abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 januari 2013 @ 15:20:47 #76
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_121471536
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Het is lastiger om iemand in zijn smoel dat te zeggen, daar wordt je volwassen van. Het hoeft dan ook niemand te verbazen dat je nog weinig volwassen figuren treft in het datinggebeuren. Off of online overigens.

Lekker communiceren via smsjes/ whatsappjes, lekker mogelijkheid tot ruis vergroten en wel de hele boel bij elkaar daten maar niet de verantwoordelijkheid nemen gewoon 'live' tegen iemand ( of eventueel even bellen) te zeggen 'nee sorry, wordt hem niet'. Nee, het liefst onpersoonlijk smsje zodat je er 'af' bent. Maar wel op de pik/lul getrapt als het je zelf gebeurd. Onvolwassen gedrag vind ik het en ik heb er nooit aan meegedaan. Goed te horen dat meer mensen ook zelf even de moeite nemen om die 2 minuten in iemand te steken die moeite in jou steekt.

Maar goed, het zal wel een teken des tijds zijn en ik moet met mijn tijd mee. :')

R&P / Ze reageert niet meer op facebook of op sms'jes :')
Dit klinkt als oud zeer
Heaven is a place on earth with you
pi_121471544
Zo, weg van Paiq. Maar eens rondkijken op de andere sites weer.
pi_121471824
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haar profielnaam:

[..]

Ohh, naief en arm meisje. :')
die zag ik laatst ook .. ook leuk in combinatie met "Houdt van: vermaken van mensen, mensen helpen, masseren," :D :P
..///
pi_121471837
dubbel
..///
pi_121473276
quote:

[..]

Haar profielnaam:

[..]

Haha! Haar heb ik laatst nog een berichtje gestuurd op Knuz. Nooit reactie op gehad. Heb haar maar gestuurd dat je met zo'n naam vast veel reacties krijgt :D
pi_121473404
quote:

[..]

Haar profielnaam:

[..]

Triest :')
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121473766
Via welke site hebben jullie trouwens het meeste contact? Paiq is hier heel erg dood. Knuz krijg ik soms een reactie op binnen (vind ik trouwens wel een leuke site).
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 16:39:03 #83
42184 crew  DaMart
pi_121473859
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef Dennisweb het volgende:
Via welke site hebben jullie trouwens het meeste contact? Paiq is hier heel erg dood. Knuz krijg ik soms een reactie op binnen (vind ik trouwens wel een leuke site).
Tot nu toe Paiq, al is dat na de jaarwisseling inderdaad erg rustig geworden. Mensen die in december nog bijna dagelijks online waren, zijn nu al een tijdje niet online geweest. Die activiteit zal het feestdagengevoel van vrijgezellen wel zijn geweest vorige maand :P.
pi_121473869
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Probeer het. Dan kom je wel heel zuur over. Zo van: "men past zich maar aan mij aan, ik heb geen zin in die moderne fratsen! "

Als je niet makkelijk bereikbaar bent omdat je een ouderwets principe aanhangt dan gaan mensen echt geen moeite doen om jou ook overal bij te betrekken. Het werkt tegenwoordig nu eenmaal zo.
onzin. als iemand nooit meer contact zoekt omdat je geen facebook hebt zul je ook niets aan diegene missen, gok ik zo.

ik heb geen facebook, geen twitter, geen hyves, linkedin ook niet, en whatsapp doe ik ook niet heel de dag door, en toch zie en spreek ik mijn familie en beste vrienden met enige regelmaat.
pi_121474101
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:39 schreef DaMart het volgende:

[..]

Tot nu toe Paiq, al is dat na de jaarwisseling inderdaad erg rustig geworden. Mensen die in december nog bijna dagelijks online waren, zijn nu al een tijdje niet online geweest. Die activiteit zal het feestdagengevoel van vrijgezellen wel zijn geweest vorige maand :P.
Nu je het zo zegt inderdaad... :') Je hebt nog gelijk ook denk ik :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_121474178
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef Dennisweb het volgende:
Planetromeo dan toch wel.
pi_121474289
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat niet reageren op een open en eerlijk berichtje zo ontzettend laag. Toont echter wel wat voor vlees je (niet meer) in de kuip hebt -O-
Meestal wordt dan 'onzekerheid' misbruikt als excuus voor bot en horkerig gedrag. Want dat is het. Het vervelende is alleen dat je op dat gedrag geen sarcastische/cynische/horkerige reaktie terug kan geven want dan heb jij het weer gedaan. Dus hou je dan meer weer de eer aan jezelf en reageer je gewoon niet meer.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_121475638
Zeg altijd zo, onzeker in het echte leven arrogant als de nette op het internet als het op dating gebied gaat.
pi_121475727
Ik vidn het echt waanzinnig irritant dat elke vrouw die ik op paiq heb gesproken (matches, oneliners van hun kant, speeddates) heel erg traag chatten. Hoe kun je een gesprek met iemand voeren als na elk antwoord van mij 5 minuten pauze volgt en daarna een kort antwoord...
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_121475737
Het is aan de andere kant ook wel weer zo, dat onzekerheid vaak uitgelegd wordt als arrogantie. Dan probeer je je onzekerheid te verbergen door te patsen over alles wat je wel niet kan. Maak ik mezelf ook wel schuldig aan :X

Of dan durf je niks te zeggen uit onzekerheid en als je dan wat zegt, is het iets wat je beter niet had kunnen zeggen :D
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_121475929
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:45 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik vidn het echt waanzinnig irritant dat elke vrouw die ik op paiq heb gesproken (matches, oneliners van hun kant, speeddates) heel erg traag chatten. Hoe kun je een gesprek met iemand voeren als na elk antwoord van mij 5 minuten pauze volgt en daarna een kort antwoord...
Dit herken ik! Volgens mij is het volk van Paiq.nl blijkbaar gewoon niet intelligent genoeg..
pi_121475994
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:51 schreef Dennisweb het volgende:

[..]

Dit herken ik! Volgens mij is het volk van Paiq.nl blijkbaar gewoon niet intelligent genoeg..
Het komt vooral erg ongeinteresseerd over. Vaak zijn ze nota bene zelf het gesprek begonnen of hebben mij zelfs via een one-liner benaderd dus dan begrijp ik helemaal deze houding niet. Maar Nederlandse vrouwen komen sowieso vaak erg verveeld en ongeinteresseerd over...
pi_121476033
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:54 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Het komt vooral erg ongeinteresseerd over. Vaak zijn ze nota bene zelf het gesprek begonnen of hebben mij zelfs via een one-liner benaderd dus dan begrijp ik helemaal deze houding niet. Maar Nederlandse vrouwen komen sowieso vaak erg verveeld en ongeinteresseerd over...
Klopt. Al schijnt mijn type vrouw nogal vaak uit het zuud'n te koom'n. Maar ik woon zelf in het 'oh zo verre, hoge, Noorden'
pi_121476087
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:55 schreef Dennisweb het volgende:

[..]

Klopt. Al schijnt mijn type vrouw nogal vaak uit het zuud'n te koom'n. Maar ik woon zelf in het 'oh zo verre, hoge, Noorden'
Ik krijg bijna altijd Leidse studentes, maar die blijken dus intens saai te zijn. Ze doen vrijwel allemaal psychologie (waar verder niets mis mee is, gewoon toevallig).
pi_121476475
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:45 schreef Knipoogje het volgende:
Het is aan de andere kant ook wel weer zo, dat onzekerheid vaak uitgelegd wordt als arrogantie. Dan probeer je je onzekerheid te verbergen door te patsen over alles wat je wel niet kan. Maak ik mezelf ook wel schuldig aan :X

Of dan durf je niks te zeggen uit onzekerheid en als je dan wat zegt, is het iets wat je beter niet had kunnen zeggen :D
Wees gewoon eerlijk kom je het verste mee, en bovenal als de ander je niet interessant vind zoals je bent heeft dat toch geen lang leven beschoren.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:20:55 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121476716
W.b. oneerlijk zijn: wat mij ook heel erg opvalt is dat iedereen 'sociaal en spontaan' is en elk weekend gaat stappen, zelfs dertigplussers. Zijn die vrouwen echt zo of willen ze interessant doen?
Niet meer actief op Fok!
pi_121476925
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:20 schreef Viking84 het volgende:
W.b. oneerlijk zijn: wat mij ook heel erg opvalt is dat iedereen 'sociaal en spontaan' is en elk weekend gaat stappen, zelfs dertigplussers. Zijn die vrouwen echt zo of willen ze interessant doen?
Zelf ben ik een huismus en zal dat ook nooit ontkennen wel een sociale huismus dat weer wel. En net als jou zie ik dat ook op bijna ieder profiel staan. Echter neem dat maar met een korreltje zout...
pi_121476958
quote:
Vergeet niet dat iedereen ook zeer sportief is.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_121476986
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Vergeet niet dat iedereen ook zeer sportief is.
Maar gewoon 's avonds een boek op de bank met een wijntje erbij kan ook wel hoor *)

:')
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:30:23 #100
141482 Q.
JurassiQ
pi_121476999
quote:
Insinueer je nu dat dertigers niet meer mogen stappen?
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')