abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 18:30:25 #101
42184 crew  DaMart
pi_121477000
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Vergeet niet dat iedereen ook zeer sportief is.
Dat viel me ook op, ja. Als ik op RP zoek op mensen die slechts soms of helemaal niet sporten, krijg ik maar 1/3 van de resultaten te zien die ik krijg als ik mensen die regelmatig sporten ook meeneem in de zoekopdracht :D.
pi_121477011
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Vergeet niet dat iedereen ook zeer sportief is.
Sportief ben ik zeker! Doe alles met de fiets wat eigenlijk weer een minpunt is want ik heb geen auto meer.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121477024
Quoten werkt niet (en alle UI's zijn ook ineens weg :? ) maar @ Viking: wat zou je anders moeten doen dan?

Ik ga niet elk weekend roeg stappen (1 keer per maand ongeveer) maar de weekenden dat ik niet "iets" met vrienden ga doen zijn zeldzaam. Regelmatig doe ik zelfs vrij veel "ietsen" met vrienden in 1 weekend.

Wat zou ik anders moeten doen? Borduren? Mijn huis schoonmaken kost me een uur, mijn strijk ook, laat ik er een half uur administratie en een uur boodschappen doen bijgooien (zeer ruime schattingen).

Hoe moet ik de rest van mijn weekend vullen als ik geen "ietsen" met mijn vrienden zou gaan doen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_121477051
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat viel me ook op, ja. Als ik op RP zoek op mensen die slechts soms of helemaal niet sporten, krijg ik maar 1/3 van de resultaten te zien die ik krijg als ik mensen die regelmatig sporten ook meeneem in de zoekopdracht :D.
Ik geef gewoon heel eerlijk in mijn tekst aan dat ik erg lui ben en liefst zo min mogelijk beweeg.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_121477068
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Quoten werkt niet (en alle UI's zijn ook ineens weg :? ) maar @ Viking: wat zou je anders moeten doen dan?

Ik ga niet elk weekend roeg stappen (1 keer per maand ongeveer) maar de weekenden dat ik niet "iets" met vrienden ga doen zijn zeldzaam. Regelmatig doe ik zelfs vrij veel "ietsen" met vrienden in 1 weekend.

Wat zou ik anders moeten doen? Borduren? Mijn huis schoonmaken kost me een uur, mijn strijk ook, laat ik er een half uur administratie en een uur boodschappen doen bijgooien (zeer ruime schattingen).

Hoe moet ik de rest van mijn weekend vullen als ik geen "ietsen" met mijn vrienden zou gaan doen?
jij kunt jezelf niet vermaken?
pi_121477128
@ Dawg... Dude... Wait... What..?!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_121477159
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:32 schreef dawg het volgende:

[..]

jij kunt jezelf niet vermaken?
:9
pi_121477187
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
@ Dawg... Dude... Wait... What..?!
je vraagt toch hoe je je weekend moet vullen als je niets met je vrienden kunt ondernemen? dan is mijn vraag of je jezelf wel kunt vermaken of dat je iemand bent die zich verveelt als er geen mensen in de buurt zijn? lijkt me een normale vraag hoor.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:36:20 #109
141482 Q.
JurassiQ
pi_121477197
quote:

Het is juist heerlijk om af en toe een avondje niets te doen, lekker op de bank zitten, boekje lezen, wat internetten. Ik kom al genoeg onder de mensen. O+
For great justice!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:37:47 #110
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121477256
Een avondje alleen prima, maar als ik echt het hele weekend alleen thuis zit vlieg ik tegen de muren op.
Gourmetten of steengrillen?
pi_121477288
@ Dawg, nee je trekt het gelijk weer in extremen, dat is iets anders dan "gewoon een normale vraag, HOWRRRRR" stellen.

@Q. Eens. Maar voor mij is af en toe dan echt meer dan genoeg. Ik zit de hele week op mijn werk. In het weekend doe ik graag dingen die ik leuk vind, bij voorkeur met vrienden die die dingen ook leuk vinden en die ze voor mij nog leuker maken.
pi_121477299
'Prettig gestoord' komt ik ook best vaak tegen.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_121477325
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:37 schreef Silenus het volgende:
Een avondje alleen prima, maar als ik echt het hele weekend alleen thuis zit vlieg ik tegen de muren op.
grappig wel hoe dat kan verschillen. als ik niet met enige regelmaat alleen ben maar altijd mensen in mijn buurt zou hebben zou ik juist gek worden.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:40:09 #114
141482 Q.
JurassiQ
pi_121477341
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:39 schreef dawg het volgende:

[..]

grappig wel hoe dat kan verschillen. als ik niet af en toe alleen ben maar altijd mensen in mijn buurt zou hebben zou ik juist gek worden.
Mensen verschillen. Simpel. :7
For great justice!
pi_121477385
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
@ Dawg, nee je trekt het gelijk weer in extremen, dat is iets anders dan "gewoon een normale vraag, HOWRRRRR" stellen.

@Q. Eens. Maar voor mij is af en toe dan echt meer dan genoeg. Ik zit de hele week op mijn werk. In het weekend doe ik graag dingen die ik leuk vind, bij voorkeur met vrienden die die dingen ook leuk vinden en die ze voor mij nog leuker maken.
dan niet heh. :')
pi_121477386
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:39 schreef dawg het volgende:

[..]

grappig wel hoe dat kan verschillen. als ik niet met enige regelmaat alleen ben maar altijd mensen in mijn buurt zou hebben zou ik juist gek worden.
Mee eens. Zou er ook niet tegen kunnen.
pi_121477496
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef ChocolateJesus. het volgende:
'Prettig gestoord' komt ik ook best vaak tegen.
Serieus? Ik dacht iedereen inmiddels wel wist hoe fout dat woord is. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_121477621
Misschien is het inmiddels weer retro?
pi_121477699
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Misschien is het de leeftijd.
pi_121477887
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Kom dat woord toch zelden tegen... Godzijdank.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:03:18 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121478168
quote:

Sporten, series kijken, films kijken, rondhangen, studeren, lezen. Ik ben niet zo'n sociaal dier en vermaak me prima :). Ik zet dus ook gewoon in mijn profiel dat ik een huismus ben, maar ik ben wel een beetje bang dan voor saai te worden aangezien. Ik ben namelijk niet saai, alleen maar omdat ik niet elk weekend ga dansen/de kroeg in ga. Als ik de deur uitga, ga ik liever uit eten of naar de film :).
Niet meer actief op Fok!
pi_121478254
Uiteten is ook leuker dan een beetje rondhangen in een kroeg als je het mij vraagt.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:05:43 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121478259
Ik sta ook ingeschreven op Bellagirl (een meer erotische site voor v-v-contact) en de clichés vliegen je daar om de oren: 'een dag niet gelachen is een dag niet geleefd', 'pluk de dag', 'wees gewoon jezelf, er zijn al genoeg anderen'

*kreun*
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:07:18 #124
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121478327
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef Viking84 het volgende:
*kreun*
geil he
pi_121478328
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik sta ook ingeschreven op Bellagirl (een meer erotische site voor v-v-contact) en de clichés vliegen je daar om de oren: 'een dag niet gelachen is een dag niet geleefd', 'pluk de dag', 'wees gewoon jezelf, er zijn al genoeg anderen'

*kreun*
Zucht... :')
pi_121478730
quote:

Heb jij geen hobbies of andere passies? Ik heb een vriendenclubje met wie ik veel tijd aan spellen als Warhammer besteed, gitaar, zoek op internet achtergrondverhalen op over dingen die ik interessant vind, sport e.d. Leven lijkt me zo leeg als je buiten werk en wat dingen doen met vrienden eigenlijk niets hebt en dan maar films of series gaat kijken ofzo.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:20:59 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121478794
On the bright side: ik heb wel binnenkort weer een date! :D.
Had afgelopen week ook een date met iemand die ik éigenlijk niet zag zitten, maar ik werd een beetje gepusht door anderen, dus ben toch maar gegaan. Nou, dat was een van de weinige keren dat ik eigenlijk rechtsomkeert wilde maken voor ik me überhaupt voorgesteld had. Uiteindelijk wel leuk gekletst onder het genot van een drankje, maar wel het oogcontact zo veel mogelijk vermeden om te voorkomen dat ze er een verkeerde conclusie uit zou trekken. Dus ik ga alleen nog maar daten met mensen die ik echt zie zitten van tevoren.
Niet meer actief op Fok!
pi_121478815
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:18 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Heb jij geen hobbies of andere passies? Ik heb een vriendenclubje met wie ik veel tijd aan spellen als Warhammer besteed, gitaar, zoek op internet achtergrondverhalen op over dingen die ik interessant vindt, sport e.d. Leven lijkt me zo leeg als je buiten werk en wat dingen doen met vrienden eigenlijk niets hebt en dan maar films ga downloaden ofzo.
pi_121478845
quote:
Dat zou wel heel erg zijn ;(
pi_121478880
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:20 schreef Viking84 het volgende:
On the bright side: ik heb wel binnenkort weer een date! :D.
Had afgelopen week ook een date met iemand die ik éigenlijk niet zag zitten, maar ik werd een beetje gepusht door anderen, dus ben toch maar gegaan. Nou, dat was een van de weinige keren dat ik eigenlijk rechtsomkeert wilde maken voor ik me überhaupt voorgesteld had. Uiteindelijk wel leuk gekletst onder het genot van een drankje, maar wel het oogcontact zo veel mogelijk vermeden om te voorkomen dat ze er een verkeerde conclusie uit zou trekken. Dus ik ga alleen nog maar daten met mensen die ik echt zie zitten van tevoren.
Hoezo zag je haar niet zitten dan?
pi_121478907
@knipoogje, ik heb niet iets wat ik perse onder het kopje hobbies zou hangen nee... Of het moet "in de kroeg hangen met vrienden" zijn, maar dat schijnt niet te mogen :D

Ik vind met mijn vrienden zijn gewoon heerlijk en alles wat ik leuk vind om te doen is leuker MET mijn vrienden dan zonder ze en ik snap niet wat daar mis mee is, waarom daar in dit topic zoveel weerstand tegen lijkt te zijn.

Ik heb ook geen kennissen, enkel een aantal goede vrienden met wie ik ook vrij veel deel, ik heb dat ook nodig. Beetje dingen bespreken die je meemaakt, die je dwarszitten, lachen om van alles en nog wat... En dat alles terwijl je iets "leuks" aan het doen bent...

Kan er echt met mijn pet niet bij hoe raar dat in dit topic soms wordt gevonden!
pi_121478984
Ach zo heb ik een zwak voor Japanners en dat snapt ook niet iedereen :@
pi_121479098
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
@knipoogje, ik heb niet iets wat ik perse onder het kopje hobbies zou hangen nee... Of het moet "in de kroeg hangen met vrienden" zijn, maar dat schijnt niet te mogen :D

Ik vind met mijn vrienden zijn gewoon heerlijk en alles wat ik leuk vind om te doen is leuker MET mijn vrienden dan zonder ze en ik snap niet wat daar mis mee is, waarom daar in dit topic zoveel weerstand tegen lijkt te zijn.

Ik heb ook geen kennissen, enkel een aantal goede vrienden met wie ik ook vrij veel deel, ik heb dat ook nodig. Beetje dingen bespreken die je meemaakt, die je dwarszitten, lachen om van alles en nog wat... En dat alles terwijl je iets "leuks" aan het doen bent...

Kan er echt met mijn pet niet bij hoe raar dat in dit topic soms wordt gevonden!
Is toch heel normaal? Ik ga al jaren iedere vrijdagavond met vrienden film kijken bij iemand thuis, of naar de bios.
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
pi_121479152
Er zijn overigens wat musea/tentoonstelling/kunst gerelateerde dingen waar ik niet altijd iemand enthousiast voor kan krijgen, daar wobbel ik dan wel weer met liefde alleen naar toe en dat vind ik dan ook echt wel oprecht leuk, maar ik zou het stiekem nog liever MET iemand doen :D
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:37:31 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121479374
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo zag je haar niet zitten dan?
Ze maakte een enorm onzekere indruk, net alsof ze het liefst weg wilde kruipen ofzo. Ze stak me een handje toe toen ik eraan kwam. Ehm? Ik heb een date met je, dan gaan we toch zoenen? Of geven jullie je date ook een hand? Naja, de klik was er gewoon niet, niet mijn type.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:39:19 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121479434
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

Nee hoor, vind ik niet raar, ook al heb ik die behoefte zelf niet ;). Ik val er meer over dat jij suggereert dat je (= mensen in het algemeen, niet jijzelf) je zonder vrienden niet kunt vermaken en op dat punt ben ik het niet met je eens, want er is genoeg te doen zonder vrienden :) Vind ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_121479598
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze maakte een enorm onzekere indruk, net alsof ze het liefst weg wilde kruipen ofzo. Ze stak me een handje toe toen ik eraan kwam. Ehm? Ik heb een date met je, dan gaan we toch zoenen? Of geven jullie je date ook een hand? Naja, de klik was er gewoon niet, niet mijn type.
Kussen op de eerste date... Vind ik dan weer niet echt tof.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:45:26 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121479659
Dat is anders eerder regel dan uitzondering. Ik maak het bijna nooit mee dat iemand een hand geeft en vind het eigenlijk ook echt super afstandelijk overkomen dan.

Het is toch geen sollicitatiegesprek. :')
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:46:50 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121479701
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Kussen op de eerste date... Vind ik dan weer niet echt tof.
ik bedoel drie zoenen hè, geen zoen op de mond.

Zo, date geregeld :D O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_121479726
Enorme afknapper als iemand je bij de ontmoeting een hand wil geven ipv gewoon 3 zoenen. Dan kan ik net zo goed meteen weglopen, dat wordt niks.
pi_121479729
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:45 schreef Silenus het volgende:
Dat is anders eerder regel dan uitzondering. Ik maak het bijna nooit mee dat iemand een hand geeft en vind het eigenlijk ook echt super afstandelijk overkomen dan.

twee mannen welke elkaar kussen op een openbare plaats word nog steeds niet echt op prijs gesteld kan ik je vertellen. Vandaar dat ik het niet tof vind als dat gebeurt.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:47:31 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121479730
quote:

Oké, gelukkig, ligt het niet aan mij :').

Ik denk dat zij weinig ervaring had met daten/onzeker was hoe te handelen ofzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_121479785
Ik date ook praktisch nooit en zelfs ik ken de etiquette wat dat betreft :p
pi_121479913
Gighgih bij mijn eerste dates deed ik echt een hand hoor :') Ik dacht "ja, je stelt je toch voor" :')

Toen kende ik dit topic duidelijk nog niet :')

Tegenwoordig pak ik mijn date bij de eerste ontmoeting gelijk maar even vol in het kruis, allemaal dankzij O+ dit topic O+
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:53:20 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121479943
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gighgih bij mijn eerste dates deed ik echt een hand hoor :') Ik dacht "ja, je stelt je toch voor" :')

Tegenwoordig pak ik mijn date bij de eerste ontmoeting gelijk maar even vol in het kruis, allemaal dankzij O+ dit topic O+
:D en waarom moet je je voorstellen? Alsof je niet al weet wie de ander is :P.

Dit was ook mijn eerste date sinds maart hoor (ik denk dat ik in vijf jaar tijd maar een stuk of vijf dates heb gehad, waarvan eentje dus langer is blijven plakken).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:56:22 #146
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121480078
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D en waarom moet je je voorstellen? Alsof je niet al weet wie de ander is :P.

Kan soms wel. Toen ik Marco van Basten ooit een hand gaf stelde hij zich voor en stamelde ik ook 'euh, ja dat weet ik haha' :o :@

Maar inderdaad, snap wel waarom sommigen het raar vinden. Als je namelijk op een feestje komt en je stelt je voor geef je ook een hand en ga je ook geen vreemde vrouwen op de wang lebberen.
Maar toch, drie kussen moet gewoon kunnen. Derde vol op de bakkes BAM
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 19:57:48 #147
42184 crew  DaMart
pi_121480148
quote:

Dat ging er dus mis op de dates die ik in het verleden heb gehad :+.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:59:45 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121480235
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

Kan soms wel. Toen ik Marco van Basten ooit een hand gaf stelde hij zich voor en stamelde ik ook 'euh, ja dat weet ik haha' :o :@

Maar inderdaad, snap wel waarom sommigen het raar vinden. Als je namelijk op een feestje komt en je stelt je voor geef je ook een hand en ga je ook geen vreemde vrouwen op de wang lebberen.
Maar toch, drie kussen moet gewoon kunnen. Derde vol op de bakkes BAM
Ja maar een feestje is iets anders dan een date. Met een date heb je potentieel romantische bedoelingen :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 20:17:27 #149
141482 Q.
JurassiQ
pi_121480960
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:57 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als je afstandelijk blijft zal er nooit wat gebeuren.
For great justice!
pi_121481038
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:57 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, ik snap het ook meteen. Eigenlijk geef ik liever zelfs niet eens een hand. :')
Smetvrees enzo.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 20:20:03 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121481067
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Ja, ik snap het ook meteen. Eigenlijk geef ik liever zelfs niet eens een hand. :')
Of je zoent of je zegt alleen maar 'hoi'. Een hand geven vind ik echt awkward!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 20:20:07 #152
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_121481075
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

er kwam een schaterlachje met geluid. Kutzooi.
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 20:21:47 #153
42184 crew  DaMart
pi_121481135
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Als je afstandelijk blijft zal er nooit wat gebeuren.
Ik was in die tijd nog verlegener dan ik nu nog ben en ik was bang dat meteen kussen bij de kennismaking raar zou overkomen of zo :+. Maar nu ik dit weet, zal ik de volgende keer wat meer toenadering zoeken.

Zo heb ik ook nog eens een date gehad bij mij thuis. Gingen we samen een film kijken. Zij kreeg het koud, dus wat deed ik? Ik pakte een deken voor haar en ging weer netjes aan de andere kant van de bank zitten :D.
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 20:22:38 #154
42184 crew  DaMart
pi_121481162
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Smetvrees enzo.
Dan trek je rubberen handschoenen aan die je na de kennismaking meteen weggooit :P.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 20:22:51 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121481172
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:21 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik was in die tijd nog verlegener dan ik nu nog ben en ik was bang dat meteen kussen bij de kennismaking raar zou overkomen of zo :+. Maar nu ik dit weet, zal ik de volgende keer wat meer toenadering zoeken.

Zo heb ik ook nog eens een date gehad bij mij thuis. Gingen we samen een film kijken. Zij kreeg het koud, dus wat deed ik? Ik pakte een deken voor haar en ging weer netjes aan de andere kant van de bank zitten :D.
Hehehe :D O+.

Zo zat ik eens bij een vrouw die ik niet zag zitten. Zij ging onder een dekentje zitten en bleef maar vragen of ik het niet ook koud had. "Neuh hoor" en ik bleef gewoon zitten waar ik zat :').
Niet meer actief op Fok!
pi_121481176
Volgens mij deed ik bij mijn recentere dates wel handje + 3 zoenen... Is het gek dat ik het toch nog steeds als een voorstelmomentje zie, ja?

Ik heb me eigenlijk aan alle mensen die ik via internet heb ontmoet (dus ook de homies) "voorgesteld"... Vind ik eigenlijk compleet logisch :D
  zaterdag 12 januari 2013 @ 20:23:32 #157
141482 Q.
JurassiQ
pi_121481207
quote:

[..]

#fail
For great justice!
pi_121481254
quote:

[..]

Net zoiets als nee zeggen wanneer ze aan het einde van een date aan je vraagt of je trek hebt in koffie bij haar thuis. ;(
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 20:25:10 #159
42184 crew  DaMart
pi_121481261
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hehehe :D O+.

Zo zat ik eens bij een vrouw die ik niet zag zitten. Zij ging onder een dekentje zitten en bleef maar vragen of ik het niet ook koud had. "Neuh hoor" en ik bleef gewoon zitten waar ik zat :').
Grappig genoeg zijn er daarna nog wel twee dates met die dame geweest, maar uiteindelijk hadden we beiden niet het gevoel dat het iets zou worden.

Maar goed, ik moet mezelf eigenlijk gewoon aanleren om op dat soort momenten wat brutaler te worden en uit mijn schulp te kruipen, want anders ben ik straks 40 en heb ik nog geen relatie gehad :P.
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 20:25:59 #160
42184 crew  DaMart
pi_121481297
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Net zoiets als nee zeggen wanneer ze aan het einde van een date aan je vraagt of je trek hebt in koffie bij haar thuis. ;(
Die hint zou ik nog wel begrijpen, denk ik. Al lust ik geen koffie en zou ik waarschijnlijk vragen of ze ook thee heeft :').
  zaterdag 12 januari 2013 @ 20:28:19 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121481403
Vroeg een meisje ook een keer, na een wandeling en drankje in de kroeg. Of ik binnen nog thee wilde. Geen moment aan gedacht dat ze wat anders bedoelde, het was half acht ofzo. :')

Even later wel samen in de blote kont op de bank naar Boer zoekt vrouw gekeken. Als dat geen romantiek is. *;
  zaterdag 12 januari 2013 @ 20:29:09 #162
141482 Q.
JurassiQ
pi_121481433
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:28 schreef Silenus het volgende:
Vroeg een meisje ook een keer, na een wandeling en drankje in de kroeg. Of ik binnen nog thee wilde. Geen moment aan gedacht dat ze wat anders bedoelde, het was half acht ofzo. :')

Even later wel samen in de blote kont op de bank naar Boer zoekt vrouw gekeken. Als dat geen romantiek is. *;
:').
For great justice!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 20:30:07 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121481466
quote:

:D.

Jij hebt best veel dates, volgens mij. Ben jij nu heel kritisch of ben je gewoon niet echt op zoek naar een vaste vriendin? Ik bedoel: je bent niet bepaald onaantrekkelijk en volgens mij heb je ook best een vlotte babbel. Waarom ben jij niet allang gesetteld? :P
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 20:30:38 #164
141482 Q.
JurassiQ
pi_121481490
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D.

Jij hebt best veel dates, volgens mij. Ben jij nu heel kritisch of ben je gewoon niet echt op zoek naar een vaste vriendin?
Volgens mij date hij gewoon om het daten. Dat doet ie al zo lang ik hem ken en dat is best lang. :+
For great justice!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 20:31:07 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121481515
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Q. het volgende:

[..]

Volgens mij date hij gewoon om het daten. Dat doet ie al zo lang ik hem ken en dat is best lang. :+
Ik zat twee jaar geleden ofzo ook al in dit topic en toen ging het ook al zo idd :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_121481623
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef Linguine het volgende:
Enorme afknapper als iemand je bij de ontmoeting een hand wil geven ipv gewoon 3 zoenen. Dan kan ik net zo goed meteen weglopen, dat wordt niks.
Bij mijn laatste date had ik haar juist van te voren nog laten weten dat ik liever niet met die verrekte 3 standaardzoenen begroet word, aangezien ik er een gruwelijke hekel aan heb...

Gewoon een hand gegeven, dus :7
pi_121481646
quote:

Gvd, vet jaloers.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 20:34:27 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121481647
:') Jongens dit zijn gewoon verhalen uit de oude doos, de omnibus van 1001-dates.

Heb m'n wilde haren inmiddels al verloren hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121481674
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef Capstan het volgende:

[..]

Bij mijn laatste date had ik haar juist van te voren nog laten weten dat ik liever niet met die verrekte 3 standaardzoenen begroet word, aangezien ik er een gruwelijke hekel aan heb...
Wat? :')
pi_121481820
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Kurzweil het volgende:

[..]

Wat? :')
Wat er staat. Dat.

Zo gaat het overigens niet steeds. De date daarvoor pakte puur zoentechnisch gezien weer heel anders uit :+
pi_121481837
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef Capstan het volgende:

[..]

Gewoon een hand gegeven, dus :7
Held. _O_
pi_121482010
Op Paiq vraagt iemand (die ook in A'dam woont) waar ik uitga vanavond, zeg ik dat ik ergens in Madrid ga omdat ik daar nu ben. Hij: 'Faker.' En ik word geblokt. Wtf :')
  zaterdag 12 januari 2013 @ 20:43:51 #173
141482 Q.
JurassiQ
pi_121482072
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:42 schreef Linguine het volgende:
Op Paiq vraagt iemand (die ook in A'dam woont) waar ik uitga vanavond, zeg ik dat ik ergens in Madrid ga omdat ik daar nu ben. Hij: 'Faker.' En ik word geblokt. Wtf :')
:')
For great justice!
pi_121482076
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:42 schreef Linguine het volgende:
Ook handig :')
pi_121482128
En ik zit te wachten tot er iemand mijn vriendschapsverzoek accepteert op Facebook :{w
pi_121483451
3 kussen bij de eerste ontmoeting is echt niet de standaard hoor. Lijkt me typisch zo'n 50-50 ding. Ik laat het altijd van de vrouw afhangen. Sommige dates geven met gestrekte arm een handje en sommige buigen wel voorover voor 3 kussen. Lijkt me dat het voor de vrouw vervelender is als de man 3 kussen 'afdwingt' dan andersom.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 21:27:13 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121483510
Mja, miss maakt het idd uit dat ik (v) met vrouwen date. Dan is zoenen toch wat laagdrempeliger, denk ik, omdat vrouwen vriendschappelijk ook zoenen en mannen en vrouwen misschien minder snel? (geen idee, eigenlijk)
Niet meer actief op Fok!
pi_121483554
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:25 schreef Knipoogje het volgende:
3 kussen bij de eerste ontmoeting is echt niet de standaard hoor. Lijkt me typisch zo'n 50-50 ding. Ik laat het altijd van de vrouw afhangen. Sommige dates geven met gestrekte arm een handje en sommige buigen wel voorover voor 3 kussen. Lijkt me dat het voor de vrouw vervelender is als de man 3 kussen 'afdwingt' dan andersom.
Heeft dat nog enige invloed op de "afloop"?
pi_121483959
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Mja, miss maakt het idd uit dat ik (v) met vrouwen date. Dan is zoenen toch wat laagdrempeliger, denk ik, omdat vrouwen vriendschappelijk ook zoenen en mannen en vrouwen misschien minder snel? (geen idee, eigenlijk)
Eigenlijk gewoon standaard bij een vriendin / knuffel geven.
Is ook zo bij vriendinnen denk ik.
Rustig aan.
pi_121484021
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef Linguine het volgende:
Ik stel me altijd netjes voor.
Ik denk niet dat er zo moeilijk om gedaan hoeft te worden.
Ik begrijp jouw afknapper niet zo goed, waar zit dat hem in dan?
Rustig aan.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 21:42:24 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121484056
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Eigenlijk gewoon standaard bij een vriendin / knuffel geven.
Is ook zo bij vriendinnen denk ik.
Knuffel geven? Dat heb ik dan weer nooit gedaan bij iemand die ik niet ken. Dacht dat dat iets Amerikaans was :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_121484087
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Knuffel geven? Dat heb ik dan weer nooit gedaan bij iemand die ik niet ken. Dacht dat dat iets Amerikaans was :P.
Heb ik wel eens gedaan. Alleen was dat niet bij een date, maar bij een meet. Ze kon het wel waarderen. :)
pi_121484113
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het ging over ''vrouwen die vriendschappelijk ook zoenen, en mannen en vrouwen minder snel''
Rustig aan.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 22:44:08 #184
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121486370
Update:
Kreeg een berichtje van haar dat ze me een aardige gozer vindt en ook twee leuke dates heeft gehad met me. Maar ze vindt me niet leuk genoeg dus houdt het wat haar betreft op...

In ieder geval duidelijkheid en toch nog een beetje respect voor haar eerlijkheid :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_121488009
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft dat nog enige invloed op de "afloop"?
Kan ik me niet meer herinneren :D
Het is natuurlijk wel zo dat dames/heren die niet zoenen bij de meet over het algemeen wat afstandelijker/gereserveerder zijn en dat zorgt per definitie voor meer moeite bij 'de klik' omdat daar toch ook enige fysiek contact bij hoort.
  zondag 13 januari 2013 @ 02:15:08 #186
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_121493066
als mijn scriptie echt ingeleverd is en klaar, meld ik me weer in dit topic. Weissman vroeg al verbaasd op de 25-35jarigenmeet vanmiddag waarom ik niet meer actief ben met daten. druk met belangrijker dingen.....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 13 januari 2013 @ 02:50:50 #187
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121493645
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
Update:
Kreeg een berichtje van haar dat ze me een aardige gozer vindt en ook twee leuke dates heeft gehad met me. Maar ze vindt me niet leuk genoeg dus houdt het wat haar betreft op...

In ieder geval duidelijkheid en toch nog een beetje respect voor haar eerlijkheid :)
Wanneer gaan we je verdried weg zuipen :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121494846
Ahh SC wat balen! Nouja iig heb je nu wel duidelijkheid... Pff zuur dat ze dat niet eerder liet weten.

Eigenlijk niet echt bestemd voor dit topic haha maar ik ben net thuis. Met de lekkerste Spanjaard ooit gezoend <3 incl overhemd en stropdas aaaaaah. We hebben geen woord gewisseld haha maar het zoenen was een groot succes :p
  zondag 13 januari 2013 @ 09:17:23 #189
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121495220
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 02:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wanneer gaan we je verdried weg zuipen :P
Volgende week ben ik op wintersport, maar daarna is dat zeer zeker een goede optie :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Moderator zondag 13 januari 2013 @ 10:03:11 #190
42184 crew  DaMart
pi_121495615
Ongeïnteresseerde, benaderde vrouwen die op RP zelf een berichtje typen om te zeggen dat ze geen interesse hebben blijken toch te bestaan. Meestal nemen ze helemaal geen moeite om te reageren en soms krijg je nog het standaard geen-interesse-bericht terug.

Toch weer een nieuwe ervaring op een datingsite opgedaan dus :D.
pi_121496270
quote:
11s.gif Op zondag 13 januari 2013 10:03 schreef DaMart het volgende:
Ongeïnteresseerde, benaderde vrouwen die op RP zelf een berichtje typen om te zeggen dat ze geen interesse hebben blijken toch te bestaan. Meestal nemen ze helemaal geen moeite om te reageren en soms krijg je nog het standaard geen-interesse-bericht terug.

Toch weer een nieuwe ervaring op een datingsite opgedaan dus :D.
Tjah, leuke meid dus...
Maar hoe weet je dat die accounts wel bezocht worden die niks terugsturen eigenlijk?
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
Update:

''Nice guy''
Rustig aan.
  Moderator zondag 13 januari 2013 @ 10:56:55 #192
42184 crew  DaMart
pi_121496321
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 10:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah, leuke meid dus...
Maar hoe weet je dat die accounts wel bezocht worden die niks terugsturen eigenlijk?

Op RP kun je zien of je bericht gelezen is en dus ook of de dame in kwestie online is geweest.
pi_121496370
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 10:56 schreef DaMart het volgende:

[..]

Op RP kun je zien of je bericht gelezen is en dus ook of de dame in kwestie online is geweest.
Ah ja, klopt ja.
Vraag me af of ze dermate veel berichtjes krijgen dat ze niks terugsturen of omdat ze gewoon geen neuk om andere mensen geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door kingtoppie op 13-01-2013 11:10:26 ]
Rustig aan.
  Moderator zondag 13 januari 2013 @ 11:12:27 #194
42184 crew  DaMart
pi_121496652
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ah ja, klopt ja.
Vraag me af of ze dermate veel berichtjes krijgen dat ze niks terugsturen of omdat ze gewoon geen neuk om andere mensen geven.
Dat varieert denk ik. Maar als je dan geen interesse hebt, laat dat dan gewoon weten, al zorgt stilzwijgen er in ieder geval ook wel voor dat ik afknap op die persoon :P.
  zondag 13 januari 2013 @ 11:15:18 #195
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_121496733
Als je verwacht dat elke dame die je aanschrijft standaard iets terugstuurt, ga je nog veel teleurgesteld worden op datingsites.
pi_121496736
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:12 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat varieert denk ik. Maar als je dan geen interesse hebt, laat dat dan gewoon weten, al zorgt stilzwijgen er in ieder geval ook wel voor dat ik afknap op die persoon :P.
Ja maarja, niet de meest prettige manier.
Overigens raak je het vertrouwen dat er ook lieve dames bestaan een beetje kwijt als je steeds een negeer figuur treft.
Rustig aan.
  zondag 13 januari 2013 @ 11:16:17 #197
64792 Mryc
play me one more song
pi_121496779
Ik heb (nog) geen betaald account, maar omdat ik per se iets terug wil sturen, stuur ik maar een 'geen interesse'-bericht
pi_121496940
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:16 schreef Mryc het volgende:
Ik heb (nog) geen betaald account, maar omdat ik per se iets terug wil sturen, stuur ik maar een 'geen interesse'-bericht
Er zijn toch veel gratis datingssites? Waarom niet gewoon dat?
Rustig aan.
  Moderator zondag 13 januari 2013 @ 11:25:17 #199
42184 crew  DaMart
pi_121497033
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja maarja, niet de meest prettige manier.
Overigens raak je het vertrouwen dat er ook lieve dames bestaan een beetje kwijt als je steeds een negeer figuur treft.
Sowieso is mijn ervaring wel dat je tig berichten moet sturen om één iemand te treffen die wel meer contact wil. En dat je heel veel tijd en creativiteit in berichtjes stopt zonder dat er een reactie komt, zal me net als in het verleden op een gegeven moment wel weer tegen gaan staan. Ik stuur nu daarom ook al veel kortere en simpelere berichtjes.
  Moderator zondag 13 januari 2013 @ 11:26:53 #200
42184 crew  DaMart
pi_121497078
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:16 schreef Mryc het volgende:
Maar jij laat dan tenminste nog iets van je horen. De meeste vrouwen nemen die moeite niet eens, terwijl het een kwestie is van 1 knop onderaan het bericht indrukken ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')