Volgens mij draait het om timing. Niet te lang wachten met vragen om een nummer. En als ze dat niet wil dan ga ik verder kijken of ik moet het gevoel hebben dat het mss later nog kan komen.
Vriendin van me had meer dan 1000 jongens die dr wouden ontmoetenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:45 schreef wipes66 het volgende:
[..]
veel leuke dames zijn binnen no time daar weer uitgeschreven is mijn ervaring.. irl ook van een dame gehoord dat ze gewoon te veel berichten kreeg. kortom als je iets leuks ziet moet je snel zijn
Altijd eerst whatsappquote:Op zondag 13 januari 2013 11:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan ga jij bellen en vragen voor een date?
Maar als iemand de moeite neemt interesse te tonen dan is het een kleine moeite toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet altijd iets terugstuur, vaker niet dan wel zelfs. Als iemand echt laat blijken m'n profiel te hebben gelezen wel, maar ik krijg zoveel berichtjes van mensen die of mijn profiel niet hebben gelezen of weinig zelfkennis hebben.
En je stuurt vast ook nooit iets uit eigen initiatief?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet altijd iets terugstuur, vaker niet dan wel zelfs. Als iemand echt laat blijken m'n profiel te hebben gelezen wel, maar ik krijg zoveel berichtjes van mensen die of mijn profiel niet hebben gelezen of weinig zelfkennis hebben.
Dealquote:Op zondag 13 januari 2013 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgende week ben ik op wintersport, maar daarna is dat zeer zeker een goede optie
jawel hoor en dan krijg ik ook niet altijd wat terug. En dan vind ik de desbetreffende vrouw ook een bitch met kapsonesquote:Op zondag 13 januari 2013 11:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En je stuurt vast ook nooit iets uit eigen initiatief?
Wat een luxe positie zeg.
zoveel mensen die bij elk profiel op de interesseknop rammen en dan maar afwachten wie reageert. Kansloos.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar als iemand de moeite neemt interesse te tonen dan is het een kleine moeite toch?
En een leukere manier van met mensen omgaan dan gewoon maar negeren?
Out of my league...quote:Op zondag 13 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jawel hoor en dan krijg ik ook niet altijd wat terug. En dan vind ik de desbetreffende vrouw ook een bitch met kapsones
Maar als ik in mn profiel aangeef op zoek te zijn naar een hoogopgeleide, vrouwelijke vrouw van 30-35 jaar en ik krijg vervolgens een berichtje vol spelfouten van een 25-jarige butch met alleen middelbare school, dan vind ik dat erg storend. Je moet van jezelf weten wanneer het wel of niet zin heeft om te reageren. Ik reageer ook niet op vrouwen die duidelijk out of my league zijn.
Hoe moet het wel gaan? Berichtje sturen gewoon?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:19 schreef Viking84 het volgende:
zoveel mensen die bij elk profiel op de interesseknop rammen en dan maar afwachten wie reageert. Kansloos.
neuh niet alleen op uiterlijk, gewoon het totaalplaatjequote:Op zondag 13 januari 2013 12:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Out of my league...
Is dat weer op uiterlijk gebaseerd? Dan zou ik daar niet zoveel waarde aan hechten.
Maar ok duidelijk... Geen rare eis van jou
Als ik 27 was en hoogopgeleid zou ik het eventueel nog proberen, maar als je niet zo snugger bent dan is dat een ander verhaal.
ja! Laat merken dat je mijn profiel gelezen hebt en vertel iets over jezelf waaruit blijkt dat je iets met me gemeen hebtquote:Op zondag 13 januari 2013 12:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe moet het wel gaan? Berichtje sturen gewoon?
I'm socially awkward lately,quote:Op zondag 13 januari 2013 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja! Laat merken dat je mijn profiel gelezen hebt en vertel iets over jezelf waaruit blijkt dat je iets met me gemeen hebt
mja, ik heb er best veel in staan. Over dingen die ik graag doe, mijn werk, favo boeken, favo films. Genoeg aanknopingspunten dusquote:Op zondag 13 januari 2013 12:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I'm socially awkward lately,
Uit profielen weet ik dat soort dingen niet zo snel te onttrekken denk ik.
Maar goed plan hoor![]()
Hou je van lord of the rings?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mja, ik heb er best veel in staan. Over dingen die ik graag doe, mijn werk, favo boeken, favo films. Genoeg aanknopingspunten dus
Ja....daar kijken mensen naar bij het beoordelen van of iemand wel of niet je type is schijnt???quote:Op zondag 13 januari 2013 12:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Out of my league...
Is dat weer op uiterlijk gebaseerd?
Je doet een beetje aangevallen.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:09 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja....daar kijken mensen naar bij het beoordelen van of iemand wel of niet je type is schijnt???
En als je dat zo onbelangrijk vindt kun je zelf toch ook net zo op goed minder aantrekkelijke meiden gaan richten?
Uiteraard;)quote:Op zondag 13 januari 2013 11:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een stuk leuker dan de rest
Zo is het niet bedoeld.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je doet een beetje aangevallen.
Jij weet niet of je in de smaak valt bij een ander, uiteraard oordelen mensen op uiterlijk, maar het is allemaal dermate subjectief dat je jezelf niet bij voorbaat geen kans moet geven omdat je iemand erg knap vindt ofzo, misschien vindt ze jou ook knap.
Hoe meer aandacht vrouwen krijgen hoe minder ze aandacht leuk vinden hoe minder ik de dames leuk vind...quote:Op zondag 13 januari 2013 13:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Zo is het niet bedoeld.
Misschien wel... En daar heb je gelijk in. Vaak kun je het wel enigszins inschatten denk ik. Maar dan moet je ook niet klagen als je geen reactie krijgt natuurlijk. Want dat soort chicks worden overspoeld met berichtjes.
Hoe knapper, hoe meer interesse, des te kleiner de kans dat ze van al die jongens net jou uitkiest om mee te chatten of daten.
Ik heb liever geen bericht dan zo'n stom 'geen interesse' bericht.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij laat dan tenminste nog iets van je horen. De meeste vrouwen nemen die moeite niet eens, terwijl het een kwestie is van 1 knop onderaan het bericht indrukken.
Idd, en wat nog irritanter is is dat je dezelfde foto meerder keren moet beoordelen doordattie dan gaat schuiven zeg maar.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:14 schreef Linguine het volgende:
Soms erger ik me echt dood aan dat foto's beoordelen op Paiq. Heel vaak staat er een foto ergens bovenaan die ik helemaaaal niet hoog bedoeld had. Zou het beter vinden als je cijfers kon geven ipv dat vergelijken.
Of ze vinden je gewoon zooo leuk dat ze het toch proberen. Al zou je dan verwachten dat ze iets meer moeite nemen en iig de spelfouten eruit halen.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jawel hoor en dan krijg ik ook niet altijd wat terug. En dan vind ik de desbetreffende vrouw ook een bitch met kapsones
Maar als ik in mn profiel aangeef op zoek te zijn naar een hoogopgeleide, vrouwelijke vrouw van 30-35 jaar en ik krijg vervolgens een berichtje vol spelfouten van een 25-jarige butch met alleen middelbare school, dan vind ik dat erg storend. Je moet van jezelf weten wanneer het wel of niet zin heeft om te reageren. Ik reageer ook niet op vrouwen die duidelijk out of my league zijn.
Gewoon uit je fotobewonderaars en one-liners kiezen. Scheelt weer een hoop moeite en frustratie.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:14 schreef Linguine het volgende:
Soms erger ik me echt dood aan dat foto's beoordelen op Paiq. Heel vaak staat er een foto ergens bovenaan die ik helemaaaal niet hoog bedoeld had. Zou het beter vinden als je cijfers kon geven ipv dat vergelijken.
Damn...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
Dus...
Ik gister vol vertrouwen naar de kroeg..
Wie is de eerste die ik tegenkome? Juist, mijn oude date...
Heb de eer aan mezelf gehouden en gedag gezegd, maar dat was het (ze dook ook weg toen ze mij zag binnenkomen).
De boodschap is iig duidelijk nu...
was toch allang duidelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Yuki het volgende:
* Yuki leest terug
[..]
Damn...
Klote voor je SC, wat een laffe dame dat ze je niet gewoon zegt dat ze het toch niet ziet zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |