abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:56:35 #61
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121468746
Gewoon uitzetten dat ze kunnen zien wanneer je online bent geweest, sinds ik dat gedaan heb ben ik ook van dat gezeur af. :P
Gourmetten of steengrillen?
pi_121468762
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Jij bent homo toch? Is het dan niet een enorm gedoe om een man uit Rusland of de landen daaromheen te halen gezien de maatschappelijke positie van homo's aldaar? En wat vind je precies in oostblokmannen dat je mist in de Nederlandse man?
Dat is correct. Zal zeker een enorm gedoe worden om een man van daar naar hier toe te halen. Ik sluit ook niet uit dat ik zo'n man hier misschien wel in Nederland vind alleen die kans is toch wel klein.

Dat maatschappelijke is zeker een probleem maar voor mij het risico waard. Voor mij is het zo dat ik ondanks in Nederland geboren ben in een andere niet Nederlandse cultuur ben opgegroeid en nogal een behoorlijk verleden daarmee heb.

Wat mij aantrekt aan zulke mannen? Is vrij simpel en gebaseerd op eigen ervaringen. Trouw loyaal en ontzettend zorgzaam voor hun partner dingen waar ik enorm veel waarde aan hecht. En voor mij is het zo dat in Nederland de meeste homomannen dat dus gewoon niet kunnen zijn.

Dat laatste zal iedereen wel weer overheen vallen. En voor mij is het zo wil graag een man uit een vergelijkbare cultuur zo dat hij mij volledig begrijpt en ik hem. Wat enorm lastig is voor een gewone Nederlandse man omdat te begrijpen.

En nu gewoon in het kort uitgelegd, Roma is wat ik wil :@
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:57:31 #63
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121468779
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:56 schreef Silenus het volgende:
Gewoon uitzetten dat ze kunnen zien wanneer je online bent geweest, sinds ik dat gedaan heb ben ik ook van dat gezeur af. :P
Nadeel is dat daarmee de timestamp van anderen ook direct onzichtbaar wordt.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_121468809
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:56 schreef Silenus het volgende:
Ik wacht met smart op die mogelijkheid, dat kan nog niet bij Android :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:58:59 #65
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121468818
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:57 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Dat boeit toch niet, want kan jou (of mij) het nou schelen wanneer een ander voor het laatst online is geweest. Dat zie je met mails en smsjes ook niet en daar lig je hopelijk ook niet wakker van.
pi_121469644
Hehe, ik kreeg net te horen dat ik mijn profiel moet "aanpassen, want het is nou niet bepaald aanlokkelijk tenzij je ook een ongemotiveerd persoon zoekt." :')
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:28:37 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121469893
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:57 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

wel willen dat anderen t van jou niet kunnen zien, maar zelf het van de andere wel willen zien :')
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:28:48 #68
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121469899
Haha zulke reacties krijg ik ook wel eens. Van die vrouwen die tips gaan geven hoe ik m'n profiel moet invullen als ik ooit een date wil krijgen.

:') What is she thinking
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:51:22 #69
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_121470583
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eh..we hebben net anderhalf topic besteed aan een chick uit de kroeg die vaag communiceerde, jammer de bammer..
Jammer dat je er toch nog op uit moet en dat ze IRL ook bestaan he,.... die vage vrouwen. En ik maar denken dat ze alleen digitaal bestonden. :')

Voordeel is wel dat je er sneller achterkomt en sneller af bent.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:56:01 #70
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_121470751
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef minthy het volgende:
Hier zit ik er steeds meer over te denken om maar helemaal te kappen met al dat digitale gedoe. WhatsApp, Facebook, Twitter, noem maar op.
In het pre-digitale tijdperk waren wederzijdse verwachtingen gewoon veel duidelijker, online word je naar mijn mening veel sneller ingeruild of afgeschreven, zonder de ander ook maar een kleine kans te geven.
Het is lastiger om iemand in zijn smoel dat te zeggen, daar wordt je volwassen van. Het hoeft dan ook niemand te verbazen dat je nog weinig volwassen figuren treft in het datinggebeuren. Off of online overigens.

Lekker communiceren via smsjes/ whatsappjes, lekker mogelijkheid tot ruis vergroten en wel de hele boel bij elkaar daten maar niet de verantwoordelijkheid nemen gewoon 'live' tegen iemand ( of eventueel even bellen) te zeggen 'nee sorry, wordt hem niet'. Nee, het liefst onpersoonlijk smsje zodat je er 'af' bent. Maar wel op de pik/lul getrapt als het je zelf gebeurd. Onvolwassen gedrag vind ik het en ik heb er nooit aan meegedaan. Goed te horen dat meer mensen ook zelf even de moeite nemen om die 2 minuten in iemand te steken die moeite in jou steekt.

Maar goed, het zal wel een teken des tijds zijn en ik moet met mijn tijd mee. :')

R&P / Ze reageert niet meer op facebook of op sms'jes :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 12 januari 2013 @ 15:16:11 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121471385
quote:
Let niet op mijn naam, had geen inspiratie en deze naam kwam uit een generator! xD (Ja, ik weet, slechte naam!)
Haar profielnaam:

quote:
Profiel van gloryhole
Bekeken: 389 keer, Laatst online: vandaag
Ohh, naief en arm meisje. :')
pi_121471471
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Het is lastiger om iemand in zijn smoel dat te zeggen, daar wordt je volwassen van. Het hoeft dan ook niemand te verbazen dat je nog weinig volwassen figuren treft in het datinggebeuren. Off of online overigens.

Lekker communiceren via smsjes/ whatsappjes, lekker mogelijkheid tot ruis vergroten en wel de hele boel bij elkaar daten maar niet de verantwoordelijkheid nemen gewoon 'live' tegen iemand ( of eventueel even bellen) te zeggen 'nee sorry, wordt hem niet'. Nee, het liefst onpersoonlijk smsje zodat je er 'af' bent. Maar wel op de pik/lul getrapt als het je zelf gebeurd. Onvolwassen gedrag vind ik het en ik heb er nooit aan meegedaan. Goed te horen dat meer mensen ook zelf even de moeite nemen om die 2 minuten in iemand te steken die moeite in jou steekt.

Maar goed, het zal wel een teken des tijds zijn en ik moet met mijn tijd mee. :')

Klopt, klopt, klopt, klopt en klopt! ^O^
Tante minthy!! O+
pi_121471482
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haar profielnaam:

[..]

Gvd. _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 15:20:13 #74
42184 crew  DaMart
pi_121471510
quote:

[..]

Haar profielnaam:

[..]

Die zal wel veel reacties krijgen met zo'n naam _O-.
pi_121471513
quote:

[..]

Haar profielnaam:

[..]

Jezus... :')
Tante minthy!! O+
  zaterdag 12 januari 2013 @ 15:20:47 #76
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_121471536
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dit klinkt als oud zeer
Heaven is a place on earth with you
pi_121471544
Zo, weg van Paiq. Maar eens rondkijken op de andere sites weer.
pi_121471824
quote:

[..]

Haar profielnaam:

[..]

die zag ik laatst ook .. ook leuk in combinatie met "Houdt van: vermaken van mensen, mensen helpen, masseren," :D :P
..///
pi_121471837
dubbel
..///
pi_121473276
quote:

[..]

Haar profielnaam:

[..]

Haha! Haar heb ik laatst nog een berichtje gestuurd op Knuz. Nooit reactie op gehad. Heb haar maar gestuurd dat je met zo'n naam vast veel reacties krijgt :D
pi_121473404
quote:

[..]

Haar profielnaam:

[..]

Triest :')
pi_121473766
Via welke site hebben jullie trouwens het meeste contact? Paiq is hier heel erg dood. Knuz krijg ik soms een reactie op binnen (vind ik trouwens wel een leuke site).
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 16:39:03 #83
42184 crew  DaMart
pi_121473859
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef Dennisweb het volgende:
Via welke site hebben jullie trouwens het meeste contact? Paiq is hier heel erg dood. Knuz krijg ik soms een reactie op binnen (vind ik trouwens wel een leuke site).
Tot nu toe Paiq, al is dat na de jaarwisseling inderdaad erg rustig geworden. Mensen die in december nog bijna dagelijks online waren, zijn nu al een tijdje niet online geweest. Die activiteit zal het feestdagengevoel van vrijgezellen wel zijn geweest vorige maand :P.
pi_121473869
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Probeer het. Dan kom je wel heel zuur over. Zo van: "men past zich maar aan mij aan, ik heb geen zin in die moderne fratsen! "

Als je niet makkelijk bereikbaar bent omdat je een ouderwets principe aanhangt dan gaan mensen echt geen moeite doen om jou ook overal bij te betrekken. Het werkt tegenwoordig nu eenmaal zo.
onzin. als iemand nooit meer contact zoekt omdat je geen facebook hebt zul je ook niets aan diegene missen, gok ik zo.

ik heb geen facebook, geen twitter, geen hyves, linkedin ook niet, en whatsapp doe ik ook niet heel de dag door, en toch zie en spreek ik mijn familie en beste vrienden met enige regelmaat.
pi_121474101
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:39 schreef DaMart het volgende:

[..]

Tot nu toe Paiq, al is dat na de jaarwisseling inderdaad erg rustig geworden. Mensen die in december nog bijna dagelijks online waren, zijn nu al een tijdje niet online geweest. Die activiteit zal het feestdagengevoel van vrijgezellen wel zijn geweest vorige maand :P.
Nu je het zo zegt inderdaad... :') Je hebt nog gelijk ook denk ik :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_121474178
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef Dennisweb het volgende:
Planetromeo dan toch wel.
pi_121474289
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat niet reageren op een open en eerlijk berichtje zo ontzettend laag. Toont echter wel wat voor vlees je (niet meer) in de kuip hebt -O-
Meestal wordt dan 'onzekerheid' misbruikt als excuus voor bot en horkerig gedrag. Want dat is het. Het vervelende is alleen dat je op dat gedrag geen sarcastische/cynische/horkerige reaktie terug kan geven want dan heb jij het weer gedaan. Dus hou je dan meer weer de eer aan jezelf en reageer je gewoon niet meer.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_121475638
Zeg altijd zo, onzeker in het echte leven arrogant als de nette op het internet als het op dating gebied gaat.
pi_121475727
Ik vidn het echt waanzinnig irritant dat elke vrouw die ik op paiq heb gesproken (matches, oneliners van hun kant, speeddates) heel erg traag chatten. Hoe kun je een gesprek met iemand voeren als na elk antwoord van mij 5 minuten pauze volgt en daarna een kort antwoord...
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_121475737
Het is aan de andere kant ook wel weer zo, dat onzekerheid vaak uitgelegd wordt als arrogantie. Dan probeer je je onzekerheid te verbergen door te patsen over alles wat je wel niet kan. Maak ik mezelf ook wel schuldig aan :X

Of dan durf je niks te zeggen uit onzekerheid en als je dan wat zegt, is het iets wat je beter niet had kunnen zeggen :D
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')