Dat is correct. Zal zeker een enorm gedoe worden om een man van daar naar hier toe te halen. Ik sluit ook niet uit dat ik zo'n man hier misschien wel in Nederland vind alleen die kans is toch wel klein.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent homo toch? Is het dan niet een enorm gedoe om een man uit Rusland of de landen daaromheen te halen gezien de maatschappelijke positie van homo's aldaar? En wat vind je precies in oostblokmannen dat je mist in de Nederlandse man?
Nadeel is dat daarmee de timestamp van anderen ook direct onzichtbaar wordt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:56 schreef Silenus het volgende:
Gewoon uitzetten dat ze kunnen zien wanneer je online bent geweest, sinds ik dat gedaan heb ben ik ook van dat gezeur af.
Ik wacht met smart op die mogelijkheid, dat kan nog niet bij Androidquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:56 schreef Silenus het volgende:
Gewoon uitzetten dat ze kunnen zien wanneer je online bent geweest, sinds ik dat gedaan heb ben ik ook van dat gezeur af.
Dat boeit toch niet, want kan jou (of mij) het nou schelen wanneer een ander voor het laatst online is geweest. Dat zie je met mails en smsjes ook niet en daar lig je hopelijk ook niet wakker van.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:57 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Nadeel is dat daarmee de timestamp van anderen ook direct onzichtbaar wordt.
wel willen dat anderen t van jou niet kunnen zien, maar zelf het van de andere wel willen zienquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:57 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Nadeel is dat daarmee de timestamp van anderen ook direct onzichtbaar wordt.
Jammer dat je er toch nog op uit moet en dat ze IRL ook bestaan he,.... die vage vrouwen. En ik maar denken dat ze alleen digitaal bestonden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh..we hebben net anderhalf topic besteed aan een chick uit de kroeg die vaag communiceerde, jammer de bammer..
Het is lastiger om iemand in zijn smoel dat te zeggen, daar wordt je volwassen van. Het hoeft dan ook niemand te verbazen dat je nog weinig volwassen figuren treft in het datinggebeuren. Off of online overigens.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef minthy het volgende:
Hier zit ik er steeds meer over te denken om maar helemaal te kappen met al dat digitale gedoe. WhatsApp, Facebook, Twitter, noem maar op.
In het pre-digitale tijdperk waren wederzijdse verwachtingen gewoon veel duidelijker, online word je naar mijn mening veel sneller ingeruild of afgeschreven, zonder de ander ook maar een kleine kans te geven.
Haar profielnaam:quote:Let niet op mijn naam, had geen inspiratie en deze naam kwam uit een generator! xD (Ja, ik weet, slechte naam!)
Ohh, naief en arm meisje.quote:Profiel van gloryhole
Bekeken: 389 keer, Laatst online: vandaag
Klopt, klopt, klopt, klopt en klopt!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is lastiger om iemand in zijn smoel dat te zeggen, daar wordt je volwassen van. Het hoeft dan ook niemand te verbazen dat je nog weinig volwassen figuren treft in het datinggebeuren. Off of online overigens.
Lekker communiceren via smsjes/ whatsappjes, lekker mogelijkheid tot ruis vergroten en wel de hele boel bij elkaar daten maar niet de verantwoordelijkheid nemen gewoon 'live' tegen iemand ( of eventueel even bellen) te zeggen 'nee sorry, wordt hem niet'. Nee, het liefst onpersoonlijk smsje zodat je er 'af' bent. Maar wel op de pik/lul getrapt als het je zelf gebeurd. Onvolwassen gedrag vind ik het en ik heb er nooit aan meegedaan. Goed te horen dat meer mensen ook zelf even de moeite nemen om die 2 minuten in iemand te steken die moeite in jou steekt.
Maar goed, het zal wel een teken des tijds zijn en ik moet met mijn tijd mee.
R&P / Ze reageert niet meer op facebook of op sms'jes
Gvd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haar profielnaam:
[..]
Ohh, naief en arm meisje.
Die zal wel veel reacties krijgen met zo'n naamquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haar profielnaam:
[..]
Jezus...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haar profielnaam:
[..]
Dit klinkt als oud zeerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is lastiger om iemand in zijn smoel dat te zeggen, daar wordt je volwassen van. Het hoeft dan ook niemand te verbazen dat je nog weinig volwassen figuren treft in het datinggebeuren. Off of online overigens.
Lekker communiceren via smsjes/ whatsappjes, lekker mogelijkheid tot ruis vergroten en wel de hele boel bij elkaar daten maar niet de verantwoordelijkheid nemen gewoon 'live' tegen iemand ( of eventueel even bellen) te zeggen 'nee sorry, wordt hem niet'. Nee, het liefst onpersoonlijk smsje zodat je er 'af' bent. Maar wel op de pik/lul getrapt als het je zelf gebeurd. Onvolwassen gedrag vind ik het en ik heb er nooit aan meegedaan. Goed te horen dat meer mensen ook zelf even de moeite nemen om die 2 minuten in iemand te steken die moeite in jou steekt.
Maar goed, het zal wel een teken des tijds zijn en ik moet met mijn tijd mee.
R&P / Ze reageert niet meer op facebook of op sms'jes
die zag ik laatst ook .. ook leuk in combinatie met "Houdt van: vermaken van mensen, mensen helpen, masseren,"quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haar profielnaam:
[..]
Haha! Haar heb ik laatst nog een berichtje gestuurd op Knuz. Nooit reactie op gehad. Heb haar maar gestuurd dat je met zo'n naam vast veel reacties krijgtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haar profielnaam:
[..]
Triestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haar profielnaam:
[..]
Tot nu toe Paiq, al is dat na de jaarwisseling inderdaad erg rustig geworden. Mensen die in december nog bijna dagelijks online waren, zijn nu al een tijdje niet online geweest. Die activiteit zal het feestdagengevoel van vrijgezellen wel zijn geweest vorige maandquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef Dennisweb het volgende:
Via welke site hebben jullie trouwens het meeste contact? Paiq is hier heel erg dood. Knuz krijg ik soms een reactie op binnen (vind ik trouwens wel een leuke site).
onzin. als iemand nooit meer contact zoekt omdat je geen facebook hebt zul je ook niets aan diegene missen, gok ik zo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Probeer het. Dan kom je wel heel zuur over. Zo van: "men past zich maar aan mij aan, ik heb geen zin in die moderne fratsen! "
Als je niet makkelijk bereikbaar bent omdat je een ouderwets principe aanhangt dan gaan mensen echt geen moeite doen om jou ook overal bij te betrekken. Het werkt tegenwoordig nu eenmaal zo.
Nu je het zo zegt inderdaad...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot nu toe Paiq, al is dat na de jaarwisseling inderdaad erg rustig geworden. Mensen die in december nog bijna dagelijks online waren, zijn nu al een tijdje niet online geweest. Die activiteit zal het feestdagengevoel van vrijgezellen wel zijn geweest vorige maand.
Planetromeo dan toch wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef Dennisweb het volgende:
Via welke site hebben jullie trouwens het meeste contact? Paiq is hier heel erg dood. Knuz krijg ik soms een reactie op binnen (vind ik trouwens wel een leuke site).
Meestal wordt dan 'onzekerheid' misbruikt als excuus voor bot en horkerig gedrag. Want dat is het. Het vervelende is alleen dat je op dat gedrag geen sarcastische/cynische/horkerige reaktie terug kan geven want dan heb jij het weer gedaan. Dus hou je dan meer weer de eer aan jezelf en reageer je gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat niet reageren op een open en eerlijk berichtje zo ontzettend laag. Toont echter wel wat voor vlees je (niet meer) in de kuip hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |